[MT İstanbul] Şile Gezisi ( Pazar, 21/01/07)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eline sağlık diğer resimlerde birazdan eklenir umarım
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Katılan tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim.

Güzel havayı değerlendirdik :cat:

Şükürler olsun ki, kazasız belasız arızasız güzel bir gün geçirdik
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
başka resim çeken yok mu:silent:

umarım koskoca geziden sadece bukadar resim yoktur:silent: :p

var olmazmı fakat skull bayağı kapsamlı çekimler yaptı konvoydayken videoya çekildi.biz erken çıktık hele millet eve bi varsın belki ayrı bi başlık altında toplanır ama şunu söyleyeyim gelmeyenler çok şey kaçırdı hele bir de metehan olsaydı tam süper olacaktı kanımca:queen:

Katılan tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim.

Güzel havayı değerlendirdik :cat:

Şükürler olsun ki, kazasız belasız arızasız güzel bir gün geçirdik

levent abi organizasyon için teşekkürler.ikea ya gelirken çekincelerim vardı.ama daha ilk muhabbette hepsi silindi.tüm arkadaşlara teşekkür ederim:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
valla resım az ama anladıgım kadarıyla guzel gezı olmus:cat: havada guzeldı keske calısmasam emeklı olsam bende gelırdım:pr:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Güzel gezi oldu gerçektende, öncelikle geziye katılabilmem için gerekli olan iznimi veren sevgilime :):160::) ardından geziye katılan herkese bu keyifli gün için teşekkür ederim. Cep telefonundan çektiğim bir kaç fotoyu ekleyeyim hemen :)

Şile Liman


Şile - Ağva (Teke Yolu - Mola)

 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
güzel gezi olmuş çok şey kaçırdık farkındayım ama yapacak bişey yoktu sabaha karşı eve gelebildim ve bütün gün boyunca uyumak zorunda kaldım :( havanın tadını çıkarmışsınız ama helal olsun zaten bu küresel ısınma bir tek motorcu camiasının işine yaradı
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Ben bugün sizi gördüm :)

Bostancı sahilde yürüyordum. Birkaç motosiklet arka arkaya gidiyordu. Önde siyah bir fazer vardı. Kimdi acaba bu ::blusssh: Hemen arka tekere baktım "motosiklet.net" çıkartması varmı diye. :mrgreen: gerçi uzaktı tam göremedim ama siyah bir şerit vardı. Daha sonra balıkçıların önünde de edy yi gördüm. "edy 02" :p

Gün gelecek bende sizlere katılacağım ama ne zaman :pale: oof oooof :pr: :pr:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok güzel bir hava vardı bugün... içim gitti çalışırken :)

Süper gezi olmuş, tebrikler...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
selam arkadaşlar,

bendede fotoğraflar var ama nasıl eklerim bilmiyorum.Bu arada dönüşte halk otobüsü sol rafüjlere gömüyordu bizi.Allah korudu valla, ayrıca bu güzel gün için tüm arkadaşlara teşekkür edrim.Özellikle Tarden, ve Thai tanışmak güzeldi.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
güzel hezi olmuş elinize saglık gelcek olan resimler ve videolar içinde şimdiden tşk.:rendeer: :mrgreen:

bu arada dikkatimi çeken birşey oldu. yaw sitede 600 cc ve üstü makinası olan pek görünmüyor 5-6 tane anca var. resimlere baktım etraf 600rr 100rr ile fazerlerden geçilmiyo.hatta 1200 gs de var. neiş anlamadım . üyeler haricinde geziye katılanlar mı var:silent:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Ben de sonradan geziye dahil oldum. Kafam bozuktu, güzel hava ve birazcık gazlamak iyi geldi...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu resimdeki Arka planda bir motor var sanırım CBR 1000 RR kim geldi onunla muRRat nickli arkadaşımız mı ?

image7025td.th.jpg
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
çok güzel bir hava,mükellef bir kahvaltı,güzel insanlar ve mükemmel bir gezi....katılan herkese çok teşekkürler:rendeer:
ben gebze'den katıldığım için çok daha fazla keyif aldım,çünkü herkesden fazla yol yaptım(210 km.):)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
çok güzel bir hava,mükellef bir kahvaltı,güzel insanlar ve mükemmel bir gezi....katılan herkese çok teşekkürler:rendeer:
ben gebze'den katıldığım için çok daha fazla keyif aldım,çünkü herkesden fazla yol yaptım(210 km.):)

Abi yalnız mıydın?
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
48
Gezi için herkese teşekkür ederim, boy arkadaşımıza ayrıca teşekkür ederim heyecanlı dakikalarını beninle paylaştıgı için....
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Güzel bir gezi oldu yine küresel ısınma sayesinde ocak ayında da geziyoruz. :silent:
Katılan herkese teşekkürler :cat:

IKEA daki buluşma
dsc009541hj.jpg


dsc009552qe.jpg


dsc009564xc.jpg


dsc009570zk.jpg


dsc009582se.jpg


dsc009599dy.jpg


dsc009608sv.jpg


dsc009616ku.jpg


dsc009623rj.jpg


dsc009631jv.jpg


dsc009642zn.jpg


dsc009652xw.jpg


dsc009665ac.jpg


dsc009678sc.jpg


dsc009681sx.jpg


dsc009693ma.jpg


dsc009704eo.jpg


dsc009715ha.jpg


dsc009726xq.jpg


dsc009758ia.jpg


dsc009768ne.jpg


dsc009776yi.jpg


dsc009775sm.jpg


dsc009780um.jpg


dsc009792lp.jpg


dsc009802zh.jpg


dsc009810sg.jpg


dsc009822kq.jpg


dsc009830yv.jpg


dsc009853av.jpg


dsc009953kj.jpg


dsc009963pb.jpg


dsc009986np.jpg


dsc009991ab.jpg


dsc009989ai.jpg


dsc010009gp.jpg


dsc010011aq.jpg


dsc010022ub.jpg


dsc010035xt.jpg


dsc010043fe.jpg


dsc010057av.jpg


dsc010067at.jpg


dsc010078ps.jpg


dsc010086qm.jpg


dsc010098me.jpg


dsc010106lt.jpg


dsc010113da.jpg


dsc010123xk.jpg


dsc010134tp.jpg


dsc010148bm.jpg


dsc010163bb.jpg


dsc010179hn.jpg


dsc010187er.jpg


dsc010194aq.jpg


dsc010207lx.jpg


dsc010219un.jpg


dsc010228fd.jpg


dsc010242mp.jpg


dsc010258hv.jpg


dsc010269ra.jpg


dsc010276oh.jpg


dsc010285iw.jpg


dsc010298bb.jpg


dsc010318wa.jpg


dsc010336dm.jpg


dsc010347at.jpg


dsc010368ac.jpg


dsc010373pi.jpg


[YT]hifMPLN3g4I[/YT] [YT]AF1eYQU7I2s[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Geziye katılan arkadaşlara teşekkürler.Hava süperdi, yollar süperdi, dolayısıyla gezi güzel geçti.Espri kabiliyeti çok yüksek (?) bi arkadaş vardı ama olsun çıkar öyle arada.:mrgreen:

Bende bol miktarda fotoğraf var.Ama ancak akşam üstü veya yarın aktarabilirim.

Bu arada Skullhunter vide çekimi yapıyordun.Hepsini olmasada bi kaç parça ekleyebilir misin ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
katılımı yüksek güzel eğlenceli bir gezi yaşamışsınız eğlenmişsinizdir herhalde sizin adınıza çok sevindim.biz gelemeyenlerlede paylaşımınız için candan teşekkür eder bu etkinliklerin hep beraber sağlıklı mutlu günlerde devam etmesi dileklerimle esen kalın sevgile kalın.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
hala yeterince resim göremiyoruz hadi hanımlar beyler uyanın da yükleyin şu resimleri artık
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Katılım beklediğimin çok üstünde oldu. Eğer bu kadar yüksek katılım olacağını bilseydim ( 33 motor + 1 Araba ) daha kesin hatları olan bir program yapardım.

Ancak Yusuf kardeşim sağolsun beni dertten kurtardı bizi yemek için çok şirin bir yere götürdü. Hem mekan güzeldi, hem de 10- 15 km virajlı güzel bir yoldan gittik. Dolayısı ile gezinin "kafamıza göre" olması ilkesi de işlemiş oldu.

Beni tek üzen konu, katılan tüm arkadaşlar ile tek tek sohbet edebilme imkanı bulamamış olmak !

Az kalsın unutuyordum :)

komtan ve Thai son anda yaptıkları ataklar ile isimlerini "kılıbık listesi"nden çıkartmayı başardılar.

Kendilerini tebrik ediyor, darısı listede tek başına kalan kardeşimin başına diyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst