- Katılım
- 2 Ara 2012
- Mesajlar
- 538
- Konu Yazar
- #1
İyi akşamlar arkadaşlar
tomass kardeşimizin açtığı konuyu hatırlayanlar vardır.. Hiç tanımadığı, ve hatta forumdan bile görüşmediği birine (bana
) bu iyiliği yapması, çöpe atmak yerine zahmet edip paketleyip kargo ile uğraşması bu camiada gerçekten bir kardeşlik olduğunu gösterir. Kendisine huzurlarınızda teşekkürlerimi sunarım. Allah razı olsun Tomas kardeşim... :rendeer:
Yakıştı be
tomass kardeşimizin açtığı konuyu hatırlayanlar vardır.. Hiç tanımadığı, ve hatta forumdan bile görüşmediği birine (bana
Yakıştı be