Satılık CBR Sinyal

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar 4 adet (2 ön ve 2 arka) orjinal Honda CBR Serisi sinyal satılıktır, bilginize.
Benim 600F' in kendi orjinal sinyalleridir, special sinyal taktığım için orjinallerini çıkarmıştım, şimdi işime yaramadığı için satıyorum. İhtiyacı olan varsa gidip sıfırına 130 YTL vermesin; tanesini 30 TL' ye vereceğim.
Sinyallerden biri soketli, diğerlerinin kablo uçları çıplaktır.

http://www.sahibinden.com/fiyat_dus...0rr_-_sinyalWQQaXQQ10955223WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst