Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14181
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    Meriç bu kaçıncı aynı motoru alışın be gülüm :-)
    Neyse tekrar hayırlı olsun diyelim. Sen çiçek gibi yaparsın onu.
    Benimde motor hep kar ve yağmur altında kalıyor. Sadece hava sıfırın altında olduğunda ve kar yağarsa kontak anahtarının deliği donuyor. sıcak su dökmeden anahtarı takamıyosun. Başka sorun olmuyor.
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14182
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı tahsins adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Meriç bu kaçıncı aynı motoru alışın be gülüm :-)
    Neyse tekrar hayırlı olsun diyelim. Sen çiçek gibi yaparsın onu.
    Benimde motor hep kar ve yağmur altında kalıyor. Sadece hava sıfırın altında olduğunda ve kar yağarsa kontak anahtarının deliği donuyor. sıcak su dökmeden anahtarı takamıyosun. Başka sorun olmuyor.
    Maşallah hiç bakmıyorsunuz motorlarınıza..

    Nerde Adil Abim yaaaa...... Benim gibi titiz bi o var galiba...
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  3. #14183
    rapsy_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Meriç o motor çok üşümüş. Benimki daha kar görmedi. hayırlı olsun tekrardan.
    Teşekkürler abi.Daha gidip alamadık motoru.Geriteyim vuracam kırbacı Yazık garip bu günleri çok arıyacak



    Alıntı tahsins adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Meriç bu kaçıncı aynı motoru alışın be gülüm :-)
    Neyse tekrar hayırlı olsun diyelim. Sen çiçek gibi yaparsın onu.
    Benimde motor hep kar ve yağmur altında kalıyor. Sadece hava sıfırın altında olduğunda ve kar yağarsa kontak anahtarının deliği donuyor. sıcak su dökmeden anahtarı takamıyosun. Başka sorun olmuyor.
    Teşekkürler abi Şeker değil eriyecek.Yağmur çamur gördükten sonra gerekli yerleri yağlayıp temizledikten sonra bişicik olmaz.



    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maşallah hiç bakmıyorsunuz motorlarınıza..

    Nerde Adil Abim yaaaa...... Benim gibi titiz bi o var galiba...
    O konuda hakkımı yiyiyorsunn Uygun yer olduktan sonra bende dikkat ediyorumda ne kapatcak yer nede motorla uğraşacak boş vakit var.Eski wolfün bikaç resmini atam




  4. #14184
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Ben o wolfü bi yerlerden hatırlıyom ama

  5. #14185
    rapsy_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben o wolfü bi yerlerden hatırlıyom ama
    Bak bakalım yanındakinide hatırlıcan mı

  6. #14186
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı rapsy_09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O konuda hakkımı yiyiyorsunn Uygun yer olduktan sonra bende dikkat ediyorumda ne kapatcak yer nede motorla uğraşacak boş vakit var.Eski wolfün bikaç resmini atam

    http://imagesturk.net/images/2015/01...12033afa6a.jpg

    http://imagesturk.net/images/2015/01...3421044cb3.jpg
    Bak bu fotoğraflar iyiymiş.. Teker altına konulmuş tahtalar falan iyi düşünülmüş detaylar.. tabiri caizse cıncık gibi olmuş...

    Ben 40 TL ye bi branda aldım..motosikletin üzerine örttüğüm zaman tekerlekler dahi görünmüyor..Bi branda şart...

    Bu arada depo üstü korumanın bir modeli var mı.. bi tanede ben alayım..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  7. #14187
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    meriç o depo korumayı nasıl yaparız ? satılıyor mu ?
    diz örtüsü anasını ağlattı deponun ?
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?

  8. #14188
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Alıntı rapsy_09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak bakalım yanındakinide hatırlıcan mı
    http://imagesturk.net/images/2015/01...0x600902b1.jpg
    Bu motorlar bir zamanlar bodrumda baya beraber gezdiler. Milas, söke, Davutlar, Kuşadası, datça, Marmaris, Muğla...... Binlerce km beraber.

  9. #14189
    rapsy_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Depo kılıfını kaskı depo üstüne koyunca kayıyor diye yaptırmıştım.Hazır bulamadım nasıl birşey istediğimi oto döşemecisine tarif etmiştim sonuç olarak böyle bişi çıkmıştı.20-30 lira gibi bir ücret ödemiştim.
    tahsins ve Salih_T bunu beğendiler.

  10. #14190

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Deneme için koydum oynatıyor

  11. #14191
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    Adil abi, öncam olursa daha hızlı gider bence. Çünkü rüzgar göğsüne çarpınca paraşüt etkisi yapar.öncam olunca rüzgara çarparak değilde rüzgarı yararak gidiyosun.
    Topcasede hızı etkilemezde rüzgarda dengeyi bozuyor işte

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

    Alıntı rapsy_09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depo kılıfını kaskı depo üstüne koyunca kayıyor diye yaptırmıştım.Hazır bulamadım nasıl birşey istediğimi oto döşemecisine tarif etmiştim sonuç olarak böyle bişi çıkmıştı.20-30 lira gibi bir ücret ödemiştim.
    Meriç bide arka balata ve zincir sorunum var. Sende yaşıyomuydun bu sorunları ?
    1) Yansanayi ybr balatası var arkada. arka kampana içi bir müddet kullanınca balata tozu yapıyor. Arka fren tutmamaya başlıyor. Kampanayı söküp hava tutuyorum gene fren güzel tutuyor. 1000km kadar kullanıyorum gene toz yapıyor ve fren tutmamaya başlıyor. Böyle bir kısırdöngü. Ne önerirsin ? Orjinal ybr balatası taksam tozdan etkilenmeme olur mu ?
    2) zincirin derdi bitmiyor. 200kmde yağlıyorum. 500kmde bir geriyorum. 5000-6000km de bir zinciri değiştiriyorum. 10.000kmde dişlileride değiştiriyorum. Bıktım zincirden. Oringli alsam dahamı geç uzar dersin. ? Yada orjinal ybr oringli zincir dişli setmi alsam ? Ne tavsiye edersin ?
    Benim km 36.000 oldu bu arada ;-)
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?

  12. #14192
    rapsy_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Alıntı tahsins adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adil abi, öncam olursa daha hızlı gider bence. Çünkü rüzgar göğsüne çarpınca paraşüt etkisi yapar.öncam olunca rüzgara çarparak değilde rüzgarı yararak gidiyosun.
    Topcasede hızı etkilemezde rüzgarda dengeyi bozuyor işte

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------



    Meriç bide arka balata ve zincir sorunum var. Sende yaşıyomuydun bu sorunları ?
    1) Yansanayi ybr balatası var arkada. arka kampana içi bir müddet kullanınca balata tozu yapıyor. Arka fren tutmamaya başlıyor. Kampanayı söküp hava tutuyorum gene fren güzel tutuyor. 1000km kadar kullanıyorum gene toz yapıyor ve fren tutmamaya başlıyor. Böyle bir kısırdöngü. Ne önerirsin ? Orjinal ybr balatası taksam tozdan etkilenmeme olur mu ?
    2) zincirin derdi bitmiyor. 200kmde yağlıyorum. 500kmde bir geriyorum. 5000-6000km de bir zinciri değiştiriyorum. 10.000kmde dişlileride değiştiriyorum. Bıktım zincirden. Oringli alsam dahamı geç uzar dersin. ? Yada orjinal ybr oringli zincir dişli setmi alsam ? Ne tavsiye edersin ?
    Benim km 36.000 oldu bu arada ;-)
    Sorunun olan parçalar sarf malzemeleri.Kullanıma baglı olarak kullanım ömrü değişebilir.
    Anladığım kadarıyla biraz hor kullanıyorsun.Bu kadar kısa gitmesini ancak bu şekilde açıklayabilirim.

    Fren performansı balata malzemesine bağlı olarak değişir.Balata kampanaya sürtünür ve aşınır.Bu sürtünme kuvvetine göre de yavaşlama performansın değişir.Balatanın toz yapması sürtünme kuvvetini etkilediğinden fren performansınıda değiştirir.Bu noktada balata malzemesi etkeni devreye giriyor.Malzeme çok yumuşak olursa çabuk aşınır,çabuk toz yapar iyi yavaşlama sağlar.Balata çok sert olursa çok aşınmaz az toz yapar buna bağlı olarakta az yavaşlatır.Tam 2 sinin arasını bulman senin sorununu çözebilir.
    Bu tozlanma olayında kullanımda etkili abi.Frenlerken tüm yük arka frene bindiriyorsan kaliteli bir balatada kullansan aynı sorunla karşılaşabilirsin.Ufak bir kullanım tavsiyesi vereyim abi sana.Yavaşlamak istediğinde motoru vitesten çıkarma komprasör yapsın motor belli bir oranda motor yavaşlıyacaktır.Aynı anda ön freni hafif hafif sıkarsan ve kaycağını hissettiğin anda arka frenide kullanırsan bu süreyi 2 veya 3 kat uzatabilirsin.

    2. Soruna gelelim.Zincir uzamasında kullanım ve yük etkili abi.Aşırı yüklü kullanıyorsan veya ani hareketler yapıyorsan dediğin sorun olabilir.Çin malı zincir dişli normal kullanımda 15-20 bin km götürür diye düşünüyorum.Kullanırken özellikle kalkışta ve yavaşlarken vites düşürürken debrajı ani salmadan kaçın abi.Yük konusunuda şöyle açıklıyayim.Zincire en fazla ilk hareket anında yük biniyor.100 kg lık bir kütleye hareket kazandırmak için uygulanacak kuvvetle 200 kg lık bir kütleye hareket kazandırmak için uygulanacak kuvvet farklıdır.Bu kuvveti zincir aracılığı ile aktarıldığını düşünürsek zincirin uzamasını normal.Kaliteli bir malzemeden yapılan zincir veya oringli kaliteli bir zincir bu sorunu en aza indirebilir ama dediğim kullanım hatalarını ne kadar kaliteli malzeme kullanırsan kullan sarf malzemelerinin deforme olmasına neden olacaktır.Fiyat olarak birine 1 kerede verecegin para ile diğerinden 3-4 tane alırbilirsin.

    Önemli parçaları kaliteli kullanmanı tavsiye ederim abi.Hepsini toparlarsak herşeyden önce kullanım alışkanlıklarını değiştirmen lazım abi Kal sağlıcakla.
    tahsins bunu beğendi.

  13. #14193
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Meriç bizim karakızın pornografik fotolarını paylaşmışsın

    Resimler sadece akşamdan sabaha kadar yağan karı göstermek için çekildi arkadaşlar ertesi sabah üzerindeki karlar temizlendi yıkandı yağlandı kuru yere alındı karakızımız

    Bu arada motor dediğin kar görecek Adem ağa görecekki yolda belde kara denk gelirse şayet şaşırmıcak ama ne yazıkki senin motor daha o bahtiyarlığa erişemedi nasip olmadı şöyle bi 50 cm karın üzerinde teker çevirmek

    Motorumdan çok memnundum halende memnunum fakat geçtiğimiz sezon bi faaliyet gösteremedim vaziyete bakılırsa önümüzdeki sezondada aynı durum tekrar edecek bende dedimki Meriç kardeşim bari bu sezonu dolu dolu yaşasın sağdan soldan isteyen oldu onlarada kardeşime gönderdim Manisaya o binecek dedim geçtim

    Meriç iyi bak karakıza gelecek 2 sezon sonra yapacağı uzun kmlerde bana dert açmasın bakalım
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  14. #14194

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Soğuk moğuk demedim bugün yıkadım motoru


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------

    [/COLOR][IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG][COLOR="Silver"][COLOR="Silver"[COLOR="Silver"][COLOR="Silver"][COLOR="Silver"][COLOR="Silver"][COLOR="Silver"]
    vedkum bunu beğendi.

  15. #14195
    4Vale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-İstanbul
    Motosikleti
    Nk250
    Merhaba ben bu forumun gizli takipçilerindenim motorlarınız çok güzel maşallah.
    gezginmotor, Salih_T ve vedkum bunu beğendiler.

  16. #14196
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    Adil abi maşallah egsozun boyası bile solmamış.senin km kaç ? Yoksa boyadın mı egsozu ? Benimki tamamen pas rengine döndü :-)
    gezginmotor bunu beğendi.
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?

  17. #14197

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Alıntı tahsins adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adil abi maşallah egsozun boyası bile solmamış.senin km kaç ? Yoksa boyadın mı egsozu ? Benimki tamamen pas rengine döndü :-)
    Tahsin benim egzozun silindir çıkışı alt kısmında başladı,egzozdaki paslanmaya hiçbirşey para etmiyor fakat sık sık yağlayarak biraz geciktiriyorum.Wd 40 ve çıkma motor yağı kullanıyorum.

  18. #14198
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Sayfa şenlenmiş ben wolfü eşşek niyetine kullanıyorum arkadaşlar. Minimum masraf, minimum yakıt, minimum vergi. 31 tl inazuma yı arada zevk için gezmek için. 125 CC de wolf iyi motor. 3 yıl oldu alalı. Hala üstüne eski aküsü var. 5 yıllık falan zaar
    vedkum bunu beğendi.

  19. #14199

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Salih_T ve vedkum bunu beğendiler.

  20. #14200
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı gezginmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Soğuk moğuk demedim bugün yıkadım motoru


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------

    [/COLOR]http://<a href="http://hizliresim.co...O9.jpg</a></a>
    http://<a href="http://hizliresim.co...EN.jpg</a></a>[COLOR="Silver"][COLOR="Silver"[COLOR="Silver"][COLOR="Silver"][COLOR="Silver"][COLOR="Silver"][COLOR="Silver"]

    Heyt beeeeeaaaa.... Adil abim yine motorunu çiçek gibi yapmış.. Koyma abi böyle fotoğraflar nazar değecek...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

    Alıntı rapsy_09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorunun olan parçalar sarf malzemeleri.Kullanıma baglı olarak kullanım ömrü değişebilir.
    Anladığım kadarıyla biraz hor kullanıyorsun.Bu kadar kısa gitmesini ancak bu şekilde açıklayabilirim.

    Fren performansı balata malzemesine bağlı olarak değişir.Balata kampanaya sürtünür ve aşınır.Bu sürtünme kuvvetine göre de yavaşlama performansın değişir.Balatanın toz yapması sürtünme kuvvetini etkilediğinden fren performansınıda değiştirir.Bu noktada balata malzemesi etkeni devreye giriyor.Malzeme çok yumuşak olursa çabuk aşınır,çabuk toz yapar iyi yavaşlama sağlar.Balata çok sert olursa çok aşınmaz az toz yapar buna bağlı olarakta az yavaşlatır.Tam 2 sinin arasını bulman senin sorununu çözebilir.
    Bu tozlanma olayında kullanımda etkili abi.Frenlerken tüm yük arka frene bindiriyorsan kaliteli bir balatada kullansan aynı sorunla karşılaşabilirsin.Ufak bir kullanım tavsiyesi vereyim abi sana.Yavaşlamak istediğinde motoru vitesten çıkarma komprasör yapsın motor belli bir oranda motor yavaşlıyacaktır.Aynı anda ön freni hafif hafif sıkarsan ve kaycağını hissettiğin anda arka frenide kullanırsan bu süreyi 2 veya 3 kat uzatabilirsin.

    2. Soruna gelelim.Zincir uzamasında kullanım ve yük etkili abi.Aşırı yüklü kullanıyorsan veya ani hareketler yapıyorsan dediğin sorun olabilir.Çin malı zincir dişli normal kullanımda 15-20 bin km götürür diye düşünüyorum.Kullanırken özellikle kalkışta ve yavaşlarken vites düşürürken debrajı ani salmadan kaçın abi.Yük konusunuda şöyle açıklıyayim.Zincire en fazla ilk hareket anında yük biniyor.100 kg lık bir kütleye hareket kazandırmak için uygulanacak kuvvetle 200 kg lık bir kütleye hareket kazandırmak için uygulanacak kuvvet farklıdır.Bu kuvveti zincir aracılığı ile aktarıldığını düşünürsek zincirin uzamasını normal.Kaliteli bir malzemeden yapılan zincir veya oringli kaliteli bir zincir bu sorunu en aza indirebilir ama dediğim kullanım hatalarını ne kadar kaliteli malzeme kullanırsan kullan sarf malzemelerinin deforme olmasına neden olacaktır.Fiyat olarak birine 1 kerede verecegin para ile diğerinden 3-4 tane alırbilirsin.

    Önemli parçaları kaliteli kullanmanı tavsiye ederim abi.Hepsini toparlarsak herşeyden önce kullanım alışkanlıklarını değiştirmen lazım abi Kal sağlıcakla.

    Meriç kardeş bu yazısında.. Tahsin kardeşime birazcık yüklenmiş gibi..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------

    Tahminim 1,5-2 aya kadar Ankara da motosiklete binilecek hava olur gibi.. Tabi bu söylediğim benim açımdan geçerli bir durum, +15 derece altı sıcaklıklar bana göre değil.. Yoksa -5 derece havada bile Motor sürenleri görüyorum..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)