Çarşıda işim vardı dizlik takmaya üşendim korumalı mont kask vardı sadece dizlik takmamıştım ters yöne girip ara yerden doğru yöne geçerken dar bir geçit vardı yavaşlamak için ön frene dokunduğum gibi nasıl olduğunu anlamadan altımdan kaydı Allahtan koruma demiri vardı üzerime düşmedi motor...