ybr125 debriyaj sonunda kavralıyor

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
arkadaşlar vitesi 1 re takıyom yavaş yavaş bırakıyom ama en son da debriyaj kavralıyor o yüzden motor biraz da olsa atıyor orjinallarıda mı böyle yoksa bendekinde sorunmu var
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay be ..

Senin motorunda ne kadar çok sorunu varmış .. :p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
eğer ki en sonda kavrıyorsa . ayar istiyordur . kalkıktan sonra basıyorsun da motor yüksek devirlerde dönüyor ama o devirin normal hızına geç ulaşıyorsa debriyajın bitmiş demektir . ayarlamayı dene beceremem dersen tanıdığın bir motorcuya ayarlatıver
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
yav bune genemi sorunun var:D devriyaj balatan bitmiştir sonda kavrıyosa ondan dolayıda hız yapmıyo olabilir yeni aldınya motoru ufak tefek şeyleri olucak yaptırıcan artık benimkide benzini göstermiyo şamandıra suda yüzüyo:D
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
evet motor her vitesi değiştirdimde aynı yerde kavrıyor demriyaj bitmişmidir sizce bittiyse ne kadar tutar sizce birde motor mu açılıyor debriyaj değişmek için ?
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
interneten debriyaj balata fiyatlarına bak işçilkte 30-40-50 arası düşün
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
9000 km'de YBR'nin debriyaj balatasının bitmesi normal bir şey değil.Benim kullandığım 35.000'de olmasına rağmen tam anlamıyla bitmemişti.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
anladım motorun fiyatı 2.300 aldım ama motor ben yarin birgün götürürüm balata yenmişse ancak bayramdan sonra değiştiririm inş yenmemiştir
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
debriyajı sonda kavraması en sevdiğim şeydir-sıkma canını pek önemli bir sorun değil ayarlanabilir
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
evet motor her vitesi değiştirdimde aynı yerde kavrıyor demriyaj bitmişmidir sizce bittiyse ne kadar tutar sizce birde motor mu açılıyor debriyaj değişmek için ?

arkadaşım hemen bitmişmidir deyip de kendine vesvese yapma . debrıyaj geç kavrıyorsa . debrıyaj kolunun çıkışındakı yuvarlak metal halka dan ayarlanıyor . debriyajı biten motor giderken nazlanır hızlanana kadar yani normal hızını geç kazanır . debriyaj değişirken evet motorun sağ kapağı açılıyor . debriyaj balatası değil işçiliği para tutuyor .

sağ kapak açılır . yağ pompası sökülür . krank dişlisi sökülür ( mili değil ) . debriyaj iti plakası . yaylar fln işçiliği çok 5 disk 4 plaktan oluşur arkadasım karısık iş anlayacagın
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
canını sıktın şeye bak çok küçük bi ayara bakıyor o sorun gerçi ona sorun denmezde ama bence yamahanın servisine git bi ayar çekiversinler bnmki ni ben bilerek seninki gibi ayarlattım daha seri oluyo yüksek hızlarda ;) hayırlı olsun bu arada kazasız belasız inş....
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
anladım motorun fiyatı 2.300 aldım ama motor ben yarin birgün götürürüm balata yenmişse ancak bayramdan sonra değiştiririm inş yenmemiştir

arkadasım hemen telaslanma bu motorcuların alayı para alabilmek için sağlamsa bıle degıstırır yada . ayarlar degıstırdım deyıp paranı alır . iyi bir tanıdıgın yoksa eger bekle yardımcı olan arkadaslar cıkar
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
anladım benimki ilk kalkışda sorun var gerisi süper basıyon gidiyor motorcuya götürdüm o zaman ortada kavrıyordu adam ayarladı simdide sonunda kavrıyor :d bidaha götüreyim eğer olmazsa alışana kadar devam teşekürlerr arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst