benim bir arkadasta var, tatile giderkene bana birakiyor. Gercekten de cok tatli bir hayvan....
Benim arkadas nerden buluyorsa hazir yem aliyor, findik, fistik tarzi birsey. Hamster bende iken ben bir tek hergun yem veriyorum ve suyunu degistiriyorum.
Bildigim kadariyla suyu hergun degismesi gerekiyor, bayat su icmiyorlar. Sanirim dogada akan su iciyorlar sadece.
Her gece 3-5km arasi da yuruyorlar, o yuzden kafese bir tekerlek alman gerekiyor. Bizde top da var, aksam 8-9 gibi uyaniyor hayvan, topun icine koyuyoruz onu, 15-20 dakika evde tek basina geziniyor. Sanirim 20dk'dan fazla gezmemesi gerekiyor, cunku vucudu cok cabuk isiniyormus.
Biraz da koku yapiyor. Kafesin tabanini haftada bir mutlaka temizlemek zorundasin, yoksa acaip kokar.