Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3341
    shooteronur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2011
    Şehir
    izmir çiğli
    Motosikleti
    tekrar mcx ile döndük hayata
    bence mc yada mc x kalite olarakta çok kötü değil.
    japon motorlara özelliklede ybr ye bakmasan da hor kullansan da çok dayanıklı ama mc ve mc x e bakıldığı zaman en az bi ybr kadar uzun ömürlü olacağına inanıyorum öylede gözüküyor..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------

    tvs de deli gibi titreşim var bunuda not etmek lazım :D kulunçlar ağrıyosa tvs iyidir masaj etkisi yapar barkın abinin dediği gibi :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3342
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    necatik35 abi ve shooteronur genel bir şekilde güzel özet çıkarmış bence. dedeiklerinize harfiyen katılıyorum ama göreceli olarak tvs nin titreşiminin o kadarda fazla olmadığını düşünüyorum. tamam bu sınıfta cbf, ybr, drift, mc-mcx içinde en titreşimlisi tvs ama yinede çok çok fazla değil kabul edilebilir düzeyde bence. tabi ben son kasa tvs ler için konuşuyorum

  3. #3343
    shooteronur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2011
    Şehir
    izmir çiğli
    Motosikleti
    tekrar mcx ile döndük hayata
    bugun enteresan bırşeye şahit oldum motorcuda 2008 model ybr vizeye gitmiş şase numarası silik okunmuyor diye vizeden geçirmemişler. bi rakam bile okunmazsa trafiğe gittinmi çok ugraştırıyorlarmış çok masraf oluyormuş hemen şase numarasına bant yapıştırdım ne olur ne olmaz :D direksiyonu cevirdikçe zamanla siliniyormuş çünkü

  4. #3344

    Üyelik
    29 Haziran 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    monero 150 - mondial 150 MC
    Arkadaşlar Selamlar..
    4000 Km Oldu Hala ilk günkü gibi severek motoruma biniyorum. Ön dişliyi 17 yaptım motor adeta uçuyor. Çeşme otobanında yokuşlarda bile alt vitese düşmüyor. Yakıt farketmedi ama motor sesi yüksek devirlerde rahatsız etmeyecek seviyeye geldi. Grupça geziyoruz ama gidişatından çok memnunum. Tüm arkadaşlara selamlar..






  5. #3345
    atiturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    Akcay/Edremit/Balikesir
    Motosikleti
    şuan BMW R 1150 GS önce R 1150 R vardı
    Alıntı cruise adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Selamlar..
    4000 Km Oldu Hala ilk günkü gibi severek motoruma biniyorum. Ön dişliyi 17 yaptım motor adeta uçuyor. Çeşme otobanında yokuşlarda bile alt vitese düşmüyor. Yakıt farketmedi ama motor sesi yüksek devirlerde rahatsız etmeyecek seviyeye geldi. Grupça geziyoruz ama gidişatından çok memnunum. Tüm arkadaşlara selamlar..
    Vahap bey, bende orjinalde 15 olan ön disliyi önce 16 ile daha sonra da 17 ile degistirdim. Hic bir dislide son hiz degismedi. Tek fark ayni hizi daha düsük devirlerde yapabiliyorum. Benim beklentim, bende daha cok uzun yol kullanicisi oldugum icin son hizi arttirmakti. Fakat bekledigim olmadi. Bu sebeple tekrardan 16disliye geri dönmeyi düsünüyorum. Yakit sizinde dediginiz gibi bir degisiklik göstermedi. Benim asil merak ettigim konu devir saati deviri nereden ölcüyor? Sansuman dislisinden mi yoksa gercekten pistonun turunu mu ölcüyor? Kendi kendime mantik yürüttügümde disli büyütmeyle devir düstügü halde yakit düsmüyorsa piston turuna devam ediyor ve biz yine ayni yakiti gönderiyoruz. Bu durumda devir sansumandan ölcülüyor. Bu sebeplede disli büyütmenin pek bi anlami olmuyor... Bu duruma tam olarak bi aciklik getirebilecek bir arkadas var mi acaba? Benim kafami cok kurcalayan bir mevzu bu. Bunu haricinde bende MC nin gidisinden cok memnunum 200-250 cc bazi motosikletlerle ayni süratte gidebiliyorum.

  6. #3346
    kerem182 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    znu 125
    selam arkadaşlar, benim ufak bir derdim var. benden mi kaynaklanıyor yoksa motorda mı bir sorun var anlamadım. 40-50 km hızla viraja girince , hafif bir viraj bile olsa sanki motor altımdan kayıp gidecekmiş gibi oluyor. sağa yada sola viraj fark etmiyor, sanki yük ön tekere gelmiş arka taraf dışa doğru kayıyor gibi. sürüş sırasında son derece tehlikede hissettiriyor bana. arka lastiğin bağlantı vidalarını kontrol ettim ama gevşeme yok. bazende bisiklette olurdu genelde arka göbek dağılında lastik bi garip hareket ederdi ya, öyle hisler uyandırıyor bende motor. virajda falan C gibi olucak hissi veriyor, sanki arka taraf yanıma gelicek gibi. tam tarif edemedim ama böyle bi gariplik var. daha 700 km civarındayım, rodaj diye 4000-5000 deviri 60-70 km hızı geçmiyorum ama bu hızlarda bile çok güvensiz ve garip geliyor bana. motor sıfırdı acaba şasede bir sorun olabilir mi? 500 bakımına servise gittim ama servisleri biliyorsunuz. üzerinde orjinal lastikler var. genelde ön 28 arka 30 psı hava basıyorum. amortisörler ayarsız olabilir mi acaba, onuda nasıl anlarım bilmiyorum. aklımada başka hiç bişey gelmiyor. virajlarda kontrol etmek gerçekten çok zor, her an düşecek gibi geliyor bana motor. altımdan akıp gidicek sanki

  7. #3347
    motoloji - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2011
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    tvs apache 2009
    Alıntı kerem182 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar, benim ufak bir derdim var. benden mi kaynaklanıyor yoksa motorda mı bir sorun var anlamadım. 40-50 km hızla viraja girince , hafif bir viraj bile olsa sanki motor altımdan kayıp gidecekmiş gibi oluyor. sağa yada sola viraj fark etmiyor, sanki yük ön tekere gelmiş arka taraf dışa doğru kayıyor gibi. sürüş sırasında son derece tehlikede hissettiriyor bana. arka lastiğin bağlantı vidalarını kontrol ettim ama gevşeme yok. bazende bisiklette olurdu genelde arka göbek dağılında lastik bi garip hareket ederdi ya, öyle hisler uyandırıyor bende motor. virajda falan C gibi olucak hissi veriyor, sanki arka taraf yanıma gelicek gibi. tam tarif edemedim ama böyle bi gariplik var. daha 700 km civarındayım, rodaj diye 4000-5000 deviri 60-70 km hızı geçmiyorum ama bu hızlarda bile çok güvensiz ve garip geliyor bana. motor sıfırdı acaba şasede bir sorun olabilir mi? 500 bakımına servise gittim ama servisleri biliyorsunuz. üzerinde orjinal lastikler var. genelde ön 28 arka 30 psı hava basıyorum. amortisörler ayarsız olabilir mi acaba, onuda nasıl anlarım bilmiyorum. aklımada başka hiç bişey gelmiyor. virajlarda kontrol etmek gerçekten çok zor, her an düşecek gibi geliyor bana motor. altımdan akıp gidicek sanki
    kerem182 kardeşim lastik havalarını ve lastiklerini kontrol ettirmeni öneririm

  8. #3348
    atiturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    Akcay/Edremit/Balikesir
    Motosikleti
    şuan BMW R 1150 GS önce R 1150 R vardı
    Alıntı kerem182 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üzerinde orjinal lastikler var. genelde ön 28 arka 30 psı hava basıyorum.
    Selam arkadasim, bi defa benimde buna benzer birsey basima gelmisti. Sanki bi yalpalanma gibi birsey oluyordu. Megerse lastik havalarim inmis. Mondial servis kitapciginda ön arka hava basinci 32 olarak yaziyor. Ben genelde bazi sürücülerin yumusak olsun zihniyetiyle düsük hava basma taraftari degilim. Bastigin hava basinclarini gerci yazmissin ve cok düsük degiller. Ben önü 29 arkayi 32 kullaniyorum. Birde suna dikkat et bazi benzinliklerdeki hava saatleri bozuk oluyor sen 28 hava bastigini saniyorsun ama baska yerde düsük yada yüksek cikabiliyor. Lastiklerin sogukken tekrar ölcümleri yap. Birde bi sikayetin artci ile mi oluyor yoksa tek basina iken mi?

  9. #3349
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı atiturhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vahap bey, bende orjinalde 15 olan ön disliyi önce 16 ile daha sonra da 17 ile degistirdim. Hic bir dislide son hiz degismedi. Tek fark ayni hizi daha düsük devirlerde yapabiliyorum. Benim beklentim, bende daha cok uzun yol kullanicisi oldugum icin son hizi arttirmakti. Fakat bekledigim olmadi. Bu sebeple tekrardan 16disliye geri dönmeyi düsünüyorum. Yakit sizinde dediginiz gibi bir degisiklik göstermedi. Benim asil merak ettigim konu devir saati deviri nereden ölcüyor? Sansuman dislisinden mi yoksa gercekten pistonun turunu mu ölcüyor? Kendi kendime mantik yürüttügümde disli büyütmeyle devir düstügü halde yakit düsmüyorsa piston turuna devam ediyor ve biz yine ayni yakiti gönderiyoruz. Bu durumda devir sansumandan ölcülüyor. Bu sebeplede disli büyütmenin pek bi anlami olmuyor... Bu duruma tam olarak bi aciklik getirebilecek bir arkadas var mi acaba? Benim kafami cok kurcalayan bir mevzu bu. Bunu haricinde bende MC nin gidisinden cok memnunum 200-250 cc bazi motosikletlerle ayni süratte gidebiliyorum.
    devir saati krank milinin 1 dakikada yaptığı deviri bizlere gösterir. yani şanzumandan ölçmez. konuyu biraz daha açarsam evet ön dişli büyüdükçe aynı hızda daha düşük devirle ilerleyebiliriz fakat şunu unutmamak gerekir ön dişli büyüdüğünde atıyorum 5000 devirde 80 km/h görüyor diyelim. orjinal dişliyle ilede 6000 devirde 80 km/h görsün. mantıken büyük dişliyle daha az ( 5000 d/dk) devir gördüğü için daha az yakar sanılır ama bu durumdada motora binen yük artar yani motor 80 ile giderken 5000 devir yerine 6000 devir ile gitse daha rahat döner o yüzden hemen hemen yakıt eşitlenir ve yol, hava şartlarına göre daha azda yakabilir daha çokta yakabilir. eğer rüzgar hep arkamızdan esse yada hep yokuş aşağı gitsek o zaman 18 dişli bile takarsın çok düşük devirlerde dahi motor hiç zorlanmayacağı için hem son hız artar hemde müthiş derecede yakıt düşer ama gün geliyor rüzgara karşı gidiyoruz, yokuş çıkıyoruz, 2 kişi biniyoruz işte bu yüzden bütün kullanım şekillerinin ortalaması alındığında en iyi değerler orjinal dişliyle alınır. herşeyden önce ivmelenmeden ödün vermemek için dişli büyütme işini sevmiyorum.

    konuya başka bir örnek vereyim: 3. viteste atıyorum 6000 devirde 50 km/h ile düz yolda gidelim, birde yine aynı viteste 6000 devirde yokuş çıkalım motosiklet yine 50 km/h hız yapar fakat yokuş çıkarken düzdeki hızımızla aynı hızda gidebilmemiz için daha çok gaz açmamız gerekir işte bu yüzden motor yokuşta daha çok yakar.

  10. #3350
    kerem182 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    znu 125
    tek veya artçıyla fark etmiyor. ben 98 kiloyum zaten, tek sürüşlerdede oluor. artçım 60 klo, çift sürüşlerdede oluyor. nedenini bi türlü anlamıyorum. bide forumda okuyorum bazen, bazı arkadaşların başına talihsiz olaylar geliyor. korkuyorum bende sürüş sırasında lastik çıkıcak yada ne bilim motor sağa sola yatıp gidecek diye.

  11. #3351
    atiturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    Akcay/Edremit/Balikesir
    Motosikleti
    şuan BMW R 1150 GS önce R 1150 R vardı
    Alıntı kerem182 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tek veya artçıyla fark etmiyor. ben 98 kiloyum zaten, tek sürüşlerdede oluor. artçım 60 klo, çift sürüşlerdede oluyor. nedenini bi türlü anlamıyorum. bide forumda okuyorum bazen, bazı arkadaşların başına talihsiz olaylar geliyor. korkuyorum bende sürüş sırasında lastik çıkıcak yada ne bilim motor sağa sola yatıp gidecek diye.
    Yok canim o kadar degil. Biz bazi haftasonlari sirf egitim amacli virajli yollari tercih edip tura cikiyoruz. Motoru cok yatirip kaldirdim kaygan bi madde olmadigi sürece (su,hayvan psligi,buz,yaprak..vs.gibi) milletin sikayet ettigi lastiklerde yani orjinal lastiklerde bile problem yasamadim. Bana sorarsan lastik basinclarini biraz daha arttir derim bide öyle dene. Ve farkli bi yerden lastik basinclarini kontrol et. Ön 29 arka 32 dene bi.

  12. #3352
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı kerem182 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar, benim ufak bir derdim var. benden mi kaynaklanıyor yoksa motorda mı bir sorun var anlamadım. 40-50 km hızla viraja girince , hafif bir viraj bile olsa sanki motor altımdan kayıp gidecekmiş gibi oluyor. sağa yada sola viraj fark etmiyor, sanki yük ön tekere gelmiş arka taraf dışa doğru kayıyor gibi. sürüş sırasında son derece tehlikede hissettiriyor bana. arka lastiğin bağlantı vidalarını kontrol ettim ama gevşeme yok. bazende bisiklette olurdu genelde arka göbek dağılında lastik bi garip hareket ederdi ya, öyle hisler uyandırıyor bende motor. virajda falan C gibi olucak hissi veriyor, sanki arka taraf yanıma gelicek gibi. tam tarif edemedim ama böyle bi gariplik var. daha 700 km civarındayım, rodaj diye 4000-5000 deviri 60-70 km hızı geçmiyorum ama bu hızlarda bile çok güvensiz ve garip geliyor bana. motor sıfırdı acaba şasede bir sorun olabilir mi? 500 bakımına servise gittim ama servisleri biliyorsunuz. üzerinde orjinal lastikler var. genelde ön 28 arka 30 psı hava basıyorum. amortisörler ayarsız olabilir mi acaba, onuda nasıl anlarım bilmiyorum. aklımada başka hiç bişey gelmiyor. virajlarda kontrol etmek gerçekten çok zor, her an düşecek gibi geliyor bana motor. altımdan akıp gidicek sanki
    arkadaşım virajlarda arkayı bırakma isteği ve arka tarafının huzursuz davranması yada yalpalama yapacak gibi olması mclerde var. bunun en büyük nedeni;
    1-) arka lastiğin gereğinden fazla ince olması. hatta bu konuda mc kullanıcılarından hep şikayetler geldiği için bayilerin bazıları fabrikaya geri bildirimde bulundular, zaten mcx in arka tekerleği bu yüzden daha kalın.
    2-) ss kullanan virajlara deli gibi yatıp çıkan zamanında pistlerede çok gitmiş olan bir abimin dediğine göre üzerindeki arka amortisörlerde virajlarda olumsuz etkiye neden oluyormuş. bunun nedenini ben kendi mantığımla şöyle yorumladım amortisörler gereğinden fazla sert olduğunda viraj içindeki en ufak çukur, dalgalanma ve tümsekte darbeyi ememeyeceği için arka tekerlek sekme yapar bu çok tehlikelidir. işte mcnin arka amortisörleride daha önce çok konuşulduğu gibi çok sert ve kalitesiz. ( bu arada çok yumuşak olursada fazla yaylanma yapar buda iyi değildir )
    3-) lastik havası az olursa buda senin şikayet ettiğin sorunun habercisidir. bununla ilgili uğur ertkinin seminerinde bir konuşma olmuştu hatta uğur ertekin baya bir sinirlenmişti piyasadaki lastikçilere ve motor servislerindeki ustalara. o konuşmayı aktarayım: kitapçıkta ne kadar hava basılması gerektiği yazar sizde o kadar basın. kendilerini mühendislerden daha akıllı sanan tamircilerin dediği; ''abi burda yollar bozuk 3 psi az basalım yada abi senin amortisörler zaten yumuşakmış 2 psi fazla bas beya bişey olmaz gibi laflarına hiç aldırış etmeyin hatta basması gerekn basıncı siz söyleyin, onlara sormayın'' demişti

  13. #3353
    ortadadogulu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2009
    Şehir
    zigetvar.
    Motosikleti
    150 zc < cbf 150 < 150 mc<OPEL ASTRA>Linea
    teker problemini ön ve arka tekerleği michellin yaparak çözdüm. %90 tutunma farketti arkadaşlar. denemenizde fayda var.
    dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
    pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah

  14. #3354
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım virajlarda arkayı bırakma isteği ve arka tarafının huzursuz davranması yada yalpalama yapacak gibi olması mclerde var. bunun en büyük nedeni;
    1-) arka lastiğin gereğinden fazla ince olması. hatta bu konuda mc kullanıcılarından hep şikayetler geldiği için bayilerin bazıları fabrikaya geri bildirimde bulundular, zaten mcx in arka tekerleği bu yüzden daha kalın.
    2-) ss kullanan virajlara deli gibi yatıp çıkan zamanında pistlerede çok gitmiş olan bir abimin dediğine göre üzerindeki arka amortisörlerde virajlarda olumsuz etkiye neden oluyormuş. bunun nedenini ben kendi mantığımla şöyle yorumladım amortisörler gereğinden fazla sert olduğunda viraj içindeki en ufak çukur, dalgalanma ve tümsekte darbeyi ememeyeceği için arka tekerlek sekme yapar bu çok tehlikelidir. işte mcnin arka amortisörleride daha önce çok konuşulduğu gibi çok sert ve kalitesiz. ( bu arada çok yumuşak olursada fazla yaylanma yapar buda iyi değildir )
    3-) lastik havası az olursa buda senin şikayet ettiğin sorunun habercisidir. bununla ilgili uğur ertkinin seminerinde bir konuşma olmuştu hatta uğur ertekin baya bir sinirlenmişti piyasadaki lastikçilere ve motor servislerindeki ustalara. o konuşmayı aktarayım: kitapçıkta ne kadar hava basılması gerektiği yazar sizde o kadar basın. kendilerini mühendislerden daha akıllı sanan tamircilerin dediği; ''abi burda yollar bozuk 3 psi az basalım yada abi senin amortisörler zaten yumuşakmış 2 psi fazla bas beya bişey olmaz gibi laflarına hiç aldırış etmeyin hatta basması gerekn basıncı siz söyleyin, onlara sormayın'' demişti
    Arka amortisör konusunda kesinlikle haklısın.Bende motoru aldığımda fark etmişti.ve YBR amortisörü ile değiştirmiştim.Daha sonra elime orjinal Mobylette amortisörü geçti ve onları taktım.inanırmısın şimdi neredeyse yerlere kadar yatacağım
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  15. #3355

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Benim Bildiğim Kadarı İle Havası İnik Olan Lastik Yanaklardan Aşınır ama Şöylede Bir avantajı Olur Yol Tutuşu Daha İyi Olur Arka Lastiğin Sanki Kayıp gidiyor gibiyse Ya Havası Fazladır Ya amartisör ayarlı Değildir Yada Lastik Kötüdür Havası İnik Olsaydı Tahminimce Daha bi Yolu Kavrardı Lastik
    Sado

  16. #3356
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka amortisör konusunda kesinlikle haklısın.Bende motoru aldığımda fark etmişti.ve YBR amortisörü ile değiştirmiştim.Daha sonra elime orjinal Mobylette amortisörü geçti ve onları taktım.inanırmısın şimdi neredeyse yerlere kadar yatacağım
    abi az önce atlamışım bizim lastikler ince olmasının yanında birde kalitesiz. sende şuan hangi marka lastik var ?

  17. #3357
    kerem182 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    znu 125
    çok teşekürler semih ve cevap yazan bütün arkadaşlar.

    ilhami abi peki amortisör ayarı nasıl yapılır bizim mc lerde?

  18. #3358
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi az önce atlamışım bizim lastikler ince olmasının yanında birde kalitesiz. sende şuan hangi marka lastik var ?
    IRC marka 100/90-18 lastik var.Motosikleti aldığımda arka lastik gözüme ince gelmiş ve hemen değiştirmiştim.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  19. #3359
    atiturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    Akcay/Edremit/Balikesir
    Motosikleti
    şuan BMW R 1150 GS önce R 1150 R vardı
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim Bildiğim Kadarı İle Havası İnik Olan Lastik Yanaklardan Aşınır ama Şöylede Bir avantajı Olur Yol Tutuşu Daha İyi Olur Arka Lastiğin Sanki Kayıp gidiyor gibiyse Ya Havası Fazladır Ya amartisör ayarlı Değildir Yada Lastik Kötüdür Havası İnik Olsaydı Tahminimce Daha bi Yolu Kavrardı Lastik
    Havasi inik lastik dis taraflardan lastigi yedigi dogrudur fakat daha iyi yol tutar kismi kesinlikle yanlis bilgidir.

    ---------- Post added at 16:17 ---------- Previous post was at 16:14 ----------

    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka amortisör konusunda kesinlikle haklısın.Bende motoru aldığımda fark etmişti.ve YBR amortisörü ile değiştirmiştim.Daha sonra elime orjinal Mobylette amortisörü geçti ve onları taktım.inanırmısın şimdi neredeyse yerlere kadar yatacağım
    Ilhami Abi, Mobylette amortisörü kismini biraz daha acar misin? Cidden cok büyük bir fark mi yaratti? önce ve sonra olarak anlatirsan iyi olur. Harhangi bir tadilata gerek kalmadan mi takilabiliyor? Biraz anlatir misin abi.. ilgimi cekti konu...

  20. #3360

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Otomobillerde Bu Bu Böyle Hatta Yol tutuşu Arttığı İçin Yakıt Sarfiyatıda Artıyor Hızıda Biraz Düşüyor
    Motosikletlerde DE Aynı şekildedir Tahminen Çünkü Cross cular Felan Hep Yazıyorlar Havabasıncını 2 düşür diye Tmm Cross Değil ama Bi Mantiken düşüN .
    Şimdi düz bir zemine 200 kg bir cisim 30 cm lik bir basıncımı daha fazla kaymaya neden olur yoksa 50 cm lik bir basıncımı ,Yük Aynı Ama sürtünme Kuvveti artıyor, Bu Şekilde Düşündünmü Hiç Denemeni Tavsiye Ederim Sonuç Eyer Olumsuz Çıkarsa Lütfen Bana Ulaşş Ve Bende Yazayım Verdiğim Bilgi Çok çok yalnıştır diye .KUba Çitada Denemişti Arkdaşım Tavsiyem Üzerine Hızı Düşmüş Ama Tutuş Daha İyi Olduğunu Söyledi
    Sado


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)