uçtuğunu söyleyen adam:))))

Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
SEN NEDİYORSUNUZ YA YARILDIM BENDE BURDA TARIK MENGÜCÜN YERİNDEN KALKIP KAÇMAYA BAŞLAMASI HEHEHEHEHEHE:queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
siz güldünüz ama ben gerçekten üzüldüm bu duruma iyice
toplum olarak bozulmaya başladık değerlerimizi yitirdik kötübi durum
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Hahahahahahahaha uçucaktı adam bi dursa::dalga::::dalga::
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
siz güldünüz ama ben gerçekten üzüldüm bu duruma iyice
toplum olarak bozulmaya başladık değerlerimizi yitirdik kötübi durum

ASLINDA BİYERDE DOĞRU AMA BUNLAR ŞOVMENLİK YAPARAK BİRYERLERE ULAŞMAYA ÇALIŞIYORLAR BUNUDA TOPLUM YAPTIRIYO YANİ ŞİMDİ KİM HATALI BU DURUMDA BENCE ONU DÜŞÜNELİM SADECE GÜLÜP GEÇMEZSEK BUNLARIN SAYILARI DAHADA ARTICAK
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
ASLINDA BİYERDE DOĞRU AMA BUNLAR ŞOVMENLİK YAPARAK BİRYERLERE ULAŞMAYA ÇALIŞIYORLAR BUNUDA TOPLUM YAPTIRIYO YANİ ŞİMDİ KİM HATALI BU DURUMDA BENCE ONU DÜŞÜNELİM SADECE GÜLÜP GEÇMEZSEK BUNLARIN SAYILARI DAHADA ARTICAK

dediğin gibi biz istemiyoruz ama yine biz yaratıyoruz böyle şaklabanları
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu herifi Mehmet Ali Erbil, yarışmasına çağırmazsa şaşarım. Reyting...Bilim değil.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
nedıyo hoca bunu bunu çıkarın dışarıya esrada ılk önce buyrun buyrun dıo sora ewet sizi dışarı alalım dıyor zuhaa:queen::queen:
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
bi gün otobüste gidiyorduk 'bağa' bi hal geldi..:) çok komik ya altıma ettim akşam akşam:)
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
13
Bu birşey mi ?

Allah'la her akşam konuştuğunu idda eden adam ve Bush'un yiğeni olduğunu idda eden bir kadın'ın (tipini görseniz :D birde izdivaç programında söylüyor) olduğu ülkede bunlar gerçekçi kalıyor :D
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Adam doğru söylüyor.
Dünyayı çıkar aradan, hepimiz kendi etrafımızda, hem de güneşin etrafında 2 türlü uçuyoruz.:queen:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
278
Şahitleri varmış,dalga geçmeyin,çarpılırsınız alimallah :mrgreen: Ne hallere giriyo insanlar,yazık valla.:silent: Esra Ceyhan'da nası soğuk kanlı,tebrik ederim valla ama o an içinden geçenleri merak ettim :cyclopsan:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst