İyi akşamlar arkadaşlar
tomass kardeşimizin açtığı konuyu hatırlayanlar vardır.. Hiç tanımadığı, ve hatta forumdan bile görüşmediği birine (bana :) ) bu iyiliği yapması, çöpe atmak yerine zahmet edip paketleyip kargo ile uğraşması bu camiada gerçekten bir kardeşlik olduğunu gösterir. Kendisine...