- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar gece gece yarıldım gülmekten:cherry:
http://videogaleri.hurriyet.com.tr/Video.aspx?s=10&vid=3222
http://videogaleri.hurriyet.com.tr/Video.aspx?s=10&vid=3222
SÜPER YA SEN BİZİ GÜLDÜRDÜN ALLAHDA SENİ GÜLDÜRSÜN :mrgreen::queen:
siz güldünüz ama ben gerçekten üzüldüm bu duruma iyice
toplum olarak bozulmaya başladık değerlerimizi yitirdik kötübi durum
ASLINDA BİYERDE DOĞRU AMA BUNLAR ŞOVMENLİK YAPARAK BİRYERLERE ULAŞMAYA ÇALIŞIYORLAR BUNUDA TOPLUM YAPTIRIYO YANİ ŞİMDİ KİM HATALI BU DURUMDA BENCE ONU DÜŞÜNELİM SADECE GÜLÜP GEÇMEZSEK BUNLARIN SAYILARI DAHADA ARTICAK