Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2981

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Motosikleti
    HERO HUNK 150
    Benimde dikkatimi çekti böldü hakketten ayrıca güzel bir çalışma güle güle bin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2982
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Güzel olmuş ellerine sağlık.
    Detaylı bilgi verebilirsen, harcamalar, yapılan işlemler, lastik modeli vb. konularda seviniriz
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  3. #2983

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar; bundan tam bir sene önce 6 nisan 2014 tarihinde aşağıdaki yorumu yazmıştım. Geçen bir seneye baktığımızda şöyle bir değerlendirme yapıyorum.

    Öncelikle Allah’a şükür beklentilerimizi müşterilerimiz de teyit etiler. Memnuniyet derecesi çok yüksek bir ürün.

    Enteresan bir müşteri kitlesi oluştu. Kimler derseniz;

    • İlk başlangıç motoru olarak alanlar. Özellikle üniversite talebeleri.
    • Sonra büyük cc performans motorlarına sahip arkadaşlarımızdan ikinci motor olarak hafta sonu 50-100 km kadar mesafelerde keyif maksatlı seyahat yapmak isteyenler için tercih sebebi oldu,
    • Özellikle şehir içinde bazı esnaf arkadaşlarımız iş maksatlı olarak kullanım yapıyorlar,
    • Kırsal kesimde yan sepet de takılarak iş maksatlı kullanımda ciddi talep oldu,
    • Bazı yörelerde (Çanakkale merkez gibi) kurye arkadaşlarımız ve paket servislerimiz için son derece ucuz ve etkili bir kullanım aracı oldu.
    • 30-40 yaş grubundaki eşlerin kısa mesafeli ve engebeli arazide keyif gezileri için çok güzel bir alternatif oldu.

    Açıkçası çok geniş bir müşteri yelpazesi var. Aslında çok hoş bir durum. Forum sayfalarının da en seviyeli yorumları burada yazılıyor sanki. Yurdukoru, Twonna ve adını sayamadığım bir çok değerli boxer kullanıcıları da bu ürünün tanıtılmasında ve sevdirilmesinde değerli yorumları ile çok yüksek katkıda bulundular.

    Özellikle şu andaki 3.030 tl parekende fiyatı ile (tamamen bajaj tarafından uygulanmış bir stratejidir) utility segmentinde bence eşsiz bir alternatif model olduğunu düşünüyorum.

    Tüm kullanıcı arkadaşlarıma keyifli sürüşler diliyor, Regaip kandilinizi tebrik ediyorum.



    “Değerli arkadaşlar;

    Bu ürünümüzde öne çıkan özellikler;

    1. Sağlamlık, dayanıklılık ve güç,
    2. Yakıt tasarrufu,
    3. Uygun fiyat ve uygun fiyata satış sonrası hizmet desteği,
    4. Sürüş keyfi,


    4 vites olması ile ilgili özellikle yapıldığını söyleyebilirim. Biz de açıkçası bunu sorguladık. Daha önce 5 vites olarak üretilen bu üründe tork aralıkları istenilen düzeyde yakalanamamış. 4 vites ile çok daha güzel dağılımlı tork değerleri yakalandı. Bunları da paylaşabilirim.

    Bu senenin sürpriz ürünlerinden. Dünyanın bazı ülkelerinde açık ara birinci olan bu ürün tam bir kullanıcı dostu.

    Sektörümüze hayırlı olsun diyoruz.

    Bu ürüne sahip olan kullanıcımıza da kazasız, hayırlı sürüşler diliyoruz... “ 06.04.2014
    peacetrain ve Ali reis 17 bunu beğendiler.

  4. #2984

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Motosikleti
    HERO HUNK 150
    kışın soğuk havada cik le ile çalışmama sorunu oluyormu? kaç dakika ciklede beklemek gerekiyor.marşa ilk basmada alıyormu ;?ben ilk motorum ve tek mootorum olan kymco ck 125 te hiç bir zaman çalışma sorunu yaşamadım,5 senelik kullanımım boyunca iki sefer yolda kaldım oda benzin bitti yedeğide kullanmışım, yedeğe aldığımı unutup devam ettiğimden. zaten depoyu fulleyince benzincinin yolunu unutuyordum.motorum hiç bir zaman gitmem demedi
    ben yollarda kalmaya pek alışık değilim o yüzden çin mallarına pek sıcak bakmıyorum iyileri mutlaka vardır.bajaj konusunda ise araştırmalarım sonucunda bana hitap eden motor bm 150 olduğuna karar verdim.benim bu kararıma sebeb olan şey motorun klasik görünümü ve torkunun düşük devirde yüksek vermesi hız aramıyorum çünkü sakin kullanım taraftarıyım büyük cc hiç düşünmedim evli çoluk çocuk sahibiyiz riske girmeye değmez motorun güçlü ama sağlam yolda bırakmayan istediğimde de araziye balık ve kampa gittiğimde beni üzmeyecek gitmem demeyecek bir motordur aradığım.

  5. #2985

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar; bundan tam bir sene önce 6 nisan 2014 tarihinde aşağıdaki yorumu yazmıştım. Geçen bir seneye baktığımızda şöyle bir değerlendirme yapıyorum.

    Öncelikle Allah’a şükür beklentilerimizi müşterilerimiz de teyit etiler. Memnuniyet derecesi çok yüksek bir ürün.

    Enteresan bir müşteri kitlesi oluştu. Kimler derseniz;

    • İlk başlangıç motoru olarak alanlar. Özellikle üniversite talebeleri.
    • Sonra büyük cc performans motorlarına sahip arkadaşlarımızdan ikinci motor olarak hafta sonu 50-100 km kadar mesafelerde keyif maksatlı seyahat yapmak isteyenler için tercih sebebi oldu,
    • Özellikle şehir içinde bazı esnaf arkadaşlarımız iş maksatlı olarak kullanım yapıyorlar,
    • Kırsal kesimde yan sepet de takılarak iş maksatlı kullanımda ciddi talep oldu,
    • Bazı yörelerde (Çanakkale merkez gibi) kurye arkadaşlarımız ve paket servislerimiz için son derece ucuz ve etkili bir kullanım aracı oldu.
    • 30-40 yaş grubundaki eşlerin kısa mesafeli ve engebeli arazide keyif gezileri için çok güzel bir alternatif oldu.

    Açıkçası çok geniş bir müşteri yelpazesi var. Aslında çok hoş bir durum. Forum sayfalarının da en seviyeli yorumları burada yazılıyor sanki. Yurdukoru, Twonna ve adını sayamadığım bir çok değerli boxer kullanıcıları da bu ürünün tanıtılmasında ve sevdirilmesinde değerli yorumları ile çok yüksek katkıda bulundular.

    Özellikle şu andaki 3.030 tl parekende fiyatı ile (tamamen bajaj tarafından uygulanmış bir stratejidir) utility segmentinde bence eşsiz bir alternatif model olduğunu düşünüyorum.

    Tüm kullanıcı arkadaşlarıma keyifli sürüşler diliyor, Regaip kandilinizi tebrik ediyorum.



    “Değerli arkadaşlar;

    Bu ürünümüzde öne çıkan özellikler;

    1. Sağlamlık, dayanıklılık ve güç,
    2. Yakıt tasarrufu,
    3. Uygun fiyat ve uygun fiyata satış sonrası hizmet desteği,
    4. Sürüş keyfi,


    4 vites olması ile ilgili özellikle yapıldığını söyleyebilirim. Biz de açıkçası bunu sorguladık. Daha önce 5 vites olarak üretilen bu üründe tork aralıkları istenilen düzeyde yakalanamamış. 4 vites ile çok daha güzel dağılımlı tork değerleri yakalandı. Bunları da paylaşabilirim.

    Bu senenin sürpriz ürünlerinden. Dünyanın bazı ülkelerinde açık ara birinci olan bu ürün tam bir kullanıcı dostu.

    Sektörümüze hayırlı olsun diyoruz.

    Bu ürüne sahip olan kullanıcımıza da kazasız, hayırlı sürüşler diliyoruz... “ 06.04.2014
    Sizin de Regaip kandiliniz mübarek olsun.

    Tüm arkadaşların kandili kutlu olsun.
    peacetrain ve trcn bunu beğendiler.

  6. #2986

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Şehir
    Acıbadem/Üsküdar
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Honda NC700X
    Ekrem Bey merhaba. Regaib kandili size ve tüm arkadaşlara hayırlar getirsin. Şu tel jant konusunu tekrar gündeme getirmek istiyorum. Ben dahil birçok arkadaş bu modeli klasik çizgileri ve modifikasyona yatkınlığı nedeniyle aldık. Buradaki eski yazışmalardan anladığım kadarıyla marka ve ürünün pazarda konumlanması tamamen Hint'li firmanın kontrolünde ve Kuralkan olarak buna müdahale edemiyorsunuz. Oysa sizler Türk pazarını çok daha iyi bilen akil insanlar olarak pazarın beklentileri doğrultusunda öneriler getirmeli, beraber strateji geliştirmelisiniz. Tel jant seçeneğinin olmasının bu motosikletin satışlarına büyük destek olacağı kansındayım. Modifiye edilmiş klasik çizgilere sahip motorların resimlerinin sosyal medyada yayılması sizin belki 10 binlerce lira harcayarak yapacağınız reklamdan daha büyük etki yapacaktır. Açıkçası tel jantları sabırsızlıkla bekliyoruz. 10-15 takım jant getirin eminim bir haftada hepsi satılır. Sizi dinlemiyorlarsa Hindistan'da Türkiye pazarına kim bakıyorsa mail adresini özelden bana gönderin bir de biz yazalım, muhtemelen müşteriden doğrudan gelen sesi dinlerler. Sağlıcakla kalın.

  7. #2987
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    240 mm disk frenimle her sert fren yaptığımda Bajaj Boxer kullanıcılarını düşünüyorum nasıl duruyorlar acaba diye

  8. #2988
    slyman_b - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    240 mm disk frenimle her sert fren yaptığımda Bajaj Boxer kullanıcılarını düşünüyorum nasıl duruyorlar acaba diye
    Boxer kullanmadığın sürece daha çok düşünürsün Ben hiç sorun yaşamadım fren konusunda.

  9. #2989
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı slyman_b adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boxer kullanmadığın sürece daha çok düşünürsün Ben hiç sorun yaşamadım fren konusunda.
    Ankaradaymışsın varmısın yanyana 80km hızla giderken frene basalım aramızda kaç metre fark olacak Motor beni selenin üzerinden atıyor frene basınca yahu

  10. #2990

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Şehir
    Acıbadem/Üsküdar
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Honda NC700X
    Her forumda zaman zaman böyle troller çıkar, başka motorları kötüleyerek aklı sıra kullananlarla kafa bulur, insanları sinirlendirdikçe kendince zevk alır. Çoğu kez motorları da yoktur. Dikkate almaya değmez böyle tipler. Allah herkese en başta ruh sağlığı versin.

  11. #2991
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı konig adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her forumda zaman zaman böyle troller çıkar, başka motorları kötüleyerek aklı sıra kullananlarla kafa bulur, insanları sinirlendirdikçe kendince zevk alır. Çoğu kez motorları da yoktur. Dikkate almaya değmez böyle tipler. Allah herkese en başta ruh sağlığı versin.
    Ben sizin güvenliğinizi düşünüyorum bir R1200GS kullanıcısı olarak motosikletlerin frenlemesinde ön frenlerin yüzde 90 paya sahip olduğunu bildiğinizi düşünüyorum. Ön frenleri kampana olan motorların durmadığı aşikar neyi savunuyorsunuz ki. Bisiklet fren telinden farksız bir fren teline güvenilir mi sert frende esniyor kopuyor o tel ben de kampana frenli motor kullandım ama hem 97cc idi hem de 80 kilo iyi kötü duruyordu arka frene abanarak.

  12. #2992

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben sizin güvenliğinizi düşünüyorum bir R1200GS kullanıcısı olarak motosikletlerin frenlemesinde ön frenlerin yüzde 90 paya sahip olduğunu bildiğinizi düşünüyorum. Ön frenleri kampana olan motorların durmadığı aşikar neyi savunuyorsunuz ki. Bisiklet fren telinden farksız bir fren teline güvenilir mi sert frende esniyor kopuyor o tel ben de kampana frenli motor kullandım ama hem 97cc idi hem de 80 kilo iyi kötü duruyordu arka frene abanarak.
    Cbf 150, derbi etx ile ayni denemeyi yaptık. Fren mesafesi olarak bir fark yok. Düşük cc li bir motorda disk fren daha tehlikelidir. Durmaz düşürür adamı. Kampana daha iyidir her zaman.

  13. #2993
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbf 150, derbi etx ile ayni denemeyi yaptık. Fren mesafesi olarak bir fark yok. Düşük cc li bir motorda disk fren daha tehlikelidir. Durmaz düşürür adamı. Kampana daha iyidir her zaman.
    16 bin km'dir fren tuttuğu için düştüğüm olmadı ama ön fren kampana olsaydı arabaların bagajına 3-4 kere yapışmıştım bazıları 40-50 km hızla. 20 metrede 80'km den 15'e falan düşüyor motor ondan sonra aralara gir zaten ne olacak.

  14. #2994
    slyman_b - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Trafikte takip mesafesi nedir bilmezsen arkadan çarparsın tabiki de. Kullandığın motoru bilip tanıyıp ona göre hareket etmek lazım. Fren hassasiyetinden gaz tepkisine, motorun dengesine kadar ona göre kullanmak lazım. Sen ise kullanmadan yorum yapıyorsun, amacın ne senin ?

  15. #2995
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı slyman_b adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Trafikte takip mesafesi nedir bilmezsen arkadan çarparsın tabiki de. Kullandığın motoru bilip tanıyıp ona göre hareket etmek lazım. Fren hassasiyetinden gaz tepkisine, motorun dengesine kadar ona göre kullanmak lazım. Sen ise kullanmadan yorum yapıyorsun, amacın ne senin ?
    Benim 26 bin km vitesli motor tecrübem var hiç kazam yok trafikte nerde duracağımı kaç km hızla gideceğimi çok iyi bilirim. Ayrıca da yaz-kış binerim kar buz dahil. Burda motor çok torklu iyi kaçıyo demesini biliyosunuz peki bu motor kaçtığı gibi duramayacak önünüze biri atlayınca onu söyleyince neden sorun oluyor ?

  16. #2996

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim 26 bin km vitesli motor tecrübem var hiç kazam yok trafikte nerde duracağımı kaç km hızla gideceğimi çok iyi bilirim. Ayrıca da yaz-kış binerim kar buz dahil. Burda motor çok torklu iyi kaçıyo demesini biliyosunuz peki bu motor kaçtığı gibi duramayacak önünüze biri atlayınca onu söyleyince neden sorun oluyor ?
    Kullanmadığınız motor hakkında durmuyor demek bizi tabi ki rahatsız edecek.
    Ön fren kampana diye motora çöp muamelesi yapamazsınız.
    Ön fren kampana diye motora durmuyor da diyemezsiniz.

    Türkiye'de fren mesafesini etkileyen o kadar çok şey var ki
    kampana, disk fren vesaire tartışması çok daha sonra gelecektir.

  17. #2997
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX

    Şu videoda 5:33'te ve 6:07'de arkadaş arka frenle tekeri kızaklatıyor sert fren yapmak için ön fren tutsa böyle bişeye gerek duymazdı demekki ön fren yetmiyor.

  18. #2998

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150 MG Superboy
    Tamam mengu16 haklisin kardesim bisey demiyoruz bizim motor durmuyo. Zaten bu motoru alanlar duramayacaklari hiza cikmiyorlar. Biz on frenin kampana oldugunu bilerek aldik bu motoru. Ama biz kullananlar bu kampana olayini bu kadar dert etmezken sen niye bu kadar cok takildinki bu konuya. Sen kendi motorunu kullan bizde bizimkini neyi ispatlamaya calisiyosunki. Burda kimse senin motorun kotu demediki bikac gundur musallat oldun sayfaya yok gitmiyomus yok durmuyomus... Sana motorunla mutluluklar bizide bizimkiyle basbasa birak lutfen...
    İlker41 bunu beğendi.

  19. #2999
    peacetrain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2012
    Şehir
    Ankara
    @Mengu16

    150 sayfa oldu kullanıcılardan kampana fren ile ilgili bir şikayet okumadım. Ben öyle bir şey yaşasam buraya hemen yazardım. Marka fanatiği değilim.

    Disk frenin artıları olduğu gibi eksileri de var. Zamanında 750 cc racing motorlar, kampana ön frenle nasıl duruyorsa, 150 cc'lik Boxer'da öyle duruyor.

    Kullanıp test etmeden (3-5 km değil) kafa bulandırmayalım ve yanlış yönlendirmeyelim insanları.

    Yazdıklarının kimseye faydası yok. Ne bize, ne bu modeli düşünenlere, ne de sana. Eleştirmek elbette ki herkesin hakkı ancak yıkıcı değil yapıcı olalım lütfen!!!
    İlker41 ve cftc bunu beğendiler.

  20. #3000

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Şehir
    Acıbadem/Üsküdar
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Honda NC700X
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben sizin güvenliğinizi düşünüyorum bir R1200GS kullanıcısı olarak motosikletlerin frenlemesinde ön frenlerin yüzde 90 paya sahip olduğunu bildiğinizi düşünüyorum. Ön frenleri kampana olan motorların durmadığı aşikar neyi savunuyorsunuz ki. Bisiklet fren telinden farksız bir fren teline güvenilir mi sert frende esniyor kopuyor o tel ben de kampana frenli motor kullandım ama hem 97cc idi hem de 80 kilo iyi kötü duruyordu arka frene abanarak.
    Güzel kardeşim sakın yanlış anlama da 48 yaşındayım ve muhtemelen senin yaşın kadar motor kullanmışlığım vardır. Şimdiye kadar chopper hariç her türlü motoru kullandım, ayrıca Makina Mühendisiyim az çok mekanikten anlarım ama bu motor böyle işte ne yapalım. Durumu bilip ona göre kullanacağız, arada bir açtırıp içinde biriken tozu temizleteceğiz. Ayrıca disk fren çok iyi frenleme yapar diye birşey de yok. Bunun en iyi örneği de Vstrom'dur iki sene kullandım, bu motorda da ön arka disk hem de ön çift disk ama frenler akıllara zarar, eminim ki boxer kampana fren ile vstromdan iyi frenleme yapar. Sağol bizi düşünüyorsun ama yeter biraz da başka modellerin sayfalarına git mutlaka onlarda da vardır zayıf noktalar. Ayrıca sana bir abi tavsiyesi motoru durdurayım diye sakın tek başına ön freni kullanma.
    Yurdukoru ve cftc bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)