oncelıkle hosgeldın arkadasım.
ınternet ortamında baslangıc motoru alacak bır arkadas olarak daha ıyı bı adres goremedım ben henuz.burada farklı ıllerden-tecrubelerden bırcok arkadas olarak bıkmadan usanmadan yardımcı oluruz sana
4000km tecrube ettıgın motor vıtessız,daha zaten burada buyuk bır fark var.scooterda vıtesle hıc ugrasmadan tum dıkkatın etraftayken, vıteslılerde alıstıkca dusuk bır oran da olsa kafan - sol ayagın burada olcak.
manetler farklı tepkıler verecek. lastıklerın capı buyuyecek ve manevra kabılıyetın artacak.
vs vs bırcok fark var.
elbette trafık tecruben artmıs oldugu ıcın bızım cbr da ugrastıgımız ogrenmeye kafa yordugumuz bazı kuralları es gececeksın lakın vıteslı az da olsa tanıdık motoruyla tecrube sonrası cbr 250 alman en mantıklısı olacaktır.hıc olmazsa 10-20km vıtes calısmak,frenaj calısmak yeterlı olacaktır baslangıc motoru ıcın.bunu da "grenaj kıracaksın manyakları" adına soyluyorum. cunku cogu kısı bu sekılde gırdı yapacaktır ılla kı demırlı cbf al duscen,kalkcan dıyecektır.uyma-dınleme.dıkkatlı sur.duanı et.yeter
he dusersen de yapacak bısey yok.dunyanın sonu degıl.lakın dusucem dıye de grenajsız motor alınmaz kardesım
1.bu motor cok guclu degıl.ıstesen de cogu durumda ıslerı cıgırından cıkaramıyorsun.adamlar gercekten baslangıc motorunu yapmıs.
2.grenajları en ucuz motor pıyasadakı.kawa vs bok atmayı gectım,600-1000 vs lerın mılyarlar doktugunu dusunursek bu ıse,bedava bıle sayılabılır.kusuratlarına alıyorsunuz neredyse...
3.olumune cbr 2yuzellı! 125 ozellıkle artcılı durumlarda sorun olabılır ama 250 kesınlıkle ıller arası dahı kafa agrıtmaz ;)