soldaki yağ tıpasını matkapla delip , aldığımız hararet göstergesinde çıkan yardımcı apratı aliminyum kaynakla ( yukarıda işaretlediğim mor yuvarlak içinde olan aparat ) tutturuyoruz .yağ göstergesinin ucunu o kaynattırdığımız içi yivli şeye ( yeşil olarak gösterdiğim ) döndürerek sıkıyoruz ,civalı olduğu için motorun ısınmasıyla gösterge çalıimaya başlıyor....
Uploaded with
ImageShack.us
---------- Post added at 00:12 ---------- Previous post was at 00:09 ----------
istediğiniz zaman buyrun gelin yardımcı olmakla kalmam kendim montajınıda yaparım . . .
yeterki işiniz görülsün . . .
bol bol sevaba ihtiyacımız var dimi

)
---------- Post added at 00:20 ---------- Previous post was at 00:12 ----------
baya çok oldu ben yapalı .çok güzel bir şey ya.motoun an ve an harareti belli oluyor.devir-hız arttıkça tabiiii hararet baya artıyor ne yapıyorum hızı düşürüyorsun,yumuşak kullanıma geçiyorsun
veya 1 kaç km'lik bir rampadan boş viteste bırakınca motoru hararetin hızla düştüğünü görmek baya güzel oluyor.motor ısısını gaza verdiğin tepkiilerle anında görebiliyorsun..