Bır sorum olacak

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugun cok yagmurluydu ve yandan gecen araclar cok su fırlattı kotum ayakkabım full su oldu bot gıyerım ayak sorun degılde. bu kot koruma olayını napcam arkadaslar kask ve montum botum var ama kotumun ıslanmaması gerekıyor tum gun ıslak gezdım hasta olcaktım ama oyle bolye ıslak degıldı gıttım yerdede ayıp oldu. boyle su gecırmeyen bol pantolon alsam kot ustune gıysem gıttıgım yerde cıkartsam hem ruzgar hem sudan koruyan tur seyler varmı bana neler onerırsınız beyler
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Su geçirmeyen kışlık motosiklet pantolonu alırsan sorunun halloacağını düşünüyorum
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Aradığın şey çok basit..
Yağmurluk..

Üst almasan bile bir tane alt alırsın olay biter..
Enteresan bir şey değil yani..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anladım sadece su gecırmeyen alt yagmurluk alırım kolayca gıyıp cıkarırım yanı. fıyatı nedır acaba?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benım armode marka motosiklet pantolonu var...ayrıyeten 2 katı daha var...1.si sıcak tutması icin kıslık yani...digeri su gecirmemesi icin yagmurluk...fermuarlı zaten yazın 2 sinide sökerım...kısın da sadece sıcak tutun katı takarım yağmurluk devamlı motorun bi kösesinde durur...yagmur yağdığında en üste giyerım kemer olarakta yanımda tel tasırırm sudanda kurtulmu olurum...
kısın bacaklarım üsümez dersen sadece yağmurluk alıpta giyebilirsin...zaten cok ince olduğu için katladığında motorun her tarafına sığar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------

burda alt üst komple yağmurluk 15 ytl....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anladım cok saolasın beylerdedıklerınızı dusunup alcam :)
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Geçengün sitede de reklamı bulunan Motomaxtan Bering marka alt üst yağmurluk aldım çok kullanışlı ve hoş gözüküyor. Yağmurda deneme şansım olmadı. Alt 29.90 üst ise 49.90 tl
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bir tane yağmurluk al hallolur sorunun... Armodenin kaliteli alt üst ayrı yağmurlukları var.... Kesinlikle su geçirmiyor....

35 lira... Har malzeme satan dükkanda vardır.... :cat:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
aha aynen benimde başıma geldi bugun demekki bu havada yollarda olan bi tek ben değilmişim:) bende en kısa zamanda ucuz birşey ayarlamam lazım

Altone alırsan bilgi ver fiyat ve mekan konusunda
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
dostum pantolon olayı biraz pahalı gelebilir.eyer o miktarları vermek istemezsen balık malzemecilerine git alt üst yağmurluk al 20 tl.kesinliklede yağmur derdin kalmaz:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst