Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1921
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun startörü kurtarmışın belkide genelde kayış sürtüp kısa devre ile kavrulmaya sebeb oluyor acele kapagı açıp bende kontrol edeceğim.2 tip hava filitresi var enjeksiyonlu modellerinki dikdörtgen geniş ve 115 tl karbüratörlülerinki dikdörtgen kutu gbi derin 25 -30 tl civarında merkez yedek parçada vardı 3 gün önce sormuştum ordan bakabilirsin bulamazsan beni ara araştırayım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------

    nurettin kardeşim ben senin yerinde olsam bakımını yaptırdıgım servisi bir güzel haşlardım filitre o hale gelinceye kadar değişmezmi nasıl bakıyorlar bence iyi bir servis bul birde kayış nasıl sürtüyor kablolara kayısın gerdirmemişlermi bolmu yoksa onuda kontrol et bence
    merhaba abi( bir yıl farkla) vallahi ben önce regal raptor kullanıyordum onun servisine bir uğrayayım dedim baktı bu görülen yanıktan ziyade sürtünmedir dedi ve statorda bir şey yok , ben kabloları onaracağım sadece dedi fakat inanamadığım için illa açmasını istedim . açtı ve hakikaten stator sapasağlamdı üstelik kaliteninde hiç söylendiği kadar kötü olmadığını söyledi ve hatta çokta beğendi. dediğine göre kablolar sürtünmeye bağlı gömleklerinin yırtılması sonucu kısa devre yapıp konjektoru yakmış bir güzel bakım yaptı,ayrıca kapağın açılmasında ustaların geçirdiği conta olayıda yaşanmadı ve aynı conta kullanıldı ve conta değişimi sadece para almak için yapılan bir şey olduğunu söyledi.
    motor yağıda yetersiz bulundu(300 m'ye kadar)ve tamamlandı. hava filitresine de yine o baktı,şimdilik kafes şeklinde olan bölümü yırtık ince bir sünger geçirdi(filitre alınana kadar)
    kabloların çıktığı yeri korumaya aldı yarın resmini koyarım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1922

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    serdar kardeşim sogutma suyu seviyesi akunun altındaki beyaz plastik su kabında maksimum yazan yere kadar doldur ancak arda bir radyatör kapagını açıp kontrol etmek gerekir bazen hava yapıp yedek depodan suyu çekemez radyatör kapagını açıp iyice sıfır doldurmak gerekir radyatör kapagı deponun sag kenarında ki üçgen grenajın altındadır suyu antifirizle yarı yarıya karıştırp koymak gerekir[/SIZE]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:04 ----------

    Şimdi bu yazılanlardan sonra bende diyorum ki birini bulup şu statörü bir kontrol ettireyim ama kimi ? Bu motoru bilen ve bu ölçümleri yapabilecek donanıma sahip bir usta ( usta gibi usta ) nerede var. Tabi İstanbul' da




    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:06 ----------

    ahmet kardeşim bir gün ugrarsan ölçümlerini yapabilirim kısa devre var yok anlayabiliriz ama sıkıntı çıkmaz inşallah
    Abi saol seninde müsait olduğun bir gün yanına uğramak isterim. Belki cumartesi günü olabilir.

    Bu arada arkadaşlar statör konusundan önemli değil ama şu ruhsatta yazan 1 kişi sorunu sanıyorum çözülüyor üstelik ben hiçbirşey yapmadan. Bugün tüv e gittim araç tespiti için. tespiti yapacak görevli aracın yanına geldiğinde ilk yaptığı şey EK-1 formundaki koltuk sayısı hanesini çizerek 2 yazmak oldu. Sordum bunu neden yaptınız diye ( kaşınıyorum ya ) Görevli arkadaş bana trafik şubeleri hata yapıyor bu motorlar 2 kişiliktir dedi. Biz gelenleri hep bu şekilde düzeltip gönderiyoruz dedi. Walla dedim süper en azından birinin hatasını düzeltecek başka biri de varmış

  3. #1923
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı Ahmet Güney adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi saol seninde müsait olduğun bir gün yanına uğramak isterim. Belki cumartesi günü olabilir.

    Bu arada arkadaşlar statör konusundan önemli değil ama şu ruhsatta yazan 1 kişi sorunu sanıyorum çözülüyor üstelik ben hiçbirşey yapmadan. Bugün tüv e gittim araç tespiti için. tespiti yapacak görevli aracın yanına geldiğinde ilk yaptığı şey EK-1 formundaki koltuk sayısı hanesini çizerek 2 yazmak oldu. Sordum bunu neden yaptınız diye ( kaşınıyorum ya ) Görevli arkadaş bana trafik şubeleri hata yapıyor bu motorlar 2 kişiliktir dedi. Biz gelenleri hep bu şekilde düzeltip gönderiyoruz dedi. Walla dedim süper en azından birinin hatasını düzeltecek başka biri de varmış
    arkadaşım sorun çözüldüyse sevinirim benim rusatta 2 kişilik yazıyor
    file:///C:/Users/Nurettin/Desktop/IMG_0688.JPG

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:54 ----------

    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun startörü kurtarmışın belkide genelde kayış sürtüp kısa devre ile kavrulmaya sebeb oluyor acele kapagı açıp bende kontrol edeceğim.2 tip hava filitresi var enjeksiyonlu modellerinki dikdörtgen geniş ve 115 tl karbüratörlülerinki dikdörtgen kutu gbi derin 25 -30 tl civarında merkez yedek parçada vardı 3 gün önce sormuştum ordan bakabilirsin bulamazsan beni ara araştırayım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------

    nurettin kardeşim ben senin yerinde olsam bakımını yaptırdıgım servisi bir güzel haşlardım filitre o hale gelinceye kadar değişmezmi nasıl bakıyorlar bence iyi bir servis bul birde kayış nasıl sürtüyor kablolara kayısın gerdirmemişlermi bolmu yoksa onuda kontrol et bence

    ustanın stator çıkışındaki boşluğa yaptığı müdahele
    bence gayet efektif bir çözüm

    file:///C:/Users/Nurettin/Desktop/IMG_0689.JPG
    file:///C:/Users/Nurettin/Desktop/IMG_0690.JPG
    file:///C:/Users/Nurettin/Desktop/IMG_0691.JPG
    file:///C:/Users/Nurettin/Desktop/IMG_0692.JPG

  4. #1924
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ustanın stator çıkışındaki boşluğa yaptığı müdahele
    bence gayet efektif bir çözüm

    file:///C:/Users/Nurettin/Desktop/IMG_0689.JPG
    file:///C:/Users/Nurettin/Desktop/IMG_0690.JPG
    file:///C:/Users/Nurettin/Desktop/IMG_0691.JPG
    file:///C:/Users/Nurettin/Desktop/IMG_0692.JPG

    Bu linkler sadece senin bilgisayarında açılır Nurettin abi
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  5. #1925
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS

    Çakmak soketi

    Beyler,

    Navigasyon, pompa, cep telefonu, vs.. için bir çakmak soketi olayına girişmeye karar verdim. Ben su izolasyonu da sağlayan deniz tipi bir çakmak soketi alayım diyorum. Motorun ambiyansını bozmamak için ya altta gözönü olmayan bir yere aşağıdaki tipte bir şeyi;

    http://www.marintek.com.tr/marintekd...Id=43&pId=1117

    Veya gidon üzerine krom kaplı aşağıdaki gibi bir şeyi koyayım diyorum ;

    http://www.marintek.com.tr/marintekd...Id=43&pId=1125

    Tabi ikincisi çakmakla beraber geliyor, çakmak üzerindeyken izolasyon durumu nasıl olur, içine su girerse kısa devre olur mu gibi tereddütlerim de yok değil.

    Aslında bunların bir de Çakmak+USB setleri var. O zaman daha enterasan elektronik aletler de kullanılabilir olur ama kombine soketin marine tipi olanını henüz Türkiye'den bulamadım.

    Bizim alete montaj yapan var mı aranızda? Ve soket önerisi olan?

    Bir de navigasyonun vakum ayağı depoyu tutar mı acaba? Sarsıntıyla düşer diye tereddütüm var. Belki de manyetik birşeyler bulmak lazım. Öneriniz var mı?
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  6. #1926
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler,

    Navigasyon, pompa, cep telefonu, vs.. için bir çakmak soketi olayına girişmeye karar verdim. Ben su izolasyonu da sağlayan deniz tipi bir çakmak soketi alayım diyorum. Motorun ambiyansını bozmamak için ya altta gözönü olmayan bir yere aşağıdaki tipte bir şeyi;

    http://www.marintek.com.tr/marintekd...Id=43&pId=1117

    Veya gidon üzerine krom kaplı aşağıdaki gibi bir şeyi koyayım diyorum ;

    http://www.marintek.com.tr/marintekd...Id=43&pId=1125

    Tabi ikincisi çakmakla beraber geliyor, çakmak üzerindeyken izolasyon durumu nasıl olur, içine su girerse kısa devre olur mu gibi tereddütlerim de yok değil.

    Aslında bunların bir de Çakmak+USB setleri var. O zaman daha enterasan elektronik aletler de kullanılabilir olur ama kombine soketin marine tipi olanını henüz Türkiye'den bulamadım.

    Bizim alete montaj yapan var mı aranızda? Ve soket önerisi olan?

    Bir de navigasyonun vakum ayağı depoyu tutar mı acaba? Sarsıntıyla düşer diye tereddütüm var. Belki de manyetik birşeyler bulmak lazım. Öneriniz var mı?
    serdar kardeşim ben çakmak çıkışı yaptım 5 tl araba için olanlardan aldım göterge panelinin altına sıcak silikonla bir güzek monte ettim bir yıldır kullanıyorum bir problem çıkmadı orası kolayla su alan bir yer değil hemde gizli oluyor göze batmıyor ben fm tivitier için yapmıştım yolda giderkende kontrolü kolay oluyor ama (kavşakta kontrol etmeye kalkarsan benim gibi bacagı kırıasın )elektirk baglantısınıda göstergeye gelen ana hattan aldım ancak fazla güç çeken pompa vs için ayrı bir koblo çekmek gerekir
    ayrıca götergeyi açmışken dönüş sinyalleri için 2 adet buzzır ilave ettim benim gibi sinyali unatan insana baya bir faydası oluyor tavsiye ederim


    ahmet kardeşim beklerim gel cumartesi iş yerimdeyim tel açarsan daha iyi olur 5322124353

  7. #1927
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Abi sinyal fikri gayet güzel, ben de unutuyorum. Birgün başıma bir iş gelecek

    Sinyal buzzer ile ilgili olarak nereye ne taktın? Bir de çakmak soketinin montajlı halinin fotoğrafını koyarsan çok sevinirim. Görüntü açısından bir fikir verir....
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  8. #1928
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    resim yüklemeyi unutmuşum, hatırlatan olursa sevinirim.


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:04 ----------






  9. #1929

    Üyelik
    29 Nisan 2010
    merhaba arkadaşlar sitenize yeni üye oldum motorumu sattım ve gv 650 hayranıyım satılık motorlar varsa görüşelim bursadayım herkezin yolu açık olsun

  10. #1930
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    resimleri yükledim.
    statordan çıkan kablolar ve ruhsat

  11. #1931
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [SIZE="3"]2 adet buzzır ilave ettim benim gibi sinyali unatan insana baya bir faydası oluyor tavsiye ederim
    Abi bir de bu buzzer'ı nereye sığdırdın? Gösterge paneline mi yoksa? Ve Buzzer nasıl ses çıkarıyor? Mesela;

    "cıkcık..............cıkcık..............cıkcık... .......cıkcık"

    Gibi mi yoksa ;

    "dıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı ıııııııııııııııııııt" gibi mi?



    Evet soru komik ama ses benim için önemli, dalga geçmeyin
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  12. #1932
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi bir de bu buzzer'ı nereye sığdırdın? Gösterge paneline mi yoksa? Ve Buzzer nasıl ses çıkarıyor? Mesela;

    "cıkcık..............cıkcık..............cıkcık... .......cıkcık"

    Gibi mi yoksa ;

    "dıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı ıııııııııııııııııııt" gibi mi?



    Evet soru komik ama ses benim için önemli, dalga geçmeyin
    buzeri gösterge panelinin nikelajını açıyorsun eletronik devrelerin altında sıgacak yere silikon la yapıştıryorsun buzerlerin sesi değişik değişik var elektronik malzeme satan bi yerden istediğin sesde bulabilirsin ben sola dönüşü beeeeb bebeb yaptım saga dönüşü bib bib şekline 2 farklı sesle yaptım ses biraz fazla olmalıki rüzgarda filan rahat duyarsın 1tl büyüklügündekiler iyi ses verir

  13. #1933
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Orjinali

    Sardırdıktan sonra,

    İkisi arasındaki farkı anlamak için usta olmaya gerek yok,elinize alıp bakınca anlaşılıyor.Ölçümde yüksek devirde orjinal yetersiz kalıyor,yoksa benimkide yanmamıştı.
    Conta için kestirdiğim parça Alman malı ve 5 tl tuttu. Statörü sökerken illaki deforme olduğundan tereddütsüz yeniledim. İşlem sonrası hergün kullanıyorum artık şikayetim kalmadı.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  14. #1934
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    Alıntı ozteks adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar sitenize yeni üye oldum motorumu sattım ve gv 650 hayranıyım satılık motorlar varsa görüşelim bursadayım herkezin yolu açık olsun
    benim motorum satlık arayabilirsin 05322124353 daha önceki sahifelerdede resm var benim mesajlarıma bakarsan bulursun görüşmek üzere

  15. #1935
    KARANIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2010
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    fz6 Fazer
    arkadaşlar herkese selam bende yeni üye oldum ist.tarabyaüstünde oturuyorum adım ERSİN bir hafta önce çok beğenerek gv 650 aldım genelde memnunum ama daha bakım yaptırmadım.1. viteste motor düşük devirde tekliycek gibi oluyor,daha önce 250lik jinlun motorum vardı. yani büyük cc nin acemisiyim benmi yanlış kullanıyorum acaba diye düşündüm.ayrıca yakıt miktarıda bayağı fazla geldi bana full depo 170 km. yaptım kırmızı yandı .fazla hızda yapmadım motoruda zorladığımı düşünmüyorum çünkü okadarda acemi değilim .yakıt konusundaki düşüncelerinizi ve maslak,şişli,beşiktaş taraflarında bakım yaptırmak için tavsiye edebileceğiniz bir usta varmıdır.

  16. #1936
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı KARANIM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese selam bende yeni üye oldum ist.tarabyaüstünde oturuyorum adım ERSİN bir hafta önce çok beğenerek gv 650 aldım genelde memnunum ama daha bakım yaptırmadım.1. viteste motor düşük devirde tekliycek gibi oluyor,daha önce 250lik jinlun motorum vardı. yani büyük cc nin acemisiyim benmi yanlış kullanıyorum acaba diye düşündüm.ayrıca yakıt miktarıda bayağı fazla geldi bana full depo 170 km. yaptım kırmızı yandı .fazla hızda yapmadım motoruda zorladığımı düşünmüyorum çünkü okadarda acemi değilim .yakıt konusundaki düşüncelerinizi ve maslak,şişli,beşiktaş taraflarında bakım yaptırmak için tavsiye edebileceğiniz bir usta varmıdır.
    ERSİN HOŞ GELDİN MOTORUN HAYIRLI OLSUN KAZASIZ GÜZEL GÜNLERDE KULLANMAK NASİB OLSUN MOTORUN KAÇ KM DE DEPO DOLUYKEN 300 KM YAPMASI GEREKİR SEN ÇOK BENZİN YAKMIŞIN JİKLE ÇEKİLİ FİLANMI GİİTİN DÜŞÜK DEVİRDE TEKLEMESİ BOGULMASINDAN YANİ ZENGİN KARIŞIM DAN OALABİLİR VEYA ROLANTİ ÇOK DÜŞÜKSE OLABİLİR SANA YAKIN SERVİS SANAYİ SİTESİNDE UZAY ARKADAŞIMIN TAVSİYE ETTİĞİ BİR USTA VAR DAHA ÖNCEKİ SAHİFELERE BAKARSAN TELİ FİLAN YAZMIŞ BİRDE BENİM TANIDIĞIM RESMİ SERVİS UGUR BEY VAR MECİDİYEKÖYDE MERKEZ YEDEK PARÇA DİYE ARATIR ADRESİ TELİ ÇIKAR VEYA YARIN BENİ ARA TELİNİ VEREYİM MSN DENDE SORABİLİRSİN kayar2@hotmail.com eklersen yazışırız telimde 5322124353 anadolu yakasına gelirsen ara tanışalım elimden geldiğince yardımcı olurum

  17. #1937
    KARANIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2010
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    fz6 Fazer
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [sıze="3"]ersin hoş geldin motorun hayırlı olsun kazasız güzel günlerde kullanmak nasib olsun motorun kaç km de depo doluyken 300 km yapması gerekir sen çok benzin yakmışın jikle çekili filanmı giitin düşük devirde teklemesi bogulmasından yani zengin karışım dan oalabilir veya rolanti çok düşükse olabilir sana yakın servis sanayi sitesinde uzay arkadaşımın tavsiye ettiği bir usta var daha önceki sahifelere bakarsan teli filan yazmış birde benim tanıdığım resmi servis ugur bey var mecidiyeköyde merkez yedek parça diye aratır adresi teli çıkar veya yarın beni ara telini vereyim msn dende sorabilirsin kayar2@hotmail.com eklersen yazışırız telimde 5322124353 anadolu yakasına gelirsen ara tanışalım elimden geldiğince yardımcı olurum[/sıze]
    çok teşekkür ederim 22000 de aldım aldığım arkadaş aktarma kayışını aküyü ve konjektörü değiştirmiş ama 19000 bakımda bujıleri değiştirmemiş hava filtresi ne durumda onuda bilmiyorum.rolanti biraz düşük gibi ama ayarını yapamadım.sağa sola tam dönmuyordu,bende zorlamadım.jikleyide hep kontrol ederim.tavsiyeleriniz için de teşekkürler karşıya yolum düşerse yanınıza uğrarım.iyi geceler.

  18. #1938
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Alıntı KARANIM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok teşekkür ederim 22000 de aldım aldığım arkadaş aktarma kayışını aküyü ve konjektörü değiştirmiş ama 19000 bakımda bujıleri değiştirmemiş hava filtresi ne durumda onuda bilmiyorum.rolanti biraz düşük gibi ama ayarını yapamadım.sağa sola tam dönmuyordu,bende zorlamadım.jikleyide hep kontrol ederim.tavsiyeleriniz için de teşekkürler karşıya yolum düşerse yanınıza uğrarım.iyi geceler.
    hoşgeldiniz yakıt oranınız yaklaşık bizm motorlara oranla 2 katı fazla,ciddi bir durum olduğunu düşünmüyorum,ilk işiniz bujiye el atmak olabilir.Formda güzel günler geçirmeniz dilerim.Hayırlı olsun...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  19. #1939
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    ersin benzin yakışı için hava filitresi çok önemli bujide bence onları öncelikle değiştir daha sonra (kaç model yazmamışın heralde karbüratörlü ) karbüratör şamandıra ayarları veya şamandıra iğneleri tam görev yapıyormu onlara bakılması lazım enjektörlü ise egsoz sensörü ve hava debi ölçer onlara bakılması gerekir . eger motorda benzin filitresi yoksa mutlaka takılması nı tavsiye ederim ufak bir pislik memeleri tıkayıp ugraştırıyor sonra . birde motoru çok devirli kullanıyorsan oda sarfiyatı artırır ama ne kadar devirlide kullansan 2 misli artmaz acilen 2 servisten birine gitki benzincileri zengin etme

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:46 ----------

    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orjinali

    Sardırdıktan sonra,

    İkisi arasındaki farkı anlamak için usta olmaya gerek yok,elinize alıp bakınca anlaşılıyor.Ölçümde yüksek devirde orjinal yetersiz kalıyor,yoksa benimkide yanmamıştı.
    Conta için kestirdiğim parça Alman malı ve 5 tl tuttu. Statörü sökerken illaki deforme olduğundan tereddütsüz yeniledim. İşlem sonrası hergün kullanıyorum artık şikayetim kalmadı.
    yüksek devirde altarnatörler genelde voltajı daha yükseltmesi gerekir yetersiz kalıyor derken ateşlemeyi mi düzgün yapmıyordu motor tekliyormuydu aslında ateşleme bobinleri fazla akım çekmezler hiç sarj çıkarmasada akünün şarjı 10 volta kadar ateşlemeyi saglaması gerekir diye düşünüyorum siz ölçümü konjöktörden öncemi sonramı yaparak karar verdiniz merak ettim.eski startörle ne degerler çıktı sardırdıktan sonra hangi degerleri aldınız volt ve amper olarak hayırlı sürüşler

  20. #1940
    KARANIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2010
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    fz6 Fazer
    Alıntı mrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hoşgeldiniz yakıt oranınız yaklaşık bizm motorlara oranla 2 katı fazla,ciddi bir durum olduğunu düşünmüyorum,ilk işiniz bujiye el atmak olabilir.Formda güzel günler geçirmeniz dilerim.Hayırlı olsun...
    çok teşekkürler benimde aklıma buji geldi ilk olarak çünkü bakımda bujiyi temizlemişler sadece ona baktıracam.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------

    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ersin benzin yakışı için hava filitresi çok önemli bujide bence onları öncelikle değiştir daha sonra (kaç model yazmamışın heralde karbüratörlü ) karbüratör şamandıra ayarları veya şamandıra iğneleri tam görev yapıyormu onlara bakılması lazım enjektörlü ise egsoz sensörü ve hava debi ölçer onlara bakılması gerekir . eger motorda benzin filitresi yoksa mutlaka takılması nı tavsiye ederim ufak bir pislik memeleri tıkayıp ugraştırıyor sonra . birde motoru çok devirli kullanıyorsan oda sarfiyatı artırır ama ne kadar devirlide kullansan 2 misli artmaz acilen 2 servisten birine gitki benzincileri zengin etme

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:46 ----------



    yüksek devirde altarnatörler genelde voltajı daha yükseltmesi gerekir yetersiz kalıyor derken ateşlemeyi mi düzgün yapmıyordu motor tekliyormuydu aslında ateşleme bobinleri fazla akım çekmezler hiç sarj çıkarmasada akünün şarjı 10 volta kadar ateşlemeyi saglaması gerekir diye düşünüyorum siz ölçümü konjöktörden öncemi sonramı yaparak karar verdiniz merak ettim.eski startörle ne degerler çıktı sardırdıktan sonra hangi degerleri aldınız volt ve amper olarak hayırlı sürüşler
    motor 2006 karbüratörlü model eyvallah sanayidekine gideceğim teşekkürler


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler