2 el motorsiklet egsozsu satan yerler nereler

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
bana race 200 cc 2 el egzos sitesi varmı olmassa sıfır sadece fiyatlarına bakcam ama race sesini alcak ben tam anlamıyorum
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
200 cc tek silindir makinede race sesimi arıyosun ?
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
tam almasada arıyorum tek silindir.

olmaz mı sence yani race olduğu anlasılsı yeter bana
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
162
600 cc bir racing makinası gibi ses alamazsın.Alacağın egzostla motorunun sesi daha bir gür çıkar hepsi bu (biraz chopper-cruiser tipi motorların sesini andırıyor bana).
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
race sesi çıkamsı için cc sinin buyuk olup 4 silindirli fln olamsı gerek
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
bende 500 cc gs 500 var walla orjinal egzozu yeter bana. Ama 4 silindir olmasina gerek yok. 200 cc makinaya cok bogazi acik olmayan bir egoz yaptirabilirsin. Boylece sesi tiz ve gur cikar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst