Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678917 ... SonuncuSonuncu

Yamaha WR 125 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı dr.hunter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba...Yakında wr125r alacağım inşallah...X ile R arsında tekerlek ve cant dışında teknik bir fark var mı acaba?selamlar...
    Amortisör ayarlarının biraz daha farklı olması gerekir. Hem sertik hemde deplasman açısından. R modeli daha yumuşak ve daha hareketli süspansiyona sahip olabilir. Olmalı aslında ama 125lik bir motor olduğu için belkide 1e1 aynıdır, bilemiyorum. Yerden minimum yükseklikleri de azcık farklı olabilir. Onun dışında sanırım hiçbir farkları yok....
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122

    Üyelik
    11 Nisan 2012
    Şehir
    beyşehir
    Motosikleti
    CRF250L
    Cevap için teşekkürler...acaba bu motoru kampanyalı veya cazip satan yer var mı?Şuanda 8200TL.deniliyor...selamlar...

  3. #123

    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Aprilia Dorsoduro 750 ABS
    Alıntı ucanadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar
    ben de kullandığım ybr satarak wr 125 x motorsiklet aldım. motor henuz 300 km'de.
    şehir içi kullanımda yüksekliği biraz sorun yaratsa da ön çataldan amortisörü 3 cm yukarı çekmem sorunu kısmen çözdü.
    motorun genel performansından, arazi kullanımından, hafifliğinden özellikle frenlemeden ve yakıt tüketiminden memnunum.
    Son sürat olarak tek kişi eğilmeden düz yolda ancak 107 görebildim.
    Bu motor son sürat olarak 120-130 yapabilse şehir dışı otoban kullanımlarında çok iyi olurdu.
    Daha deneyimli arkadaşlara sormak istiyorum
    Rodaj süresi sonunda son süratte artış olur mu ?
    Son sürati 120km ve üstü seviyelere ulaştırabilmek için
    motorun gürültü seviyesini ve yakıt tüketimini arttırmadan yapılabilecek modifiye önerisi olan var mı?
    Sadece Motor ve/veya tekerlek dişlisi ebatlarında değişiklik yapılarak son sürat arttırılabilir mi?
    bu motor 100 km de kaç litre yakıyor kardeş.bende bu motoru ıstıyorum.cok kıvrak bı motor olarak gozukuor.ayrıca benım ıcın boy sorunu olur mu.boyum 170 cm

  4. #124

    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Aprilia Dorsoduro 750 ABS
    Alıntı Freezzer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bendede wr125x modeli mevcut yakıt olarak sizler gibi yakıyor.Motorun rodajı tam bitince 8lt ile 300km gidiyormuş.Bu arada motorun en kötü kısmı kuyruğu bence onu çıkarttım sanayide kuyruk yaptırıcaktım ama çok pahalıya geliyor aranızda kuyruk stop lambası tavsiyesinde bulunucak varmı acaba internette araştırdığım kadarıyla evotech tail tidy diye bi ürün var wr125 için güzel fakat fiyatı pahalı baya birde tr ye gelmiyor anladığım kadarıyla ne yapabiliriz bu konuda yardım lütfen
    100 Km de kac lt yakıyo wr125x? ayrıca boyum 170cm rahat kullanabılırmıyım bu motoru?

  5. #125
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    yahu bu motorun wr250r ı hıc kullanan yok mu bu forumda bizlerle bilgilerini paylaşsa?
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  6. #126
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    WR250 epeeey bir pahalı olduğu için dünya çapında kullanıcısı oldukça az... Kefeee arkadaşımız almak üzereydi ama.
    #sürenadam

  7. #127
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    pahalı mahalı ama canavar motor yahu ınsallah transalpten sonrakı motorum olacak kendisi
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  8. #128
    Canasil07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    KAWASAKI ER6N -YAMAHA BWS 125
    Arkadaslar , R modeli guzel ve gosterisli bir motor kullanim amaciniz şehir icinde ve arazide hoplayip ziplamaksa guzel bi motor. Şehir icnde kivrak seri aralardan gec kaldirima cik in tumseklerden gec arazide git hopla zipla tam hobi motoru. Gelelim eksilere 2 kisi yolculuk işkence , uzun yolculuklar işkence , hard cross yapamassiniz grenajlar bunun icin uygun deil duserseniz hemen kirilir , 125 cc oldugu icin dik rampalari cikamaz yuksek oldugu icinde dusersiniz tadini alamasiniz. Ama ben bunlari yapmam bana gosteris olsun derseniz bunun icin yapilmis motor. Eski motorumun resimleri var 1-2 sayfa geride o şekilde çok ilgi göruyodu motor. Bana kalirsa kimsenin hevesini kirmayayim ama suan 8200-8500 bu motora verceginize illada cross istiyorsaniz KTM-KLR 250 bakin derim 2.el. Daha detayli bilgiler 1.sayfadan itaberen mevcut oralardan bakabilirsiniz. Tekeriniz düz bassin.

  9. #129
    E.Gülbeyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Artçılı kullanımda nasıl bu motosiklet? Veya genel olarak supermoto'lar? Göz kararıyla baktığım kadarıyla artçıya pek geniş alan kalmıyor diye düşünüyorum da...

  10. #130

    Üyelik
    12 Kasım 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    YAMAHA WR 125 X -- Honda Today
    Alıntı by_moto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artçılı kullanımda nasıl bu motosiklet? Veya genel olarak supermoto'lar? Göz kararıyla baktığım kadarıyla artçıya pek geniş alan kalmıyor diye düşünüyorum da...
    tek kişi bile koltuğu rahatsız edici iki kişi uzun yol yapayım desen artçının ve sürücünün tahmini 3 4 kmde bir ayağı kalkıp oturması gerek ben şahsen öyle yapıyorum herşey iyi güzel hoş koltuk biraz daha konforlu olabilirdi ama bunu uygun görmüşler japonlar vardır bir bildikleri

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

    Alıntı ucanadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar
    ben de kullandığım ybr satarak wr 125 x motorsiklet aldım. motor henuz 300 km'de.
    şehir içi kullanımda yüksekliği biraz sorun yaratsa da ön çataldan amortisörü 3 cm yukarı çekmem sorunu kısmen çözdü.
    motorun genel performansından, arazi kullanımından, hafifliğinden özellikle frenlemeden ve yakıt tüketiminden memnunum.
    Son sürat olarak tek kişi eğilmeden düz yolda ancak 107 görebildim.
    Bu motor son sürat olarak 120-130 yapabilse şehir dışı otoban kullanımlarında çok iyi olurdu.
    Daha deneyimli arkadaşlara sormak istiyorum
    Rodaj süresi sonunda son süratte artış olur mu ?
    Son sürati 120km ve üstü seviyelere ulaştırabilmek için
    motorun gürültü seviyesini ve yakıt tüketimini arttırmadan yapılabilecek modifiye önerisi olan var mı?
    Sadece Motor ve/veya tekerlek dişlisi ebatlarında değişiklik yapılarak son sürat arttırılabilir mi?

    motorum 4000 kmde (wrx) eğer hava şartları iyiyse yol düzgünse üstüne kapanmadan 125 görüyorum. bu motorun 125 lik olmasına rağmen kıvraklığı seri oluşu harika .ve gaza tepkisi çok güzel..125 olmasına rağmen 110 kmye zorlanmadan kısa sürede cıkıyor . ve bu güzellikler üzerine motor az yakıyor daha ne olsun .eksilere gelince boğazdan gelen eksoz borusu yazın sıcakta hem sağ hem sol ayağına ısı veriyor .. o biraz sıkıcı ama kışın güzel oluyor
    bence görsellik dışında motorun hiçbir yeriyle oynamamak lazım .zaten türkiyede bu motora modifiye yapıcaksan bir ayağın TR dışında olması lazım ki modifiye edebilesin .

  11. #131

    Üyelik
    23 Mart 2012
    Tekrar merhaba.
    Motorumu alalı tam 10 gün oldu. Mavi renk 2012 model bir WR125R sahibiyim. Aslında baştan X modelini almayı düşünüyordum ama bayi getirtmekte zorlanınca biraz da mecburiyetten R modelini aldım. Ama iyiki de R olmuş diyorum çünkü burada yani Artvin'deki toprak yollar için tam istediğim gibi bir motora sahip oldum. 10 günde 700 kilometreyi geçti motorum, çok zevk alarak kullanıyorum. Dağ, taş, çamur, asfalt her yolda kullanıyorum. Benim gibi motorsiklete yeni başlayan ve doğada gezintiyi seven herkese tavsiye ederim. Tabi boyu kısa olmamak koşuluyla, benim boyum 1.79 ve motor üzerinde yere basarken topuklarım yere değmiyor.

  12. #132

    Üyelik
    14 Haziran 2012
    arkadaşlar aranıza yeni katıldım arkadaşımla x modelinden birer tane almayı düşünüyoruz. Zonguldak'ta çalışıyoruz ikimize. Acaba toplu alımda indirim yaparlarmı ? almak isteyen başkalarıda varsa toplu alalım indirim yaptırtalım ne dersiniz ?

  13. #133

    Üyelik
    02 Temmuz 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    gas-gas ec 250 2012
    arkadaşlar wr 125 xl 200 le kıyaslama yapabilecek biri varsa nasıl acaba
    saygılar

  14. #134
    Mehmet Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    kadıköyde bu motosikleti denedim selesi çok yüksek ve küçük acaba artçılı sürülebilir mi sele 2 kişiye yetiyor mu

  15. #135

    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha WR 125R
    Arkadaşlar merhaba!
    Ben de artık wr 125 r sahibiyim ve tecrübelerinizden faydalanmak isterim. Aynı zamanda kendi bildiklerimi de paylaşmak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------

    1 yıldır enduro, cross yapıyorum. STR 250 kullandım, daha kaliteli bir motorum olsun istedim e wr 125 aldım.
    Bir çok yönden tatmin oldum, ancak wr 125 1. Viteste yeterli tork sağlamıyor. Anladığım kadarıyla arka dışlı büyütmek bu sorunu çözecek. Mevcut 53 dış olan disliyi kaç yapmalıyım ki yeterli olsun. Bir fikri olan varsa cevap yazabilir mı?

  16. #136
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    @başiskele Sanırım alet sizi biraz yanıltmış diye düşünüyorum. 1. vites çabucak bitiyordur eminim. O açıdan insana tork üretmiyormuş gibi geliyor. Ancak öyle değildir. Hatta WR gibi bir motorun 1. viteste tork üretmemesi gibi bir ihtimal olduğunu sanmıyorum. Bende de benzer bir durum var, 1. vites çok çabuk bitiyor. 125 lik Hyo'm ile ~20 km hızda vites değiştiriyordum hızlanırken, şimdi 250 lik motorumla neredeyse yine aynı hızda 1 den 2 ye geçiyorum. 1. vitesin bukadar çabuk bitmesi ve üst devirde motorun adeta kesilmesi insana tork üretmiyormuş hissi veriyor. Ancak bunu arkana artçı alıp(ağır olabilir) ciddi dik bir yokuşu çıkmaya çalıştığında 125 lik bir motorun nasıl rahat bir çekiş sağladığını görürsen anlarsın. Kaldı ki 53 lük bir dişli resmen devasa bir dişli demek (53 olduğuna emin misin? )
    #sürenadam

  17. #137

    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha WR 125R
    Evet, dişli 53. Mesele şu, dün dağlardaydık. Dik ve bozuk toprak bir yoldan çıkarken, kaçınılmaz olarak karşına çıkan kanal, kaya vb engellerden yavaşlıyorsun, tekrar gaza yüklendiğimde yeterli gücü motorda bulamadim ve debriyaj yaparak motorun devrini arttırdım. yeterli devri bulan motor yokuşta zorlanmadı. Yani, 1. Vites beni tatmin etmedi. Ya yokuşta durmak zorunda kalsaydım, ki biryerde sağa mı sola derken durdum ve kalkamadim.

  18. #138
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Valla ben senin kadar arazi tecrübesine sahip değilim. Söylediklerin de biraz garip geldi bana çünkü benzer durumlarda benim hyo bile gayet rahat idare etmişti beni araziye çıktığım zaman. STR ye kıyasla da sıkıntı yaratıyorsa bilmiyorum da hava filtresini felan temizle diycem. Enjeksiyonlumuydu bunlar onu da bilmiyorum, değilse karb. ayarına baktır. Bir de eğer performans egzozu varsa genelde düşük devirlerde çekiş kaybına sebep oluyormuş, devir yükselince de pozitif etki yapıyor. Başka da aklıma bişey gelmedi. Bu WR nin her türlü yokuşta sizi en azından kaldırması gerekirdi diye düşünüyorum(kalkamadı demişsiniz)
    #sürenadam

  19. #139

    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha WR 125R
    Motor daha 750 km de. Rodaj dönemi diyeceksin, değil. Enjeksiyonlu. Motorun cekisinde birşey yok. Sadece motordan istediğin performansı almak için gerekli devirde dönmesi gerekiyor. Bu forumda yanılmıyorsam CANASIL bu konuya deginmisti. Yeterli tork için dislilerle oynamak gerekiyor. Tabi benim gibi zorlu araziye gireceksen, yoksa gerek yok, motor gayet seri ve performanslı.

  20. #140
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    titresim ne alemde
    cbr 125 kadar var mı ?


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678917 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)