Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #10001
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Alıntı borasanal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni gosterge paneli guzel olmus, da kadran niye 180'e kadar? daha 160'a yaklasan olmadi bildigim kadariyla?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #10002
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Gösterge paneli gece gerçekten güzel görünüyormuş.

    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni gosterge paneli guzel olmus, da kadran niye 180'e kadar? daha 160'a yaklasan olmadi bildigim kadariyla?
    Ben de ilk başta 180 sandım ama aslında 160. Eski kadranda hız aralıkları 20 km olduğu için 140-160-180 gibi varsayıyoruz ama yenisinde 10 km arayla. Dikkat edersen 140-150-160 şeklinde.

  3. #10003
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de ilk başta 180 sandım ama aslında 160. Eski kadranda hız aralıkları 20 km olduğu için 140-160-180 gibi varsayıyoruz ama yenisinde 10 km arayla. Dikkat edersen 140-150-160 şeklinde.
    harbi ya, direkt 140'tan sonrasina bakmistim ve soyledigin gibi 140 - 160 - 180 diye gormustum, gerci sadece o kisma bakinca hala oyle gorunuyor.

  4. #10004

    Üyelik
    18 Ağustos 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    S&T Kanuni GV 250
    Arkadaşlar merhabalar...
    Uzun süredir bilgilerinizden faydalanmak amacıyla forumu takip ediyorum. İçimdeki motorsiklet tutkusu artık dizginlenemez hale geldi.Ki doktor olduğum için neredeyse her gün motorsiklet kazalarıyla karşılaşıyorum maalesef... Vitesli motosiklet kullanmak konusunda çok tecrübeli değilim birkaç deneme yapmıştım. Arkadaşımın GV250 sini de gördükten sonra başlangıç olarak GV250 nin en iyi motor olduğuna karar verdim.Gerçi muhtemelen sevip uzun süre kullanacağım İkinci el epeyce araştırdım fakat insan güvenemiyor işte son zamanlarda sıfır GV250 mi alsam biraz daha paraya kıyıp diye düşünmeye başladım 2011 model motoru olan varmı çünkü gördüğüm kadarıyla genelde 2008 öncesi modeller kullanılıyor.Sıfır almamın ne gibi dezavantajları olur fikirleriniz benim için çok değerli .Teşekkürler..

  5. #10005
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı DocGok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhabalar...
    Uzun süredir bilgilerinizden faydalanmak amacıyla forumu takip ediyorum. İçimdeki motorsiklet tutkusu artık dizginlenemez hale geldi.Ki doktor olduğum için neredeyse her gün motorsiklet kazalarıyla karşılaşıyorum maalesef... Vitesli motosiklet kullanmak konusunda çok tecrübeli değilim birkaç deneme yapmıştım. Arkadaşımın GV250 sini de gördükten sonra başlangıç olarak GV250 nin en iyi motor olduğuna karar verdim.Gerçi muhtemelen sevip uzun süre kullanacağım İkinci el epeyce araştırdım fakat insan güvenemiyor işte son zamanlarda sıfır GV250 mi alsam biraz daha paraya kıyıp diye düşünmeye başladım 2011 model motoru olan varmı çünkü gördüğüm kadarıyla genelde 2008 öncesi modeller kullanılıyor.Sıfır almamın ne gibi dezavantajları olur fikirleriniz benim için çok değerli .Teşekkürler..
    2011 model kullanan sadece 4 mesaj yukarıda gösterge paneli resmini ekleyen borasanal nickli arkadaş var. Sıfır almanın dezavantaj denilebilecek sadece fiyatın yüksek oluşu ve motorun üzerinde hiç bir aksesuar olmaması var. Alacağın aksesuarlara göre 500-1000 TL arası bir aksesuar masrafın olabilir.

  6. #10006
    cancalskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T kanuni Gv 250
    Alıntı borasanal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar,

    Yeni GV 250'nin gösterge panelini koyacağım demiştim. Gecikti biraz. Gerçi daha önce de verilmişti ama ben akşam çektim fotoğrafı.

    Valla yennileri guzelmiş acaba 2009 u na yeni göstergeyi takabilirmiyiz rıdvan bu konu üzerine bir araştırma yaparmısın
    http://www.hyosungsource.com/index.p...oducts_id=1204 gerçi biraz tuzlu cıkışları tutuyormu bizimkilerle ..

    Alıntı DocGok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhabalar...
    Uzun süredir bilgilerinizden faydalanmak amacıyla forumu takip ediyorum. İçimdeki motorsiklet tutkusu artık dizginlenemez hale geldi.Ki doktor olduğum için neredeyse her gün motorsiklet kazalarıyla karşılaşıyorum maalesef... Vitesli motosiklet kullanmak konusunda çok tecrübeli değilim birkaç deneme yapmıştım. Arkadaşımın GV250 sini de gördükten sonra başlangıç olarak GV250 nin en iyi motor olduğuna karar verdim.Gerçi muhtemelen sevip uzun süre kullanacağım İkinci el epeyce araştırdım fakat insan güvenemiyor işte son zamanlarda sıfır GV250 mi alsam biraz daha paraya kıyıp diye düşünmeye başladım 2011 model motoru olan varmı çünkü gördüğüm kadarıyla genelde 2008 öncesi modeller kullanılıyor.Sıfır almamın ne gibi dezavantajları olur fikirleriniz benim için çok değerli .Teşekkürler..
    Doktor olarak gördüğünüz kazalardan sonra daha sakin kulanacağınızı tahmin ettiğimden gv250 sakin başlarsanız sorun yaramayacağını düşünüyorum ama bu kabiliyetinizede bağlıdır denge gibi aynı anda sağ el ve ayağınızla fren sol elinizde debriyaj sol ayağınızda vites gözünüz ilk önce sonra arkada sağda solda biraz zor oluyor ama istanbulda trafiğini arabayla iken biliyorsanız cokta zorluk cekmiyorsunuz ben gerçi ilk once scoter kullandım bir sene sonra gectim syöle anlatayım hiç vitesli motor tecrübem olmadan gv250 bindim başladım kullanmaya hataa 1 saat sonra nişanlımı alıp 70 km o günkü kısa antramandan sonra ertesi gün Manisa'dan Çanakkale oradan İstanbul yaptım sıfır vitesli motor tecrübemle

    Sıfırla ikinci el arasına gelirsek aksesuar farkı oluyor ikinci el temiz aksesuarlı gv tercih edilebilir. Sıfırıda uzun kullanılacaksa tabiki daha bir kafa rahat olacaktır. Avantajları olduğu gibi dejavantajıda vardır. Kısa bir hesap yaparsak. Ben ikinci el 2009 aksesuarlı motoru 6.000 aldım (gerçi beynini değiştirdim 600 lira bayıldım ) yani toplamda 6.600 geldi gibi. Sıfırnı alsam 7.600 makina 250-300 plaka ruhsat 200 koruma demiri 180 sisi bar 100 lira ön cam 150 lira canta demiri cantalar bende birde kaş var markaymış 50 lira (buarada bütün amlzemeleri aşşağı yukarı yazdım yani kesin rakkamlar değil ortalma secilen marka kaliteye göre değişir) Toplamda 8500-8600 civarına gelir bunlardan belki ön cam kaş ve canta istemeye bilrisin o zamanda 8300 e gelir kabaca bir hesapla tercih senin istersen bu akşam ömür avm de buluşuyoruz gelip görmek istersen bekleriz ben nişantaşında calışıyorum 6,30 da cıkıp ömüre gececeğim yakınsan alabilirim (artcı kaskım var)
    S&T kanuni Gv 250

  7. #10007

    Üyelik
    18 Ağustos 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    S&T Kanuni GV 250
    Çok teşekkürler hızlı cevaplar için Bursa da yaşıyorum gelemem maalesef arada İstanbul a yolum düşüyor belki kısa süre sonra motorumla gelirim Sıfır konusunda kafama takılan bir konu da Rodaj olayı şimdi benim gibi acemi biri ilk motor sıfır olunca sıkıntı olur mu ? ST kanuni nin bayiileri de görülmüyor internet sitesinde gidip yeni modelini görmek istiyorum.

    Borsanal nickli arkadaş sen de yardımcı olabilirmisin sıfır konusunda..
    Boşa alma problemi gaz kesme olayı devam ediyor mu ne gibi değişiklikler var ?

  8. #10008
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı cancalskan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla yennileri guzelmiş acaba 2009 u na yeni göstergeyi takabilirmiyiz rıdvan bu konu üzerine bir araştırma yaparmısın
    http://www.hyosungsource.com/index.p...oducts_id=1204 gerçi biraz tuzlu cıkışları tutuyormu bizimkilerle ..
    Muhtemelen uyar. Uymasa da ben uydururum sorun olmaz. Ama asıl önemli olan 495 TL gösterge + 82 TL dijital hız sensörü + 82 TL kargo = 663 TL vermeye değer mi? O paraya Çinli motor satıyorlar.

    Alıntı DocGok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkürler hızlı cevaplar için Bursa da yaşıyorum gelemem maalesef arada İstanbul a yolum düşüyor belki kısa süre sonra motorumla gelirim Sıfır konusunda kafama takılan bir konu da Rodaj olayı şimdi benim gibi acemi biri ilk motor sıfır olunca sıkıntı olur mu ? ST kanuni nin bayiileri de görülmüyor internet sitesinde gidip yeni modelini görmek istiyorum.

    Borsanal nickli arkadaş sen de yardımcı olabilirmisin sıfır konusunda..
    Boşa alma problemi gaz kesme olayı devam ediyor mu ne gibi değişiklikler var ?
    Rodajın sorun olacağını sanmıyorum. Bayileri görememe sebebin Stkanuni'nin sitesinin sadece Internet Explorer düşülerek tasarlanması. Sayfayı Internet Explorer'la açarsan bayiler bölümünde harita göreceksin. Bursa'daki bayilerde olduğunu hiç sanmıyorum yalnız. Gaz kesme olayı 2008 yılından beri zaten yok. Boşa alma olayının değiştiğini sanmıyorum ama problem sayılmaz. Sadece biraz zor geçiyor. O da neyle karşılaştırdığına göre değişir. Çinli bir motosiklete göre zor değil mesela.

  9. #10009
    cancalskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T kanuni Gv 250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muhtemelen uyar. Uymasa da ben uydururum sorun olmaz. Ama asıl önemli olan 495 TL gösterge + 82 TL dijital hız sensörü + 82 TL kargo = 663 TL vermeye değer mi? O paraya Çinli motor satıyorlar.
    Hız sensörü dağil değilmi bizimkiler anolog tabi dijitale cevrimek için yani ben oluyormu diye ordum zaten yapalım demedim ) birgün belki yaparız
    S&T kanuni Gv 250

  10. #10010

    Üyelik
    18 Ağustos 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    S&T Kanuni GV 250
    Bursa yetkili satıcııyla görüştüm dedğiniz gibi ellerinde yokmuş sipariş üzerine getiriliyormuş. :(
    Güncel Satış fiyatı 8157 TL. aksesuarlarda işin işine girince 10000 i bulacak gibi biraz daha ikinci el bakalım artık

  11. #10011
    cancalskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T kanuni Gv 250
    Alıntı DocGok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bursa yetkili satıcııyla görüştüm dedğiniz gibi ellerinde yokmuş sipariş üzerine getiriliyormuş. :(
    Güncel Satış fiyatı 8157 TL. aksesuarlarda işin işine girince 10000 i bulacak gibi biraz daha ikinci el bakalım artık
    Evet baktım fiyatı yükselmiş malum doların artısı etkili olmustur ama daha 20 gün önce 7600 liraya sıfırı satıldı gerçi sıfırnı bulmakta mucize bu yıl 30 tane geldi diye biliyorum 2011 olarak. Dediğim gibi bence ikinci el aksesuarlı bakmak en iyisi eylül girdikten sonra satışı artacaktır kışın motor kullanmayanlar ilan vermeye başlar bence takip edin devamlı mutlaka düşer iyi bir sey hatta hatayda Yörük abi satıcam diyordu gelince cevap vercektir foruma genelde gece giriyor.
    S&T kanuni Gv 250

  12. #10012
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    iyi akşamlar arkadaşlar..walla yine iki sayfa atlamışsınız ben girene dek..ya aslında rıdvana kıllık yapayım,10000 inci mesajı bekleyim ben atayım diye düşündüm ama dün gece tatbikat yaptırdım hal böyle olunca dün giremedim.harbiden senin nasibinmiş rıdvan..

    rıdvan bu arada bana kalırsa da ilk seçeneği tercih et.pantolon ve yağmurluk ile takıl.ekstradan mont alma tekrardan..

    ya bu yeni tip göstergeler çok hoş ama 600 küsür lirada verilmez ki..

    docgok arkadaşım,aramıza hoşgeldiniz..arkadaşlar sıfır ile ikinci el arasında neler oluyor yazmışlar zaten ben girene kadar.dolayısıyla karar size kalmış.isim gökhan herhalde?
    can'ın dediği gibi evet ben hacim büyütmek için motorumu satacağım,2007 model,2008 yılında trafiğe çıkmış şuan 7540 km de.akseuar olarak aranılan herşey var.resimleri geçmiş sayfalardan görebilirsin.diğer arkadaşların motorları gibi benim motorum da temiz bir motordur.(başlığımızdaki tüm arkadaşlarım motorları konusunda titiz ve ilgililer,dolayısıyla ben başlığımızdan kötü motor çıkacağını düşünmüyorum)hiç binmeme rağmen paraya kıyıp sürekli aksesuar yaptırıyorum.bir ara linkinide atarım ilanın..

    neyse ben bişiler atıştıracam.tekrar görüşürüz.herkese kazasız belasız seyirler...
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  13. #10013

    Üyelik
    18 Ağustos 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    S&T Kanuni GV 250
    Teşekkürler YÖRÜK.. senin Karacayı biliyorum forumu takip ediyorum elimden geldiğince ..
    Buradaki herkes motosikletini çok seviyor farkındayım seninkinin linkini atabilirmisin bakarsın bana nasip olur Hem de çok değerli taviyelerini almış olurum

  14. #10014
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    sevgili DocGok bu işler nasip kısmet işleri.hiç belli olmaz.benim motorumu alsan da almasan da ben motor sahibi olman için elimden ne gelirse yardımcı olurum.hoş buradaki her arkadaşım yardımcı olur,olacaktır da..motorun ilanın linkini yolluyorum.kafana takılan her türlü olayı paylaşabilirsin..http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5439927/detay/
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  15. #10015

    Üyelik
    18 Ağustos 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    S&T Kanuni GV 250
    YÖRÜK acemi halimle Hataydan Bursa ya getirmek benim için problem artı daha ehliyeti alamadım maalesef nakliye ile ilgili bir fikri olan varmı nasıl oluyor bu işler ..

  16. #10016
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    hımm dostum walla eğer uygun olursam ben bursa olmasa bile sana motoru getirme konusunda da yardımcı olmaya çalışırım.en kötü ihtimalle tren yada otobüs firmaları ile anlaşılınabiliyor diye biliyorum.ama karar senin tabi...
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  17. #10017
    cancalskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T kanuni Gv 250
    http://maps.google.com/maps?saddr=E-...3&vpsrc=6&z=11

    http://maps.google.com/maps?saddr=E-...3&vpsrc=6&z=11

    Yukarıdaki Harita cıkmıyorsa başka ekleyeceğim .

    Gezi planı pazar günü Rümeli Kalesi tarafına mangala gideceğiz dün akşam karara bağladık sonunda Gelen arkdaşlar niyetli değil öğlen mangal yapmayı planlıyoruz.
    Saat 11:00 de boyner onunde buluşma
    Satt 11:30 de Zincirlikuyu Shell (haritada verdim
    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

    Şu an için katıltım
    1-Slayer
    2-Cancaslkan
    3-Batuizm
    4-Mototor
    5-Yörük Gelemesede yanımızda olacaktır.
    S&T kanuni Gv 250

  18. #10018

    Üyelik
    08 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    S&T Kanuni GV 250
    Ben de bir acemi olarak şunu söyleyebilirim. Rodaj acemi bir sürücü için avantajlı bir durum. Hem motora hem de sürücüye katkısı oluyor. Yetkili servis 1000 km boyunca 6.000 deviri geçme dedi. Zaten kitapçıkta da aynı şey yazılı. Bu noktada ilk 1.000 km boyunca yüksek süratlare çıkmadan (5. viteste devir saati 6000 iken max hız 70-80 gibi bir sürate denk geliyor.) tecrübe kazanmış oluyorsun. Hakimiyet, denge, acil durumlar vb. hususlarda yapman gereken şeyleri öğrenmiş oluyorsun.

    Şimdi gelelim yeni model ile ilgili görüşlerime.
    3 hafta olmadı daha alalı. 300 km yol gittim. (işe gidip geliyorum )Gaz kesme gibi bir sıkıntı ile karşılaşmadım henüz. Servis, rodaj döneminde vites geçişlerinin sert olacağını, zamanla oturacağını söyledi. İlk aldığımda evet vites geçişleri zordu. Şimdi biraz daha iyi gibi. Geçişler yumuşadı. Ancak boşa alma konusunda hala sıkıntılı. Işıklarda beklerken bazen boşa alıncaya kadar yeşil yanıyor. Henüz 1. vitesten boşa hiç alamadım! Hep 2. vitesten boşa geçirebildim. Zincir yağı nasıl yapılır henüz bilmediğim için bu haftasonu servise gitmeyi düşünüyorum. Gittiğimde bu vitesi boşa alma mevzusunu onlara da söyleyeceğim. Buradan aktarırım yine bana denilenleri.

    Bir de arıza lambası yanıyor aldığım günden beri. Motoru çalıştırıp biraz yol alınca kırmızı ışık yanıveriyor. Ancak herhangi bir mekanik sorun filan yok. Tahminimce elektronik bir hata. Motorun beyni araçta arıza var diyor ama bir şey yok yani anlayacağınız. Onu da göstereceğim servise bakalım ne diyecekler, ne yapacaklar.

    Ben temmuz sonunda 7.600'den almıştım ama kur dalgalanması sanırım oynatmış rakamları. Bana bütün bu sürecin maliyeti şöyle oldu:

    - 7.600 TL motor
    - 300 TL ruhsat işlemleri için muameleciye verdiğim para
    - Yetkili servise 1 kilo baklava ve satıştaki arkadaşa 40 TL

  19. #10019
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı borasanal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir de arıza lambası yanıyor aldığım günden beri. Motoru çalıştırıp biraz yol alınca kırmızı ışık yanıveriyor. Ancak herhangi bir mekanik sorun filan yok. Tahminimce elektronik bir hata. Motorun beyni araçta arıza var diyor ama bir şey yok yani anlayacağınız. Onu da göstereceğim servise bakalım ne diyecekler, ne yapacaklar.
    Eğer FI lambası yanıyorsa, yani motor sorun var diyorsa kesinlikle sorun vardır. Bir soket temassızlığı gibi basit bir şey de olabilir ECU arızası gibi ciddi bir şey de.

  20. #10020

    Üyelik
    08 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    S&T Kanuni GV 250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer FI lambası yanıyorsa, yani motor sorun var diyorsa kesinlikle sorun vardır. Bir soket temassızlığı gibi basit bir şey de olabilir ECU arızası gibi ciddi bir şey de.
    Valla götüreceğim işte yarın. Rahatsız etti beni de iyice.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------

    Alıntı DocGok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YÖRÜK acemi halimle Hataydan Bursa ya getirmek benim için problem artı daha ehliyeti alamadım maalesef nakliye ile ilgili bir fikri olan varmı nasıl oluyor bu işler ..
    Bir arkadaşım iki sene önce kargoyla İstanbul'dan Ankara'ya 150 TL'ye getirtmişti GT 250 R motorunu. Kapının önüne indirmiş adamlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------

    F1 lambası ile ilgili servisi aradım az önce. Servis hiç getirmenize gerek yok dediler. Benim motoru aldığım servis 5 tane getirtmişti yeni modellerden. Diğer dördünde de aynı sorun varmış. Sadece Türkiye değil bir çok ülkedeki yeni modellerde böyle bir sorun ortaya çıkmış. Kore ile görüşülüyor. Mühendisler sorunun kaynağı saptamaya çalışıyorlar dedi. Bir gelişme olur olmaz telefonla hepinizi çağıracağız zaten dedi. Yabancı forumları karıştırdım bunun üzerine hakikaten öyleymiş.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler