Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
34. sayfa BirinciBirinci ... 24323334353644 ... SonuncuSonuncu

Masai Motosiklet Grand Eagle 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #661
    atavratbraveheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2006
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Grand Eagle 250
    White eagle hayırlı olsun kardeşim ikimiz sanırım bu sitenin en çaylak grand eagle sürücüleriyiz
    Bu arada Gabe bi şi sormak istiyorum sana 0 motorumun ilk bakımını kaç km de yaptıracağız.Servisdeki eleman 1000 dedi ama bugün bi arkadaş 500 dedi.Anlayan bilen arkadaşlar cvp verebilirse sewinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #662
    Gabe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Grand Eagle 250
    orası biraz karışık. çünkü herkes başka bir şey soyluyor kendi deneyimlerine dayanarak. ben, debriyaj levyem kırıldıgı için 150 km de goturmuştum ilk bakıma

    ama ortalama olarak aralıklar şunlar:
    1- 300km (ya da keyfine göre 600km)
    2- 1000km (ya da bir önceki adımda 600km de goturduysen 1500km'de)
    3- 3000km ya da 5000km de

    ben hava muhalefeti nedeniyle cok cıkaramıyorum. ancak 3100km fln yaptım. bir ara cıkarmak dolaşmak lazım.

  3. #663
    xeros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Motosikleti
    Yamaha MT07
    gercekten farklı gorusler var ama bence 500 den itibaren 1000 e kadar mutlaka gotur derim. çin motorlarında erken ve sıklıkla bakıma gidilmesi uygun olabilir kanaatindeyim. ama eğer motordan anlıyorsan problem hissettigin yerler yoksa 1000 e kadar da goturmeyebilirsin eger goturmeyeceksen tavsiyem zincir yağlaman, açıkta gorunur olan vidalarda gevseme olabiliyor onları bi elden gecirmen olur. titresim oldugundan vidalar iyi sikılmamışsa duşebilir mesela kontak anahtarını tutan vidalar bende gabede sanırım cinedev yada ttopchu da gevsemisti bunun gibi ufak elden gecirmeler herzaman faydalı olur

  4. #664
    Gabe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Grand Eagle 250
    ben ne zamandır sıkma ve zincir yağlama yapmıyorum, en son L şeklini alan ayaklık vidalarını değiştirmiştim büyük bir zahmet çekerek. ondan sonra ses kesilmişti. yarın aksam fln bı operasyon yapsak fena olmaz, hem motorun da gonlunu almış oluruz. mahalle içinde de 2 tur atarsak ne guzel olur (gabe, sesli düşünür ;) )

  5. #665
    cinedev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Ben ilk bakima 1000 de goturdum sonra 3000 de. Simdi 5000e yaklasiyor 5000de de goturecegim. Ekstradan bir problem cikmadikca daha sik goturmenin geregi yok. Ancak cok titizseniz yagini her 1000 Kmde degistirebilirsiniz. Bir de kendiniz dikkat edeceksiniz biraz vidalarina falan. Onun da en iyi yolu motoru yikamak. Yikarken her yerine dikkat ediyorsunuz. Ben su ana kadar gevseyen bir yer gormedim.

  6. #666
    atavratbraveheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2006
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Grand Eagle 250
    Allaha şükür henüz motorda aksayan bir kısım yok sadece ön tekerden ses gelio o da sanırım yağsızlıktan.Zincir için tavsiyelerinize uyarak yağ aldım.Fakat geçen gün bi arkadaş zincir yağlama tekniğinde kafamı karıştırdı.
    Önce zinciri yıka kurusun sonra yağı sür dedi.Doğru mu acaba???

  7. #667
    Gabe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Grand Eagle 250
    alakası yok tabii ki zincirin üzerinde, sertleşmiş bir yağ+toz tabakası olmadığı takdirde, alacaksın orta sehpaya, arka lastiği çevire çevire basacaksın Zincir Yağı'nı. ama başka bir yağ kullanma bence. grease fln cok mantıklı gelmiyor bana. bir de zinciri aksamdan yağlayıp bırak, yağ iyice işlesin yapışsın zincire. bu kadar bu olay ;)

  8. #668
    xeros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Motosikleti
    Yamaha MT07
    aslında en dogrusu zinciri önce temizleyip sonra yağlamak, ancak vakit alıcı ben 300 400 kmde bir hic temizlemeden direk zincir yağı ile yağlıyorum servise goturdugumde bakımda zaten temizleyip yağlıyorlar bi guzel. yağlarken orta ayklara alıp arka tekerleği cevirerek yapıyorum, bide yağladıktan sonra hemen yola cıkmamak iyi olur dendi cunku tam zincire nufus etmeden yag sıcratiyor hem etraf yağ oluyor hemde zincir tam yağlanmamış oluyor o yuzden eve geldiğimde aksamdan yağlıyorum. unutmadan zincir yağı olması onemli derler ben praktikerden mobil in zincir yağını aldım onu kullanıyorum.

  9. #669
    Forumdan Uzaklaştırıldı R3N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul
    bende repsol marka bi zincir yağı kullanıyorum, ilk bakımı 800 de yaptırmıstım ikincisi içinse 2000-2500 arası olacak galiba, o da havalar iyice soğuduğu için seneye marttan sonra olur artık

  10. #670
    Gabe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Grand Eagle 250
    aksam uzerı bı calıstırırım 2 tur atarım diye brandayı kaldırdım ve ancak sımdı gırdım eve o kadar ozlemişim ki ahh yani...

  11. #671

    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mr 250 destro
    bugun bıraz gezdım motorla vıteler yavas yavas yerıne oturuyor ama hala yuksek devırlerde cok tıtresım var:(.lastıkler genıs ve jant buyuk oldugu ıcın parke yollarda motor hıc tıtremıyor ama hava cok soguktu erken kactım eve

  12. #672
    Gabe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Grand Eagle 250
    soguk ve yagıslı havalarda kullanmamanı onerırım. ama kucuk turlara fln cıkarım dıosan Termal içlik ve yagmurluk pantolon fln onerebilirim.

  13. #673
    whiteeagle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    GRAND EAGLE 250
    dün kullandım hava soğuk ama motor çok keyifli vites geçişlerinde sorun yaşıyorum özellikle 1, vites
    Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz... Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar. Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir.- MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  14. #674
    enis89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    .................
    arkadaşlar bu motor kanuni seyhan 250c ye benziyormus ama birbirlerini ayiran özellikleri nedir? teknik ve görüntüde...kanuni artık seyhan 250c satmiyor tiger var sizce iyi bir modelmi?

  15. #675

    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mr 250 destro
    dogru kanunı seyhan250 ye cok benzıyor ama bence masaı daha kalıtelı

  16. #676
    enis89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    .................
    Alıntı maverıck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dogru kanunı seyhan250 ye cok benzıyor ama bence masaı daha kalıtelı
    peki seyhan ile cc leri aynimi? çok titreşim oluyor diyolar kanuni mi daha fazla titriyor yoksa masai mi?

  17. #677
    xeros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Motosikleti
    Yamaha MT07
    enis89 hangisi fazla titriyor bilemem
    teknik ozelliklerde ise

    SEYHAN 250 (bu yazi baska bir siteden 250 syhan kullanicisinin yazisidir)
    Motor 4 zamanli 2 silindirli hava sogutmali 233 cc
    Maksimum guc 8000 d/d'de 18 bg
    Maksimum tork 7000 d/d'de 15 Nm
    On fren tek disk, arka fren tambur
    On lastik 110/90 16M/C 59S, arka lastik 130/90 15M/C 66P (Ic lastikli)
    Benzin deposu 12,5 lt (1,5 lt yedek dahil)
    Maksimum hiz (Ben 120 km/h'yi gordum daha fazla yapar mi? Belki 5-10 daha)
    Benzin tuketimi (3 aylik ortalamam 4,4 litre / 100 km, kullanim genelde dur kalki fazla olmayan kisa mesafe yolda (40km))
    Aktarim zincirli, 5 vites. (Aktarma oranlari: 2,846, 1,777, 1,333, 1,083, 0,913)
    Boyutlar: 2150 x 840 x 1075 mm
    Teker araligi: 1460 mm
    Yerden yukseklik: 130 mm
    Sele yuksekligi: (Katalogda yazmiyor, ben de tam olcemedim ama 68-70 cm civari)
    Agirlik: 153 kg


    MASAI ise

    http://www.motana.com.tr/urun_ic.php?id=7&mid=2

    adresinde var cc olarak aynılar sayılır biri 233 biri 235

    hız olarakta yaklasık aynılar max 120 zorlarsan belki 10 15 daha

    titreşim ise farklı bir konu 80 90 dan titreşim oluyor sehir ici kullanımda etkilenmezsin ancak sehirler arasi yapmak zorlayabilir ama yapanlarda var onceki sayfalarda gorus bildirenler olmustu..

  18. #678
    Gabe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Grand Eagle 250
    biizm yakıt tankı da 14 lt. alıyor. 12.5 diye biliordum, kavga bile cıkardım bı ıstasyonda hatta
    herşeyde oldugu gibi bunda da Vibrasyona alışınca ve vites yukselterek fln titreşimi aşmayı ogrenınce sorun kalmıyor. egzoz açtırmak da sarsıntıya bir alternatif çozum.

  19. #679
    Forumdan Uzaklaştırıldı ttopchu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Alıntı Gabe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biizm yakıt tankı da 14 lt. alıyor. 12.5 diye biliordum, kavga bile cıkardım bı ıstasyonda hatta
    herşeyde oldugu gibi bunda da Vibrasyona alışınca ve vites yukselterek fln titreşimi aşmayı ogrenınce sorun kalmıyor. egzoz açtırmak da sarsıntıya bir alternatif çozum.

    o kadar fark ettiriyor mu yaw?

  20. #680
    DooMsDaY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    Kütahya/Merkez
    Motosikleti
    kawasaki en500
    arkadaşlar bende dün masai ailesine katıldım.... yağmur ve kara rağmen dayanamadım... yarım saat derken donacağımı hissettim ve kaldırdım motoru garaja ama mart nisan nasıl gelir bilmiyorum:(((


    REKLAM ALANI
34. sayfa BirinciBirinci ... 24323334353644 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler