Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #22541
    fatih_005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2009
    Şehir
    AMASYA
    Motosikleti
    HONDA CBF150 2011 GRİ
    Alıntı dincer59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimde 500 km yi yeni geçti bugün acık gezecem bende sıkıştırayım bakayım nefesi açılsın 4 gündür yatıyor zati kerata.

    Bu arada herkes su yedeğe düşmekten bahsedip duruyor nedir bu yahu hangi şeklide kalması gerekli o okun bilen biri söylesin lütfen bide ok diyelim yedek kısmında duruyor yakıt bitince motor stop etmez mi bana pek güvenli gelmedi açıkçası sollarken falan bitti naapçaz vallahi bilmediğimden böyle konuşuyorum çok cahilce olduysa affola.
    ok aşağı gösterirken yedek, yukarı gösterirken full depo, yarıdayken kapalı. adamlar güvenlik için daha ne yapsın yahu yedek depo bir de musluk koymuş katı, sıvı yada gaz yakıtla çalışıp ta yakıt bittiğinde abi biraz daha gayret etsende işim yarıda kalmasa gibisinden istekte bulunabilceğin bir araç bilmiyorum dikkat etmemiz gereken nokta mühendislik harikası motorumuza yakıt alırken musluk yönünü kontrol etmek ve yukarı getirmek. bunu alışkanlık haline getirmek lazım
    Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,
    Uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin,
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22542
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Ben hep yukarıda kullandım ve hiç yedeğe düşmedim. Zenginliğin gözü kör olsun

  3. #22543
    sezginkalkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy
    Motosikleti
    Bmw R1200GS Adv - 2015
    arkadaşlar planladığım geziyi tamamladım.. umarım pazar günüde Yuvacık'a gelebilirim..
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...-oludeniz.html
    Sezgin KALKAN
    A RH+
    0554 776 76 64

  4. #22544

    Üyelik
    26 Nisan 2011
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    honda cbf 150 silver 2011
    cbf i sattık..
    ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........

  5. #22545
    unsaloc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Çorlu - TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Pegaso650-Cbf150-KLE500-F650GS
    Alıntı coolizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf i sattık..

    Hayırlısı olsun , umarım tez zamanda yenisine kavuşursun
    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı

    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

  6. #22546
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    bende 1600km lerdeyim tek sorunum ön freni sıktığımda arka stop parlamıyor servise gidince göstericem arkadaşlar sizde varmı ole bişey baın kontrol edin fabrikasyon heralde bağlantılarda bi problem olabilir
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  7. #22547
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı coolizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf i sattık..
    Hayırlı olsun. Biraz ayrıntı kaça sattınız, tanıdık birine mi sattınız...

  8. #22548
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hep yukarıda kullandım ve hiç yedeğe düşmedim. Zenginliğin gözü kör olsun
    Zenginlik başa bela vallaha bende daha benzin işine alışamadım 3 kez sanırım 20 Tl lık benzin aldım su an 620 km deyim daha benzin var musluğu (oku ) yedek durumuna aldım bakalım nerde kalacaz görecez.

    Alıntı sezginkalkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar planladığım geziyi tamamladım.. umarım pazar günüde Yuvacık'a gelebilirim..
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...-oludeniz.html
    Vallaha helal olsun ne diyim öğrenciliğin keyfini dibine kadar çıkar sezgin bidaha bulamıyon geri gelmiyo o günler. Darısı başımıza bakalım benim Tekirdağ gezisi nasıl geçecek görecez.

    Alıntı coolizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf i sattık..
    Ayırlı uurlu olsun aga. Ayıptır sorması ne kadara sattın istersen özelden de yazabilirsin istersen yazmayadabilirsin benimki sadece merak

    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 1600km lerdeyim tek sorunum ön freni sıktığımda arka stop parlamıyor servise gidince göstericem arkadaşlar sizde varmı ole bişey baın kontrol edin fabrikasyon heralde bağlantılarda bi problem olabilir
    620 km deyim hacı bende öyle bişey yok bi basıyorum frene pırıl pırıl oluyo arka taraf hele bide kapalı garajda göreceksin nasıl parlıyor ortam kırmızı kırmızı puhahahah Sen onu ihmal etme eğer hiç yanmıyorsa bakımı bekleme derhal git değiştirsinler arka fren lambasının şakası olmaz hele motorda hiç olmaz mazallah yapışırlar arkana sinek gibin

    Alıntı fatih_005 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ok aşağı gösterirken yedek, yukarı gösterirken full depo, yarıdayken kapalı. adamlar güvenlik için daha ne yapsın yahu yedek depo bir de musluk koymuş katı, sıvı yada gaz yakıtla çalışıp ta yakıt bittiğinde abi biraz daha gayret etsende işim yarıda kalmasa gibisinden istekte bulunabilceğin bir araç bilmiyorum dikkat etmemiz gereken nokta mühendislik harikası motorumuza yakıt alırken musluk yönünü kontrol etmek ve yukarı getirmek. bunu alışkanlık haline getirmek lazım
    Ya benim demek istediğimi kimse anlamamıs sanırım; yedeğe düştüğünüzü nasıl anlıyorsunuz dediğim gibi stop etme gibi bişey mi var sirenler mi çalıyor motor şaha mı kalkıyor manda söğüt dalına yuva mı yapıyor öküzünüz torbadan mı düşüyor nedir? Umarım bu sefer anlatma hususunda muzaffer olmusumdur pek sevgili mt familyası yawwwww acaip geyik yapasım var ama kısa kesmem lazım yoksa kızacaklar bana motor kullanınca böyle gevşiyorum ben ya mutluluk hormonlarım tavan yapıyor, yüzümde gül bahçesi oluşuyor motor kullanmayı seviyorrrruuuummmmmm

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:46 ----------

    Ha unutmadan bugün canavarı bayaa bi sıkıştırdım. Otobana cıktım sırf sıkıştırabileyim diye sonuç 120 yi gördüm bayır aşşaaydı gerçi de sorun yok daha bassam gidecekti ama toto yemedi daha acemiyim tırsıyom aga. Ama 110 a dalan rahat çıkacak anladım ben onu. Bu arada daha önce coolizma demişti motorun sesi değişti diye yemin ediyorum ya psikolojik yada başka bi nedeni var ama sanki makina 250 cc ye upgrade oldu bende de sesi değişti vallaha daha bi ısındım alete.
    Bu arada bugün iki (çok afedersiniz bayyaaaa yumuşatarak yazıyorum buraya)hayvan önüme fırladılar ya yola hiç bakmıyolar gelen giden var mı diye yada motorları hiç farketmiyolar yada farketselerde hiç takmıyolar ama bigün birine bi geçirecem allah ne verdiyse görecekler, sonra bir hayvan sinyal vermeden sağa döndü yakındım davara zor kurtardım bide ben frene asılıp kornaya var gücümle basınca iş işten geçmiş sinyali yakıyor gerizekalı yahu çok sinirlendim bugün anlatamam. Gerçi bi kaç kere olmadık yerde stop ettirdim bende küfür yedim herhalde yada öyle hissettim en azından bakışlardan Bide taksiler çok sıkıştırıyor trafikte var mı bizle bi alıp veremedikleri onlar sürekli trafiğe takılıyo biz geçiyoruz diye mi bize garezleri acep Yani tanıdığı falan taksici olan varsa söylesin yahu bikaç kişinin davranışını düzeltebilsek kardır diye düşünmekteyim yeter artık okuyanlara teşekkürler ii forumlar.
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  9. #22549
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı dincer59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BBide hocam su YBR li fotoyu değiştirmemişsin hala göz zevkimizi bozma yeter yawwww.
    valla haklısında işte o foto ilk eğitimdeyken çekildi adam gbi ilk motor kullandığımda.cbf le dha dogru dürüst fotom yok.umarım yakında eklicem.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:00 ----------

    trafik konusunda genelde şanslıyım herhalde ama kılık kıyafetin de etkisi var sanırım. Kaskım beyaz nolan,motor montunun üzerine herzaman sarı renk reflektörlü yelek giyiyorum,kimi zaman yol veren bile çıkıyor açıkcası tavsiye ederim

  10. #22550
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Arkadaşlar, yeni kasalarda olan ısınıca aşırı şıkırtılı çalışma olayını 1000 bakımına giripte servise soran, veya haricen servise soran varmı ?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------

    Alıntı seyitster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman arka dişliyi 1 diş ufaltmak güzel olur motor daha rahatlar uzun yolda düşük devirle 100 km de rahat rahat gider
    Arkayı 1 diş ufalttığınızda çok ta fazla fark etmiyor, farkı hissediyorsunuz tabiki ama 1 diş olduğu için sadece elbette 43 ise 42 yapmak iyi. 42 t diş eski kasaların orjinal dişi zaten. Yeni kasanın arka dişini 43 t yapmışlar, sözde tork kazandırmışlar. Teknik uygunluk belgesine baktım benim motorun ruhsat çıkartma aşamasında. Son sürat: 99 km/h yazıyordu. Eski motorumun aynı yerde yazan hızı 103-105 gibi 100-110 arası bişeydi. Tam hatırlayamadım.
    Yani sözde bir diş oynayarak torku arttırmışlar ama hızıda otomatikman düşürmüşler ve teknik uygunluk belgesine de yansıtmışlar.

    100 km/h la giderken düşük devir vb kullanım için en az 41 veya 40 t dişli takman lazım. Buda kalkışı ağırlaştırdığı ve ivmelenmeyi hissedilir seviyede zayıflattığı için pek tavsiye etmiyorum. Özellikle arkanıza yolcu alarak kullnımınız var ise hiç mi hiç tavsiye etmiyorum. 41-40-42-43 t dişlerle cbf i kullandım. Bir diş. veya en fazla 2 diş oynayın. piyasada 38 t dişli de var.

    Hiç denemeyin bile. 43 t den 42 t ye geçince 0,3-0,4 devir gibi bi kazanımım oldu. 80 km/h ile 5. viteste 43 t dişte 6500-6700 devir gibi giden motor şimdi 42 t ile aynı hızda yine 5. viteste 6100-6400 devir seviyelerine düştü. 1 diş ile kazanımımın bu kadar küçük olacağını zaten biliyordum. Bunu bilinçli olarak yaptım. Şimdi vites aralıklarım ve aynı viteslerde ve hızlarda motorun kullandığı devirler eski kasalarla aynı.

  11. #22551

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, yeni kasalarda olan ısınıca aşırı şıkırtılı çalışma olayını 1000 bakımına giripte servise soran, veya haricen servise soran varmı ?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------



    Arkayı 1 diş ufalttığınızda çok ta fazla fark etmiyor, farkı hissediyorsunuz tabiki ama 1 diş olduğu için sadece elbette 43 ise 42 yapmak iyi. 42 t diş eski kasaların orjinal dişi zaten. Yeni kasanın arka dişini 43 t yapmışlar, sözde tork kazandırmışlar. Teknik uygunluk belgesine baktım benim motorun ruhsat çıkartma aşamasında. Son sürat: 99 km/h yazıyordu. Eski motorumun aynı yerde yazan hızı 103-105 gibi 100-110 arası bişeydi. Tam hatırlayamadım.
    Yani sözde bir diş oynayarak torku arttırmışlar ama hızıda otomatikman düşürmüşler ve teknik uygunluk belgesine de yansıtmışlar.

    100 km/h la giderken düşük devir vb kullanım için en az 41 veya 40 t dişli takman lazım. Buda kalkışı ağırlaştırdığı ve ivmelenmeyi hissedilir seviyede zayıflattığı için pek tavsiye etmiyorum. Özellikle arkanıza yolcu alarak kullnımınız var ise hiç mi hiç tavsiye etmiyorum. 41-40-42-43 t dişlerle cbf i kullandım. Bir diş. veya en fazla 2 diş oynayın. piyasada 38 t dişli de var.

    Hiç denemeyin bile. 43 t den 42 t ye geçince 0,3-0,4 devir gibi bi kazanımım oldu. 80 km/h ile 5. viteste 43 t dişte 6500-6700 devir gibi giden motor şimdi 42 t ile aynı hızda yine 5. viteste 6100-6400 devir seviyelerine düştü. 1 diş ile kazanımımın bu kadar küçük olacağını zaten biliyordum. Bunu bilinçli olarak yaptım. Şimdi vites aralıklarım ve aynı viteslerde ve hızlarda motorun kullandığı devirler eski kasalarla aynı.
    ethem kardeş bak şimdi içime kurt düşürdün ben 2011 CBF GRI Renk siparişini verdim bekliyorum. Dişliyi bende 1 diş ufaltayım mı??? Hafta içi genellikle şehir içi, hafta sonlarıda uzun yol yapacağım... Bu arada birisinde gördüm zinciri değiştirmiş hafif sarı renkli biraz daha kalındı??? 2011 CBF lerin zinciri hakkında bilgisi olan var mı? O sarıya benzeyen zincir benm çok hoşuma gitti valla. Makina bu ay sonu geliyo kısmetse önerilerinizi e tasiyelerinizi bekliyorum..... Teşekkürler herkese.... İyi sezonlarr
    olumune bu sevda..

  12. #22552

    Üyelik
    26 Nisan 2011
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    honda cbf 150 silver 2011
    4 buçuğa sattım profesyonel yarışçı arkadaş güner hatipoğlu


    http://www.avrupayakasi-gazetesi.com/oku.php?haber=6823
    ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........

  13. #22553
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı qenc_motorcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ethem kardeş bak şimdi içime kurt düşürdün ben 2011 CBF GRI Renk siparişini verdim bekliyorum. Dişliyi bende 1 diş ufaltayım mı??? Hafta içi genellikle şehir içi, hafta sonlarıda uzun yol yapacağım... Bu arada birisinde gördüm zinciri değiştirmiş hafif sarı renkli biraz daha kalındı??? 2011 CBF lerin zinciri hakkında bilgisi olan var mı? O sarıya benzeyen zincir benm çok hoşuma gitti valla. Makina bu ay sonu geliyo kısmetse önerilerinizi e tasiyelerinizi bekliyorum..... Teşekkürler herkese.... İyi sezonlarr
    Servisten çıkmadan bence 42 t dişlini taktır. Elerinde kesinlikle vardır. Zaten 2010 model ve öncesinin, yani eski kasaların orjinal arka dişlisi 42 t.

    O bahsettiğin zincir sanırım oringli zincir, ben motoru aldığım gün serviste zincirinide değiştirtmiştim. Orjinal zinciri kadar sık esneme yapmıyor. Sırf bu yüzden değiştirdim zaten. Daha kalın baklalı ve sarı renkte.

  14. #22554
    unsaloc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Çorlu - TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Pegaso650-Cbf150-KLE500-F650GS
    Yahu arkadaşlar benim makina 5000-6000 devir arasında sabit bir hızda giderken sanırım ateşlemeyi kesiyor.

    Ben fena rüzgar yiyorum ondan kesiliyor çekiş diyordum ama bugün çok rüzgar yokkende aynısını yaptı üstelik bir ara o devirlerdeyken debriyajı sıkınca stop etti.

    Böyle bir şikayet daha vardı forumda sanki , fikirleriniz nedir?
    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı

    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

  15. #22555

    Üyelik
    26 Nisan 2011
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    honda cbf 150 silver 2011
    Alıntı unsaloc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu arkadaşlar benim makina 5000-6000 devir arasında sabit bir hızda giderken sanırım ateşlemeyi kesiyor.

    Ben fena rüzgar yiyorum ondan kesiliyor çekiş diyordum ama bugün çok rüzgar yokkende aynısını yaptı üstelik bir ara o devirlerdeyken debriyajı sıkınca stop etti.

    Böyle bir şikayet daha vardı forumda sanki , fikirleriniz nedir?
    debriyajı kendne göre bidaha yarla bence kesinti ondan da olabilir çok sıkıysa..ben öle yaptım düzldi,,elimi manete koyunca bile kavrıyodu :D ayarladım biraz mesafe bıraktım ...

    abi bide 20 bin de pegaso var orjinal makine çok temiz 93 model ama yatmış genelde yazlıkçı makinesi alınırmı 4000e ?
    ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........

  16. #22556
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Alıntı unsaloc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu arkadaşlar benim makina 5000-6000 devir arasında sabit bir hızda giderken sanırım ateşlemeyi kesiyor.

    Ben fena rüzgar yiyorum ondan kesiliyor çekiş diyordum ama bugün çok rüzgar yokkende aynısını yaptı üstelik bir ara o devirlerdeyken debriyajı sıkınca stop etti.

    Böyle bir şikayet daha vardı forumda sanki , fikirleriniz nedir?
    Hoppa rinni işte forumda ilk defa yahu bu banada oluyor dediğim ilk şey. Bende rüzgardan sanmıstım daha sonra rüzgarsız yerde yaptıgında da gazı ayarlayamadım herhalde demiştim ama bende stop etme falan olmadı Ünsal. Nedir acep bende merak ettim şimdi.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------

    [QUOTE=coolizma;
    abi bide 20 bin de pegaso var orjinal makine çok temiz 93 model ama yatmış genelde yazlıkçı makinesi alınırmı 4000e ?[/QUOTE]

    Hacım malum sitede muğla marmariste olan bu ilandaki makineden mi bahsediyon gayet hoş gözüküyor ama CBF ten sonra çok yakmaz mı bu beyaaa yaşına göre çok yakışıklı makineymiş alınır ha gayet güzelmiş enduro be gerisi yalan vallahi.
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  17. #22557

    Üyelik
    14 Mart 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Jikle açık kalmış olmasın??
    [COLOR="DarkOrchid"]CBF 150...... Burak[/COLOR]

  18. #22558

    Üyelik
    26 Nisan 2011
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    honda cbf 150 silver 2011
    Alıntı coolizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriyajı kendne göre bidaha yarla bence kesinti ondan da olabilir çok sıkıysa..ben öle yaptım düzldi,,elimi manete koyunca bile kavrıyodu :D ayarladım biraz mesafe bıraktım ...

    abi bide 20 bin de pegaso var orjinal makine çok temiz 93 model ama yatmış genelde yazlıkçı makinesi alınırmı 4000e ?
    abi haftada bigün gezeym onla yeter tek silndir olması düşündürüyo beni yoksa gerisi yalan ünsal abide varmış ondan görüş alsam isterse kars ta olsa gider biner gelirim
    ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........

  19. #22559
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Alıntı brkcrdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jikle açık kalmış olmasın??
    Yok hocam fazla yakar korkusuyla kapalı garajdan jikleyi kapamadan çıkmıyorum zaten

    Alıntı coolizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi haftada bigün gezeym onla yeter tek silndir olması düşündürüyo beni yoksa gerisi yalan ünsal abide varmış ondan görüş alsam isterse kars ta olsa gider biner gelirim
    Valla zannımca onu satmadı diye biliyorum CBF i alırken satmadığına göre memnundur herhalde bence motor diri gözüküyor ama beni düşündüren aynı sitede ondan tam 10 yaş genç ve hemem hemen aynı km deki motorları 2000 tl farkla veriyolar 2000 tl 10 yaş az değil aga yinede bi bilene sormalı tabi.
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  20. #22560

    Üyelik
    26 Nisan 2011
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    honda cbf 150 silver 2011
    Alıntı dincer59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok hocam fazla yakar korkusuyla kapalı garajdan jikleyi kapamadan çıkmıyorum zaten



    Valla zannımca onu satmadı diye biliyorum CBF i alırken satmadığına göre memnundur herhalde bence motor diri gözüküyor ama beni düşündüren aynı sitede ondan tam 10 yaş genç ve hemem hemen aynı km deki motorları 2000 tl farkla veriyolar 2000 tl 10 yaş az değil aga yinede bi bilene sormalı tabi.
    evet fiyatlar anormal oyüzden cevap bekledm ama yarın görürse yazar ünsal abi artık
    ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler