Agility City 200i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
28 Temmuz 2011, 11:53
#61
yoğun iş tempomdan dolayı fazla binemediğim motorumla 820 km ye gelerek rodajımın son demlerine ulaşmış bulunmaktayım. şimdiye kadar tek bir sorun karşılaştım hemen bildireyim istedim. dün akşam benzinliğe girdim ve depomu doldurdum. motorum çalıştırdım. buraya kadar herşey normal fakat 3 metre gittim gitmedim motordon tık diye ses geldi ve stop etti. gelen ses vitesin vitesten çıkıp boşa alınmasını andırıyordu. hemen çalıştrmayı denedim ve çalıştı. biraz ilerledim durdum ve motoru tekrar stop edip tekrar çalıştırdım. bunu 4-5 defa denedim ve bir daha yapmadı. 820 km boyun tek emin olduğum nokta ise lastiklerin kesinlikle değişmesi gerektiği. ıslak performansı çok ama çok kötü arkadaşlar.ıslak kuru-kuru ıslak geçişlere gerçekten çok dikkat edilmesi gerekiyor. kuru yolda giderken hafif bir ıslaklık görürseniz geçerken çok ama çok dikkatli olun. şimdilik bu kadar arkadaşlar. görüşlerimi km yaptıkça bildirmeye devam edeceğim. herkese kazasız belasız bol keyifli şürüşler diliyorum.
Reklamlar
-
29 Temmuz 2011, 18:44
#62
dostum.. enjeksiyonun sesini kestikten sonra çalıştır daha önce çalıştırmalarda . pompa yeterince cekmiyor . stop etme yetersiz benzibnden kaynaklanabilir
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
01 Ağustos 2011, 13:39
#63
jesse adlı üyeden alıntı
dostum.. enjeksiyonun sesini kestikten sonra çalıştır daha önce çalıştırmalarda . pompa yeterince cekmiyor . stop etme yetersiz benzibnden kaynaklanabilir
goruslerınız ıcın tesekkur ederım. kesınlıkle enjeksıyon ısıgı sonmeden ve enjeksıyon sesı kesılmeden calıstırmıyorum. servıse sordum olabılır ama buyuk bır arızanın habercısı degıldır kesınlıkle dıyor. mesela bızım motorlar hata verdı mı kendı kendıne sılıyormus hatayı. eskısı gıbı cıhaza veya bılgısayara baglamaya gerek yokmus.4 kere enjeksıyon ısıgı yanıp sondukten sonra hata sılınıyormus kendınden. beyın dedıgımız parca sureklı kontrol halınde oldugu ıcın en ufak bırseyde motoru koruma altına alabılıyormus.bence bırseyın ters gıttıgını algıladı ve kapattı motoru. suana kadar bır daha yapmadı. eger baska bır sorunla karsılasırsam kesınlık burada bılırım.
-
Rodajımı tamamlamış bulunmaktayım arkadaşlar. 1000 km servisinden sonrada izmir cevresinde 800 km daha yol yaptım. Şimdiye kadar yukarıdaki ufak problemin dışında hiçbir sorunla karşılaşmadım. Daha önce kullandığım like 125 ile kıyaslayabilirim sadece. Konfor olarak lile 125 den daha konforlu. Aynı gün içinde bir seferinde 275-300 km yol yaptım ve motorum gayet performanslı ve rahattı. Ertesi gün için heryerimin ağıracağını düşünüyordum ama hiçbir rahatsızlık yaşamadım. Performans konusuna gelecek olursak 80-90 km kadar cok rahat hızlanan motorum bu km den sonra nazlanmaya baslıyor. Düz yolda 110 km son hızım oluyor. Bu verdiğim 110 km hava şartlarına göre kesinlikle değişiklik gösteriyor. Rüzgarlı havarlarda bu hıza ulaşamıyorsunuz malesef. Yokuş aşağı normal hava koşullarında 120km görebildim. Yakıt konusunda bir depo ile 150 km rahatlıkla geçiyorum ve km artarak yükselmeye devam ediyor. Motorumu zorlamaya başlayalı yaklaşık bir hafta oldu ve şimdilik bunları aktarabileceğim sizlere.Km yaptıkça görüşlerimi bildirmeye devam edeceğim. Herkese kazasız bol keyifli sürüşler diliyorum.
-
hayırlı olsun rodajında bitmiş.. hız olarak daha artış göstrercek tabi rodaj şartlarına baglı
ben bu yaz istanbuldan ayvalıga iki kişi motorum la gittim ve şunu söyliim o kadar keyifli bir yolculuk olduki.. yorulmadım desem yeridir.. rüzgar biraz sersemletiyor ama cam konursa bi sorun ortadan kalkar .. şuan 4000 km ye ulaştım .. ve düzyolda 110 120 arası bi seyir alabiliyorum laik gündüz bu verileri alamıyorsunuz .. gece soguk havayı daha çabuk hp ye çeviren bi motor agility .. yokuş aşşagı 130 u devirdi benzin sarfiyatı kademe kadame yükselişte uzunyol makinayı bayagı bi açtı.. 125 kullanıcılarından 5000 den sonra herşey yerli yerine oturuyor dediklerini hatırlıyorum ve aynen katılıyorum..
şuan 4000 kmdeyim ve 300 de 1000 de 2000 de 3000 de ve 4000 de yagını degiştirdim degiştirdigim yaglar kararmıyor bile.. tavsiyedir her bin km de bir yagı atın .. zaten bi masrafı yok 22 lira yagın litresi.. devede kulak . şimdilik bu kadar ..
suan malossi sipariş vermek üzereyim.. varyatörü takınca ara hızlanmalardaki bayılma ve kayıp kayolacak .. ve tam istedigim gibi bir scoo olacak .. birde egzost işimiz var .. oda zamanla
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
-
benim de 5000'i gecti ve bakima goturmem gerekiyor. yarin ilgilenmeyi dusunuyorum.
bakima giden arkadaslar istanbul'da nereyi tercih ediyorlar? fiyatlari ne kadar soyleyebilirler mi? diger servislerin ilgi ve alakalarini merak ediyorum.
ben kiziltoprak mototas'a gidiyorum normalde. 46 ila 56tl arasinda aliyorlar bakim icin.
-
Dostum servis icin sana oktay motoru oneririm .., ama karsiya gecemem ben dersen goztepe hastanesinin arkasinda efenur motor var ismail usta kendisine selamimi iletirsen itinali bakimini yaptirabilirsin .. Hatta beraber gidebiliriz ben pazar gunu yag degistirmeye gidicem istersen pazara kadar bekle
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
06 Aralık 2011, 00:58
#69
Arkdaşlar motorlarınız hakkında biligi verirmisiniz. merak ettim.Belki Downtown olmazsa bu da olabilir. 2.motorumu performansı ve görüntüsü spor olsun istiyorum.max: 8 000 bütçeyle.
Konuyu baştan sona okudum.Aglitiy City 200i pek bahsetmemişsiniz. Teknik bilgiler güzel.
-Kalkışlar 150cc çinli scooterlara göre nasıl?
-Frenler nasıl?
-163cc olayını anlamım.200 demişler.37 cc az. 7cc olsa neyse.
Süper 8 de yabancı sitelerde performas kitlerin olduğunu gördüm.125cc den 149 cc oluyrmuş.Burasını anlamadım.Nasıl bir kitse.
---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:54 ----------
Arka tekerinde Disk olması, 16 inç Jantlar ve Enjeksiyonlu olması avantaj gibi geldi.
-
11 Aralık 2011, 04:03
#70
Dostum 200i diger 125 150 cc lerden daha atak seri ve performansli bir makinadir .., cinli scoterler i gectim cbf 150 leri bile kalkista geride birakabiliyor .. Frenleri ve yoltutusu mukemmel ( tabi orjinal lastikle bunu bekleme ) michelin lastiklerle harika virajlara girip cikabiliyorsun ince spor bir gorunumu var agility city icinde performans kitleri mevcut ilerde ekleyebilecegin bir suru modifiye parcasi var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5093981/detay/
Benim motorun son hali budur beyler suan malossi multivar 2000 kit gelecek uzerine onu bekliyorum siparisini verdim ilgilenenler olursa haberlesiriz
Suan 7000 km de gene yagi degistirdim degistirdigim yag kararmiyor bile tavsiye ederim .. Her bin km de yagi degistirin
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
agility 200 sahibi arkadaslar motorunu takas icin düsünenlerr varsa kirmizi Kymco Grand Dink 250 mi takas edebilirim ayrintilar icin pm.
-
arkadaşlar, agility 200 lerin yakıt durumu nasıldır,ölçümlerinizde.
ikinci el hangi kymco 200'ü önerirsiniz acaba.
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
-
hercul3367 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar, agility 200 lerin yakıt durumu nasıldır,ölçümlerinizde.
ikinci el hangi kymco 200'ü önerirsiniz acaba.
bence kymco peoples 200i en iyisi diyebilirim, surat bakımından ve konfor yönünden city lerden people nin üstünlüğü tartışılmaz ben daha önce city200 de kullandım fakat people nin vermiş olduğu zevki onda fazla bulamadım surat ve çekişi people göre nedense düşük kalıyor,zira ikiside 163 cc ama çekiş peoplede daha fazla bunu bir kaç kez arkadaşlarla denedik nedense people daha çekişli çıktı cityde güzel motor ama people ile bence mukayese edilse her zaman people bir adım önde sakın yanlış anlamayın kendi motorum people olduğu için değil zira ben motorumu satıp büyülteceğim,gene kymco düşünüyorum bu sefer kymco dawton 300i alacağım not yakıt durumu peoples 200i 100KM de 2.8 LT YAKIYOR UZUNYOLDA...........
MOTOSİKLETSİZ İNSAN ÖZGÜR DEĞİLDİR
-
Son arkadaşlar konu sessiz kalmış uzun süredir ses vereyim istedim. Bugün uzun süreden sonra motorumu çıkardım ortalığa biraz şehir içi birazda otoyol sürüşü gerçekleştirdim, yağını değiştirdim birde lastik aldım orijinal lastikler malum naylon resmen her dönüşte kayacak mı stresi yaşamaktan sıkıldım. Michelin City grip taktırdim konfor ve yol tutuş inanılmaz arttı, bakalım ilerleyen günlerde uzun gezilerim olabilir herkese iyi forumlar
-
merhaba city 200i kullanicilari.2 yil kadar once 125 city kullanmistim.satmak zorunda kalmistim.daha sonra scarabeo 200 aldim 1 yil kullandiktan sonra evliligimizi bitirmek zorunda kaldik.simdi tekrar city almak istiyorum ama 125 mi yoksa 200 mu karar veremedim maalesef.aralarinda 1150 tl kadar bi fark var.benim bilmek istedigim bu kadar fiyat farki performansi icinde gecerlimidir.ozellikle ikisinide kullanip test etmis arkadaslardan yardim bekliyorum.tesekkurler...
-
Mondial 162 cc'lik motorunun model adını 150'lik koyuyor. Kymco 163 cc'lik motorunun model adını 200'lük koyuyor. Garip doğrusu ...
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Mondial 162 cc'lik motorunun model adını 150'lik koyuyor. Kymco 163 cc'lik motorunun model adını 200'lük koyuyor. Garip doğrusu ...
durustluk bunun neresinde dimi. mantiga gore 125 yerine 150 demeliler.tamamen satis stratejisi.ama nazarimda uckagitcilik, dolandiricilik.
-
Avrupa piyasasindda bu böyle malesef ve genelde İtalyanların tercih ettiği bir yöntem cc'yi yukarım tamamlama. Ama oyunun kuralı bu Avrupa'da. 125lik ile 200 arasındaki fark ise yine yukarıdaki yorumlarda var hem çok daha az yakıyor hemde çok daha atak arka çanta gibi bir etrafa cabası. Arkadaşda city 125 e göre çok daha atak olan like vardı ama benim motoru kullanınca anında değiştirdi oda. Tabi simdidenmotorunuz hayırlı olsun
-
güle güle kullanın arkadaşlar Citylerinizi. Sert süspansiyon için nylon yerine kauçuk city giripler çok iyi seçim.
125 likler ilk çıktığında birçok arkadaş düşme tehlikesi atlatmışti bazılarıda düşmüştü orjinal lastiklerde.
125 karbüratörlülerde 4.5 litrelere varan tüketimler oluyor bazı motorlarda ama 200i nin enjeksiyondan dolayı daha standart bi tüketimi var sanırım. Çünkü ufak agilitylerde de ikinci ellerde dengesiz yakıt tüketimi duymuştum.
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
güle güle kullanın arkadaşlar Citylerinizi. Sert süspansiyon için nylon yerine kauçuk city giripler çok iyi seçim.
125 likler ilk çıktığında birçok arkadaş düşme tehlikesi atlatmışti bazılarıda düşmüştü orjinal lastiklerde.
125 karbüratörlülerde 4.5 litrelere varan tüketimler oluyor bazı motorlarda ama 200i nin enjeksiyondan dolayı daha standart bi tüketimi var sanırım. Çünkü ufak agilitylerde de ikinci ellerde dengesiz yakıt tüketimi duymuştum.
Eyvallah sağol. 16" jantlarinda etkisiyle 125' lik citylerde bahsettiğin yakıt düzensizliği fazla yakmaya dönüyormuş bu enjeksiyonu model biraz daha cimri olmakla beraber az takanlar sınıfında değiller. Ekonomikler ama o kadar çok şey beklemesek lazım. Lastik olarak city griptende şimdilik memnunum tutuş çok iyi özellikle. Yalnız kullanan arkadaşların dikkat etmesi gereken bir durum var on maşada bir boşluk oluyor zamanla ülkemiz yollarının çukur ve engebelerinden ötürü, kafa krenajınsökülüp orada ufak bir sıkma işlemi yaptırmak lazım. Bununla beraber öndeki hafiflik duygusu tek olumsuz yon gibi geliyor bana şu an
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)