Amortisör yağı hakkında

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
contaları gümlemişti değiştirmekle uğraşmayıp gidip yaptırayım dedim 30 lira istediler neyse dedim yaptırdım sonra bana nere kullanıyorsun genelde dedi dedim şehir içinde kullanıyorum tamam dedim yağ koymadı amortisöre yada ben görmedim yağ konulmazsa ne olur?
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
benim bildiğlm mutlaka yağ konulması gerekir yoksa bi anlamı olmaz
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
bende kanuni enduro varken bende amortisörde sızıntı olunca dört adet keçe alıp verdim ustaya yarım şar çay bardağı her amortisöre yağ koymuştu ve sıkıntım ortadan kalkmıştı.yağ olmamasına imkan yok yağ yoksa virajlara giremezsin sadece bir örnek
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
yağsız olurmu. büyük motorlar her bir amortisor tupune 500 ml yağ alır.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
yağsız olur olmasınada çok yumuşak olur çok esner gereksiz esner. ve direk dibe vurur tak diye ses duysan hiç şaşırma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst