Bugun cok yagmurluydu ve yandan gecen araclar cok su fırlattı kotum ayakkabım full su oldu bot gıyerım ayak sorun degılde. bu kot koruma olayını napcam arkadaslar kask ve montum botum var ama kotumun ıslanmaması gerekıyor tum gun ıslak gezdım hasta olcaktım ama oyle bolye ıslak degıldı gıttım...