Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
24 Aralık 2010, 18:02
#18401
[QUOTE=AydoganX;2226326]Evet yeni gösterge siparişi verdim bakalım inşallah düdüklenmeyiz.
Ürünler elime ulaşırsa buradan bilgilendireceğim.
Listede adın var Bruce
Teşekkürler kardeşim beklemede kalıyorum...Ellerin dert görmesin...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:52 ----------
GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı
Bugün sabah erkenden, özellikle devir saatini denemek için düz yola çıktım. hava güneşli rüzgar yok. 4 defa tekrar ettim. sonuçlar;
1 nci vites 0-20 km/h
2 nci vites 20-30 km/h
3 ncü vites 30-40 km/h
4 ncü vites 40-50 km/h
5 nci vites 55 km/h 60 km hıza ulaşmak istediğimde 4000 deviri görüyor. aynı olayı 4 kez test ettim veriler değişmedi. Sanki normali 5000 devir gibi geliyor, çünkü ekonomi aralığının sonunda vites değiştirdiğim zaman motor toplayamıyor. 5 nci viteste 100 m mesafede 60 km yi ucu ucuna görüyor.
Selamlar CBF Milleti yukardaki vites hız değerlerini bende uyguladım son depoyu fullediğm zamandan beri sonuç olağanüstü gerçekten çok şaşırdım,418 km de yedeğe geçti motor,ki daha önce hep şikayet ederdim 350-360 tan yukarı çıkamıyordu 1 depo= km.
demekki yüksek devirlerde sürüyormuşuz,bu arada bu 418 km yi şehiriçi-dışı karışık olarak yapılmıştır...hepinize iyi akşamlar... 17:01
Hep Pür Dikkat...
Reklamlar
-
24 Aralık 2010, 18:13
#18402
ellvis_78 adlı üyeden alıntı
mesele aklına gırmek degilde guzel bir şey ise neden olmasın kardeşim
[COLOR="Silver"]
Detaylı anlatım için teşekkürler elvis
Güle güle kullan.
Bruce 65 adlı üyeden alıntı
Selamlar CBF Milleti yukardaki vites hız değerlerini bende uyguladım son depoyu fullediğm zamandan beri sonuç olağanüstü gerçekten çok şaşırdım,418 km de yedeğe geçti motor,ki daha önce hep şikayet ederdim 350-360 tan yukarı çıkamıyordu 1 depo= km.
demekki yüksek devirlerde sürüyormuşuz,bu arada bu 418 km yi şehiriçi-dışı karışık olarak yapılmıştır...hepinize iyi akşamlar... 17:01
Gerçekten çok fark oluyor. Katılıyorum.
Biz motoru üzmezsek o da bizi üzmeyecek, ama genelde canını alırcasına yükleniyormuşuz makineye
Garibim ne yapsın, devirli kullanınca mecburen depodan hüp hüp içiyor benzini
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
24 Aralık 2010, 18:17
#18403
-
24 Aralık 2010, 18:18
#18404
ellvie-78
Çok güzel olmuş tebrikler kardeşim...
Hep Pür Dikkat...
-
24 Aralık 2010, 18:18
#18405
-
24 Aralık 2010, 18:33
#18406
tesekkurler arkadaşlar
100 de 5 gibi bir ince ayar kaçması var benım için sorundegilde muayenede problem olurmu acaba?
uzun kısa dugmesıne bagladık ,sellektorude oradan yapmak zorundayım
-
24 Aralık 2010, 18:39
#18407
elvis bişey sorcam, uzun kısayı ampul mü yapıyor yoksa mercek mi yapıyor?
-
24 Aralık 2010, 18:49
#18408
ellvis_78 adlı üyeden alıntı
tesekkurler arkadaşlar
100 de 5 gibi bir ince ayar kaçması var benım için sorundegilde muayenede problem olurmu acaba?
uzun kısa dugmesıne bagladık ,sellektorude oradan yapmak zorundayım
Muayenede far ayarsızlığından kalmıyorsun yine geçiyorsun sadece farlar ayarsız diye not düşüyorlar muayene raporuna.
Ben orjinal far ile ayarsız notu ile geçtim...
Hep Pür Dikkat...
-
24 Aralık 2010, 21:27
#18409
Dogan88 adlı üyeden alıntı
elvis bişey sorcam, uzun kısayı ampul mü yapıyor yoksa mercek mi yapıyor?
mercegin içerisinde bulunan ve motoru sayesinde yukarı aşagı hareket eden bir parça var uzun -kısa yı buparça saglıyor
sol kutukluktekı uzun-kısa dügmesi bu işte fonksıyonel olarak kullanılıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:24 ----------
Bruce 65 adlı üyeden alıntı
Muayenede far ayarsızlığından kalmıyorsun yine geçiyorsun sadece farlar ayarsız diye not düşüyorlar muayene raporuna.
Ben orjinal far ile ayarsız notu ile geçtim...
teşekkürler
-
24 Aralık 2010, 23:11
#18410
Muayenede kısa far ayarsızsa geçebiliyor fakat uzun far ayarsızlığı ağır kusur sayılıyor. Yalnız çok aydınlık olmuş gerçekten. Bizimkiler eskiden dinamolu bisiklet lambaları vardı onun gibi
-
25 Aralık 2010, 00:42
#18411
Bizim motorun orjinal farı ile kimse muayeneden kusursuz geçemez
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
25 Aralık 2010, 00:45
#18412
yuh! fara bak arkadaş toros farı gibi aydınlatıyor maşallah
ne güzel olmuş ya ellerine sağlık.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
25 Aralık 2010, 01:20
#18413
Kardeşim emek verdin, bizlerle paylaştın eline sağlık. Yalnız gazetede okumuştum Xsenon farların araç kullanıcılarının görüşüne zararlı olduğu, aynı zamanda karşıdan gelen araçların şöförlerinde geçici körlüğe neden olduğu tespit edilmiş ve 62 TL trafik para cezası bugünlerde kanunlaştı yada kanunlaşmak üzere.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
-
25 Aralık 2010, 01:48
#18414
xenon fabrika cıışı olmayınca yada usulune uygun degilse cezasının oldugu dogrudur lakın
bi-xenon farkı var ortada ,ışıgı dagıtmadıgı ,belırlı bır sevıyede tuttugu için cezalık bı durum olacagını dusunmuyorum
-
25 Aralık 2010, 17:30
#18415
arkadaşlar bu HONDA servislerinden içinizde memnun kalan varmı hiç ,
birde dierksiyon mili varya hani onun göbeğinde üste ve altda bilya takımı var onun takımını nerde bulacagız veya nasıl bir takım kullnıyorlar bilgisi olan varmı..
-
25 Aralık 2010, 18:04
#18416
AydoganX adlı üyeden alıntı
Benim debriyaj telindeki bir ayarsızlıktan dolayı olabilir.
Gerçi sert kullanımda söz konusu.
Bakma burada ahkâm kesiyoruzda, trafikte çoğu zaman yavaşlamaktansa, hızlanmayı tercih ederek tehlikelerden kaçmaya çalışıyorum.
Haliyle patır kütür debriyaj bırakmalarımda olmuyor değil.
[/COLOR]Ayrıca mete_han usta bize orijinali öneriyorsun da kendinde yan sanayi balata kullanmışsın bak zamanında :
nasıl bari memnunmuydun
Debriyaj tası hala sağlammı senin
Tarih 21 Mayıs 2010
İsmail dostum benim teorimi biliyorsun...debriyajdan ne kadar nefret edersen onunla az temasa girersen makina için daha iyi olur..
vites değişimi ve durmaya bir kaç saniye kala haric debriyajı kullanmamaya gayret ediyorum...muhtemelen buradaki çoğu arkadaşım frenle aynı anda debriyajada asılıyor...bu kişisel tahminim...alışkanlıklar belki...
Kanka bendeki balata mevzusuna servisimdeki ustalarımdan rica ettiler...balata da hondanın bariz kalite farkı var dediler...balatalarım halen duruyor değiştirmeye gerek olmadığıda ayrıca test edilerek söylendi...
işin bir ilginc yönüde dikkatsizce yanlış balata almışım... balata öylece duruyor işe de yaramadı...ki artık düşmanıma bile tavsiye etmem...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
dekoratif asbest bilezik...
Uploaded with ImageShack.us
boudberg adlı üyeden alıntı
İsmail bak sende bu tarz bişeyler yaparsan desteği eksik etmeyiz...
yamyamaha adlı üyeden alıntı
AydoganX çok teşekür ederim. ellerine sağlık. nette okadar dolandım ama bulamadım.
parca lazım oldukça cbf den tırtıklıyorum. iyide oluyor.
arka dişlim ve ön dişlim cbf ( muadil ) gerektiyinde hangi parçayı nereden bulurum hazırlıgındayım
[COLOR="Silver"]
.
ne ararsan Sürat Motor Sirkecide var...
0212 252 96 78...Coşkun Bey...selamımı iletirsen indirim yapıyor...ama bu tarz 3-5 liralık şeylerde indirim olmaz...50 lira üstğ alışverişlerde indirim benim adımla isteyiniz...
ellvis_78 adlı üyeden alıntı
http://www.xenonmercek.com/faryukseklik.html
aydoganx kardeşim burada iletişim kısmında ahmet kasapogu isminde bır arkadaş var hella mercegi ve mercek çemberini ondan aldım :70 tl +8 kargo:78 ( hella h7 evet )
h4 xenon vardı sekıldekı gıbı kestım 1 balast +1 amful :75
yapı işçiligi bana ait
grenajdakı elehtrık baglantı montaj :20
sista slikon 75gr+ ısıya dayanıklı silikon :10 toplam: 183 tl
h4 balast ve ampul işi cevirme bıraz karısık
:
helal olsun eline sağlık...bu hususda www.taobao.com da (çin alışveriş sitesi) şu link hepimize yardımcı olacaktır...
http://item.taobao.com/item.htm?id=2430138040
390 yuandır...100 yuan 22 tl dir...75 lira tutuyor...
Mart ayında bu ürünü getirticem gemici arkadaş vasıtasıyla inşallah...
Bruce 65 adlı üyeden alıntı
[
Selamlar CBF Milleti yukardaki vites hız değerlerini bende uyguladım son depoyu fullediğm zamandan beri sonuç olağanüstü gerçekten çok şaşırdım,418 km de yedeğe geçti motor,ki daha önce hep şikayet ederdim 350-360 tan yukarı çıkamıyordu 1 depo= km.
demekki yüksek devirlerde sürüyormuşuz,bu arada bu 418 km yi şehiriçi-dışı karışık olarak yapılmıştır...hepinize iyi akşamlar... 17:01
evet abi aynen bende ciddi anlamda şu aralar bu değerlere göre motoru bilincli kullanmaya çalışıyorum...
Sizlerle paylaşmak istediğim önemli birşeyler var arkadaşlar...1 haftadır Honda fabrikadan Enver Dodanlıya ulaşmaya çalışıyordum...
Enver Bey geçen Honda Türkiyede 2 numaradaydı...Japon Genel Müdürden sonra geliyordu...şimdi 3 numaraya kaydırdılar...2 numaraya bir Japon daha atandı...kendisiyle tanışmıştım ve en son Gökhan Konşuğun düğününde karşılaştık...yeğenide samimi arkadaşım...bana bir sıkıntın olursa ara demişti Motorcular Ödül gecesinde...
vesile oldu bu devir saatiyle alakalı sıkıntımızı ileteyim dedim...1.aramamda rahatsız olduğundan evde istirahatdeydi..2.aramamda ise fabrika içinde olduğu söylendi...asistanına telimi bıraktım müsait olduğunda beni arayabilirmi diye not bıraktım...sonra cepten beni aradı sağolsun dertlerimizi anlatmaya başladım...özetle...
Devir saatinin yokluğu yüzünden çok sıkıntılar yaşıyoruz...
Çindeki orjinal cbf 150 de olması ve bizde olmamasını hayretle karşıladığımızı...
Maliyete en fazla ne kadar ek yük getirebildiğini...
Yağ eksiltme sorununlarının motoru sıkıştıran yüklenen bizlerin devir saati olmasıyla bu sıkıntıları aşacağımızı...
Parça fiyatlarının bir gecede aşırı zamlanmasını ve ticari etiğe bunun aykırı olduğunu Hondaya yakışmadığını...
2 yılda 2 kez motoru sıfırladığımı...devir saati olsaydı bu durumu yaşamayacağımı...
bu konuların sizin için basit olduğunu bir emrinizle kelamınızla bundan sonraki modellerde bu şekilde gelebileceğini...
vs vs çok şeylerden bahsettim...
kendisi artık daha farklı bir bölümde Genel Md Yardımcısı olarak Lojistik ve Satınalma Müdürlüğüne başladığını ama bu hususda bana yardımcı olacak birine şimdi mail atacağını ve takip edeceğini söyledi...ve fuarda yanıma uğra dedi...
sonra fabrikayı tekrar arayıp bana söylediği isim Sedat Beyi aradım...Sedat beyde bu motosiklet geliştirme ve satış strateji bölüm yetkilisiymiş...yani bindiğimiz makinalar onun insaiyatifiyle değişiklikler arzediyormuş...
kendisiyle merhabalaştım...benden yaşca büyük olduğunu öğrenince abi diye hitap ettim ve aynı şeyleri onada anlattım...
bana söylediği şu...emisyon hacim yönetmeliğine göre cbf 150 ler zaten değişmek zorundaymış...enjeksiyondan bahsetti...
devir saati konusunda 2006 yılında anket yaptık dedi...ve devir saatinde ihtiyaç olmadığı sonucuna ulaşıldı dedi...
abi bu ankleti kimlerle yaptınız dedim...kuryelerle dedi...
e tek müşteriniz kuryeler değil ki bizde standart kullanıcılar olarak farklı yaş grubunda kişiler olduğumuzu ve hatta abartıyorum ama Allah rızası için şu devir saatli kadrana geçiniz diye ısrar ettim...
adamda şaşırdı... ...Mete Bey bu konuyu tekrar değerlendiririz maliyet hesaplaları yapılır bu işler kolay değil dedi...
bende Çinden posta yoluyla devir saatli kadran getirtmek zorunda kaldığımızı ve bu eksikliği kendi imkanlarımızla giderdiğimizden bahsettim...
Çindeki cbf 150 oraya ait bir modelmiş buraya gelenler bizim isteklerimize değişiyormuş...yani dandik çubuk gidonla Honda 10 lira fazla para kazanıyor...devir saatsiz kadranla 5 lira daha cebe koysa tamam bu iş...
http://item.taobao.com/item.htm?id=8846617357
işte bu gidonu bile çok görüyorlar bize...
Çin Alışveriş sitesi taobao.com da 175 yuan...yani 35 lira...Aydoğan buradan almaya bak abicim...
http://item.taobao.com/item.htm?id=8483112810
2.el cbf 150...4800 yuan...950 tl civarı...
http://item.taobao.com/item.htm?id=8846617357
0 km cbf 150 fiyatı 11.000 yuan...2400 TL...
http://item.taobao.com/item.htm?id=2880511410
www.taobao.com
bu siteye giriniz...arama serach kısmına cbf150 yazın... tüm Honda orjinal parçaların fiyatlarını görün ve şaşırın...yediğimiz kazığın haddi hesabı yok...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
25 Aralık 2010, 18:50
#18417
Bu kadar gayreti,bu kadar çaba harcamayı tebrik ediyor ayakta alkışlıyorum.Allah gayret ve şevkini eksik etmesin.Ziyade etsin.
-
25 Aralık 2010, 21:10
#18418
İsmail, bugün hep dışarıdaydım ve hava gerçekten çok soğuk, bence debriyaj işini erteleyelim. Yine de sen bilirsin. Ben yapıcam dersen sana elimden geldiğince yardımcı olurum.
-
26 Aralık 2010, 02:12
#18419
elvis,
biz selenoidi selektöre bağlamıştık, daha sonra sol kütüğü söküp selektör hariç diğer kabloları kestik ve uzunu selektörün kablosuna lehimledik. böylece uzuna alınca selnoid sabit aşağıda kalıyor selektör düğmesi ile selektör yapıyor ;)
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
26 Aralık 2010, 21:27
#18420
Arkadaşlar cbf 150 ye servislerin taktığı YUASA 12N7B-3A 12V-7A Akü fiyatı 91 lira...
piyasada aynı akü 76 lira...aklınızda olsun...
http://magaza.entelenerji.com/12n7b-3a.html
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler