Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21541

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    klr 650 cbr 250
    bizde artik cbr 250 tri color kulanıcısıyız....iyi geldi bu melet bana....hızla işim yok zati...konfor fena deil... büyük makinalardan sonra yakıt yok....yanınada bir tanede nc 700x koydukmu tamamdır.....
    zsturkmen bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21542

    Üyelik
    29 Ağustos 2013
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    kle 650-versys
    Alıntı Mitoqondri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyv hocam cevap için.. Ama sorun tam olarak öyle değil.. Zincirin yağsız kalma şansı yok denecek kadar az.. 150-200 km'de bir gazyağı ile temizleyip yağlıyorum.. Motul kullanıyorum yağ olarakta.. Ayrıca teker askıda havada çevirince bu durum oluyordu.. Yere basınca bir sorun yok.. Sanırım boşlukta oldupundan oluyordu.. Yinede dikkat edicem hocam saolun..

    Bu arada zincir dişli takımını kaça aldınız.. ? Kaç bin km de değiştirdiniz.. Marka model nedir.. ? Kalitesi bakımından.. Cevaplarsanız sevinirim..

    Bir de benim motor 1400 km de bu kadar çabuk zincir eskitecek olduğunu sanmıyorum..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------



    Eyv hocam akşam 7 den sonra müsaitim ben.. Ne zaman istersen.. ;)
    selam. zinciri gerdikten sonra olması bana germe işleminde her iki maşanın doğru hizalanmamış olabileceği ihtimalini düşündürdü. bir de servisler zinciri üzerinde kullanıcı varken bakıp ayrlarlar. sen boşken yaptığın için olabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

    Alıntı afyonlu003 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depo daki benzini bitsin bide shell den alayım abi. Keşke ıspartaya geliyorum deseydin be abi gelirdim bende
    selam. bu kadar sık stop ettiğine göre akü yada akü şarj aksamında bir sorun(şase yapıyor bile olabilir) var mı onu da ihtimaller arasında düşünün isterseniz.

  3. #21543
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı easy81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam. zinciri gerdikten sonra olması bana germe işleminde her iki maşanın doğru hizalanmamış olabileceği ihtimalini düşündürdü. bir de servisler zinciri üzerinde kullanıcı varken bakıp ayrlarlar. sen boşken yaptığın için olabilir.[COLOR="Silver"]
    Hocam cevap için teşekkür ederim.. Yalnız maşanın her iki tarafıda eşit durumda.. Şu anlık bi tersliğini hissettmedim.. Yinede bi kontrol ederim.. ;)

  4. #21544
    zsturkmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı afyonlu003 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depo daki benzini bitsin bide shell den alayım abi. Keşke ıspartaya geliyorum deseydin be abi gelirdim bende
    Shell in yakitini deneye bilirsin hakan bide ben motoru yikadiktan sonra stop ediyordu sende oyle oluyormu gecende sagnak yagmura yakalandim stop etcekmis gbi oldu su alan bir parça felan mi oluyor acaba

  5. #21545
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    Alıntı Mitoqondri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam gazyağı ile güzelce temizlerim hep..
    Ayrıca diş fırçası ve boya frçası ile güzelce araşarını temizlerim..
    Zincirde leke bile yoktu.. Ama ıslaktı tabi.. Neyse sonuçta yağladım yapacak birşey yok.. Eyv cevap için.. Birde bu gerginlik olayını çözemedim.. Arka lastik havada çeviriyorum 2.5 cm sonra birden geriliyor sonra tekrar yine gevşiyor bu neden olur ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

    Hakan kardeşim geçmiş olsun.. Eğer çok sık olmuşsa servise git aldığın bujiye bi baksınlar.. Zaten bi farklıydı o bence ondan olabilir..
    Üstad merhaba,
    bende zincir bakımına çok önem veririm fakat sanırım önceki sahibi yağlardan bi habermiş sanıırım uzun süre yağsız bırakmış sanırım. dikkatlice bakınca benimkindede paslar görünüyo ama çok minik. Ve baklalarda sıkışma var sanırım hepsi düz durmuyo tam olarak. Galiba değişme zamanı gelmiş değilmi ?
    Ayrıca genel olarak herkese sorumda şu olcak; zincir değişiminde dişli setide değişmek şartmı ? bu durum sanki eskdien yoktu şimdi herkes aynı şeyi söyler oldu nedir doğruluğu bu durumun ?


    İstanbul da hiç toplantı yapılmıyormu ayrıca ya ? ateşi sönmüş bir bölüm olmuş burası yahu

  6. #21546

    Üyelik
    13 Aralık 2009
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Versys 650
    Merhabalar. 5000-5500 devirdeki ses konusunu hortlatayım istedim . Yaklaşık bir ay kadar önce 2011 model bir cbr 250 aldım. 5000 devir civarındaki ses bende de vardı. Yabancı forumlarda, özellikle ayak peglerinin altındaki pulların gevşek olduğu söylenmiş(doğru) bir kısmı böyle gidermiş. Ben bu yolla gideremedim. Ancak motor boşta ve yan ayaktayken sesin pek gelmediğini anladım. Biraz araştırınca motorun üzerinde bir vidanın gevşek olduğunu gördüm. Güzelce sıkınca şıngırtı gitti. Belki işine yarayan olur diye paylaştım. Sanırım 5000 devir civarında titreşim top yapıyor ya da rezonansa geliyor.
    sertacr8888 ve Mitoqondri bunu beğendiler.

  7. #21547
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    Alıntı malibu79 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. 5000-5500 devirdeki ses konusunu hortlatayım istedim . Yaklaşık bir ay kadar önce 2011 model bir cbr 250 aldım. 5000 devir civarındaki ses bende de vardı. Yabancı forumlarda, özellikle ayak peglerinin altındaki pulların gevşek olduğu söylenmiş(doğru) bir kısmı böyle gidermiş. Ben bu yolla gideremedim. Ancak motor boşta ve yan ayaktayken sesin pek gelmediğini anladım. Biraz araştırınca motorun üzerinde bir vidanın gevşek olduğunu gördüm. Güzelce sıkınca şıngırtı gitti. Belki işine yarayan olur diye paylaştım. Sanırım 5000 devir civarında titreşim top yapıyor ya da rezonansa geliyor.
    fotoğraflarla gösterebilirmisin ayak peglerinin neresinde oldugunu ve motorun üstündeki hangi vidadan bahsettiğinizi ? bizde sıkalımda bari şu rezonansa bi son verelim

  8. #21548
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı sertacr8888 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstad merhaba,
    bende zincir bakımına çok önem veririm fakat sanırım önceki sahibi yağlardan bi habermiş sanıırım uzun süre yağsız bırakmış sanırım. dikkatlice bakınca benimkindede paslar görünüyo ama çok minik. Ve baklalarda sıkışma var sanırım hepsi düz durmuyo tam olarak. Galiba değişme zamanı gelmiş değilmi ?
    Ayrıca genel olarak herkese sorumda şu olcak; zincir değişiminde dişli setide değişmek şartmı ? bu durum sanki eskdien yoktu şimdi herkes aynı şeyi söyler oldu nedir doğruluğu bu durumun ?


    İstanbul da hiç toplantı yapılmıyormu ayrıca ya ? ateşi sönmüş bir bölüm olmuş burası yahu
    Hocam benim motor 1400 km'de zincir ve dişlide her hangi bir sorun yok.. Zincir dişlileri gayet sağlam zincirde daha germem için çok yer var.. Ancak arka tarafı sehpaya aldığımda bu durumla karşılaştım.. Açıkcası başka bir motorda da denemek gerekir.. Belkide fazla gerdim zinciri.. Ama motoru 1. vitese takıp geri çekiyorum üst taraf gergin oluyor alt taraftaki boşluğu elimle yokluyorum 2.0 2.5 cm arasında.. Üzerine yük binincede biraz daha geriliyordur elbet.. 2.5 - 3.0 cm arası olması gerekiyor evet ama bu seferde çok gevşek gibi geliyor bana..

    Pas olayına gelirsek eğer motoru temizledim yıkadım zinciri yağlamadan önce suyu iyice aksın gitsin diye boşta tekeri çevirip baya bi sonra kuruması için bıraktım.. 3 saat sonra geldiğimde pim başlarında ufak paslar oluşmuştu sorun sadece bu.. Şaşırdım 3 saatte bu hali almasına yağladım geçtim.. Şu an o pas lekeleri yok.. Geçmiş.. Ufak tefek sorunlar bunlar fazla dert etmiyorum açıkcası.. ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

    Alıntı malibu79 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. 5000-5500 devirdeki ses konusunu hortlatayım istedim . Yaklaşık bir ay kadar önce 2011 model bir cbr 250 aldım. 5000 devir civarındaki ses bende de vardı. Yabancı forumlarda, özellikle ayak peglerinin altındaki pulların gevşek olduğu söylenmiş(doğru) bir kısmı böyle gidermiş. Ben bu yolla gideremedim. Ancak motor boşta ve yan ayaktayken sesin pek gelmediğini anladım. Biraz araştırınca motorun üzerinde bir vidanın gevşek olduğunu gördüm. Güzelce sıkınca şıngırtı gitti. Belki işine yarayan olur diye paylaştım. Sanırım 5000 devir civarında titreşim top yapıyor ya da rezonansa geliyor.
    Hocam bu peglerin orayala o gevşek vidanın olduğu bölümü fotolama şansınız varmı ? Rica etsem.. ?

  9. #21549
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    Alıntı Mitoqondri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam benim motor 1400 km'de zincir ve dişlide her hangi bir sorun yok.. Zincir dişlileri gayet sağlam zincirde daha germem için çok yer var.. Ancak arka tarafı sehpaya aldığımda bu durumla karşılaştım.. Açıkcası başka bir motorda da denemek gerekir.. Belkide fazla gerdim zinciri.. Ama motoru 1. vitese takıp geri çekiyorum üst taraf gergin oluyor alt taraftaki boşluğu elimle yokluyorum 2.0 2.5 cm arasında.. Üzerine yük binincede biraz daha geriliyordur elbet.. 2.5 - 3.0 cm arası olması gerekiyor evet ama bu seferde çok gevşek gibi geliyor bana..

    Pas olayına gelirsek eğer motoru temizledim yıkadım zinciri yağlamadan önce suyu iyice aksın gitsin diye boşta tekeri çevirip baya bi sonra kuruması için bıraktım.. 3 saat sonra geldiğimde pim başlarında ufak paslar oluşmuştu sorun sadece bu.. Şaşırdım 3 saatte bu hali almasına yağladım geçtim.. Şu an o pas lekeleri yok.. Geçmiş.. Ufak tefek sorunlar bunlar fazla dert etmiyorum açıkcası.. ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------



    Hocam bu peglerin orayala o gevşek vidanın olduğu bölümü fotolama şansınız varmı ? Rica etsem.. ?
    benimde pim bşları paslı duruyordu çok ufakdan. benim taktiğimde hep mazotla iyice silerim 2 3 seans. sonra bez ile kurularım zincir ayna gibi parlak zerre yağ kalmaz o şekilde çok azcık sürerim 15 20 km arası. sonra geldiğimde yağlarım oda sadece iç yüzeyini. ama benim geride sorun yok sadece baklalardan bazıları bükük duruyo o sinirimi bozuyor.

    ayrıca sana şunu söylim benimde motor yan ayaktlıktayken üstteki zincir arka çatala değiyior normalde. üstüne oturdugumda hava kalıyor normal bi şekilde. bence bunuda bi kontrol et bakalım sendede öylemi ? üst zincir arka çataldaki zincir koruma süngeri var ona değiyor. bilgin olsun.

  10. #21550
    mucoist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    Alıntı sertacr8888 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca genel olarak herkese sorumda şu olcak; zincir değişiminde dişli setide değişmek şartmı ? bu durum sanki eskdien yoktu şimdi herkes aynı şeyi söyler oldu nedir doğruluğu bu durumun ?
    Zincirin bakımını yapmazsan zincir uzar, zinciri değiştirmen gerekir. Uzamış zinciri kullanmaya devam edersen dişliler de bozulur. Bu durumda dişlileri de değiştirmen gerekecektir.
    sertacr8888 bunu beğendi.

  11. #21551

    Üyelik
    13 Aralık 2009
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Versys 650
    Arkadaşlar şu an motor yanımda degil en erkan önümüzdeki hafta atabilirim resmi. Sürücü ve artçının ayaklarını koyduğu peglerin altında yuvarlak rondelalar var dördünde de. Çatal perçin gibi bir şeyle tutturulmuş uçları kıvrık. Bir miktar sese sebep olabilir. Vida ise motor bloğunu şaseye sabitleyen kalın bir vidaydı. 5000 devirde titreşimle ses yapacak ne varsa maksimum ses yapıyor. Sorun motorda degil gibi.

  12. #21552
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    Alıntı mucoist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincirin bakımını yapmazsan zincir uzar, zinciri değiştirmen gerekir. Uzamış zinciri kullanmaya devam edersen dişliler de bozulur. Bu durumda dişlileri de değiştirmen gerekecektir.
    Teşekkürler,

    bakımını hiç aksatmam ama 2.el motorda önceki sahip kasapda olabilir tabi bilemediğimden en iyisi komple değişim. ondan sonrası bende olacgından sadece zincir değişirim zamanı gelince..

    Bu arada tahmini bir zaman biliyormusunuz zincir değişimi için ? 30bin km civarı falan doğrumudur ?

  13. #21553
    afyonlu003 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Afyonkarahisar İsim: Hakan
    Motosikleti
    KANUNİ TİGER250, HONDA CBR250R HONDA 600F
    Gel de sövme şimdi şu durama bi bak resmen kazaya davetiye gönderiyolar... Kazıyı yapıp bi güzel etrafına mıcırları dökmüşler..

    [URL=http://imageshack.com/f/ipcQ6FXmj][/URL

  14. #21554
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı malibu79 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şu an motor yanımda degil en erkan önümüzdeki hafta atabilirim resmi. Sürücü ve artçının ayaklarını koyduğu peglerin altında yuvarlak rondelalar var dördünde de. Çatal perçin gibi bir şeyle tutturulmuş uçları kıvrık. Bir miktar sese sebep olabilir. Vida ise motor bloğunu şaseye sabitleyen kalın bir vidaydı. 5000 devirde titreşimle ses yapacak ne varsa maksimum ses yapıyor. Sorun motorda degil gibi.
    Hocam dediğiniz yerlere baktım.. Ayak peglerindeki pimlerin oradaki pullar sallanıyor ama o kadar ses yapacağını sanmıyorum..
    Ayrıca motoru tutan vidayı 1000 bakımında komple vidalarını kontrol ettirip sıktırdım.. ;) Teşekkürler..

    Yalnız şunu okumuştum yabancı forumlarda deneyenler olmuş bütün karenajları söküp öyle denemişler ve sonuç aynı ses var..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------

    Alıntı sertacr8888 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimde pim bşları paslı duruyordu çok ufakdan. benim taktiğimde hep mazotla iyice silerim 2 3 seans. sonra bez ile kurularım zincir ayna gibi parlak zerre yağ kalmaz o şekilde çok azcık sürerim 15 20 km arası. sonra geldiğimde yağlarım oda sadece iç yüzeyini. ama benim geride sorun yok sadece baklalardan bazıları bükük duruyo o sinirimi bozuyor.

    ayrıca sana şunu söylim benimde motor yan ayaktlıktayken üstteki zincir arka çatala değiyior normalde. üstüne oturdugumda hava kalıyor normal bi şekilde. bence bunuda bi kontrol et bakalım sendede öylemi ? üst zincir arka çataldaki zincir koruma süngeri var ona değiyor. bilgin olsun.
    Hocam benim zincirde arka maşaya değmiyor.. Dediğin gibi sadece ön bölümde olan koruyucu kauçuk malzemeye değiyor.. Üzerine oturduğumda ise çok az yukarı kalkıyor ama yinede o kağuçuğa azda olsa temaz halinde.. Zaten değmesi normal olan.. O kauçuk maşayı korumak için.. Yoksa maşayı yer bitirir zincir..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

    Alıntı afyonlu003 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gel de sövme şimdi şu durama bi bak resmen kazaya davetiye gönderiyolar... Kazıyı yapıp bi güzel etrafına mıcırları dökmüşler..
    http://imagizer.imageshack.us/v2/280...539/5YBrd5.jpg
    [URL=http://imageshack.com/f/ipcQ6FXmj]http://imagizer.imageshack.us/v2/280...673/cQ6FXm.jpg[/URL
    Sakin ol şampiyon sakin ol.. Anlıyorum seni kardeşim.. Ama bizim ülkemiz böyle.. Bende geçen Isparta'ya gittiğimde yol yapım çalışması varmış.. Bakın "varmış" diyorum çünkü hiç bir uyarı levhası yoktu çalışma olan yere gelene kadar.. Tabi yolu yeni yapıyorlar.. Mıcırlar yerde rahat 5-6 cm den fazla kalınlığı var.. Hızı düşürdüm ama mıcıra girince motor inceden yalpa yaptı.. Isparta'ya gidecek olanlar varsa dikkat etsin.. Antalya'dan Isparta yönünde Isprtaya 40-50 km kala bir yerde yol yapım çalışması var.. ;)
    Bizim ülkemizde insan canı önemli olmadı için bizlerin 2 katı dikkat etmesi gerekiyor..

    Tabi resimlerden de belli tam küfür etmelik kardeşim.. Hak veriyorum sana.. ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------

    Evet yol yapım çalışmasının nasıl olduğunu anlamanız adına bir kaç foto..
    Motorun her yeri toz içinde kaldı.. :D
    Saolsunlar birde yolu ıslayan tankerler olunca manzara bu.. :D
    İyi bir temizliği hakediyor doğrusu.. :D







    Evet buda yolda beni yalnız bırakmayan sinekler.. :D


  15. #21555
    koraycbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    600rr
    Zeki su motora biraz bin kardeşim ne zaman Baksam burdasin kış gelince bol bol konusuruz burada

  16. #21556
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı koraycbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zeki su motora biraz bin kardeşim ne zaman Baksam burdasin kış gelince bol bol konusuruz burada
    Koray gün içinde işteyim kardeşim zaten.. Genellikle boşluk buldukça mobilden takip ediyorum forumu..
    Ofiste olduğum sürecede pc başındayım.. Can sıkıntısı anlican.. :D
    Motora binmeye pek fırsatım kalmıyor.. :D
    Ancak hafta sonları biniyorum.. ;)
    Hafta içi evden işe işten eve.. :D

  17. #21557
    zsturkmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Zeki koray hakli yanii birde o nasil bir sulamadir beyaz beyaz sizin belediye iyi çalışmış

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

    Alıntı afyonlu003 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gel de sövme şimdi şu durama bi bak resmen kazaya davetiye gönderiyolar... Kazıyı yapıp bi güzel etrafına mıcırları dökmüşler..
    http://imagizer.imageshack.us/v2/280...539/5YBrd5.jpg
    [URL=http://imageshack.com/f/ipcQ6FXmj]http://imagizer.imageshack.us/v2/280...673/cQ6FXm.jpg[/URL
    Boyle yollar nedeniyle cbr den crf ye dogru bi geciş planimda yok degil yani
    koraycbr bunu beğendi.

  18. #21558
    afyonlu003 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Afyonkarahisar İsim: Hakan
    Motosikleti
    KANUNİ TİGER250, HONDA CBR250R HONDA 600F
    Zeki abi nolmuş yahu öyle biraz daha devam etseydin motorun beyaz renge bürünecekmiş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------

    benim aklım da var abi bi crf bu gidişle de geçicem zaten ona zorluyolar

  19. #21559
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Samet hafta sonu Isparta'ya gittim.. Yol yapım çalışması vardı.. Mıcır dökmüşler onun tozu, bir de yolu ıslayınca sonuç bu.. Şehir dışında oldu anlican.. :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

    Hakan elimde olsa ben motoru sırtıma alır geçirirdim o yoldan ama yapacak birşey yoktu.. O kadar da temizlemiştim oysa ki.. Neyse artık yapacak birşey yok.. :D

  20. #21560

    Üyelik
    19 Ekim 2013
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Honda CBR 250
    Günümüz Türkiye yollarının hali ve sonucu geçen gün su patladı iyi hoş kazdilar yaptılar kapatmadilar etraf toz toprak ve sonuç beyaz motor akşama kadar kahverengi rengini almıştı.ne yapcaz katlanicaz artıkın


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler