1-önce risk almayı öğrendik.
2-hayatın değerini tabi ki.
3-hepimizi bilinçlendirmedi mi?
4-yardımsever yaptı çoğumuzu.
5-kaçmayı öğretti kimi zaman,hayattan,insanlardan....
6-eğlenmeyi öğretti.
7- sosyal bir birey yaptı...
en azından benim için bunları gerçekleştirdi bizim iki tekerler.peki ya...