Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9641
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    iyiki forum da herkes istediği gibi takılıyor.o yüzden üslup diye bişi kalmıyor.ben genel konuştum ama sen üstüne alınmışsın ben yıllardır bu foruma emek harcadığım için,böyle abuk subuk şeyler yazıp kaybolan çok oldu şimdiye kadar.ha sen üstüne alındıysan bilemem..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9642
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    evet arkadaşlar selamlar herkese..
    bugun rıdvan ile buluştuk (slayerrr) ve kendisi sağolsun benim motoruma baktı biraz..
    yaptıklarımız:
    - yağ ve yağ filtresi değişti
    - bujileri kontrol ettik
    - ön fren balatası değişti
    - hava filtresini yeni taktırmıştım zaten ona bakmadık
    - motorda az ses vardı onun için üst kapağı açıp sübab ayarına baktık sentil çakısı ile..emme sübap ayarı 0,20 egzoz sübabı ise 0,30 çıktı (standart ölçülerde yani )
    - far ayarına baktık..

    bu arada başımıza gelen ilginç bir olay anlatayım..
    motor yağını boşalttık ve tam olarak boşalmasını beklerken bari yağ filtresini değiştirelim dedik..toplam 3 vida oluyor bildiğinz gibi..benim vidanın birisi farklıydı motoru aldığımda herhalde önceden filtre değişiminde kayboldu diye önemsememiştim taaki bugun çıkarmaya çalışana kadar..vida yalama olmuş nasıl olmuşsa ve bir türlü çıkmadı ! 1 saat uğraştık çıkarabilmek için..vida olduğu yerde dönüyordu ne ileri ne geri..wd 40 sıktık yok, biraz vidayı kargaburunla çıkarmayı denedik olmadı..

    saolsun bizim mahallede tamirci abi var kendisini avcılara taşındığımdan beri tanırım çok iyi birisidir saolsun.. o geldi yardım etti..
    aslında yaptığı iş basitti ama biz vidayı çıkarırken yağ filtresi kapağının kırılmasından korktuğumuzdan fazla cesaret edememiştik.. malum çok aranan bir yedek parça olmadığından temin etmek çok uğraştıracaktı..
    uzun uğraşlar sonunda birazda şansımız olsa gerek kapak kırılmadan vida çıktı..
    vidayı tutan saplama resmen yalama olmuştu..bizde onu komple çıkartıp yerine alyans başlı vida koyduk..görüntü olarak çok iyi durmadı ama en azından geçici bir çözüm oldu..

    buradan tekrardan rıdvan arkadaşıma çok çok teşekkür ediyorum ellerin dert görmesin

    hee bu arada da tamir bakım bitiminden sonra rıdvanla yemek yedikten sonra avcılar sahiline indik bir güzel hava alıp gezdik ve bolca muhabbet ettik kendisiyle.. gayet güzel vakit geçirdik..


    herkese saygılar kazasız sürüşler.. diğer arkadaşlarla da tanışıp sohbet etmek güzel olur, yakın civarlarda oturan varsa buluşabiliriz

    çok fazla foto çekemedik malum ellerimiz yağ içindeydi o zaman aklımıza geldi.. işte birkaç foto..fotoda gözüken yer arka silindirin üst kapağının altında bulunan mekanik kısım




    mac555 bunu beğendi.
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  3. #9643
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    mekanik kisimlarin fotograflari cok guzel olmus.

    motor da deposuz falan cok cirkin, ciliz, hastalikli gibi durmus =)

    ya boyle bakim yapmak icin beraberce toplassak, biz de biseyler ogreniriz, bakimlarimizi da yapmis oluruz. ustune bir de tanismis oluruz.

    bakim disinda da gene bulusulup biseyler yapabiliriz, gezi falan filan.

    ben sadece slayer ile tanisiyorum forum'dan. diger arkadaslarla da tanismak isterim. avcilar taraflari bana uzak kaliyor, mecidiyekoy civarlaindayim ama hic sorun degil, gv250 uzagi yakin etmek icin var =)

  4. #9644
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mekanik kisimlarin fotograflari cok guzel olmus.

    motor da deposuz falan cok cirkin, ciliz, hastalikli gibi durmus =)

    ya boyle bakim yapmak icin beraberce toplassak, biz de biseyler ogreniriz, bakimlarimizi da yapmis oluruz. ustune bir de tanismis oluruz.

    bakim disinda da gene bulusulup biseyler yapabiliriz, gezi falan filan.

    ben sadece slayer ile tanisiyorum forum'dan. diger arkadaslarla da tanismak isterim. avcilar taraflari bana uzak kaliyor, mecidiyekoy civarlaindayim ama hic sorun degil, gv250 uzagi yakin etmek icin var =)
    aslında çok güzel şeyleri fotolayabilirdik ama malum işe dalınca aklımıza gelmedi gelincede ellerimiz yağ içindeydi

    toplanırız ortada bir yerde o zaman.. avcıların güzel tarafı genişce bir sahili olması ve serin olması.. akşamları güzel oluyor..önemli olan günü ve saati tutturabilmek..mecidiyeköy dediğin alt tarafı 30 km buraya

    neyse bakalım artık kısmet umarım birgün forumdaki çoğu arkadaşla tanışma fırsatımız olur..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  5. #9645
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vida yalama olmuş nasıl olmuşsa ve bir türlü çıkmadı ! 1 saat uğraştık çıkarabilmek için
    Motoru dağıtsak daha az uğraşırdık

    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya boyle bakim yapmak icin beraberce toplassak, biz de biseyler ogreniriz, bakimlarimizi da yapmis oluruz. ustune bir de tanismis oluruz.

    bakim disinda da gene bulusulup biseyler yapabiliriz, gezi falan filan.
    Haftaiçi akşam ya da haftasonu öğleden sonra herhangi bir zaman uygundur benim için.

  6. #9646
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru dağıtsak daha az uğraşırdık



    Haftaiçi akşam ya da haftasonu öğleden sonra herhangi bir zaman uygundur benim için.
    ama gene şanşımız iyi gitti ben bir ara korktum valla vida içerde kalırsa nolur diye
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  7. #9647
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    bende haftaiçleri akşam 6 dan sonra haftasonları nöbet yoksa ful boşum. isterseniz ankara orta nokta hepimiz ankara'da buluşalım ne dersiniz?gv'ler uzakları yakın etmek için yokmu hayatımızda

    buradaki arkadaşlarla hep konuşurduk şimdi kalmadılar.güya ayvalıkta yazın toplanıp "bir başka olur gv'cilerin buluşması" nı gerçekleştirecektik ama olmadı kısmet bakalım...
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  8. #9648
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende haftaiçleri akşam 6 dan sonra haftasonları nöbet yoksa ful boşum. isterseniz ankara orta nokta hepimiz ankara'da buluşalım ne dersiniz?gv'ler uzakları yakın etmek için yokmu hayatımızda

    buradaki arkadaşlarla hep konuşurduk şimdi kalmadılar.güya ayvalıkta yazın toplanıp "bir başka olur gv'cilerin buluşması" nı gerçekleştirecektik ama olmadı kısmet bakalım...
    Bana Türkiye'nin herhangi bir noktası uyar. Ama benzin için sponsor bulmam lazım

  9. #9649
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende haftaiçleri akşam 6 dan sonra haftasonları nöbet yoksa ful boşum. isterseniz ankara orta nokta hepimiz ankara'da buluşalım ne dersiniz?gv'ler uzakları yakın etmek için yokmu hayatımızda

    buradaki arkadaşlarla hep konuşurduk şimdi kalmadılar.güya ayvalıkta yazın toplanıp "bir başka olur gv'cilerin buluşması" nı gerçekleştirecektik ama olmadı kısmet bakalım...
    biraz vaktim olsa emin ol gelirim bizim slayerrr ı da alıp..ama haftada 1 gün izin var o da bu aralar varmı yokmu belli değil, bir yere kıpırdayamıyom şehir içinden..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  10. #9650
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    hayırlısı gönüller bir olsun yeter arkadaşlar emin olun benimde siz her buluşma muhabbeti açtığınızda içim gidiyor ama kısmet işte.
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  11. #9651
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biraz vaktim olsa emin ol gelirim bizim slayerrr ı da alıp..ama haftada 1 gün izin var o da bu aralar varmı yokmu belli değil, bir yere kıpırdayamıyom şehir içinden..
    ben de hic acimam gelirim valla =)

    zaten bu aralar bi firsatini bulsam da bi yerlere gitsem diye dusunuyorum. ortada bulusma fikri de iyiymis, abim de var ankara'da onu da ziyaret etmis olurum.

  12. #9652
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyiki forum da herkes istediği gibi takılıyor.o yüzden üslup diye bişi kalmıyor.ben genel konuştum ama sen üstüne alınmışsın ben yıllardır bu foruma emek harcadığım için,böyle abuk subuk şeyler yazıp kaybolan çok oldu şimdiye kadar.ha sen üstüne alındıysan bilemem..
    Yörük Hocam forumun en başından beri yazılarını zevk ve merakla okudum.Motorunun resimlerine kendi motorummuş gibi baktım inceledim.Biraz olsun senin eğlenceli karakterini uzlaşmacı tavrını teknoloji bilime mekaniğe yatkınlığını ve her öğrendiğin bilgiyi burada paylaşma aşkını gördüm.Fikirlerin benim için önemli Yazdıkların için teşekkür ederim normalde böyle bir şeye cevap yazmam ama madem ki sen
    bir fikir belirtmişsin bende yazayım.Bu yazdıklarımı motordan anlayan kişiler belirtiyorum.

    -Hiç bir tamir görmemiş
    -Garantisi devam etmekte
    -Üzerinde ihtiyaç olmayacak tek bir aksesuar bulunmayan
    -Kasko'su dahi bulunan
    -Ve en önemlisi motor sürüşüde hayata bakışı gibi umut dolu insan ilişkilerinde olduğu gibi alçakgönüllü bir kullanıcıdan satılık.

    Yorum yapmaya herkesin hakkı var bu forumda ama herkes sınırını haddini bilse güzel olur.Geçen Cuma Can arkadaş motora baktı geldi.Notere benim işyerimden izin alamamam sebebi ile gidemedik.Dedi al parayı ver motoru sonra satışı yaparız.Dedim kardeş noter satışını yaparak bitirelim işimizi.Bu mu uçmak.Hemen parayı görünce atlamak mı lazımdı.Hayır prensipler her zaman devam ediyor.Ama aksilik Babam 3 gündür Kastamonu da hastanede.Çarşamba gününe kadar oradaydım.Can arkadaştan kaporada almadım.Çünkü kimseyi madur etmek istemem.O arkadaşta haklı olarak bekleyemedi ve başka bir motoru satın aldı.Hayırlı uğurlu olsun Can kardeşim.İyi kide almamışım.Bu akşamda gidiyorum babamın yanına Pazar günü döneceğim.Motorun fiyatına gelince 1 kuruş henüz inmedim.Birçok kişi pazarlık teklifleriyle bana ulaştı.Ama ben malımın değerini ederini biliyorum.Bunu görenler zaten biliyor.Zaten şu an motor ile ilgili arayanlara önümüzdeki hafta gelmelerini rica ediyorum.

    Diğer arkadaş keşke fikrini cümle kurarak belirtseydin.Hakaret eder gibi uçmuşsun tarzı bir yazı kalite olarak yerlerde sürünüyor.Tekrar söylüyorum cevap vermeyecektim ama Yörük hocam'ın yazılarından sonra yazmaya karar verdim.

    ---------- Post added at 09:15 ---------- Previous post was at 09:07 ----------

    Alıntı cancalskan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CeP telefonundan giriyorum daha detaylı anlatayım bu yağ seviyesinin kontrol edildiği ufak yuvarlak sefaf yağın gözüktüğü bir ufak cam in hemen kenarından bir iki damla yağ akmış bunun nedenini çıkaramadım daha önce basına gelen varmi 2009 model 4000 km de
    4000 km de bir motorun arıza sebebi ile yağ akıtması düşük ihtimal bence.Herkesinde tahmin edeceği gibi fazla yağ konması olabilir.Bu durumlarda yağ filtre çevresida hatta motor üzerinde yağlanma gözle görünecektir.
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  13. #9653
    cancalskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T kanuni Gv 250
    Arkadaslar bulusma olayına bende katılmak isterim hem motor konusunda buradan öğrendiklerinin yanına beraber bakım yapma şansımız olur daha bilgili insanlarla bilgi paylaşımı yapmak benim için süper olur ...

    Bu arada uçma olayına gelince ben gidip tayfunun motoruna bakıp almak isteyen ve tayfunun babasının hastalığı yüzünden uzadigi satış için beklemeyemedim yoksa almıştım kısmet bazı isler. Bence fiyatların bu nedenli yüksek oluşu genel konuşuyorum motorun sıfırının olmamasidir tayfun abinin yazdığı fiyatı gayet kararindadir kabaca bir hesap yaparsanız isin icine aksesuar girdiğinde ucuz bile sayılır motorun tek dejavantaji km sinin yüksek oluşuruz o da bakımlı motorda cok sıkıntı yaratmayacagini düşünüyorum ...

    Benim yağ sizdirma olayı bubufak camın sizin tahmin etmediğiniz yerden cok az sizdiriyor
    Gelince bazı bakımlara sokmam gerekecek yorumlarınızı alayım

    - yağ, yağ filtresi
    - hava filtresi
    - vites kutursunda şanzimanda yağ nasıl değişiyor o kısmına bakım yapan varmi
    - zincir bakımı zincir biraz bol geliyor gözüme nasıl ayarlayacağım onuda bilmiyorum
    - ve son olarak zincir koruma kapağının bir kulağı Balıkesir Çanakkale arasında kırıldı komple soksemmi yoksa nasıl tamir edeceğim onu sağlamken de cok ses yapıyor çözümü olan yazsın
    - sele yi dosemeci kuzene gönderip icini daha yumuşak bir sünger ile kaplatip rahatlamayı umuyorum )


    Bu arada motorla Perşembe sabahı manisa Salihli den çıktım aksam 19:00 Gokceada vaburuna yetiştim yeni bir Gv kullanicisi olarak yokuslardaki performans süper di pazar sabahı Gökçeada da istanbula geri döneceğim alır almaz da uzun yola çıkmış buluyorum tabi aldığım gün alistirma yaptım oyle çıktım yolda en rahatsız eden olay jeeple bir öküzün bizi gore gore sollamaya cikmasiydi yedi ceddine saydım plaka alma şansım olmadı birde selelere ufak yastık aldık anca rahat ettik)
    S&T kanuni Gv 250

  14. #9654
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı cancalskan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    - ve son olarak zincir koruma kapağının bir kulağı Balıkesir Çanakkale arasında kırıldı komple soksemmi yoksa nasıl tamir edeceğim onu sağlamken de cok ses yapıyor çözümü olan yazsın
    Şimdilik sök yanına al. Tamir edilebilecek gibiyse tamir edersin/ettirirsin. Olmazsa yenisi 50 TL. Sağlamken ses yapmaz. Muhtemelen zincirin çoook bol olduğu için zincir çarpıp ses yapıyordur. Hatta bundan dolayı kırılmıştır. Zincir normal gerginliğinde olunca ses de yapmaz. Mümkünse herhangi bir motor tamircisinde zincirini gerdir öyle çık yola. Bu şekilde kullanman hiç bir şeye zarar vermese bile zincirin ömrünü kısaltır. İstanbul'da neredesin, Semt?

  15. #9655
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Alıntı cancalskan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bulusma olayına bende katılmak isterim hem motor konusunda buradan öğrendiklerinin yanına beraber bakım yapma şansımız olur daha bilgili insanlarla bilgi paylaşımı yapmak benim için süper olur ...

    Bu arada uçma olayına gelince ben gidip tayfunun motoruna bakıp almak isteyen ve tayfunun babasının hastalığı yüzünden uzadigi satış için beklemeyemedim yoksa almıştım kısmet bazı isler. Bence fiyatların bu nedenli yüksek oluşu genel konuşuyorum motorun sıfırının olmamasidir tayfun abinin yazdığı fiyatı gayet kararindadir kabaca bir hesap yaparsanız isin icine aksesuar girdiğinde ucuz bile sayılır motorun tek dejavantaji km sinin yüksek oluşuruz o da bakımlı motorda cok sıkıntı yaratmayacagini düşünüyorum ...

    Benim yağ sizdirma olayı bubufak camın sizin tahmin etmediğiniz yerden cok az sizdiriyor
    Gelince bazı bakımlara sokmam gerekecek yorumlarınızı alayım

    - yağ, yağ filtresi
    - hava filtresi
    - vites kutursunda şanzimanda yağ nasıl değişiyor o kısmına bakım yapan varmi
    - zincir bakımı zincir biraz bol geliyor gözüme nasıl ayarlayacağım onuda bilmiyorum
    - ve son olarak zincir koruma kapağının bir kulağı Balıkesir Çanakkale arasında kırıldı komple soksemmi yoksa nasıl tamir edeceğim onu sağlamken de cok ses yapıyor çözümü olan yazsın
    - sele yi dosemeci kuzene gönderip icini daha yumuşak bir sünger ile kaplatip rahatlamayı umuyorum )


    Bu arada motorla Perşembe sabahı manisa Salihli den çıktım aksam 19:00 Gokceada vaburuna yetiştim yeni bir Gv kullanicisi olarak yokuslardaki performans süper di pazar sabahı Gökçeada da istanbula geri döneceğim alır almaz da uzun yola çıkmış buluyorum tabi aldığım gün alistirma yaptım oyle çıktım yolda en rahatsız eden olay jeeple bir öküzün bizi gore gore sollamaya cikmasiydi yedi ceddine saydım plaka alma şansım olmadı birde selelere ufak yastık aldık anca rahat ettik)
    Yorumun için çok teşekkürler Can kardeş.

    Senin motoruna gelince.Bir servise gitmelisin bence çok yol yapmadan.
    Yağ ve filtre değişimi(KEndinde yapabilirsin eski sayfalarda Yörük resimli anlatmıştı)
    Bahsettiğin gibi zincir ayarı(Çok kolay eğer sona gelmediyse kendin yapabilirsin.)Bu arada zincirin ve dişlinin ömrü geldiyse değişmek zorunda
    Hava filtresi(Basit Yörük resimli yaptı)
    Bujiler(Ona bulaşma şu an için)
    Ön fren hidroliği
    Arka fren
    Teller çok önemli!

    Diğer arkadaşlarımda birşeyler ekleyeceklerdir.Bunlar daha önce nezaman değişmiş.Yada daha kaç km ömürleri var bunları ancak servis kağıdından vede eski sahibinin verdiği bilgilerden anlayabilirsin.

    Zincir korumaya gelince kalan parçayıda at gitsin ve bir dahada takmayı düşünme.Yine kırılır çünkü.

    Enjeksyonlu olması sebebi ile biliyorsundur belki ama ben yine söyliyeyim kontağı çevirdiğin vakit yanan kırmızı FI ışığı sönmeden marşa basmıyoruz.

    Motor devri 6000 civarında idealdir.Gazı açtın mı akar kapadınmı yavaşlar.Ayrıca şişme ve yorma yapmaz.Biraz tasarruf yapayım dersen 5000 devire düşebilirsin sıkıntı olmaz.Ama önün arkan boşken tercih et.Trafikte tetikte olmak adına 6000 iyidir
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  16. #9656
    cancalskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T kanuni Gv 250
    Ben sirinevlerdeyim istediğiniz bir yere gelebilirim yanımda alet edevat olmadıgı için zincir koruma yi yerinden sokemiyorum anca öbür kulaginida kırmam gerekecek zincir gergin mı anlayamıyorum burada ki bilmez ustalara götürmeye niyetim yok yanliz söyle tarif edeyim altaki zinciri elimle yukarı kaldırdığım da 3-4 santim yukarı çıkıyor böyle idare edecek gibi duruyor gelince bakacağım bakımına zaten cok zorlamıyorum bir rolanti ayarı da gerekiyor rolantide istop edebiliyor her zaman olmasa da birde anladığım kadarı ile debriyaji biraz boşluk var gelince sizlerle buluşup fikirleriniz almak isterim
    S&T kanuni Gv 250

  17. #9657
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı cancalskan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben sirinevlerdeyim istediğiniz bir yere gelebilirim yanımda alet edevat olmadıgı için zincir koruma yi yerinden sokemiyorum anca öbür kulaginida kırmam gerekecek zincir gergin mı anlayamıyorum burada ki bilmez ustalara götürmeye niyetim yok yanliz söyle tarif edeyim altaki zinciri elimle yukarı kaldırdığım da 3-4 santim yukarı çıkıyor böyle idare edecek gibi duruyor gelince bakacağım bakımına zaten cok zorlamıyorum bir rolanti ayarı da gerekiyor rolantide istop edebiliyor her zaman olmasa da birde anladığım kadarı ile debriyaji biraz boşluk var gelince sizlerle buluşup fikirleriniz almak isterim
    Yakınmışsın, İstanbul'a gelince görüşürüz. Zincir 3-4 cm yukarı çıkıyorsa biraz bol demek. Motoru kaldırırken, vites değiştirirken falan debriyajı yavaşça bırak, ani kalışlarda vites geçişlerinde bol olan zincirin bozulması daha kolay oluyor.

  18. #9658
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Zincir korumamın arka taraftaki bağlantısı kopmuştu benimde teyze oğlu onu perçinle (arka taraftan ince bir teneke parçası ile) tutturmuştu ve bir yıldır kullanıyorum,fakat nedendir bilmem arka ucu teker sürtüyor ve sinir bozucu bir sürtünme sesi devamlı geliyor , ya 50 tl yada meraklı bir ustaya perçimnleterek kullanmaya devam.
    vessselam..
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  19. #9659
    cancalskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T kanuni Gv 250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakınmışsın, İstanbul'a gelince görüşürüz. Zincir 3-4 cm yukarı çıkıyorsa biraz bol demek. Motoru kaldırırken, vites değiştirirken falan debriyajı yavaşça bırak, ani kalışlarda vites geçişlerinde bol olan zincirin bozulması daha kolay oluyor.

    Görüşelim abi haftaya uygunsa. Zincire baktım ayarı sonda. Zincir koruması kırdım attım.
    S&T kanuni Gv 250

  20. #9660
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı cancalskan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görüşelim abi haftaya uygunsa. Zincire baktım ayarı sonda. Zincir koruması kırdım attım.
    Görüşelim, uygun olduğunda mesaj at şu zaman görüşelim diye görüşürüz. Zincir ayarı sondaysa sana 3 vakte kadar yeni bir zincir görünüyor.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler