Teşekkürler tomass

Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
İyi akşamlar arkadaşlar
tomass kardeşimizin açtığı konuyu hatırlayanlar vardır.. Hiç tanımadığı, ve hatta forumdan bile görüşmediği birine (bana :) ) bu iyiliği yapması, çöpe atmak yerine zahmet edip paketleyip kargo ile uğraşması bu camiada gerçekten bir kardeşlik olduğunu gösterir. Kendisine huzurlarınızda teşekkürlerimi sunarım. Allah razı olsun Tomas kardeşim... :rendeer:

Yakıştı be :)
34fk4yt.jpg
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
o da bişeymi??
adam hiç tanımadığı yabancı motorcuyu evinde misafir etmişti yanlış hatırlamıyorsam...

gönlü geniştir kardeşimin..sağolsun..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Güle güle kullan hocam. Yakışmış!
Motorcu kardeşimize bir faydamiz olduysa ; ne mutlu bize!
Kim olsa ayni seyi yapardi!
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
böyle şeyleri görmek cok güzel..
arda_karaca abimiz var forumda bana hiç giymediği montunu gönderdi... hergün sırtımda mont.. saolsun..
umarım daha da artar böyle şeyler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst