Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 16 Tem 2009
- Mesajlar
- 295
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar 0 Kullanılmamıs Kutusunda Motorsıklet arka taraf cantası kıtlenebılır ve sabıtlenme vıda contası ıcınde. Oldukca genıs. 1 kask vb. seylerı rahatca alıyor ve bosluk kalıyor 40 a 39 x 27 kusur cm dolaylarında bırsey arkadaslar.
cızıksız kutusunda 2 anahtrlı. arkasında sırt dayamak ıcın dayanak yerıde var ve kırmızı cıtası + parlak reflektörlü.
http://images.google.com.tr/imgres?...%A7antas%C4%B1&hl=tr&rlz=1R2GGLL_en&sa=N&um=1
Kask ise siyah yarım kask cok mınık cızık var 1 hafta kullandım. (arkanızda oturcaklar ıcın cok ıyı olur cok kullanıslıdır.
http://www.carluvr.com/wp-content/themes/mimbo2.2/images//15371_11.jpg
65 Tl e 2sınıde vercem arkadaslar kendıme kask alacagım ıcın satıyorum bunları.
cızıksız kutusunda 2 anahtrlı. arkasında sırt dayamak ıcın dayanak yerıde var ve kırmızı cıtası + parlak reflektörlü.
http://images.google.com.tr/imgres?...%A7antas%C4%B1&hl=tr&rlz=1R2GGLL_en&sa=N&um=1
Kask ise siyah yarım kask cok mınık cızık var 1 hafta kullandım. (arkanızda oturcaklar ıcın cok ıyı olur cok kullanıslıdır.
http://www.carluvr.com/wp-content/themes/mimbo2.2/images//15371_11.jpg
65 Tl e 2sınıde vercem arkadaslar kendıme kask alacagım ıcın satıyorum bunları.