honda konşuk ta bir arkadaşım var. honda cbf 150 ile ilgili bana yağ yakma ve motor sorunları ile ilgili kaç kişi var ise bunu delil li verebilirmisin dediğimde
abi bunu sana verirsem honda nın satışları alt üst olur demesi beni hiç şaşırtmadı.
kimsenin ekmeği ile oyanamak istemem . yükseliş honda yada bakım için giderim. cbf lerin durumlarınıda bilirim. hala at gözlüğüyle bakıp yazılan binlerce yorumlarıda yalanlıyorsanız diyecek söz kalmaz. bir sürü konu var hepside yalan mı? hepsinde bir kılıf uyduracakmısınız. cbf 150 nin motor ömrü kısa bunu bilmek için üniversite okumak gerekmez.
insane Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar CBF ile yağ yakma sorunu yaayan oldu mu aranızda? Yağ değişimde motorun ne kadar yağ çıkarttığına baktınız mı?
Başka bir forumda birisi şöyle birşey demiş, o yüzden merak ettim ve benzer bir sorun karşısında hazırlı olsun diye uyarmak istedim...
"İşim gereği şirketimizde 8 adet Honda motosikletimiz var. Bunlardan 4'u yeni CBF150, 2006 model. Dördü de 4bin km.'ler civarında yol yaptılar ve dördünde de hatırı sayılır oranda yağ eksiltmesi sorunu var (1500 km'de yarım litre kadar)
Yetkili servisdeki usta cbf150'lerde böyle bir problemin olduğunu, kendisinin de bu sebeple bu modeli almaktan vaz geçtiğini söyledi."
Kaynak:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1KERJyrsC
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:51 ----------
cbf 150 motor aksamı kalitesi düşük bir makinadır...
bunu 4.5 yıldan sonra gayet net farkedebiliyorum...bana şu savunma yapılıyor servis tarafından...her motor yağ yakar...hadi canım ordan...
krank bilyaları dağılmaya müsait servisin de kabullendiği bir durum bu zaten...garantinin bitmesine yakın sana kulağına fısıldanıyor gel şunu değiştirelim sonra başın ağrır...
krank üst silindir kafası sübaplar her an sıkıştırılmaya gelmiyor ve dağılma ihtimali var...nası dağılıyor...zamanla sübaplar şangır şungur ses yapmaya başlıyor...piston kafası dandik olduğundan alaşımı zayıf olduğundan tırnaklardan başlıyor yağı yakmaya...silindir de bu arada aşınıyor...hopppp çekiş düşüyor servis diyor ki makina gömlek piston istiyor...çok sıkıştırmışın...ulen daha 30-40 binde bu motor nasıl olur bu...
oluyor hatalı sensin...hastir ordan...sıkıştırılmaya gelmiyormuş...nası gelmiyor...adamlar mondıali ramzeyi köklerken bizim kıçıkırık Honda hassas makina olduğundan mütevellit su koyveriyor...silindir seti işçilikle 320 lira sende patlıyor...
3-4 binde sübap ayarı olur mu yahu...bu nasıl bir düdük makinadır böyle...kahrolası sübaplar zaten canını sıkmak için yeterli bir neden...
al ybr arkadaş keyfine bak...bırak bisiklet olsun bırak cılız olsun...
ben kilo ve cüsse itibariyle cbf seçtim...başka alternatifim yoktu...ama yeni kasalarda o bisiklet görüntü sıkıntısı bir nebze aşıldı...ybrye güven cbf ye asla...
Kaynak:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1KEZVueVj