Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8201

    Üyelik
    05 Nisan 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBR 250 R
    merhaba arkadaşlar, şuan 6300 km geldim. motorun periyodik bakımı için ne yaptınız. normalde kitapçığında 12000 km bakım yapılması gerekiyor diyor. ama motor yağının rengine baktığımda oldukça siyah gözüküyor. 6000 km de bakım yaptıran varmı, var ise neleri değiştirdiler ve ne kadar tuttu. yada 12000 km de bakım yaptırma hakkındaki düşünceleriniz nelerdir.Teşekkürler
    Amaç bir yere gitmek değildir ; Amaç yolda olmaktır. YEĞEN :)
    muyatakdogan@hotmail.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8202

    Üyelik
    26 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı hoca01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    engin bey rica etsem led stopunuzun birkaç resmini atabilir misiniz?
    yani sitedeki gibi mi,yoksa kastettiğiniz stop değilde sinyaller mi?

    ---------- Post added at 09:12 ---------- Previous post was at 09:10 ----------



    Günaydın.O bahsettiğiniz koku egzost sistemindeki dönüşüm malzemesi ve koruyucu boyasından gelen koku.korkmayın bi sıkıntı çıkarmaz
    teşekkürler bende öyle tahmin etmiştim de emin olmak istedim

  3. #8203
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Selam Millet,

    Haftasonu artçı ile birlikte yaklaşık 150-200 km yol yaptım. Şekerpınardan - Mollafenari - Denizli göleti daha sonra oradan yeniden Mollafenari - Mudarlık - Darlık Barajı ardından Gebzeye döndük ve TEM'e girip Üsküdara gittik. Köy yollarında 70-80 arasında dolaştım 2 kişi olunca sanki motor daha rahat alıyor gibi geldi bana virajları arka teker daha sağlam tuttuğu için yolu herhalde

    Yokuşlarda vites küçültmek gerekiyor yoksa biraz zorlanıyor motor. Devri fazla yükseltmemeye çalıştım fazla titreşim olmasın diye. Artçının da titreşimden herhangi bir şikayeti olmadı. Tabii çok sık vites değiştirmek gerekiyor. Artçımın söylediğine göre hiç vites değiştirdiğimi anlamamış bütün yol boyunca

    Şu an motorum 7000+ kmlerde size tavsiyem minimum 4000+ km olmadan (kullanmadan) arkanıza artçı almayın ben 4000 km kullanmadan 30 km kadar bir artçı almıştım bayağı zor gelmişte artçı ile kullanmak şimdi ise motoru çok daha iyi tanıdığım için hiç zorlanmadım artçı ile. Hatta dediğim gibi vites değişimlerini bile hissetmemiş

    TEM'de 100-110 ile 6. viteste seyrettim genellikle bir ara sollarken 130'a kadar çıktı hızımız ve bu hızda motor gayet stabil gidiyordu. İlk defa artçı ile bu kadar yüksek hıza çıktım ve motora güvenim daha da arttı.

    Artçımın şikayetleri:
    Yüksek hızlarda özellikle TEM'de ses ve rüzgardan şikayetçi.
    1 saat sürüşten sonra dizleri hafif ağrımış kıvırmaktan.
    Sele biraz dar.

    Ben 80 kilo artçım 65 kilo civarı bu arada.

  4. #8204
    yashukawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Alıntı spawn1984 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @mehmet ali motor pisken çok kötü duruyo ama yıkanınca var ya alev alev :D maşallah kazasız belasız ;) bu arada alt parçayı nasıl boyattın, istanbulda nasıl ve nerede yaptırabilirim beyaz renk ?
    valla oto boyacısına verdim ben parçayı söküp 2 gün sonra aldım motoru yıkayınca hakikaten güzel duruyo

  5. #8205

    Üyelik
    26 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    anladım sanayide bir tane oto boyacısına verip boyatıyoruz yani eyvallah sağolasın
    yashukawa bunu beğendi.

  6. #8206
    yashukawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Alıntı spawn1984 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anladım sanayide bir tane oto boyacısına verip boyatıyoruz yani eyvallah sağolasın
    aynen ama çoğu boyacı boyamak istemiyo

  7. #8207
    Yuce123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2011
    Şehir
    Aydın Söke-İzmir
    Motosikleti
    2013 Honda Cbr 600f -- 2015 Honda Cbr 1000rr
    Didim Festivalinde two brothers egsoz u denedik benim motorda kawasaki z750 için bi egsoz ama 1000lik ler için üretilmiş sanırım taktık dinledik sesi bnce çok güzeldi videoda çektim ama hangi siteden yükliyceğimi bilmiyorum youtube a üyeliğimde yok.yardımcı olan arkadaşlar olursa eklerim


    Uploaded with ImageShack.us

  8. #8208

    Üyelik
    26 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    niyeymiş o :D kaç paralık birşey maliyet olarak ? belki uğraşmaya değmez diyedir :D

  9. #8209
    585858 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2011
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    BMW 1955 r25 Mz 1990 251 Honda cb 125 e
    Bu motorun 100 km deki yakıt tüketimini öğrenebilirmiyim ?

  10. #8210
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Merhaba muyat
    Bende 6000km de bakım yaptırdım.
    Sadece yağ, yağ filtresi ve yağ kapağı contası değişti.
    62tl para ödedim.
    Bİr dahaki bakıma 12.000Km de gideceğim ve sanırım buji değişecek.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  11. #8211
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    @hoca01

    Biz Barış ile beraber, ileride ki tarihler de bir takım siparişler gerçekleştireceğiz. Daha sonrasın da ayrıntılı olarak anlatırız. Fakat yine de beklemek istemezseniz, http://www.ebaydestek.com/ sitesini inceleyebilirisiniz.

    @spawn1984

    Alicim açıklaman için teşekkür ederim. Gerekirse pinlock ile kullanırız. Zaten gerekli aksesuarlar senin kutundan da çıkmıştır.

    @enginozan

    Engin bahsettiğin led stop olayını görebilme şansımız varsa çok sevinirim. Örneğin benim almak istediğimin ebay linkini atayım sana. Sayfayı indirdiğin de hareketli resim ile nasıl bir görüntü oluşturduğu görünüyor.

    http://www.ebay.com/itm/11-HONDA-CBR...4d9092&vxp=mtr

    @yashukawa

    Mehmet alt parçayı boyatman motora ayrı bir hava katmış. Gerçekten aklıma yattı bu iş. Teşekkürler..

    @Yuce123

    Tanıl o egsoz resmen ben motora ait değilim diye bağırmış zaten . Fakat yine de dinlemek isteriz sesini . Youtube'a üye olup, upload edebilir veya http://www.multiupload.nl/ sitesinden vidyo dosyasını upload ederek bizimle linki paylaşabilirsiniz.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  12. #8212

    Üyelik
    08 Temmuz 2011
    Motosikleti
    honda cebere 250 re
    Alıntı hoca01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    engin bey rica etsem led stopunuzun birkaç resmini atabilir misiniz?
    yani sitedeki gibi mi,yoksa kastettiğiniz stop değilde sinyaller mi?

    ---------- Post added at 09:12 ---------- Previous post was at 09:10 ----------



    Günaydın.O bahsettiğiniz koku egzost sistemindeki dönüşüm malzemesi ve koruyucu boyasından gelen koku.korkmayın bi sıkıntı çıkarmaz
    yahu özür dilerim dün çok yol yaptım yanlış yazmışım led sinyal demek istediğim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------

    kolay sök iyice zımparala 15*20 cm mesafeden sprey boya ile boya süper olur
    SonpoL bunu beğendi.
    honda cbr 250r siyah

  13. #8213
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı 585858 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorun 100 km deki yakıt tüketimini öğrenebilirmiyim ?
    Şehiriçi Ortalama 3.5litre uzun yolda dahada düşüyor.

    bi 5-6 Aydır büyük motora binmiyorum dün r6 kullandım bizim motorların rahatlı hiçbiyerde yok ya İstanbulda Racing'e binmek çok yalnış bir tercih

    Videomuz http://www.youtube.com/watch?v=npwzftWq5Is

  14. #8214
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    MT gezisinde BP de tam kalkmadan beyaz-mavi cbr 250 ile yan yana geldik. selam baba naber nasılsın falan nickin neydi sobet ediyoruz dedi motor yoktu gezi için cbr250 kiraladım ben jamseasion. eee nasıl falan dedim sevdinmi? 600 lüğünü satmış daha önce(fazer) basıyorum basıyorum gitmiyo diyor konuştukça gülüyoruz sempatikte bi arkadaş. Bi ara yan yana gurup sürüsü gidiyoruz hız da yapamıyosun habire 2. 3. vites sıkıp duruyo motoru deniyor. CBr 250 nin vites atarken süspansiyonu bi iniyo bi kalkıyor. yanımdan 20-30 metre hızlanıyor tatlı tatlı. Yok babaya bu gitmiyo demesi aklıma geldikçe gülüyorum yanında dedim memnun değilsen 125 lik veriyim

    Yanlız kiralık cbr250 maşşallah orkestra gibi. Yanında giderken 80 le hafif rüzgardan ve 50 motorun gürültüsünden net seçemiyorum ama zinciri ve motoru şıkır şıkır birleşmiş şarkı söylüyor. Bi ara dikkatli dinliyim dedim motordan ayrı şıkırtı geliyor zincirden ayrı... Tabi motorun içine edilmiş orası su götürmez ama yinede fazlaydı sesler...

  15. #8215
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT gezisinde BP de tam kalkmadan beyaz-mavi cbr 250 ile yan yana geldik. selam baba naber nasılsın falan nickin neydi sobet ediyoruz dedi motor yoktu gezi için cbr250 kiraladım ben jamseasion. eee nasıl falan dedim sevdinmi? 600 lüğünü satmış daha önce(fazer) basıyorum basıyorum gitmiyo diyor konuştukça gülüyoruz sempatikte bi arkadaş. Bi ara yan yana gurup sürüsü gidiyoruz hız da yapamıyosun habire 2. 3. vites sıkıp duruyo motoru deniyor. CBr 250 nin vites atarken süspansiyonu bi iniyo bi kalkıyor. yanımdan 20-30 metre hızlanıyor tatlı tatlı. Yok babaya bu gitmiyo demesi aklıma geldikçe gülüyorum yanında dedim memnun değilsen 125 lik veriyim

    Yanlız kiralık cbr250 maşşallah orkestra gibi. Yanında giderken 80 le hafif rüzgardan ve 50 motorun gürültüsünden net seçemiyorum ama zinciri ve motoru şıkır şıkır birleşmiş şarkı söylüyor. Bi ara dikkatli dinliyim dedim motordan ayrı şıkırtı geliyor zincirden ayrı... Tabi motorun içine edilmiş orası su götürmez ama yinede fazlaydı sesler...
    büyük makinadan ufağa geçince harbi yapmıycagın hataları yapmaya başlıyo insan o alışma evresini kazasız belasız atlatmak zor.
    Şu aradan geçiyim şunu sollayayım diye çıkıp patlayanlar çok oluyo alışıyosun açınca gazı uzamaya sonra bi bakıyosun o ara kapanmış çoktan

  16. #8216
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Bence de zor olur büyükten küçüğe geçmek. Bence 250cc'lik içinde race makinaya en yakış oturuş pozisyonunu Gt250r sunuyor. Fakat şu da bir gerçek ki, cbr250r ve ninja 250r'ın oturuş posizyonu motora hakimeyet konusun da (amatör bir kullanıcı için) daha rahat.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  17. #8217
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    gt250'ninde 600'lerde bi farkı yok hele o 2010lara kadar boşa geçme sorunu vardı sol kolumu hıssetmezdim artık çözmüşler yeni kasalarında o problemi.

    Benim aklımda NC700 serisi var hep şehiriçi hemde ufak uzun yola gelcek şekilde ve şehiriçi 3.5 litre yakıt miss bizle aynı yakıyo adamlar hemde torkun dibine vuruyorlar

  18. #8218
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gt250'ninde 600'lerde bi farkı yok hele o 2010lara kadar boşa geçme sorunu vardı sol kolumu hıssetmezdim artık çözmüşler yeni kasalarında o problemi.

    Benim aklımda NC700 serisi var hep şehiriçi hemde ufak uzun yola gelcek şekilde ve şehiriçi 3.5 litre yakıt miss bizle aynı yakıyo adamlar hemde torkun dibine vuruyorlar
    Aslında kendini geliştirmek (ileri zamanlar da motorunu büyütmek isteyen) biri için Gt250r daha cazip. Ağırlık olsun, sürüş pozisyonu olsun. Gt250r'dan inip Cbr600rr binen biri performans dışında motoru yadırgamaz. Sürüş pozisyonu için konuşuyorum elbette . Bu yüzden bazen Gt250r aklımı çelmiyor değil .

    NC700 konusun da çok doğru diyorsun. Fakat, NC700 o fiyatı hakediyor mu orası tartışılır. Fiyat performans olarak XJ6 sanki daha iyi gibi .
    Önce emniyet, sonra hareket...

  19. #8219

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Boğaziçi Üniversitesi ndeki siyah cbr250 forumda mı acaba? Hep park halinde görüyorum, kullanan kişiyi göremedim hiç.

  20. #8220
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında kendini geliştirmek (ileri zamanlar da motorunu büyütmek isteyen) biri için Gt250r daha cazip. Ağırlık olsun, sürüş pozisyonu olsun. Gt250r'dan inip Cbr600rr binen biri performans dışında motoru yadırgamaz. Sürüş pozisyonu için konuşuyorum elbette . Bu yüzde bazen Gt250r aklımı çelmiyor değil .

    NC700 konusun da çok doğru diyorsun. Fakat, NC700 o fiyatı hakediyor mu orası tartışılır. Fiyat performans olarak XJ6 sanki daha iyi gibi .
    Bence o kadar oturuş pozizyonuna takma cbf'den Racing'e geç oturuş için konuşursak en fazla 1 haftada alışırsın gidon ve peglere.

    Nc700 kullanısı +200 hızlara ihtiyacı olmayan torku alt devirlerde arayan kişilerdir.

    Xj6 ise sıralı 4 makina sonuçta alt devirlerde 125cc gibi üst devirlerde ne varsa var.eee Buna 4 sılındırın hararetinide katmak lazım

    Ben tork seven biri olarak nc seçerdim sanırım
    SonpoL bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler