Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
01 Eylül 2014, 21:04
#10941
Bazen şeytan işi gücü bırak çık yollara diyor ama işte her zaman her şeyi yapamıyorsun, sen uysan zaman olmuyor, zaman olunca sen olamıyorsun. Her ikiside olunca akıyorum şeytanımla yollara. Söylemeniz yeter müsait olursam seve seve eşlik ederim, no problem.
Reklamlar
-
01 Eylül 2014, 21:19
#10942
aynen dediğiniz gibi oluyor her zaman bir şey çıkmayı engelliyor yola bir gün bir kaç arkadaş geziye çıkmak isterim ama bir türlü ayak uymuyor
-
01 Eylül 2014, 22:52
#10943
dostlar mondiali bugün aldım drifti, güzel motor 1800 kmde fena değil ama wolften cbr den sonra valla bildiğin eşşek :D cbr binerken er6n e bindiğimde cbr eşşek gelirdi, şimdi drifte geçince yine aynı duygu.
Hız denemesi yaptım bugün düz yolda zar zor 110 - 115 yaptım, seyran tepeden stadın ordan inerkende 125 i gördüm bu hızlar normal midir arkadaşlar bide 1800 kmde subap ayarı yapılması lazım normalmidir.
-
01 Eylül 2014, 23:04
#10944
1800 için subap ayarı erken değilmi ben 7 bin küsürde ilk ayarı yaptırmıştım ama siz şimdi gerçektende attan eşeğe binmişsiniz tabi öyle gelecek
-
01 Eylül 2014, 23:19
#10945
agrasiwe adlı üyeden alıntı
dostlar mondiali bugün aldım drifti, güzel motor 1800 kmde fena değil ama wolften cbr den sonra valla bildiğin eşşek :D cbr binerken er6n e bindiğimde cbr eşşek gelirdi, şimdi drifte geçince yine aynı duygu.
Hız denemesi yaptım bugün düz yolda zar zor 110 - 115 yaptım, seyran tepeden stadın ordan inerkende 125 i gördüm bu hızlar normal midir arkadaşlar
bide 1800 kmde subap ayarı yapılması lazım normalmidir.
nerden anladınız subap ayarı istediğini sahibi mi söyledi, yoksa fazla mı hırpalamış sahibi motoru 1800 km çok değil beki siz motor değişikliği yaptığınız için öyle gelmiş olabilir biraz kullanın dediğiniz gibi ise yaptırırsınız. Bu gün bir seneyi daha devirmiş bulunuyorum arkadaşlar yaş sakıncalı bir rakam oldu, çok sakıncalı🍻📘🍰
-
01 Eylül 2014, 23:57
#10946
kdiner adlı üyeden alıntı
nerden anladınız subap ayarı istediğini sahibi mi söyledi, yoksa fazla mı hırpalamış sahibi motoru 1800 km çok değil beki siz motor değişikliği yaptığınız için öyle gelmiş olabilir biraz kullanın dediğiniz gibi ise yaptırırsınız. Bu gün bir seneyi daha devirmiş bulunuyorum arkadaşlar yaş sakıncalı bir rakam oldu, çok sakıncalı
hocam ben anlamadım açıkçası, bugün alınca çevreyolu ataşehir civarında benzin bitti, göserge kırmızıya yakındı ama var gösteriyordu, bende eğildim yana orda bi şamandıra olacaktı onu görünce aşşa ittim çalıştı motor, devam ettim bir iki km sonra benzinciye girdim benzin aldım, çıktım, giderken yine saçma çalışıyordu, stop ediyordu felan, uzaktan biri gördü depoyu yedeğe al dedi, sonra gel az göster dedim, ben meğer benzin deposunu değilde motora çok benzin veren aşşağıdaki şamandırayı çekmişim biraz dinledi motoru çocuk ustaymış sibop ayarı yaptır dedi vuruyor dedi.
-
02 Eylül 2014, 01:23
#10947
Uzun süre kullanacak olsanız ikiyuz tl masrala silindir kapak falan yenileyin derim. Ama keşke nasıl bir vurma lduğunu sirdaydiniz. Vurma derken ne vurması. Rolentideki vurma hava ayarindam da olabilir. Belki de subap sesi de olabilir. Usta olabilir ama her motor farklıdır. Önemli olan mondial mh drift in ustası bu motoru yakından tanıyor olması. Benim bakımları yaptirdigim ustada 162 lik mondiall var. Adam kullanamadığı zamanlarda motorla ugrasiyor.
Rolentideki sayma sorunu hava ayarını yaptıktan sonra bir miktar duzelmisti benim. Usta benzin filtresine bakip pis benzin kullaniyorsun dedi. Ikinci benzin filtresi koydu araya. Biraz daha düzeldi.
-
02 Eylül 2014, 01:44
#10948
atamert35 adlı üyeden alıntı
Uzun süre kullanacak olsanız ikiyuz tl masrala silindir kapak falan yenileyin derim. Ama keşke nasıl bir vurma lduğunu sirdaydiniz. Vurma derken ne vurması. Rolentideki vurma hava ayarindam da olabilir. Belki de subap sesi de olabilir. Usta olabilir ama her motor farklıdır. Önemli olan mondial mh drift in ustası bu motoru yakından tanıyor olması. Benim bakımları yaptirdigim ustada 162 lik mondiall var. Adam kullanamadığı zamanlarda motorla ugrasiyor.
Rolentideki sayma sorunu hava ayarını yaptıktan sonra bir miktar duzelmisti benim. Usta benzin filtresine bakip pis benzin kullaniyorsun dedi. Ikinci benzin filtresi koydu araya. Biraz daha düzeldi.
ne demek istediğini anlamadım kardeş. 1800 km de motor neden silindir kapak felan değişeyim. Ayrcaı subap vurması dedi usta, subap ayarı yaptır dedi, mesajımda yazıyor zaten.
-
02 Eylül 2014, 09:28
#10949
arkadaşlar öerhaba. uzuuuun ca bir süre drift kullanmış biri olarak, artık japon sınıfına geçmiş bulunmaktayım. çin motor sınıfında drift vazgeçilmez markam olarak kalacaktır. allah herkesin gönlüne göre versin.
-
02 Eylül 2014, 09:43
#10950
hayırlı olsun güe güle kullanın
-
02 Eylül 2014, 10:06
#10951
agrasiwe adlı üyeden alıntı
ne demek istediğini anlamadım kardeş. 1800 km de motor neden silindir kapak felan değişeyim. Ayrcaı subap vurması dedi usta, subap ayarı yaptır dedi, mesajımda yazıyor zaten.
kullanan biraz hor kullanmış anlaşılan, 1800 km de subap ayarı çok erken usta öyle dediyse yaptırın gitsin yapacak başka bir seçeneğiniz yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------
agrasiwe adlı üyeden alıntı
hocam ben anlamadım açıkçası, bugün alınca çevreyolu ataşehir civarında benzin bitti, göserge kırmızıya yakındı ama var gösteriyordu, bende eğildim yana orda bi şamandıra olacaktı onu görünce aşşa ittim çalıştı motor, devam ettim bir iki km sonra benzinciye girdim benzin aldım, çıktım, giderken yine saçma çalışıyordu, stop ediyordu felan, uzaktan biri gördü depoyu yedeğe al dedi, sonra gel az göster dedim, ben meğer benzin deposunu değilde motora çok benzin veren aşşağıdaki şamandırayı çekmişim biraz dinledi motoru çocuk ustaymış sibop ayarı yaptır dedi vuruyor dedi.
siz benzin musluğunu çevirdim sandınız fakat jikle kolunu ittirdiniz o yüzden motor tekleme yaptı, önceki mesajlarımda var benzin musluğu olsun jikle ayarı olsun hepsi nasıl olacağı yazıyor.sayfa 516 bakarsanız hepsini göreceksiniz yapılması gerekenleri yapın sonucu birde öyle görün.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
02 Eylül 2014, 22:38
#10952
agrasiwe adlı üyeden alıntı
ne demek istediğini anlamadım kardeş. 1800 km de motor neden silindir kapak felan değişeyim. Ayrcaı subap vurması dedi usta, subap ayarı yaptır dedi, mesajımda yazıyor zaten.
subap ayarı gibi bir şey söyluyorsa bir şeyler vardır ben işinizi garantiye alın anlamıda söylemiştim. vurma derken ne vuruyor.Eksoz subabı, patlama olurken açık mı kalıyor veya kapanmıyor mu? sbap ayarı basit bir şey bizim motorlarda. ondan önce motor rolentide mi vuruyordu. yoksa giderken mi? rolentşde vurup sonra düzeliyor mu? hava ayarıyla oynamışsa da yapar. ideal karışım olyı. giderken vurma ise benzinde kaynaklı olabilir depoda kurum pas varsa da yapar vurmayı. Bir çok etken var. usta konusunda mondial ustası değil mi?
-
03 Eylül 2014, 10:44
#10953
aga valla subap ayaı için bir dha ustaya gideni... kendi yaptığım ayarrla motor soğukken stop etmiyordu 2 ayrı ustaya subap ayarı çektirdim ikisindede motor ısınana kadar durmadan stop edip çalışmakta naz ediyor.
-
03 Eylül 2014, 18:35
#10954
merhabalar bende bir drift kullanıcısıyım benim şöyle bir sıkıntım var bu motorun vites geçişleri acayip sert niye böyle ve çözümü varsa bilen söylerse çok yardımcı olur.debriyaj telini yağlamayla falan çözülmüyor.Castrol yağ koyduruyoruz ama genede bir iş görmüyor dişlilerdemi bir sıkıntı var acaba? 5 ten 1 e yavaşça düşürürken gelen sesler içler acısı resmen her vitesta tak tak tak diye ses geliyor vitesi yükseltip alçaltıcam diye ayakkabıyı eskittim acayip sert ya kırmızı ışıkta duracakken bile vitesi boşa atamıyorum.Debriyajda sert zaten anlamadım gitti yani.Arkadaşın yamaha 125 liğe biniyorum kuş tüyü gibi vites.Hondaya bindim yine aynı bu mondial z-one lar bile yumuşacık vitesleri bir yardım edin.
-
03 Eylül 2014, 18:45
#10955
merhaba şimdi debraj yağlamayı geçelimde acaba debrajınız tam ayırmıyormu manette boşluk varmı 5 ten aşşa inerkende çat çut ses demişsiniz vitesleri düşürürken motora gaz verin vites devirini bulsun diş dişi tutsun hesabıı yani
-
03 Eylül 2014, 18:50
#10956
ben genelde zaten vitesi düşürürken ara gaz veriyorum ama pek faydası olmuyor manetten kastınız debriyaj telinin motorla bağlantı yeri sanırım.manet yarıya kadar geliyor tam ayırmıyor sanırım.Vites yükseltirken falan temelli zaten sertleşiyor manete ayar çekmeyi nasıl yaparız?
-
03 Eylül 2014, 18:52
#10957
bir dakika fotoları bulaiblirsem anlatıcam ama burdan söyleyim devrajın orda yan yana iki vida var onu gerin zaten bir tarafa dogru manet gevşer öteki tarafa dogru sıkar oradan ayarını yapın ama sonuna kadar sıkmayın çok az boşluk kalsın
debraj manetindeki boşluğu buradan alabilirsiniz sonuna kadar germeyin )
-
03 Eylül 2014, 18:56
#10958
resimli olursa çok iyi olur yarım yamalak bilgim var zaten kendi bayiside düzgün yapmıyor ben el atmak istiyorum artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------
bu ayarı yapınca vites geçişleri ve debriyajın yumuşak olmasını sağlıyor mu?
-
03 Eylül 2014, 18:58
#10959
debraj sertliği o siyah kablo türü şeyin içine yukarıdan yağ sıkın enjektörle yumuşar bu dediğim şey hani manette boşluk varsa onu alır yani viteslerin bundan dolayı çok sert olabilir
-
03 Eylül 2014, 18:59
#10960
Benim vitesler gayet iyi 2400 kmde motor. Debriyaj kullanmadan Aragazla vites yukseltip dusuruyoum. Motor anlamiyo bile. Vites değişimi debriyaja bastıktan sonra yapılırsa yani debriyaji sıkıp sonra vites atarsak sert. Fakat viteste iken aşağıdan pedalı hafif iterek debriyaji acarsaniz ve debriyajla gazı aynı anda kapatip vites gecmeden gaz vermezseniz daha iyi vites değişir. En azından bende böyle. Bu şekilde yapıyorsanız bir de böyle deneyin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)