Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3021

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Boxer'ın bana göre 3 kozmetik ama can sıkıcı kusuru var;

    1. Km teli yanlış konumlandırılmış, ön çamurluğumu, çizdi boyasını kaldırdı.

    2. Arka çamurluk ek bağlantısı gelişigüzel monte edilmiş. Araya bir slikon bile sıkmamışlar, bu yüzden çamur akıtıyor.

    3. Bu sanırım en sakat konu. Arka lastikle salıncak arasında koruyucu bir tozluk olmaması nedeniyle salıncakta sürekli çamur birikiyor bu da salıncağı paslandırıyor.[IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]
    Carbondioxid, Aquarist, İlker41 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3022

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    240 mm disk frenimle her sert fren yaptığımda Bajaj Boxer kullanıcılarını düşünüyorum nasıl duruyorlar acaba diye
    Sence Boxer'ın frenleri tekerleklerini kitleyebilecek kadar güçlü müdür ?

  3. #3023
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sence Boxer'ın frenleri tekerleklerini kitleyebilecek kadar güçlü müdür ?
    Arka fren kitler de temiz asfaltta önü kitlemek için normalden büyük balata takmak gerekir ki o da kampanaya sürekli sürten bir balata olacaktır. Kampanadaki bir diğer sorun da genelde km saati dişlisi kampananın içine konulduğundan balata tozları km dişlisinin gres yağlı yüzeyine yapışıyor ve dişliyi kısa sürede aşındırıp bitiriyor. Bide ön fren zayıf olduğundan arka fren+kompresyon frenlediğinden arka lastik çok çabuk bitiyor. Sordun diye yazdım bişeyler yoksa arkadaşları üzmek istemiyorum.
    peacetrain bunu beğendi.

  4. #3024

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Şehir
    Acıbadem/Üsküdar
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Honda NC700X
    Alıntı cceksi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birinci vitesteki gaz tepkisi ben gibi bir acemiyi ürkütecek seviyede. O yüzden hareket eder etmez 2ye takıyorum. Yanlışmı yapıyorum acaba?
    Doğru yapıyorsun 1. vites çok kısa zaten. Bazen karıştırıp iki ile kalktığım bile oluyor.

  5. #3025

    Üyelik
    04 Mart 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR NS150
    1.vites 40 a kadar gidiyor, sakin kullanımda 1. vitesle hareketi verip doğru zamanda 2 ye atıyorum

  6. #3026
    fufuktas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2013
    Şehir
    İzmir. Bornova
    Motosikleti
    Bajaj BOXER 150
    Merhaba dostlar,
    Geçen gün ıslak asfaltta orjinal lastiklerden kaydım ve düştüm. Allahtan birşey olmadı ama bundan sonra ıslak asfalta karşı korkar oldum. O yüzden hemen lastik almayı planlıyorum. Forumu okudum genelde herkes sava mc 32 den memnun ve öneriyor. Fakat benim şöyle bir durumum var. Ben devamlı olarak motoru izmirde asfatta kullanıyorum. İzmir'in havasına da belli olmuyor. Biranda yağmur yağabiliyor ve yollar jilet gibi oluyor. Kullandığım yollardaki asfaltta genelde pürüzsüz jilet gibi. O sebepten mc 32, mc 25 , m50 arasında kararsız kaldım. Islak asfaltta kaymayacak en güvenilir olan lastik hangisidir? Hangisini almalıyım? mc 32 dişli ve sert lastik daha çok araziye uygun, mc 25 yumuşak lastik, daha az dişli asfalt lastiği olarak biliyorum. Fakat tecrübeli abi ve kardeşlerimden yardımlarınızı bekliyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

    Benim sorum için ayrıyetten şöyle bir konu açılmış fakat ben tam olarak anlayamadım.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...a-mc-32-a.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

    Bir de son olarak 130 genişliğinde lastik takan abimlerim, kardeşlerim. 140-70-17 ölçülerinde bridgestone marka çok güzel ve uygun bir lastik buldum. 140 genişliğinde lastik motora olur mu? yoksa 130 dan fazlası olmaz mı?
    Önce Güvenlik...

  7. #3027
    peacetrain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2012
    Şehir
    Ankara
    Alıntı uğur_yönet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet aekadaşlar uzun denemelerden sonra ayak marşıyla çalıştırabildim peacetrain arkadaşımızın dediği gibi jikleyi açtım ve hiç gaz vermeden çalıştı aküyüde sarja bıraktım yarın alıcam artık onun haricinde motor canavar maşallah ilgi alaka gösterip mesaj yazan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim...
    Bende 4-5 ay hiç çalıştırmamıştım motoru, akü boşalmış, en az 24 saat şarjda kalırsa iyi olur. Şu anda bir sıkıntı yok, tek marşta çalışıyor.
    Fight till the end!!!

  8. #3028

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Alıntı fufuktas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba dostlar,
    Geçen gün ıslak asfaltta orjinal lastiklerden kaydım ve düştüm. Allahtan birşey olmadı ama bundan sonra ıslak asfalta karşı korkar oldum. O yüzden hemen lastik almayı planlıyorum. Forumu okudum genelde herkes sava mc 32 den memnun ve öneriyor. Fakat benim şöyle bir durumum var. Ben devamlı olarak motoru izmirde asfatta kullanıyorum. İzmir'in havasına da belli olmuyor. Biranda yağmur yağabiliyor ve yollar jilet gibi oluyor. Kullandığım yollardaki asfaltta genelde pürüzsüz jilet gibi. O sebepten mc 32, mc 25 , m50 arasında kararsız kaldım. Islak asfaltta kaymayacak en güvenilir olan lastik hangisidir? Hangisini almalıyım? mc 32 dişli ve sert lastik daha çok araziye uygun, mc 25 yumuşak lastik, daha az dişli asfalt lastiği olarak biliyorum. Fakat tecrübeli abi ve kardeşlerimden yardımlarınızı bekliyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

    Benim sorum için ayrıyetten şöyle bir konu açılmış fakat ben tam olarak anlayamadım.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...a-mc-32-a.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

    Bir de son olarak 130 genişliğinde lastik takan abimlerim, kardeşlerim. 140-70-17 ölçülerinde bridgestone marka çok güzel ve uygun bir lastik buldum. 140 genişliğinde lastik motora olur mu? yoksa 130 dan fazlası olmaz mı?
    140 lastik motoru yorabilir.

    mc32 kış lastiği olduğu için ideal ama izmir'de nasıl olur bilemem.
    mc 18 kullanıyorum hava sıcaksa yağmurda daha güvenli orijinal lastiklere göre.
    mc25 biraz daha sert diyorlar ama bilmiyorum yağmurda nasıl olur.

    130 veya 140 takacaksan zincir korumayı sökmen gerekir.

  9. #3029

    Üyelik
    31 Mayıs 2014
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Bajaj BOXER BM 150
    Arkadaşlar ilk bakımı yaptıranlar oldu mu? Ücretli miydi?

  10. #3030

    Üyelik
    10 Nisan 2015
    Motosikleti
    Honda CBR500R
    Alıntı uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mc32 kış lastiği olduğu için ideal ama izmir'de nasıl olur bilemem.
    uçankaplumbağa, bu bilgi biraz eksik. MC32'nin iki modeli var. MC32: 4 mevsim MC32 m+c: kış hatta kar lastiği...

  11. #3031

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    İzmir'de mc18 ya da mc25 daha uygun olur diye düşünüyorum zira İzmir'in yolları daha medeni, en azından muasır medeniyetler seviyesinde...

    Bense hiç bitmeyen yol çalışmaları ile Zimbabve ya da Nijerya sokaklarını aratmayan, son derece vahşi bir ortamda (Kuşadası) yaşadığım için mecburen mc32 kullanıyorum. Tabi bu arada her gün zorunlu kros yapmış oluyorum.

  12. #3032

    Üyelik
    10 Nisan 2015
    Motosikleti
    Honda CBR500R
    Boxer kullanıcıları, hatırlarsanız 2 hafta önce aldığım Boxer'ım da stoklama esnasında ki rutubete bagladığım problemler tespit etmiş ve bunları, servis vasıtası ile Kuralkan'a bildirmiştim.
    Bugün parça değişimine gittiğimde anlaşıldı ki problem nem kaynaklı değilmiş. Montaj öncesinde akünün asitli suyu akma yaparak, arka jant, arka sağ amortisör ve egzoza sıçramış ve dolayısı ile boya kalkması ve oksitlenmeye sebebiyet vermiş.
    Burada esas dikkatinizi çekmek istediğim konu,
    Bajaj'ın hiçbir şekilde ayak diretmeden bir arka jant, arka sağ amörtisör ve komple egzozu 1 hafta içerisinde servise göndererek değişimini sağlamasıdır. Gerçek manada müşteri odaklılık budur. Büyük firma refleksidir.
    Parça değişimleri için servise gittiğimde hem sohbetinden hem de işçiliğinden memnun kaldığım Üçerler Motor Tarık kardeşimi de Istanbul Anadolu yakasındaki Bajajcılara tavsiye ederim.

  13. #3033

    Üyelik
    25 Nisan 2015
    Arkadaşlar okuyabildiğim kadarını okudum başlığın ama doğrusu 150 sayfayı okumaya da üşendim. Sizce başlangıç motoru olarak uzun ömür ve fiyat/performans bazında YBR 125 mi seçilmedi, Bajaj Boxer mı? Doğrusu benim aklım Boxer'da ama YBR de sorunsuzluğu ile ünlü. İki motoru da kullanmış olanlar kısacık bir yorum yapabilirler mi?
    Teşekkürler, iyi forumlar...

  14. #3034
    Aquarist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Giresun
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Alıntı ROT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boxer kullanıcıları, hatırlarsanız 2 hafta önce aldığım Boxer'ım da stoklama esnasında ki rutubete bagladığım problemler tespit etmiş ve bunları, servis vasıtası ile Kuralkan'a bildirmiştim.
    Bugün parça değişimine gittiğimde anlaşıldı ki problem nem kaynaklı değilmiş. Montaj öncesinde akünün asitli suyu akma yaparak, arka jant, arka sağ amortisör ve egzoza sıçramış ve dolayısı ile boya kalkması ve oksitlenmeye sebebiyet vermiş.
    Burada esas dikkatinizi çekmek istediğim konu,
    Bajaj'ın hiçbir şekilde ayak diretmeden bir arka jant, arka sağ amörtisör ve komple egzozu 1 hafta içerisinde servise göndererek değişimini sağlamasıdır. Gerçek manada müşteri odaklılık budur. Büyük firma refleksidir.
    Parça değişimleri için servise gittiğimde hem sohbetinden hem de işçiliğinden memnun kaldığım Üçerler Motor Tarık kardeşimi de Istanbul Anadolu yakasındaki Bajajcılara tavsiye ederim.
    Sorununuzun çözülmesine sevindim. Öyle bir noktaya geldik ki olması gereken yapıldığında bile bu durum bizi mutlu ediyor. Bence üstüne üstlük bu problemi size yaşattığı için küçük bir hediye bile vermeliydiler. Yaptıkları zaten sizin yasal hakkınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------

    Alıntı justlook78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ilk bakımı yaptıranlar oldu mu? Ücretli miydi?
    Ben ücretli olarak (50 TL) yaptırmıştım. Motor yağıyla birlikte filtreyi değiştirtmeyi unutmayın. Kullanma kitapçığında nelerin değişmesi, ayarlanması gerektiği yazıyor. İnceleyebilirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:21 ----------

    Alıntı kogan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar okuyabildiğim kadarını okudum başlığın ama doğrusu 150 sayfayı okumaya da üşendim. Sizce başlangıç motoru olarak uzun ömür ve fiyat/performans bazında YBR 125 mi seçilmedi, Bajaj Boxer mı? Doğrusu benim aklım Boxer'da ama YBR de sorunsuzluğu ile ünlü. İki motoru da kullanmış olanlar kısacık bir yorum yapabilirler mi?
    Teşekkürler, iyi forumlar...
    Daha uzun km ler yapan arkadaşlar var ama ben 2000km'yi aştım. İlk servis bakımı hariç servis yolunu tutmadım. Bence ilk motorunuzsa fazla para vermenize gerek yok. Bu motor sizi tatmin edecektir.
    Bir de şu açısı var işin. Ne zaman ybr ile geçişsek onun sesi bana çok hafif geliyor. Kız gibi çıkıyor tabiri caizse. Boxer ise kükrüyor gaza asılınca. Bu da sürücüsüne gayet zevk veren bir durum.
    Yurdukoru bunu beğendi.

  15. #3035

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Şehir
    Acıbadem/Üsküdar
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Honda NC700X
    Alıntı kogan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar okuyabildiğim kadarını okudum başlığın ama doğrusu 150 sayfayı okumaya da üşendim. Sizce başlangıç motoru olarak uzun ömür ve fiyat/performans bazında YBR 125 mi seçilmedi, Bajaj Boxer mı? Doğrusu benim aklım Boxer'da ama YBR de sorunsuzluğu ile ünlü. İki motoru da kullanmış olanlar kısacık bir yorum yapabilirler mi?
    Teşekkürler, iyi forumlar...
    Bütçe müsaitse ilk motor olarak vitesleri daha standart, yukarı doğru büyüyen, 5 ileri vitesli, jantları 1 inch daha büyük olan ve bunlara bağlı olarak şehirler arası kullanımı daha rahat olabilecek ybr almanı tavsiye ederim. Bajaj boxer benim gözümde daha klasik çizgileri olan, dağa taşa vurulabilecek sağlamlıkta ve başka motorlarda farklı tecrübeleri olan kullanıcıların biraz da nostalji yaşamak için aldıkları motor konumunda. Tabi bu benim fikrim, farklı görüşlere de saygı duyarım.
    Carbondioxid bunu beğendi.

  16. #3036

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Alıntı konig adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütçe müsaitse ilk motor olarak vitesleri daha standart, yukarı doğru büyüyen, 5 ileri vitesli, jantları 1 inch daha büyük olan ve bunlara bağlı olarak şehirler arası kullanımı daha rahat olabilecek ybr almanı tavsiye ederim. Bajaj boxer benim gözümde daha klasik çizgileri olan, dağa taşa vurulabilecek sağlamlıkta ve başka motorlarda farklı tecrübeleri olan kullanıcıların biraz da nostalji yaşamak için aldıkları motor konumunda. Tabi bu benim fikrim, farklı görüşlere de saygı duyarım.
    Ben de bugün YBR kullandım. Konig isimli arkadaşa katılıyorum.
    Ybr şehir için ideal bir motosiklet.

  17. #3037

    Üyelik
    25 Nisan 2015
    Cevaplar için öncelikle teşekkürler. Motoru sadece şehir içi değil dağ ve köy yollarında da kullanacağım, doğu karadenizi biliyorsunuz. Onun dışında ybr ile arada 2500 TL fiyat farkı var bu nedenle bu motor daha sıcak geliyor bana ama çok mu zor olur başlangıç için?

  18. #3038

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Arkadaşlara aynen katılıyorum. Benim de bütçem müsait olmadığı için Boxer almıştım. Bütçeniz varsa Ybr veya Cbf' ten şaşmayın. 2. elde de asla ve asla zarar ettirmez, hondanın vizesi bitmiş, trafikten düşmüş ölüsünü bile Boxer dan pahalı satarsınız. (Çeyrek altın alıp koysanız bu ikili kadar kazandırmaz.) Maalesef bu bir gerçek.
    trcn bunu beğendi.

  19. #3039

    Üyelik
    04 Mart 2014
    400cc avenger yapan bajaj 400 cc boxer da yapsın bir ömür binelim.
    jackonbir bunu beğendi.

  20. #3040

    Üyelik
    01 Mayıs 2015
    Arkadaşlar merhaba uzun araştırmalarım sonucunda bütçemin %70 kısmını Bajaj Boxer modeline ayırıp geri kalan kısmını iste ön arka lastikler,sele,aynalar ve kendi şahsi kıyafetlerime ayırmaya karar verdim hayırlısı ile şu 1 ay içinde alıcam inşallah kısmet olursa. Bütün sayfaları okudum teker teker anlayamadığım tek şey; sava mc 24 lastiklerimi taktırdıktan sonra titreşimi en aza indirgemek için dişli sayılarını nasıl oranlamam gerekir ? kimisi 36 demiş kimisi 38. Bu konu hakkında nasıl bir netlik yakalayabilirim ? teknik konularda pek bir bilgim yok ancak siz kullananlarında 1 kaç cümle ile desteğini alırsam bunun üstesinden gelebiliceğimi düşünüyorum. Şimdiden yardımlarını ve ilginiz için teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)