Arkadaşlar 4 adet (2 ön ve 2 arka) orjinal Honda CBR Serisi sinyal satılıktır, bilginize.
Benim 600F' in kendi orjinal sinyalleridir, special sinyal taktığım için orjinallerini çıkarmıştım, şimdi işime yaramadığı için satıyorum. İhtiyacı olan varsa gidip sıfırına 130 YTL vermesin; tanesini 30...