Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
600 cc bir racing makinası gibi ses alamazsın.Alacağın egzostla motorunun sesi daha bir gür çıkar hepsi bu (biraz chopper-cruiser tipi motorların sesini andırıyor bana).
bende 500 cc gs 500 var walla orjinal egzozu yeter bana. Ama 4 silindir olmasina gerek yok. 200 cc makinaya cok bogazi acik olmayan bir egoz yaptirabilirsin. Boylece sesi tiz ve gur cikar.