Katılım beklediğimin çok üstünde oldu. Eğer bu kadar yüksek katılım olacağını bilseydim ( 33 motor + 1 Araba ) daha kesin hatları olan bir program yapardım.
Ancak Yusuf kardeşim sağolsun beni dertten kurtardı bizi yemek için çok şirin bir yere götürdü. Hem mekan güzeldi, hem de 10- 15 km virajlı güzel bir yoldan gittik. Dolayısı ile gezinin "kafamıza göre" olması ilkesi de işlemiş oldu.
Beni tek üzen konu, katılan tüm arkadaşlar ile tek tek sohbet edebilme imkanı bulamamış olmak !
Az kalsın unutuyordum
komtan ve Thai son anda yaptıkları ataklar ile isimlerini "kılıbık listesi"nden çıkartmayı başardılar.
Kendilerini tebrik ediyor, darısı listede tek başına kalan kardeşimin başına diyorum.