Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Agility City 200i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco agility city 200i
    yoğun iş tempomdan dolayı fazla binemediğim motorumla 820 km ye gelerek rodajımın son demlerine ulaşmış bulunmaktayım. şimdiye kadar tek bir sorun karşılaştım hemen bildireyim istedim. dün akşam benzinliğe girdim ve depomu doldurdum. motorum çalıştırdım. buraya kadar herşey normal fakat 3 metre gittim gitmedim motordon tık diye ses geldi ve stop etti. gelen ses vitesin vitesten çıkıp boşa alınmasını andırıyordu. hemen çalıştrmayı denedim ve çalıştı. biraz ilerledim durdum ve motoru tekrar stop edip tekrar çalıştırdım. bunu 4-5 defa denedim ve bir daha yapmadı. 820 km boyun tek emin olduğum nokta ise lastiklerin kesinlikle değişmesi gerektiği. ıslak performansı çok ama çok kötü arkadaşlar.ıslak kuru-kuru ıslak geçişlere gerçekten çok dikkat edilmesi gerekiyor. kuru yolda giderken hafif bir ıslaklık görürseniz geçerken çok ama çok dikkatli olun. şimdilik bu kadar arkadaşlar. görüşlerimi km yaptıkça bildirmeye devam edeceğim. herkese kazasız belasız bol keyifli şürüşler diliyorum.
    probability:bounce:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    dostum.. enjeksiyonun sesini kestikten sonra çalıştır daha önce çalıştırmalarda . pompa yeterince cekmiyor . stop etme yetersiz benzibnden kaynaklanabilir
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  3. #63

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco agility city 200i
    Alıntı jesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum.. enjeksiyonun sesini kestikten sonra çalıştır daha önce çalıştırmalarda . pompa yeterince cekmiyor . stop etme yetersiz benzibnden kaynaklanabilir
    goruslerınız ıcın tesekkur ederım. kesınlıkle enjeksıyon ısıgı sonmeden ve enjeksıyon sesı kesılmeden calıstırmıyorum. servıse sordum olabılır ama buyuk bır arızanın habercısı degıldır kesınlıkle dıyor. mesela bızım motorlar hata verdı mı kendı kendıne sılıyormus hatayı. eskısı gıbı cıhaza veya bılgısayara baglamaya gerek yokmus.4 kere enjeksıyon ısıgı yanıp sondukten sonra hata sılınıyormus kendınden. beyın dedıgımız parca sureklı kontrol halınde oldugu ıcın en ufak bırseyde motoru koruma altına alabılıyormus.bence bırseyın ters gıttıgını algıladı ve kapattı motoru. suana kadar bır daha yapmadı. eger baska bır sorunla karsılasırsam kesınlık burada bılırım.
    probability:bounce:

  4. #64

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco agility city 200i
    Rodajımı tamamlamış bulunmaktayım arkadaşlar. 1000 km servisinden sonrada izmir cevresinde 800 km daha yol yaptım. Şimdiye kadar yukarıdaki ufak problemin dışında hiçbir sorunla karşılaşmadım. Daha önce kullandığım like 125 ile kıyaslayabilirim sadece. Konfor olarak lile 125 den daha konforlu. Aynı gün içinde bir seferinde 275-300 km yol yaptım ve motorum gayet performanslı ve rahattı. Ertesi gün için heryerimin ağıracağını düşünüyordum ama hiçbir rahatsızlık yaşamadım. Performans konusuna gelecek olursak 80-90 km kadar cok rahat hızlanan motorum bu km den sonra nazlanmaya baslıyor. Düz yolda 110 km son hızım oluyor. Bu verdiğim 110 km hava şartlarına göre kesinlikle değişiklik gösteriyor. Rüzgarlı havarlarda bu hıza ulaşamıyorsunuz malesef. Yokuş aşağı normal hava koşullarında 120km görebildim. Yakıt konusunda bir depo ile 150 km rahatlıkla geçiyorum ve km artarak yükselmeye devam ediyor. Motorumu zorlamaya başlayalı yaklaşık bir hafta oldu ve şimdilik bunları aktarabileceğim sizlere.Km yaptıkça görüşlerimi bildirmeye devam edeceğim. Herkese kazasız bol keyifli sürüşler diliyorum.
    probability:bounce:

  5. #65
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    hayırlı olsun rodajında bitmiş.. hız olarak daha artış göstrercek tabi rodaj şartlarına baglı

    ben bu yaz istanbuldan ayvalıga iki kişi motorum la gittim ve şunu söyliim o kadar keyifli bir yolculuk olduki.. yorulmadım desem yeridir.. rüzgar biraz sersemletiyor ama cam konursa bi sorun ortadan kalkar .. şuan 4000 km ye ulaştım .. ve düzyolda 110 120 arası bi seyir alabiliyorum laik gündüz bu verileri alamıyorsunuz .. gece soguk havayı daha çabuk hp ye çeviren bi motor agility .. yokuş aşşagı 130 u devirdi benzin sarfiyatı kademe kadame yükselişte uzunyol makinayı bayagı bi açtı.. 125 kullanıcılarından 5000 den sonra herşey yerli yerine oturuyor dediklerini hatırlıyorum ve aynen katılıyorum..

    şuan 4000 kmdeyim ve 300 de 1000 de 2000 de 3000 de ve 4000 de yagını degiştirdim degiştirdigim yaglar kararmıyor bile.. tavsiyedir her bin km de bir yagı atın .. zaten bi masrafı yok 22 lira yagın litresi.. devede kulak . şimdilik bu kadar ..

    suan malossi sipariş vermek üzereyim.. varyatörü takınca ara hızlanmalardaki bayılma ve kayıp kayolacak .. ve tam istedigim gibi bir scoo olacak .. birde egzost işimiz var .. oda zamanla
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  6. #66
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    Evet 200 i ciler nerelerdesiniz .. 4000 ide 5000 i de devirdik suan 5800 deyiz .. 10.000 e az kaldi simdiye kadar 7 kez yag desimi oldu 4000 de filitre degisti toplamda 42 kez benzin alindi ortalamasi 20 tl den 840 lira benzine harcamisim kilometrede 14 kurus eder ,, 140 lirada yag parasi filitrede 20 desek 1000 tl olmus hazirandan beri kullaniyorum İki kisi yol parasi gunluk 9 lira oduyoruz ekime kadar 1350 tl eder 350 tl kardayiz) simdiye kadar sikayet ettigim durumlar artci ayak koyma yeri cok rahatsiz , ve orta sehpa lastigi dustu dusecek ... Diger sorunlar markanin fiyatina uygun oldugunu dusundugumden yazm geregi duymuyorum simdilik bukadar
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  7. #67

    Üyelik
    31 Mayıs 2010
    benim de 5000'i gecti ve bakima goturmem gerekiyor. yarin ilgilenmeyi dusunuyorum.
    bakima giden arkadaslar istanbul'da nereyi tercih ediyorlar? fiyatlari ne kadar soyleyebilirler mi? diger servislerin ilgi ve alakalarini merak ediyorum.
    ben kiziltoprak mototas'a gidiyorum normalde. 46 ila 56tl arasinda aliyorlar bakim icin.

  8. #68
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    Dostum servis icin sana oktay motoru oneririm .., ama karsiya gecemem ben dersen goztepe hastanesinin arkasinda efenur motor var ismail usta kendisine selamimi iletirsen itinali bakimini yaptirabilirsin .. Hatta beraber gidebiliriz ben pazar gunu yag degistirmeye gidicem istersen pazara kadar bekle
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  9. #69
    harun1077 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    KYMCO SUPER8// Yamaha XJ6N'e Kasııyor.
    Arkdaşlar motorlarınız hakkında biligi verirmisiniz. merak ettim.Belki Downtown olmazsa bu da olabilir. 2.motorumu performansı ve görüntüsü spor olsun istiyorum.max: 8 000 bütçeyle.
    Konuyu baştan sona okudum.Aglitiy City 200i pek bahsetmemişsiniz. Teknik bilgiler güzel.
    -Kalkışlar 150cc çinli scooterlara göre nasıl?
    -Frenler nasıl?
    -163cc olayını anlamım.200 demişler.37 cc az. 7cc olsa neyse.
    Süper 8 de yabancı sitelerde performas kitlerin olduğunu gördüm.125cc den 149 cc oluyrmuş.Burasını anlamadım.Nasıl bir kitse.

    ---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:54 ----------

    Arka tekerinde Disk olması, 16 inç Jantlar ve Enjeksiyonlu olması avantaj gibi geldi.

  10. #70
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    Dostum 200i diger 125 150 cc lerden daha atak seri ve performansli bir makinadir .., cinli scoterler i gectim cbf 150 leri bile kalkista geride birakabiliyor .. Frenleri ve yoltutusu mukemmel ( tabi orjinal lastikle bunu bekleme ) michelin lastiklerle harika virajlara girip cikabiliyorsun ince spor bir gorunumu var agility city icinde performans kitleri mevcut ilerde ekleyebilecegin bir suru modifiye parcasi var
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5093981/detay/

    Benim motorun son hali budur beyler suan malossi multivar 2000 kit gelecek uzerine onu bekliyorum siparisini verdim ilgilenenler olursa haberlesiriz

    Suan 7000 km de gene yagi degistirdim degistirdigim yag kararmiyor bile tavsiye ederim .. Her bin km de yagi degistirin
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  11. #71
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Kymco Grand Vista 250/CBF 150
    agility 200 sahibi arkadaslar motorunu takas icin düsünenlerr varsa kirmizi Kymco Grand Dink 250 mi takas edebilirim ayrintilar icin pm.

  12. #72
    hercul3367 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2008
    Şehir
    mersin/bozyazı
    Motosikleti
    yamaha xt660r innova 125
    arkadaşlar, agility 200 lerin yakıt durumu nasıldır,ölçümlerinizde.
    ikinci el hangi kymco 200'ü önerirsiniz acaba.
    Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
    Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
    http://gezginpardus.blogcu.com/

  13. #73
    sudabatmayanadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2007
    Şehir
    kadıköy-ist
    Motosikleti
    HERO HUNK
    Alıntı hercul3367 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar, agility 200 lerin yakıt durumu nasıldır,ölçümlerinizde.
    ikinci el hangi kymco 200'ü önerirsiniz acaba.
    bence kymco peoples 200i en iyisi diyebilirim, surat bakımından ve konfor yönünden city lerden people nin üstünlüğü tartışılmaz ben daha önce city200 de kullandım fakat people nin vermiş olduğu zevki onda fazla bulamadım surat ve çekişi people göre nedense düşük kalıyor,zira ikiside 163 cc ama çekiş peoplede daha fazla bunu bir kaç kez arkadaşlarla denedik nedense people daha çekişli çıktı cityde güzel motor ama people ile bence mukayese edilse her zaman people bir adım önde sakın yanlış anlamayın kendi motorum people olduğu için değil zira ben motorumu satıp büyülteceğim,gene kymco düşünüyorum bu sefer kymco dawton 300i alacağım not yakıt durumu peoples 200i 100KM de 2.8 LT YAKIYOR UZUNYOLDA...........
    MOTOSİKLETSİZ İNSAN ÖZGÜR DEĞİLDİR

  14. #74

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Son arkadaşlar konu sessiz kalmış uzun süredir ses vereyim istedim. Bugün uzun süreden sonra motorumu çıkardım ortalığa biraz şehir içi birazda otoyol sürüşü gerçekleştirdim, yağını değiştirdim birde lastik aldım orijinal lastikler malum naylon resmen her dönüşte kayacak mı stresi yaşamaktan sıkıldım. Michelin City grip taktırdim konfor ve yol tutuş inanılmaz arttı, bakalım ilerleyen günlerde uzun gezilerim olabilir herkese iyi forumlar

  15. #75
    hihi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    scarabeo 200 i.e
    merhaba city 200i kullanicilari.2 yil kadar once 125 city kullanmistim.satmak zorunda kalmistim.daha sonra scarabeo 200 aldim 1 yil kullandiktan sonra evliligimizi bitirmek zorunda kaldik.simdi tekrar city almak istiyorum ama 125 mi yoksa 200 mu karar veremedim maalesef.aralarinda 1150 tl kadar bi fark var.benim bilmek istedigim bu kadar fiyat farki performansi icinde gecerlimidir.ozellikle ikisinide kullanip test etmis arkadaslardan yardim bekliyorum.tesekkurler...

  16. #76
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Mondial 162 cc'lik motorunun model adını 150'lik koyuyor. Kymco 163 cc'lik motorunun model adını 200'lük koyuyor. Garip doğrusu ...

  17. #77
    hihi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    scarabeo 200 i.e
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial 162 cc'lik motorunun model adını 150'lik koyuyor. Kymco 163 cc'lik motorunun model adını 200'lük koyuyor. Garip doğrusu ...
    durustluk bunun neresinde dimi. mantiga gore 125 yerine 150 demeliler.tamamen satis stratejisi.ama nazarimda uckagitcilik, dolandiricilik.

  18. #78

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Avrupa piyasasindda bu böyle malesef ve genelde İtalyanların tercih ettiği bir yöntem cc'yi yukarım tamamlama. Ama oyunun kuralı bu Avrupa'da. 125lik ile 200 arasındaki fark ise yine yukarıdaki yorumlarda var hem çok daha az yakıyor hemde çok daha atak arka çanta gibi bir etrafa cabası. Arkadaşda city 125 e göre çok daha atak olan like vardı ama benim motoru kullanınca anında değiştirdi oda. Tabi simdidenmotorunuz hayırlı olsun

  19. #79
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    güle güle kullanın arkadaşlar Citylerinizi. Sert süspansiyon için nylon yerine kauçuk city giripler çok iyi seçim.

    125 likler ilk çıktığında birçok arkadaş düşme tehlikesi atlatmışti bazılarıda düşmüştü orjinal lastiklerde.

    125 karbüratörlülerde 4.5 litrelere varan tüketimler oluyor bazı motorlarda ama 200i nin enjeksiyondan dolayı daha standart bi tüketimi var sanırım. Çünkü ufak agilitylerde de ikinci ellerde dengesiz yakıt tüketimi duymuştum.

  20. #80

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güle güle kullanın arkadaşlar Citylerinizi. Sert süspansiyon için nylon yerine kauçuk city giripler çok iyi seçim.

    125 likler ilk çıktığında birçok arkadaş düşme tehlikesi atlatmışti bazılarıda düşmüştü orjinal lastiklerde.

    125 karbüratörlülerde 4.5 litrelere varan tüketimler oluyor bazı motorlarda ama 200i nin enjeksiyondan dolayı daha standart bi tüketimi var sanırım. Çünkü ufak agilitylerde de ikinci ellerde dengesiz yakıt tüketimi duymuştum.
    Eyvallah sağol. 16" jantlarinda etkisiyle 125' lik citylerde bahsettiğin yakıt düzensizliği fazla yakmaya dönüyormuş bu enjeksiyonu model biraz daha cimri olmakla beraber az takanlar sınıfında değiller. Ekonomikler ama o kadar çok şey beklemesek lazım. Lastik olarak city griptende şimdilik memnunum tutuş çok iyi özellikle. Yalnız kullanan arkadaşların dikkat etmesi gereken bir durum var on maşada bir boşluk oluyor zamanla ülkemiz yollarının çukur ve engebelerinden ötürü, kafa krenajınsökülüp orada ufak bir sıkma işlemi yaptırmak lazım. Bununla beraber öndeki hafiflik duygusu tek olumsuz yon gibi geliyor bana şu an


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)