Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Gilera Runner VXR200 Testi (yeni kasa)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    Tarabya
    Motosikleti
    2006 Gilera Runner 200 VRX - Siyah
    Arkadaslar, eski kasa Runner 200'den yeni kasaya (2006) gectikten sonraki ilk 500 kilometre izlenimlerimi bir motor testi havasinda bolumler halinde paylasacagim...

    Ilk once Gilera'dan onemli teknik ozellikleri:

    198 cm3 motor hacmi
    8500 devirde 21hp guc
    6500 devirde 17nm tork
    127kg agirlik
    120/70/14 on lastik (14" jant)
    140/60/13 arka lastik (13" jant)

    Dizayn/Kalite:
    Bu konu biraz kisiye bagli fakat dusuncem Gilera eski modele gore inanilmaz bir atilim yapmis ve eskisine gore cok daha spor. Onden de (ozellikle orjinal farin parlakligi ve kalitesi ile) arkadan da gayet sik (ve seksi) gozukuyor. Arka stoplar ledli degil fakat oyle bir hava yakalanmis, frenleri sIkInca arkada 4lu yuvarlak stoplar yaniyor. Bence bircok modern motosikletten (supersportlar dahil) daha guzel bir dizayn. Gosterge paneli de cok guzel, ortadaki buyuk devir gostergesi spor havasini arttiriyor (motorun calisma karakteristigini daha iyi anlamanizi da sagliyor) ve bunun yanindaki dijital gosterge hiz-hararet-yakit seviyesi-saat ve bir tripmetre barindiriyor. Gece isiklandirmasi cok yeterli ve isik tonlari tum dizaynla uyum icinde secilmis. Parca kalitesi olarak kendisinden cok daha pahali motorlarla yarisabilecegini soyleyebilirim (gidon agirliklarina bakmak yetiyor). Ornek olarak Beverly 250 benim icin bu konuda buyuk hayal kirikligi idi (ozellikle gostergeler).

    Ceviklik/Yol Tutus/Dinamizm:
    Ilk test ettigim andan itibaren beni en cok sasirtan ve ilk olarak dusundugum Beverly 250-500, X7, Carnaby yerine tekrar Runner almama sebep olan sey tamamen surus dinamikleri. Kesinlikle herhangi bir scooter'in cok otesinde bir yol tutusu ve kontrol kapasitesi var. Kisa dingil ve kullanilan tekerlek boylari, surus pozisyonu, Maxi-Scooter'lardaki arkaya yakin kutle merkezi yerine kutlenin olabildigince ortada konumlandirilmasi (ve deponun ortada olmasi) gercek bir motosiklete yakin yol tutusu ve kontrol kabiliteyi veriyor. Uzerindeki eski lastiklere ragmen (bugun 2003 yapimi oldugunu ogrendim, hemen degistirilecekler) virajlarda cok dengeli ve guven verici. Bu kadar dengeli bir sasi hafiflikle birlesince ortaya cok cevik bir motosiklet cikiyor. Yuksek hizlar haricinde (90-100km altinda) CBF500 kadar guven verici ve dengeli oldugunu soyleyebilirim. Beverly 250 ve 500 bana bu kadar guven verici gelmemisti, ozellikle hantalligindan dolayi 500. Yol tutusu iyilestirmesi icin suspansiyonlarin cok sert oldugunu soylebilirim, ozellikle duzgun bir santimetrekaresi olmayan Bahcekoy-Kemerburgaz yolunda sallantidan icim disima cikti.

    Runner'in bu ozellikleri ve fren performansi gecen hafta muhtemel bir kazadan kurtulmami sagladi. Sahil yolunda Kurucesme-Ortakoy arasinda sakin sakin giderken tam Reina onunde U donusu yapan bir taksicinin (insanliktan nasibini almamis) once benim seridime girmeden benim gecmemi beklemek icin durmasi, ben yaklasinca birden kararini degistirmesi ve benim on-arka frene asilip hem onden hem arkadan kaymama ragmen dengemi bozmadan taksinin dibinde durmam korkutucu bir tecrube oldu, ama yeni kasaya gecmekle cok iyi yaptigimi da anladim.

    Fiziksel Boyutlar (yuk kapasitesi vs):
    Boyut olarak eski Runner ile ayni, yani bircok Maxi Scooter'a gore daha hafif ve kucuk ama normal scooter'lara gore de ciddi bir cussesi var (130kg gibi gozukmuyor uzaktan). Dingil acikligi bir Beverly 250 ya da X7'ye gore daha kisa ve bunun getirisi de nispeten kisa bir sele. Tek kisi kullanimda sele problem olmuyor fakat artciniz varsa size gayet yakin oturmak zorunda kaliyor. Sele 2 seviyeli fakat yine de ani gaz-fren kombinasyonlarinda bol bol kask tokusturuyorsunuz. Topcase takmak artciyi (ve sizi) bu konuda rahatlatacaktir fakat spor kuyruk dizaynindan dolayi topcase aparati cok guzel gozukmeyecektir (yine de mutlaka yapacagim seylerden biri). Sele alti bolmesi eski runner'a gore kesinlikle daha kucuk fakat yine de bir adet full-face kask alabiliyor; belki bir de eldiven. Beverly 250-500un (X7 bile bildigim kadariyla) o kocaman selesinin altina bir full-face alamamasi traji komik galiba. Eskisi kadar olmasa da sele hala yuksek, 1.75 boyumla tam olarak tabanlarimi yere basamiyorum ama basmaya yakinim ve durdugumda stabilite acisindan problem olmuyor (artci ile de).

    Motor/Performans:
    Eski kasa ile hala ayni 200cc ve 21 beygirlik motoru kullaniyor. Aslinda motor bekledigimden biraz daha yumusak karakterli. Ilk kavrama orjinal varyator-debriyaj ile biraz yavas gerceklesiyor (ozellikle yokus yukari) ve motorun optimum noktasi olan 6500 devire ulasmasi biraz zaman aliyor. Bunun getirisi dusuk hizda hassas kontrol, yakit tasarrufu, sessiz calisma ve dayaniklilik. Fakat, debriyaj yavas kavradigi icin potansiyel olarak daha cabuk yipranabilir. Motor gercekten cok sessiz, ozellikle rolantide ve cok gazlamadan giderken motorun calistigini devir gostergesinden anlayabiliyorsunuz. Sessizlik aslinda oldugundan daha dusuk performansli oldugunu hissetmenize neden oluyor, aslinda bu kapasitedeki bir motor icin ilk hizlanma ve ara hizlanmalar hic fena degil (ozellikle 0-50km/s ve 0-80km/s). Eski runner'im malossi varyator ile kalkista cok daha gurultulu ve biraz daha hizli gibi gelirken yenisi 50-60km/s'den sonra daha iyi cekiyor. Duz yolda 100km/s ile giderken hala cekis kuvvetli. Egosunu tatmin etmek isteyen bazilarinin abarttigi gibi 5-6 yada 7 saniyede 0-100km/s yapamiyor, ama 10-12 saniye civarinda, gayet sessiz ve rahat olarak bu hiza cikabiliyor.
    Duz yolda son hiz denemesi yapmadim fakat yokus asagi kisa zamanda 130km/s'e ciktim birkac defa.

    Orjinal haliyle ve yuksek viraj stabilitesi ile aslinda runner'in hem sehir icin cok cevik ve pratik, hem de kisa mesafeli sehir disi surusler icin (100km alti) sessizligi ve devir kullanimi ile bir touring havasi (duzgun asfalt ustunde) oldugunu soylebilirim. Birkac noktada modifiye ile (varyator, debriyaj, vs) cok daha atiklesip daha cabuk tepki verecektir fakat dusuk hiz hassasligindan ve bahsettigim touring karakterinden kaybedebilir.

    Yakit Harcamasi:
    2 depo benzin ile test edebildim simdiye kadar, depo 9 litre olarak verilmis. Depoyu agzina kadar doldurtup, dibini gorup, tekrar ayni sekilde doldurttugumda 7.5litre benzin ile 180km civarinda gittigimi gordum. Bu da yaklasik 4-4.2 lt/100 km'ye denk geliyor.













    Alper Eken


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Çok güzel bir test yazısı olmuş Alper abi keyifle okudum.Cidden çok güzel anlatmışsın.4-4,2 lt/100 km harici gerisi iyiymiş.Benim hyo bile yakmıyor o kadar
    Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R

  3. #3

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    Tarabya
    Motosikleti
    2006 Gilera Runner 200 VRX - Siyah
    Tesekkurler valla benim eski runner bundan da cok yakiyordu sanki. Otomatik vitesin (cvt) cok buyuk etkisi var bunda. Bana kalsa runner 30 beygir olsun ama 5-6 litre yaksin

    Simdi oncelikle lastikleri degistirecegim, sonra yavas yavas modlar

    Sen memnun musun Hyosung'dan? Ben de bir ara naked versiyonunu dusunmustum ama Kanuni olayi yuzunden vazgectim.



    Alıntı mhyen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel bir test yazısı olmuş Alper abi keyifle okudum.Cidden çok güzel anlatmışsın.4-4,2 lt/100 km harici gerisi iyiymiş.Benim hyo bile yakmıyor o kadar

  4. #4
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Evet çok güzel bir yazı olmuş. Motorun karakteri hakkında çok iyi bilgi vermişsin Runner'ın yeni kasası hayranklarını kesinlikle hayal kırıklıgına uğratmadı; çok şık, aynı zamanda spor ve dengeli bir dizaynı var. Ama rakipleri çogaldı ve Güç avantajı eskisi kadar üstün değil... büyük jantlı takipleri de tehdit ediyor(Carnaby--Sportcity) Sanki modern bi klasik oldu...

    Performansa gelince: 100 km/s hızlanması 6-7 sn diyip uçan arkadaşlar bi ara çok vardı. Aprilla rs125 33hp ile profesyonel testlerde 6,1 sn yapabiliyodu manuel vites ve zincirli aktarma ile. Agırlıklarının benzer oldugunu(130 kg civarı) düşünürsek 21 hp ile(bu Rs'nin 2/3 ü yapar) bu da ivmede 2/3 oranında kayıp demek yani 100 km/s e çıkarken 1,5 katı süre harcaması anlamına gelir. 10 sn nin altı hayal mahsülü oldugu açık ama performansınında çok iyi olduğuda bi gerçek.

    benim konuştugum bir kulanıcı normal kullanımda 3,6 lt yaktıgını ve tutumlu oldugunu söylemişti. Uzun yolda ve otobanda 90-100 km/s arası dylan pek de fazla yakmaması lazım

    Runner kullanıcılarıda yorumlarını eksik etmesinler Bekliyoruz.

    Hani racinglerin yanında şehir içi ve ufak kaçamaklar için Scooter lazım derler ya... Bende Racingcilerin bile ıslak ruyası diyorum Runner için

  5. #5
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı torm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkurler valla benim eski runner bundan da cok yakiyordu sanki. Otomatik vitesin (cvt) cok buyuk etkisi var bunda. Bana kalsa runner 30 beygir olsun ama 5-6 litre yaksin

    Simdi oncelikle lastikleri degistirecegim, sonra yavas yavas modlar

    Sen memnun musun Hyosung'dan? Ben de bir ara naked versiyonunu dusunmustum ama Kanuni olayi yuzunden vazgectim.
    Runner'ların yeri cidden çok ayrı.Aynen düşündüğün gibi lastiklerden sonra malossi debriyaj kiti olaylarına girersen çok güzel olur o motor eminim ki.Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin
    Hyosung'tan motor olaraktan memnunum da şehir içi kullanıma hala alışamadım bu biraz canımı sıkıyor.Biraz fazla ağır gibi.Dur kalklarda çok yoruyor.Bunları düşünerek aldım ama her motordan indiğimde ağırlık çalışmış gibi yoruluyorum
    Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R

  6. #6
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    test icin tesekkurler..
    bazen falconu satip runner alsammi diye dusunuyorum..
    test bazi sorularima cevap oldu..
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  7. #7
    Terrorizer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2008
    Şehir
    Istanbul/ Avrupa
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    Ya Runnerlara olan hayranlığım nedense hiç dinmiyor. İleride V-max kullanıyor bile olsam yanına kesin bir tane runner alacağım.(V-max alacak parayı bulursam onu da alırım herhalde =) )
    İnceleme de ayrıca çok güzel olmuş teşekkürler.
    ★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★

  8. #8

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    Tarabya
    Motosikleti
    2006 Gilera Runner 200 VRX - Siyah
    Yorumunuz icin tesekkurler Ilk hizlanma ozellikle guc belli bir seviyeye geldikten sonra dogru orantili gitmiyor (aslinda hizlanma kismen tork kismen'de beygir gucu ile alakali) ama bu ornek cok uzak degil. 200 beygirlik motorlar 10 kati hizli cikamiyor mesela o gucun yere nasil aktarildigi cok onemli. Arkadan itisli arabalar agirligin aktarilmasi acisindan onden cekislilere gore daha sansli baska bir ornek olarak...

    Runner'a aslinda yeni bir motor uzun zamandir gerekiyor, kullanicilarin (ben dahil) modifiye ruyalari ile yatip kalkmasi bu yuzden bunun da kademeleri var, nispeten az bir harcama ile gucun aktarisini duzenlemek (varyator+kayis+debriyaj) mumkunken guc arttirmaya yonelik modifiyeler cok daha pahali. Aslinda su andaki kasaya 300cc, 25-27 beygirlik bir motor cok guzel giderdi...

    Benzin konusunu da yeni bir depo ile tekrar test ettim, 7.4 litre ile 185km. Yaklasik 4lt/100km yapiyor. 95-97 oktan cok farkettirmiyor gibi...

    Ben uzun zaman Beverly 500 dusundum ama sehir icinde cok hantal geldi. Bence runner her evde olmasi gereken bir motosiklet, uzun yol (ve hiz tutkusu) icinse artik keyfine gore ikinci bir motor lazim. Benim dusuncem gelecek sene bir CBF500. Bir on sperlik ve arka canta ile kendinden cok buyuk motorlarin verebilecegi herseyi verir (hiz manyagi degilsen). Sehir ici, sahil yolu, kilyos vs gezileri icinse tabi ki Runner...


    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet çok güzel bir yazı olmuş. Motorun karakteri hakkında çok iyi bilgi vermişsin Runner'ın yeni kasası hayranklarını kesinlikle hayal kırıklıgına uğratmadı; çok şık, aynı zamanda spor ve dengeli bir dizaynı var. Ama rakipleri çogaldı ve Güç avantajı eskisi kadar üstün değil... büyük jantlı takipleri de tehdit ediyor(Carnaby--Sportcity) Sanki modern bi klasik oldu...

    Performansa gelince: 100 km/s hızlanması 6-7 sn diyip uçan arkadaşlar bi ara çok vardı. Aprilla rs125 33hp ile profesyonel testlerde 6,1 sn yapabiliyodu manuel vites ve zincirli aktarma ile. Agırlıklarının benzer oldugunu(130 kg civarı) düşünürsek 21 hp ile(bu Rs'nin 2/3 ü yapar) bu da ivmede 2/3 oranında kayıp demek yani 100 km/s e çıkarken 1,5 katı süre harcaması anlamına gelir. 10 sn nin altı hayal mahsülü oldugu açık ama performansınında çok iyi olduğuda bi gerçek.

    benim konuştugum bir kulanıcı normal kullanımda 3,6 lt yaktıgını ve tutumlu oldugunu söylemişti. Uzun yolda ve otobanda 90-100 km/s arası dylan pek de fazla yakmaması lazım

    Runner kullanıcılarıda yorumlarını eksik etmesinler Bekliyoruz.

    Hani racinglerin yanında şehir içi ve ufak kaçamaklar için Scooter lazım derler ya... Bende Racingcilerin bile ıslak ruyası diyorum Runner için
    Ben de sehir icinde dur-kalk, yokus, konstanrasyonunun (en azindan usta olana kadar) bir kismini debriyaj, ayak freni vs. ile harcamak yerine Runner cok daha cekici ve pratik geldi. Sehir ici hizlarda zaten vitesli motorlarin cikabilecegi hizlarin aynisina cok daha pratik ve rahat olarak cikabiliyorsunuz. Bir de Runner gibi bir motorun tepkisi cok hizli, hem motorun atikligi hem de anlik gaz tepkisi (tabi ki vites olmamasindan) vitesli bir motora gore sehir icinde cok daha guvenli geliyor bana...

    Alıntı mhyen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Runner'ların yeri cidden çok ayrı.Aynen düşündüğün gibi lastiklerden sonra malossi debriyaj kiti olaylarına girersen çok güzel olur o motor eminim ki.Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin
    Hyosung'tan motor olaraktan memnunum da şehir içi kullanıma hala alışamadım bu biraz canımı sıkıyor.Biraz fazla ağır gibi.Dur kalklarda çok yoruyor.Bunları düşünerek aldım ama her motordan indiğimde ağırlık çalışmış gibi yoruluyorum

  9. #9

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Elinize sağlık çok iyi bir test olmuş..

    Runner çok harika bir motor,performansı çok iyi Adı üstünde Road Runner !

    Tek sevmediğim yanı bu motora enjeksiyon şarttı..

    Çünkü 200 cc olduğu halde büyük abisi 500 cc Nexus kadar yakıyor..

    Şeytan bazen dürtüyor git al şu Runner'i diye..çünkü çok yakışıklı..çok karizmatik..çok spor..

    Elinize sağlık..

  10. #10
    hgurbuz78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2008
    gerçekten çok güzel bir motor ben 100 ile giderken yanımdan tahminimce 120 ile geçti sürücüsünün delirmiş olduğunu düşündüm ancak motoru incelediğimde nekadar dengeli ve güvenilir bir tasarımı olduğunu gördüm sitesinde su soğutmalı olduğu yazılmış çok şaşırdım
    gerçekten almak istedim ama maksimum 3.000 ytl ye motor kask kıyafet ve kilit gibi ekipmanları alabilecek biri olarak oldukça pahalı bir motor.

  11. #11
    banistercaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    bahçeşehir/istanbul
    Motosikleti
    Yok
    torm yazdıklarının altına imzamı atabilirim :D
    bende eski motorumdan biraz foto koyayım topic şenlensin =)
























    Gilera Runner vxr 200 (pert...)
    Piaggio Xevo 250ie

  12. #12

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    Tarabya
    Motosikleti
    2006 Gilera Runner 200 VRX - Siyah
    Selam, leo vince taktirdiginda motorda baska bir ayarlamaya gittiniz mi? Tek basina takinca ozellikle dusuk-orta devirlerde guc kaybina neden oldugunu duydum. Egsoz ile beraber hava filtresi ve karburator de degismeli diyorlar. Sesi (farkedilme adina) yuzunden ben de istiyorum ama guc kaybi endiselendiriyor, 100 beygir olsa onemli diil ama 21 beygirin biri bile kacsa uzulurum


    Alıntı banistercaq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    torm yazdıklarının altına imzamı atabilirim :D
    bende eski motorumdan biraz foto koyayım topic şenlensin =)

  13. #13

    Üyelik
    29 Ağustos 2008
    güzel ve ayrıntılı test için teşekkürler
    tam bi şehir içi faresine benziyor zıpkın gibi alet. parasıda iyiymiş ama

    bence ön far tasarımı bu kadar atak bi alet için daha keskin hatlı olabilirmiş, ama arka stoplar cuk oturmuş

  14. #14
    banistercaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    bahçeşehir/istanbul
    Motosikleti
    Yok
    torm düşük devirlerde 4000 5000 aralığınca çoook zor farkedilebilecek bir güç kaybı olmuştu, yada herkes bana olacak dediği için ben öyle olduğunu sanmıştım =) Ama bunun aksine yüksek devirlerde ciddi bir fark olmuştu, motor redline ı daha kolay çevirmeye başlamıştı diyebilirim. Bende mod a egsozdan başlamıştım. İridium buji, varyatör, hava filtresi diye devam edecektim ama egsozu taktırdıktan 700km sonra kaza yaptım. Ama egsozdan sonra kalkışlarda tam gaz ile daha seri olmuştu diyebilirim. Ayar konusunda da runner için üretilen bir egsoz olduğu için ayar gerekmediğini hem satıcı söylemişti, hemde fransa forumundan bunu okumuştum, şayet uydurma tabir edilen (runner için olmayan) bir egsoz takarsanız ozaman ayar gerekecektir, buda kaba tabirle hava benzin ayarında hava ayarını yarım tur açmak diyebiliriz.
    Kazadan sonra birkaç fotosunuda ekleyeyim sağlamlığını anlayın runner ın. Karşıdan gelen jip sürücüsünün üstüme kırması sonucu kafa kafaya girmiştim :( Yukarıdaki fotolarıda kazadan en fazla bir hafta önce çekilmişti.


    kazasız sürüşler
    Gilera Runner vxr 200 (pert...)
    Piaggio Xevo 250ie

  15. #15
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    banistercaq bir runner'ı bu halde görmek yüreğimi parçaladı ama sana bir şey olmamış ya sevindim doğrusu

    Bugün ben de siteden arkadaşımız Kerem(_North)'un motoruyla 80-90 km yol yaptım bayıldım valla.En kısa zamanda motoru satıp hemen bir runner alıyorum
    Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R

  16. #16

    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6N
    bu runnerlar çinde ürtiliortmus biliyormuydunuzbende inanmamıstım ama sasesinde koskocamn made in china yazıor nasıl iş anlamadım italyanlar bile işin kurnazlıgına basladı demek ucuza uretip pahalıya satıyorlar oda güzel

  17. #17
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Runner'ın üretimi Çin mi
    Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R

  18. #18

    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6N
    maleseff

  19. #19
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Peki bu made in China nerede yazıyor?Biliyorsan söyleyebilir misin?Gözümle görmeden inanmam
    Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R

  20. #20

    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6N
    bi bak istersen ama bakamsan iii olur hiç deilse biraz umutlanırsın


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)