sizce bu motor hakında ne düşünüyorsunuz 2 el ben 2 milyara buldum almak istiyorum en son kaç yapar sesi yarış motoru gibi çıkarmı yani sesini duyan yarış motoru oldunu anlarmı gibisinden ve benzin çok yermi motorun yedek parça sorunu varmı nereleri pılastik tekerleri kayarmı cvp yazarsanız...