Kamyon motosikleti sürükledi şansı varmış

Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
99
Kask koruma yanında kavşaklarda geçiş bende diyip basmayalım. Tamam geçiş sende ama ölürsen bir önemi kalmaz. Dikkatsiz ve umursamaz çok şöför var yollarda. Alırlar altlarına...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
4 yol ağzında o nasıl giriştir arkadaş. hoş artık her yer kasap kaynıyor , saat 8 den sonra mahmutbey otoyoluna girdikten sonra ortalık kasap kaynıyor sağ,orta ve sol hatta emniyet şeridi ne varsa bunlarla dolu uzunları ile adamın gözünü kör edip 120 km/hz ile insanların hayatını tehlikeye sokarlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst