Traktöre kaçak geçiş cezası !

Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Daha önce haberlerde falan da görmüştüm, bugün bizim de başımıza geldi.

Babamın köyde kullandığı traktöre bugün kaçak geçiş cezası geldi, 272 TL.
Mevki olarak İstanbul-Ankara otoyolu görünüyor, ceza 30.10.2014'te kesilmiş ve tebligat bugün geldi.
15 gün içinde itiraz hakkımız olduğu yazılı.

Şaka gibi... nelerle uğraştırıyorlar bizi.
 
Katılım
19 Şub 2014
Mesajlar
312
aşırı hızdan falan gelmemiş iyiki
aslında sebebi belli bazı uyanıklar plakanın rakamlarını yada harflerini bantlayıp değiştiriyorlar
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
bizim burda da aynısı oldu traktör plakasına kesilmiş ceza mevki ise ankara gişeler kaçak geçiş
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ustam sakın baba otoyolda adrenalin yapıyor olmasın ?...
Belki sana söylemeye çekiniyordur :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst