Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #10581

    Üyelik
    09 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    Titreme tek silindir bir makine için bence oldukça az bile. Titreşim istemiyorsan ya tek silindir düşük cc (ybr) gibi birşey alacaksın ya da 4 silindir kaliteli bir motor tabii onun yakıtı da 2 katı olacak Önce bir tek silindir BMW f650 ye bin , sonra kaleci Rüştü gibi heryerinden öpüyorum dersin cbr 250ye Titreşim yok gibi bişey.......
    Araba kendini , motor sahibini öldürür demişler... O yüzden motorunuzu iyi tanıyın ve bakımlarını aksatmayın.....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #10582
    kindar_martı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2012
    Şehir
    sTaNbuL
    Motosikleti
    sym adx 125
    Alıntı mrsago adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı akşamlar arkadaşlar cbr250 alma arifesindeyim araştırmalarım sürüyor ancak forumlar motorun kullanıcısı olmadan yorum yapan insanlarla dolu her yönüyle beni ikna etmiş bir motor ancak şuan kullandığım cbf 150 gibi cbr250 de belirli miktarlarda yağ eksiltiyormu acaba ?

    3000km yi geçti cıbır. herhangi bir sıkıntı yok maşallah. yakındaysan gel incele benim cıbır ı satayım sana. için rahat olsun.

  3. #10583
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı kagy48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Road Winner fakat 125liğin virajda orjinal lastiğiyle atmaması sanırım ağırlığından kaynaklanıyor bilemiyorum
    Tamamen pilotaj,bu lastiklere düzgün asfaltta motoru getiremeyeceğin limit yok,motorun limiti neyse yapılır.Anıl cbr250 kullanıyor benden daha iyi viraj yapabiliyor.Ayrıca viraj görünce cbr125 ile cbr250 gaz açsa ve viraja girse zaten cbr 250,cbr125 in ulaşamayacağı hızlara ulaşacağı için iki kişi arasında bariz pilotaj farkı yoksa rahat rahat alır.Virajda motoru yatıracağın açı ise lastiklere değil,virajda kontrollü açacağın gazla alakalı,nasıl girdiğinle ve apeksinle alakalı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:19 ----------

    @wolrath Abi estağfurullah seninle son görüştüğümüzde ikimiz de daha şeridin neresinde gideceğimizi bilmiyorduk,o işler belli olmaz:D.Zaten 600 cc altında makineyle kolay kolay kapışacak birisi değilim,aşırı damarıma basılması lazım:D.Biz çıksak seninle zevkine viraj yaparız,sende 125 cc nin yanında gazlayacak birisi değilsin:D
    RuzgarSA bunu beğendi.

  4. #10584
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı -unnamed- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese iyi akşamlar...
    uzun bir aradan sonra mt'ye tekrardan yazıyorum...
    1 hafta önce sıfır cbr250 aldık...
    daha rodajdayız...
    zaman geçtikçe yorumlarımız artacaktır elbet...
    herkese kazasız belasız yolculuklar dilerim...
    ebubekir tekrar hayırlı olsun... eve gelince binecem senin motorun sırtına vuracam kırbacı.. vuracam kırbacı...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  5. #10585
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Selam dostum,
    Ben genellikle gece gidiyorum, yol zaten uzun değil Güzel bir asfaltta gidiyorsun yollar temiz Gurup sürüşü olacağı içinde güvenli
    Ayrıca gündüzleri kalabalık oluyor pek keyifli değil.
    Zaten amaç hafta sonunu heba etmeden hafta içi akşamına bu etkinliği sığdırmak ve keyifli bir akşam geçirmek.

    şuan bir aksilik olmaz ise 7 ile 10 motor katılıyor. Bence sende gelmeli ve bazı zincirlerini kırmalısın Sen gel herşey güzel olacak. ;)


    Alıntı totocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deryali kardeş kimse cevap vermiyor demişsin ben vereyim. Açıkçası gelmeyi isterdim en azından karamürselden katılırdım size ( şu an oradayım) yalnız hangi akla hizmet gece buluşuyorsunuz? Nerede bu 13 arkadaş Gece burada hem sürücüler çok dikkatsiz hem de gruptaki herkes aynı tecrübeye sahip olmayabilir , çoğu başlangıç motoru olarak aldı cbr yi. Tamam kendi sorumlulukları ama bence kazaya davetiye çıkarmak. Hava durumuna bakılır güneşli bir günde öğlen yüzmeye gitmek , giderken yol boyunca etrafı , gittiğin yolları seyretmek bence daha güzel olurdu. Şahsen gece karanlığında oraya gittikten sonra , hadi bir daha git desen mümkün değil yolu bulamam Bu nedenle katılım azdır.Sonraki aktivitelerde uygun bir saat olursa katılmayı düşünürüz. Zaten diğer siteye de üyeyim etkinlikler mail olarak geliyor o da ayrıca başarılı...........................
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  6. #10586
    forza46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2011
    Şehir
    İzmir
    2 haftadır netim yok giremiyorum , cbr125 den cbr250 ye geçeli 10 gün oldu lakin 700 km yaptım.
    İlk görüşlerimi söyleyeyim , ilk olarak lastikler berbat Şöyle ki hem 125 hem 250 de irc olmasına rağmen 125de 2 3 kere sipin attım bi yıl boyunca , 250 de hergün kayıyor arkası. çok korkutucu alışkın olmayan biri için Düz yolda 100km ve üstü hızlardan sonra durmak çok zorlaşıyor , virajlarda çok tedirginim 125cc le 60 la rahat girdiğim virajlar 250cc ile alınmıyor. Sanırım üretilen güç bu lastik için uygun değil , kısacası kalabalık trafiği olan yerlerde ve virajlı yollarda yol alıyorsanız lastikler değiştirilmeli , her an yerde bulabilirsiniz kendinizi Allah korusun.
    Onun dışında performansı gayet iyi yakıtı göz önüne alınınca ama bu motora 10bin tl verilmez kanaatim o yönde şahsen. Şehir dışında , içinde trafikte ezilmiyorsunuz kesinlikle. 3.3 de diretiyor yakıt , tek kişi , iki kişi , tırmanış vs hep aynı değere ulaştım.
    Titreşim yok diyen yalan söylemiş olur bir de :D Mesela geçen artçım şehir içinde 10 dk sonra elim uyuştu dedi Sürücü çok da etkilenmiyor açıkcası , mevcut titreşim uzun yollarda artçıyı fazla rahatsız edebilir.

    Zenon far dışarıdan çok itici geliyordu ta ki sahip olana dek


    Bi kaç da resim atayım


    Dün gece 200 km ye yakın bi yolculuk yaptım , gece yolculuğu yalnız kalmaya ihtiyacı olanlar için ilaç gibi Soğuklar başlamadan bi kaç kere daha denenebilir. Görüşmek dileğiyle..
    wolrath bunu beğendi.
    Yavuz Sultan Selim Han

  7. #10587
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    @forza46 Yanlış anlama ama yazından anladığım kadarıyla bir sürü sürüş hatası yapıyorsun,mümkünse kısa zamanda eğitim almanı tavsiye ediyorum.Bahsettiğin 2 motor aynı kasaya sahip sadece lastik ebatları farklı denilebilir,cbr250 aynı lastiğin daha genişiyken nasıl daha kötü viraj yapıyor.Bu işin matematiği,teoride konuşuyorsun dersen,2 motoruda sürüyorum,ikisinde de yapmadığımız şey kalmadı.

    Arkadaşlar bu arada geçen gün 2012 ninja deneme fırsatım oldu,kısa bir süre bindim ama teoride taş attığım bu motor neden bu kadar ağır,gerek yok sorumun cevabını şuan kendime verebiliyorum.Dengeli makine derler ya cbr250 den sonra anlıyorsun bunu.Kalkışlar ilk 2 vitesi cbr250 kadar atarlı gelmedi ama sizi sarsmadan hızlanabiliyor.Bir de yolda giderken birden debriyaja bastığınızdaki sarsma var ya;o yok Ayrıca frenleri ilk sıktığınızda farkı bariz görüyorsunuz,daha kolay ve dengeli duruyor,son durduğunda geri tepme minimum ve frenleri aniden sıktığınızda,kontrolü sağlamak çok daha kolay.Bu duruma laf söyleyeceklere ; bu motorda da ırc lastikler var.Aklımda kalan bariz farklar bunlar,kısacası daha oturaklı,dengeli,ani bir durumda kontrolü kaybetmemek daha kolay.Yakında ninja vs cbr250 tarzı şeyler de deneyeceğiz.Kalkış,gidiş falan filan.Yine yazarım.
    SonpoL, Alper Kaya ve wolrath bunu beğendiler.

  8. #10588
    forza46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @forza46 Yanlış anlama ama yazından anladığım kadarıyla bir sürü sürüş hatası yapıyorsun,mümkünse kısa zamanda eğitim almanı tavsiye ediyorum.Bahsettiğin 2 motor aynı kasaya sahip sadece lastik ebatları farklı denilebilir,cbr250 aynı lastiğin daha genişiyken nasıl daha kötü viraj yapıyor.Bu işin matematiği,teoride konuşuyorsun dersen,2 motoruda sürüyorum,ikisinde de yapmadığımız şey kalmadı.

    Arkadaşlar bu arada geçen gün 2012 ninja deneme fırsatım oldu,kısa bir süre bindim ama teoride taş attığım bu motor neden bu kadar ağır,gerek yok sorumun cevabını şuan kendime verebiliyorum.Dengeli makine derler ya cbr250 den sonra anlıyorsun bunu.Kalkışlar ilk 2 vitesi cbr250 kadar atarlı gelmedi ama sizi sarsmadan hızlanabiliyor.Bir de yolda giderken birden debriyaja bastığınızdaki sarsma var ya;o yok Ayrıca frenleri ilk sıktığınızda farkı bariz görüyorsunuz,daha kolay ve dengeli duruyor,son durduğunda geri tepme minimum ve frenleri aniden sıktığınızda,kontrolü sağlamak çok daha kolay.Bu duruma laf söyleyeceklere ; bu motorda da ırc lastikler var.Aklımda kalan bariz farklar bunlar,kısacası daha oturaklı,dengeli,ani bir durumda kontrolü kaybetmemek daha kolay.Yakında ninja vs cbr250 tarzı şeyler de deneyeceğiz.Kalkış,gidiş falan filan.Yine yazarım.
    estf hocam yanlis anlama olmaz 125 i kullanmayi biliyordum kaymiyordu da 250 ye gecince mi unuttum Lastikler kotu hocam , senin kullandigin zeminleri bilmiyorum ama denizlinin icinde devamli kayiyor. Daha kotu viraj almasinin daha dogrusu almamin sebebi lastiklerin sehir icinde beni korkutmasi o yuzden rahat kullanamiyorum dagda , bende ciddi bi korku olusturdu.Bi suru surus hatasi da yapmiyorum :D cok on yargili yorumdu
    Yavuz Sultan Selim Han

  9. #10589
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı forza46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    estf hocam yanlis anlama olmaz 125 i kullanmayi biliyordum kaymiyordu da 250 ye gecince mi unuttum Lastikler kotu hocam , senin kullandigin zeminleri bilmiyorum ama denizlinin icinde devamli kayiyor. Daha kotu viraj almasinin daha dogrusu almamin sebebi lastiklerin sehir icinde beni korkutmasi o yuzden rahat kullanamiyorum dagda , bende ciddi bi korku olusturdu.Bi suru surus hatasi da yapmiyorum :D cok on yargili yorumdu
    Dostum öncelikle motorun hayırlı olsun. Kazasız, belasız kullanmanı dilerim .

    Cbr 125'ten, 250'ye geçtiğin de, bazı durumlar da kaydırması normal. Çünkü altında hem daha torklu, hem de daha güçlü bir motosiklet var. Senin bu sorun olarak gördüğün kısımları giderebilecek bir lastik henüz piyasa da yok. En iyisini de taksan, yaşadığın bir takım olayları yaşamaya devam edeceksin. Lastiklerini değiştirdiğin de bir takım iyileşmeler elbette olacaktır. Ama aşırı bir şey umma. Yaşadığın sıkıntılar tamamen pilotaj olayı.

    Ben orjinal lastiklerle bol bol gezdim. Viraj da yaptım. Gayet güzel bir lastik. Bu konuştuğum kuru zemin performansı içindir. Motorun yeni, alışacaksın, kaynaşacaksın daha. Biraz kaynaştıktan sonra yorumların daha sağlıklı olacaktır. Motorlar hakkında bir yorum yapmadan önce biraz hakkını vermek lazım .
    Önce emniyet, sonra hareket...

  10. #10590
    forza46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2011
    Şehir
    İzmir
    tesekkurler yorumlariniz icin haklisiniz pilotaj hatalari onemli insallah zamanla asarim , zaten 600 lira verip degistirmeyi dusunmuyorum henuz. belki 10bin de
    herkese kazasiz belasiz surusler
    Yavuz Sultan Selim Han

  11. #10591
    gokhan87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    "2008 Honda CBR600RR & Pcx
    Arkadaşlar herkese merhaba pazar günü İstanbul Park' da ki yarışlara gitmeyi düşünen var mı ? Bu sitede yeniyim bende 5-6 aylık CBR250R kullanıcısıyım eğer giden olursa beraber gideriz herkese iyi günler.

  12. #10592
    rummenigge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    mt-07
    motosikletim siyah,jantları siyaha boyatmak istiyorum.
    Casillas yapmıştı bildiğim kadarıyla,başka yapan varsa bilgi verebilir mi?
    ne kadar tutar,nerede yapılır?

  13. #10593
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı forza46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    estf hocam yanlis anlama olmaz 125 i kullanmayi biliyordum kaymiyordu da 250 ye gecince mi unuttum Lastikler kotu hocam , senin kullandigin zeminleri bilmiyorum ama denizlinin icinde devamli kayiyor. Daha kotu viraj almasinin daha dogrusu almamin sebebi lastiklerin sehir icinde beni korkutmasi o yuzden rahat kullanamiyorum dagda , bende ciddi bi korku olusturdu.Bi suru surus hatasi da yapmiyorum :D cok on yargili yorumdu
    Motoru 0 aldıysan lastik rodajı olayını biliyorsun dimi,hiç bir lastik 500 km kadar tutmaz,bir de söylediğin virajlar tozlu,ıslak ya da çukurluysa yine lastiklerin yapabileceği birşey yok.Benim direk konuşmamın sebebi önceki sayfalarda lastikler hakkında o kadar yazıdan sonra;senin yazın direk lastikler kötü kayıyor,durmuyor filan şeklinde

  14. #10594

    Üyelik
    09 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    Şu jant boyama konusunda tamamen kararsızım , ne bileyim motor komple siyah olursa daha mı az dikkat çeker trafikte...... Boyatan arkadaşlar resimlerini paylaşmıştı güzel görünüyor ama nasıl yapıldığına bağlı, sprey boyayla bile boyayan var 2TL ye.O da çok parlak duruyor sonradan boyandığı bariz belli oluyor hele bir de götüreceğim yer zımparaya üşenirse "ki öyle olur" boyada dalgalanma oluyor. Orjinal boyasıymış gibi , senelerce atmadan-bozulmadan kullanabilmek için ne önerirsiniz? Zaten lastikleri değiştireceğim için jantlar sökülecek hazır sökülmüşken boyatabiliriz. Yalnız tam nerede hangi sokak , ne kadara patlar belirtirseniz sevinirim. Boyatıpta sorun yaşayan arkadaşlar varsa hiç bulaşmayalım.
    Araba kendini , motor sahibini öldürür demişler... O yüzden motorunuzu iyi tanıyın ve bakımlarını aksatmayın.....

  15. #10595
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Arkadaşlar etkinlik gerçekleşti.



    Yanlız size daha fazla fotoğraf yok.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  16. #10596
    fevzikeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    arkadaşlar motorun neden 140 geçmediğini bulduk. cbr250 lerin filtre yağlı filtreymiş servise gittim bakım için filtreyi değiştirelim dediler ben temizledim dedim nasıl dediler balata spreyi ile yıkadım yağı tozu gitti tabide bu sefer fazla hava girmeye başladı motora bu sırada az benzin giriyo tabiki filtreyi değiştirdik şimdi yine 160 ı görüyorum her nekadar sürekli 160la gitmesemde bana bi rahatsızlık etmişti rahatladım. bu arada uzun yolda en iyi 120 130 km hızla seyretmek.

  17. #10597
    tugfox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    2gun once yapiskan tip HGS aldim. Goruntuyu etkilemesin diye camin en altina icten yapistirdim. Yavas gectigim surece sorun yok. Gecen gun iki giseden de 30la gectim sorun olmadi okudu.

    Bugun Kurtkoy giseden 80-90 gectim okumadi. Cikista 30-40km hiza dustum okudu. Giriste okumadigi icin bu test bana 15TL'ye mal oldu. Yapiskan tip HGS alacaklar dikkat etsinler benim gibi camin en altina yapistirirsaniz yavas gecmek gerekiyor.

    Arabada OGS'ye alisik oldugum icin KGS'de durmayi hic sevmiyordum. HGS iyi oldu.
    avcagatay ve onurpark bunu beğendiler.

  18. #10598

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    HGS kadar adi birşey görmedim. PTT'den para yüklüyorsunuz, para bitince yine PTT kuyruğuna. Neymiş büyük PTT'lerden PTT hesabı açıp, o hesaptan otomatik ödeme yapılıyormuş. PTT Hesabından otomatik çekse ne fark eder, para içinde boşuna yatıyor yine. OGS'ye kredi kartı otomatik ödeme yapınca içinde para bitti mi derdi kalmıyordu.

    Ayrıca kaskın içinden okumadı, maks 2 cm var arada. Gişedeki RF sinyal çok güçsüz demek ki. Kıytırık bir firmaya yaptırmışlar, baksana hızlı geçince bile okumadığı oluyormuş. Aselsan OGS'yi yapmış, fıstık gibi çalışan sistem varken ne gerek var.

  19. #10599
    tugfox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Ben OGS'nin motosiklette nasil kullanilacagi konusunda ikna edici bir yorum alamadigim icin HGS tercih ettim. OGS'yi kimi koluna takiyormus kimi grenajin icine monte etmis vs. Grenajin icine koysam yagmur gorecek. Kola takmak hic pratik degil. Yan cepten de okuyacagini sanmiyorum.

    OGS'yi nereye taktiniz motosiklette?

  20. #10600

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    OGS takılan yer, siperlik üzerinde bu şekilde duruyor. OGS takılı resim bulamadım . Park halindeyken çıkarıyorum.



    Bu arada bu resim eski, camı değiştirince ceketin cebinde taşımaya başladım ogs'yi. O şekilde de okuyor ama gişeye yaklaşırken cepten çıkarıp, elimle gösterip geçiyorum şu aralar . Bir umut HGS'ye geçmiştim ama pişman oldum. O yüzden yarın çift taraflı bant alıp yine OGS'yi yapıştıracağım.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler