Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4841
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    Alıntı nebri_1986 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sakin ha sakin çok hız yapmayın bizim motor hiza çok yatkin siz siz olun ona uymayınca.. Yoksa benim bugün atlattigim gibi kaza atlatirsiniz. Orjinal lastikleri değiştirin. Arka fren ve önlemek kombine sıkarak yavaşlamaya calisiyordum birden arka teker kendini kilitledi önüme geçecekti arkası eğer frenleri bırakmayıp toplamaya calismasaydim. Ve o an ayağımı yere koymaya calismistim topugun üstü ayakliga denk gelmiş o anda hissettim koptu sandim ama eve gelince kocaman bir ezik ve baş parmagim kadar yarikla ucuz atlattım düşmüş olmadığıma şükür ediyorum. Allahim korudu önde araçta vardı toplamayip kendimi yere atsaydim araca kadar suruklenirdim.

    Sakin ha hız yapmayın ve korumasız bakkala bile gitmeyin çok doğru söylemiş bu sözleri soyleyenler
    yaşadığın olaydan dolayı üzüldüm geçmiş olsun da anlamadığım arka teker kendini kitledi derken frene çok bastın kızakladımı yoksa motormu kitledinde teker kilitlendi biraz daha açık yazarmısın
    kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4842
    nebri_1986 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    KOCAELİ/Gebze
    Motosikleti
    HERO HUNK 150 mucize alet
    Alıntı astorojna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaşadığın olaydan dolayı üzüldüm geçmiş olsun da anlamadığım arka teker kendini kitledi derken frene çok bastın kızakladımı yoksa motormu kitledinde teker kilitlendi biraz daha açık yazarmısın
    Kampanalarda biraz frene ayağını uzun süre baskılı bir şekilde basinca arka teker dönmüyor ve kaymaya başlıyor onu demeye çalıştım. Kampana frenlerin en kötü yani bu yani. Kilitlenme

  3. #4843
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    Alıntı nebri_1986 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kampanalarda biraz frene ayağını uzun süre baskılı bir şekilde basinca arka teker dönmüyor ve kaymaya başlıyor onu demeye çalıştım. Kampana frenlerin en kötü yani bu yani. Kilitlenme
    anladım tekrardan geçmiş olsun
    kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...

  4. #4844
    crayz_metin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial MH Drift
    Geçmiş olsun. Ne kadar dikkatli olsakta olacağı varsa oluyor işte. Yinede tedbiri elden bırakmamak gerek.

  5. #4845
    nebri_1986 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    KOCAELİ/Gebze
    Motosikleti
    HERO HUNK 150 mucize alet
    Sağolun arkadaşlar. Yine de tedbiri elden bırakmamak en iyisi. Ben suçluydum çünkü son ana kadar hız yapıp motoru deneme amaçlı gibi durdurmaya trafikte kalkışmak kadar saçma birşeyi yapmaya çalıştım.

  6. #4846
    Chucky21023 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı nebri_1986 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağolun arkadaşlar. Yine de tedbiri elden bırakmamak en iyisi. Ben suçluydum çünkü son ana kadar hız yapıp motoru deneme amaçlı gibi durdurmaya trafikte kalkışmak kadar saçma birşeyi yapmaya çalıştım.
    Nebri_1986 çok geçmiş olsun Allah korumuş. Ama yazdıklarına izninle bir açıklama yapmak istiyorum. Lütfen yanlış anlama bilgiçlik taslama gibi bir niyetim yok. Sadece doğru bilinen yanlışları açıklamak istiyorum.
    Panik frenin yapılış şekli şöyledir.
    1- arka fren sonuna kadar sıkılır (bu da arka tekeri kitlemek oluyor)
    2- debriyaj çekilir
    3- ingilizce tabiriyle progressive (yani aşamalı diyebiliriz) şekilde ön fren sıkılır. Eğitimlerde buna limon sıkar gibi derler.
    Panik frende yapmamanız gereken 2 tane çok önemli şey vardır: bakışınızı kaçırmamak ve ÖN TEKERİ KİTLEMEMEK!!
    Bakış kaçırmamaktan kastım çarpmak üzere olduğunuz yere bakmak değil daha ilerisine gideceğiniz yere bakmaktır. Tabi tüm bunları o anda yapmak kolay değil bu nedenle trafiğe kapalı alanlarda sürekli alıştırma yapmanız gerekiyor.
    Şunu unutmayın arkadaşlar, bakışınız doğru yerdeyse arka teker kitlese de yanınıza falan gelmez.
    Tekrar geçmiş olsun ve korumasız asla çıkmayın...

  7. #4847
    talip333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Batıkent
    Motosikleti
    125 MH Drift (2012)
    geçmiş olsun nebri, arkadaşlar benim bir sorum olacak bugün az motora bindim parkedip zincirini sağını solunu yağladım, kontak kapalıyken vidaları söküp moturun aküsünü çıkarttım brandayı geçirdim en son, çardağın altında 3-4 ay yatacak aküyü çıkarırken vs dikkat etmem gereken bir nokta var mıydı? En son aküyü çıktıktan sonra kontakla kontrol ettim acaba kontağa dokunmamak mı lazımdı?
    **[Ankara - MT] Motosiklet Grubu**
    Ankara Motosiklet Sevdalıları
    https://www.facebook.com/groups/329295930541118/

  8. #4848
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Kontağı açman soruno lmaz

    Bujiyi çıkar, bunu deliğinden biraz motor yağı koy. Bir iki kere ayak karşına bas. Bujiyi tak.

    Böylece sekmanlar kurumayacak.

    Benim ybr bu yüzden yavaş gidiyor.

    Yatan motor alınmazmis...

  9. #4849
    talip333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Batıkent
    Motosikleti
    125 MH Drift (2012)
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kontağı açman soruno lmaz

    Bujiyi çıkar, bunu deliğinden biraz motor yağı koy. Bir iki kere ayak karşına bas. Bujiyi tak.

    Böylece sekmanlar kurumayacak.

    Benim ybr bu yüzden yavaş gidiyor.

    Yatan motor alınmazmis...
    benzin deposu fulldü neredeyse boşaltmak da gerekli mi acaba? Zararı olur mu ki? 3-4 ay yatan motor alınmayacak kadar kötü olur mu
    **[Ankara - MT] Motosiklet Grubu**
    Ankara Motosiklet Sevdalıları
    https://www.facebook.com/groups/329295930541118/

  10. #4850
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı talip333 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzin deposu fulldü neredeyse boşaltmak da gerekli mi acaba? Zararı olur mu ki? 3-4 ay yatan motor alınmayacak kadar kötü olur mu
    Ben yaz kış kullandığım için pek bilgim yok.Benzin full olacak diye biliyorum.Forumda bununla ilgili yazılar olması lazım.Bi kaç yerde okumuştum çok karışık gelmişti,herkes farklı bişeyler söylemişti.Hatta ben de bunları yapacağına kullanmak daha kolay demiştim kendi kendime...

  11. #4851
    crayz_metin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial MH Drift
    Alıntı talip333 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzin deposu fulldü neredeyse boşaltmak da gerekli mi acaba? Zararı olur mu ki? 3-4 ay yatan motor alınmayacak kadar kötü olur mu
    Benzin çok uçucu olduğu için uzun süre kullanılmadığında kalitesinin düşeceğini düşünüyorum.

  12. #4852
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı talip333 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzin deposu fulldü neredeyse boşaltmak da gerekli mi acaba? Zararı olur mu ki? 3-4 ay yatan motor alınmayacak kadar kötü olur mu
    ful yap. depon paslanmasın.

    kalitesi düşer elbet.

    hatta bu yüzden karbüratörün alt karterini çıkarıp içindeki benzini boşaltırsan iyi olur.

    deponun paslanması mı önemli benzinin kalitesi mi? ilk depoda biraz sıkıntı olur ama ben depoyu dolu tutardım.

  13. #4853
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Arkadaşlar Benim arkadaşlarımda drift aldı 2 tane beyaz 1 ay once birinin alttan yağ akıtıo birinin üstten yağ akıtıo bide birisinde ön frenden ses gelio sizdede böyle bişi oldumu onun haricinde gerçekten sesi iyi hava filtresini çıkarıyoruz ybr nin hava filtresiz hali gibi hiç bi fark yok süratlenmesi iyi düz yolda maximum 2 kişi 120 ile 125 arası gördük hafif eğimli yolda 140 gördük

  14. #4854
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Kasım 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mondial 125 mh drift
    nebri cok gecms olsun da dedıgı gibi arkadasların arka frenı cok sıkmısn yoksa uzun sure sıksanda klıtlenmıo sert sıkmamak gerekıo dedıgın gıbıyse bı sorn war demekdir ben cok UZUN sure sıktıgım oluo ama yumusak bı skıntı yawasamadm ama frenlerı denemeyı bende yaptım arka fren kapana yanı abs sı subu arkada gecerlı deıl onde gecerlı ama ondada debrıyaja basıp sıkcaksın yoksa duz bır mantıkla arkadan guc gelıo otoru yıtıor onde fren arka one gelr dedıgın gıbı o yzden on fren tehlıkelı tekrar gecms olsn

  15. #4855
    crayz_metin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial MH Drift
    Alıntı utkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Benim arkadaşlarımda drift aldı 2 tane beyaz 1 ay once birinin alttan yağ akıtıo birinin üstten yağ akıtıo bide birisinde ön frenden ses gelio sizdede böyle bişi oldumu onun haricinde gerçekten sesi iyi hava filtresini çıkarıyoruz ybr nin hava filtresiz hali gibi hiç bi fark yok süratlenmesi iyi düz yolda maximum 2 kişi 120 ile 125 arası gördük hafif eğimli yolda 140 gördük
    Motoru zorlarsan iki kişi ile 125 hafif eğimli yoldada 140 ı görürsen sen sıkıştırırsan motor alttanda yağ akıtır üsttende.. Yağ akıtmaklada kalmayıp contalarıda patlatırsın... Bu motorlar sıkıştırmaya gelmez.. Adam akıllı uslu uslu sürün motoru sıkıştırmaya gerek yok..

  16. #4856

    Üyelik
    29 Nisan 2012
    hala 140 görenler var )

  17. #4857
    Benli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Alıntı gokhanbeyaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hala 140 görenler var )
    Nerde görmüş ?
    " Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.

    BİLGİ GÜÇTÜR

  18. #4858
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Kasım 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mondial 125 mh drift
    Alıntı gokhanbeyaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hala 140 görenler var )
    merak edıyorum bu motoru hıc kulandın mı bı fıkrın war mı motor hakkında?madem yok sacma sapan yorumlarda yapmayn ha dogrumudur o hızı yapmak bu ayrı bı konu anlık yaptıgından supe olmasın tabı rodajı bakımı yerınde olanlar olmayanlar ıse 120 125i rahat gorur dıe tahmn edıyorum kesnlkle ypcagmada ınanıyorum rodajın bıtmesını beklıyorum ama pek zorlamadan 110 a cıkdm sadece devır saati 7 bindeydı rahat 120 130 arası cıkar 140 yapan olrsada ona sasmam kesnlkle her nekadar rodajına dıkat etsemde fabrıka cıkısından rodajın taktıklerınden kaynaklı bı cok sebeble motordan motora 10 km fark olr dıe dusunuyorum

    Alıntı Benli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nerde görmüş ?
    aynı seklde sende kubanın cok skıntılı oldugunu bılıyorum ama her asyalıyı sıznkı gibi sanma suana kadar bu modelde hc motorun bunu bozk servs karsılamıo soyle bogle dıenıde gormedm iyi aksamlar

  19. #4859
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    ben dün denedim acaba kaç basıyo bu motorla diye 120 geçemedim tek başıma
    kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...

  20. #4860

    Üyelik
    29 Nisan 2012
    merak etme nisan ayından beri kullanıyorum cbr 125 bile 140 la zor gider. gps le ölçüp bi video koyunda bizde seyiredelim )


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)