Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1821
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Daha önceden konuştuğumuz Elazığ'daki 3lü sistem için arkadaş 1000 lira istedi.

    Kendim de biraz araştırdım 50 lt civarındaki arka çantalar 400-600 civarı fiyatları var. Yine 20-30 lt lik yan çantalar da 150-600 arası fiyatlara mal oluyor. Bunun demir tasarımı ve yaptırması hariç... Bas-Çıkar tipi bir çanta bile alsan üzerinde kalan demirler çirkin duracak, vs, vs... Bir de kedi ulaşamadığı ciğere mundar der...

    Soft dünyasına bir dalayım dedim. O dünya da biraz spor ve buruşuk bir dünyaydı. Tam ümidimi kesmişken dün isviçre yapımı sert kapaklı IXY lenz çantaları gördüm. Doğru düzgün duran, aparat gerektirmeyen ve hemen omzuma alıp gidebileceğim bu çantaları biraz araştırmayla Anesmotorda buldum ve siparişimi verdim. Yarın gelsin bi görelim nasıllarmış

    http://www.anesmotor.com/pinfo.asp?pid=455

    Alışveriş yapmanın gazını tam üzerimden atmaya çalışırken kendimi bir de sissy bar arkasına bağlayabileceğim Kappa TK710 sipariş vermiş buldum. Zandona mafsallı dizliği almamaya çalışırken o da listeye giriverdi. Can havliyle bilgisayarın güç kablosuna çekip kopardım. Ve 400 lira içerde olarak günü kapattım.

    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=43991

    Bu arada kask almak isteyen arkadaşlar varsa elimde Shoei Multitec Siyah - S Beden çok az kullanılmış bir tane var. Sahibinden'e ilan koydum ;

    http://www.sahibinden.com/shoei_mult...XQQdisplayitem


    Son olarak da orjinal aynasını kullanmayan varsa talibim !!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1822
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önceden konuştuğumuz Elazığ'daki 3lü sistem için arkadaş 1000 lira istedi.

    Kendim de biraz araştırdım 50 lt civarındaki arka çantalar 400-600 civarı fiyatları var. Yine 20-30 lt lik yan çantalar da 150-600 arası fiyatlara mal oluyor. Bunun demir tasarımı ve yaptırması hariç... Bas-Çıkar tipi bir çanta bile alsan üzerinde kalan demirler çirkin duracak, vs, vs... Bir de kedi ulaşamadığı ciğere mundar der...

    Soft dünyasına bir dalayım dedim. O dünya da biraz spor ve buruşuk bir dünyaydı. Tam ümidimi kesmişken dün isviçre yapımı sert kapaklı IXY lenz çantaları gördüm. Doğru düzgün duran, aparat gerektirmeyen ve hemen omzuma alıp gidebileceğim bu çantaları biraz araştırmayla Anesmotorda buldum ve siparişimi verdim. Yarın gelsin bi görelim nasıllarmış

    http://www.anesmotor.com/pinfo.asp?pid=455

    Alışveriş yapmanın gazını tam üzerimden atmaya çalışırken kendimi bir de sissy bar arkasına bağlayabileceğim Kappa TK710 sipariş vermiş buldum. Zandona mafsallı dizliği almamaya çalışırken o da listeye giriverdi. Can havliyle bilgisayarın güç kablosuna çekip kopardım. Ve 400 lira içerde olarak günü kapattım.

    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=43991

    Bu arada kask almak isteyen arkadaşlar varsa elimde Shoei Multitec Siyah - S Beden çok az kullanılmış bir tane var. Sahibinden'e ilan koydum ;

    http://www.sahibinden.com/shoei_mult...XQQdisplayitem


    Son olarak da orjinal aynasını kullanmayan varsa talibim !!!

    hayırlı olsun ama bana haber verseydin sana bu konuda baya bir kar yaptırıdım imalat yerlerini biliyorum ama siparişi vermisşin ayna isiyorsan merkez yedek parçaya müracat edebilirsin ordan uygun temin edersin bir fiat al banasöyle belki ben daha uygun temin edebilirim

  3. #1823
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun ama bana haber verseydin sana bu konuda baya bir kar yaptırıdım imalat yerlerini biliyorum ama siparişi vermisşin ayna isiyorsan merkez yedek parçaya müracat edebilirsin ordan uygun temin edersin bir fiat al banasöyle belki ben daha uygun temin edebilirim
    Abi çok teşekkür ederim. Artık bi dahaki sefere

    Merkez yedek parçanın aynalarını beğenmiyorum. Tigerla aynı aynayı veriyorlar. Hatta son çıkan S&T Kanunilerde de baktım aynı aynalar var. Ben eski Hyosung aynalardan bakıyorum...

  4. #1824
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Eski Hyosung aynaların, nemli iklimli illerde sırrında dökülme oluyor.Yaza mecburiyetten değiştireceğim.
    Grup gezilerinde r1 ile gv650 çok yanyana geldi ama aşağıdaki video tam fantazi olmuş
    http://videoizle.video75.com/tSRjkEP...ila-yamaha-r-/
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  5. #1825
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul'da yaşayan Hyosung GV 650 kullanıcıları için;
    Maslak Atatürk Oto Sanayi'de, 2. Kısım'da Bilge Motor (Serdar Usta)

    Selamımı söyleyin
    Uzay çok teşekkürler. Burada bakım yaptırmaktansa İstanbulda yaptırırım daha iyi. Senin ustan ne zamandır hyosung ile uğraşıyormuş?

    Bir de keşke benim motorun üzerindeki eski aynaları vermeseymişim, senin motora acaip gidermiş. Arkasında kartal kabartması ve "live to ride, ride to live" yazısı vardı. Benim tarzım değildi...

    Arkasından seslenecektim ama ne diye :D Hooop diyemedim. Aklıma hyosung diye bağırmak geldi Derken sen iniş kısmına yaklaşmıştın zaten.
    Buna koptum

  6. #1826
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    [QUOTE=kayar2;2035779]ahmet kardeşim acil koruma demiri yaptıralım sana yazmıştım küçükyalıda iyi bir usta var krom borudan yapıyor beni arasan birlikte yaptırabiliriz bir kaç sahife önce vermiştim ledonun yaptırdıgı modeli onuda bu hamdi usta yapmış begirsen aynısında yaptırabiliriz kazasız şürüşler bizim motorların ön frenlerini çok dikkatli kullanmak lazım panikleyip ani sıkarsan huysuz at gibi insanı atıyor geçmiş olsun

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:21 ----------

    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nurettin,


    Haldun Abi,



    Resimleri gördüm. Arka çanta fena olmamış ama yan çantaları da sanki boyatsan daha güzel duracak. Bağlantı için nereleri kullandın?

    arka çanta orjinal shad üst kapagıda motor renginde boyattım yan çantalar iyi durmuyor haklısın onlar aleminyum takım çantası servise giderken kullanıyorum üst çantaya uygun yan çantalare var ondan taktırmak lazım aslında orjinal çantalrı var hoysung sitelerinde var yan orjinali ama ondan yapmak istiyorum
    bir arkadaş var fiber işinden iyi anlıyor onun işleri rahatlayınca yapacagız kısmetse

    çantaları özel kromdan baglantı demiri yaptırdım amartisör başından arka çamurluk kuyruk vidalarından baglandı ayrıca en arka noktadan birbirine baglandı gayet saglam oldu

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 ----------

    benim motor 2007 model. nurettin kardeş mesele hallolmuş inşallah bir daha arıza yapmaz umarım parçayı nerden buldun senin motor kaç km de genelde kaç km de bu arıza meydana çıkıyor birde kablo ezikleri neden oluşmuş onu anlayabildinizmi
    valla arkadaşım bende bir bilgi sahibi değilim. benim motorda 2007 model ve 10000 km'deyim henüz. ustanın dediğine göre konjektör bir sebeble yanmış ve bu nedenle akü şarj olamadığı için bitiyormuş ve ben çalışır durumda bir arabanın aküsünden takviye yaptığım için amper farkından dolayı kablolar yanmıştır. bende emin değilim . şimdilik kablolar ve kojektör değiştirildi fakat bu akşam sanki sargıya yakın bir yerden kabloda bir sararma gördüğm? yarın ilk işim bir bakmak olacak umarın yanılıyorumdur.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:02 ----------

    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nurettin,

    Zaten senin zamanında konjektörün ve kabloların yanmış. E artık izin ver de bozuk konjektor ve yanmış kablolar elektrik üretmesin

    Mesele, benim artık işini adam gibi öğrenmeyen ustalara dayanamıyor olmam. Ya artık şöyle kendimi bırakıp iş yaptırabileceğim bi adam olsun istiyorum. Beni kazıklamasın, işini bilsin ve yaptığı işi severek özenerek yapsın. Adam ustayım diyor sonra araba aküsü kablolarını yakmıştır diyor.

    Haftasonu arabanın kışlık lastiklerini değiştirdim. Adamlar krikodan bırakınca sol ön helezon yaydan "dann!!" diye bir ses geldi. Hemen gidip baktım yaya, zamanında LPG dönüşümü yaptırdığım adamlar bir braket tutturmak için uzun bir akıllı vida atmışlar içerden gövdeye. O vidada gövdeyi delip yaya dayanmış ! Yayın hareketini kısıtlıyor. Biraz daha üstten delse helezonu delecek ! Yahu bir yeri delerken insan diğer tarafında ne var diye bakmaz mı? Sizin o vida kadar aklınız yok mu?

    Yani Nurettin öyle usta diye herkese güvenme, dikkatli ol. Bana tüm ustalar gıcık oluyor. Varsın olsun, ben canımı pazarda bulmadım !!! Zaten artık üşenmeyip her işimi kendim yapmaya başladım.

    Arkadaşım sağ ol ilgin için . fakat hangimiz ne yapabiliyoruz ki ? usta diye dolaşıp duran bir yığın insanla baş başayız. benim ustam suzukinin sertifikasına sahip ama ne bileyim. kendimde bir şeyden anlamıyorum ki. mesela sargıyı kendim açıp bakayım dedim(yani düşündüm ) ama arkadaşların verdiği yabancı bir linkte adam kapak contasından öyle korkarak bahs etmiş ki , dokunamadım.


    Haldun Abi,



    Resimleri gördüm. Arka çanta fena olmamış ama yan çantaları da sanki boyatsan daha güzel duracak. Bağlantı için nereleri kullandın?

    Peki dağcı çantasını veya sosis bavulu arkaya yatırıp üzerine bagaj lastiği atma fikri için görüşleriniz nedir? Kayar mı giderken sizce? Uzun yolda böyle olabilir diye düşünüyorum.

    Kısa mesafeler için ne yapılmalı onu bilemiyorum. Spora giderken filan ayakkabıları koymak için depo üstü mıknatıslı çantalar için ne diyorsunuz? Bize yakışacak bir model bulan oldu mu?
    Arkadaşım sağ ol ilgin için . fakat hangimiz ne yapabiliyoruz ki ? usta diye dolaşıp duran bir yığın insanla baş başayız. benim ustam suzukinin sertifikasına sahip ama ne bileyim. kendimde bir şeyden anlamıyorum ki. mesela sargıyı kendim açıp bakayım dedim(yani düşündüm ) ama arkadaşların verdiği yabancı bir linkte adam kapak contasından öyle korkarak bahs etmiş ki , dokunamadım.

  7. #1827
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Benim motosikletimde geçen hafta 4. vitesten 3. vitese geçişte gazı kapattığımda aniden motor sustu,marşa basıp ani kararla sürüşe devam ettim önemsemedim. Cumartesi ışıktan kalkışta 1. viteste 40km/h hıza ulaştığım bir anda 2. vitese atayım derken aynı durum gene oldu. Aklıma fazla bir olasılık gelmiyor sizin fikrinizi alabilirmiyim acaba neden?
    *Shell den benzin alıyorum,her zaman aynı noktadan pislik geldi diyesim gelmiyor!
    *Debriyaj müşüründe oksitlenme olsa daha sık yapmazmıydı!
    *Beyinde sorun olsa tam kapatması gerekmezmi!
    Gibi uzayıp giden soru işaretlerim var açıkçası. Hafta sonu serviste durum değerlendirmesi yapmam gerekiyor.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  8. #1828
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motosikletimde geçen hafta 4. vitesten 3. vitese geçişte gazı kapattığımda aniden motor sustu,marşa basıp ani kararla sürüşe devam ettim önemsemedim. Cumartesi ışıktan kalkışta 1. viteste 40km/h hıza ulaştığım bir anda 2. vitese atayım derken aynı durum gene oldu. Aklıma fazla bir olasılık gelmiyor sizin fikrinizi alabilirmiyim acaba neden?
    *Shell den benzin alıyorum,her zaman aynı noktadan pislik geldi diyesim gelmiyor!
    *Debriyaj müşüründe oksitlenme olsa daha sık yapmazmıydı!
    *Beyinde sorun olsa tam kapatması gerekmezmi!
    Gibi uzayıp giden soru işaretlerim var açıkçası. Hafta sonu serviste durum değerlendirmesi yapmam gerekiyor.
    Bu benim de bazen başıma geliyor. Hareket halindeyken devriyajı tamamen sıkınca motor duruyor. Rolanti ayarları sınırdaysa olabilir böyle bir şey...Hava filtresinden de olabilir. Bakalım serviste ne çıkacak

  9. #1829
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Kimya okuyacağıma elektronik okusaydım diyorum.
    Statör olayı tez konusu olurdu
    Statör sorunu yaşayan motosikletlerde;
    Orjinal statörde sarım sayısıyla ilgili teknik sıkıntının olduğu şüphesiz,alternatif çözüm olan
    kawasaki ex250 statörü kullanılsa bile Kawasaki FH010BA regülatör düzelticisini birlikte kullanmak gerekecek. Bu durumda masraf boyutu büyür. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=496199
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  10. #1830
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimya okuyacağıma elektronik okusaydım diyorum.
    Statör olayı tez konusu olurdu
    Statör sorunu yaşayan motosikletlerde;
    Orjinal statörde sarım sayısıyla ilgili teknik sıkıntının olduğu şüphesiz,alternatif çözüm olan
    kawasaki ex250 statörü kullanılsa bile Kawasaki FH010BA regülatör düzelticisini birlikte kullanmak gerekecek. Bu durumda masraf boyutu büyür. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=496199
    arkadaşım . biliyorsun bu konjektor olayını ben açmıştım fakat diğer arkadaşların yazdıklarıyla iş statöre gelip dayandı. nette gezerken
    www.salvagemotorcycleparts.biz/ex250ninja.html adresinde statör 60 dolar,konjektör 45 dolar 'a satılıyor. paypay ile ödeniyor. ne kadar güvenli,kaça gelir ve gümrük verilir mi bilgisi olan varsa yazsın. ancak ben henüz problemin statörden olduğunu bilmiyorum

  11. #1831
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzay çok teşekkürler. Burada bakım yaptırmaktansa İstanbulda yaptırırım daha iyi. Senin ustan ne zamandır hyosung ile uğraşıyormuş?

    Bir de keşke benim motorun üzerindeki eski aynaları vermeseymişim, senin motora acaip gidermiş. Arkasında kartal kabartması ve "live to ride, ride to live" yazısı vardı. Benim tarzım değildi...



    Buna koptum
    Burada çok değerli paylaşımcı kardeşlerimizin, ağabeylerimizin 83 sayfalık yorumlarını okudum. E tabii haliyle bilgi yüklü oluyorsun ;) Geyik muhabbeti de yapmışlar doğal olarak. O yüzden geyik yüklü de oldum Çeşitli tavsiyeler ile 3 usta gördüm ve bu bilgilerimle onları kendi çapımda sınadım. İki tanesi İstanbul'un çok ünlü ana servisleri idi. Bunlardan birine depodan sızma işini hallettirdim ama çok tembih etmeme rağmen kaynaktan sonra conta desteği yapmamışlar Tok esnaf, işine gelirse birader esnafı. Otobüste şoföre yer veren ULVİ

    Daha sonra bir arkadaş tavsiyesi ile Serdar Usta (Bilge Motor) ile tanıştım, konuştum, sınadım (kendi çapımda) ve motorumu emanet ettim. Ne tekleme kaldı, ne ses. İşçilik de bir o kadar güzel ve ucuz idi. Bizim motoru çok iyi tanıyor. Emin olabilirsiniz. Japonudur, Çinlisidir birçok motoru da tamir ederken gördüm. Süresini bilmiyorum ama ustamdan eminim

    Beşiktaşlı birine Kartal kabartmalı ayna iyi giderdi harbiden

    Sağlıcakla kalın

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:53 ----------

    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motosikletimde geçen hafta 4. vitesten 3. vitese geçişte gazı kapattığımda aniden motor sustu,marşa basıp ani kararla sürüşe devam ettim önemsemedim. Cumartesi ışıktan kalkışta 1. viteste 40km/h hıza ulaştığım bir anda 2. vitese atayım derken aynı durum gene oldu. Aklıma fazla bir olasılık gelmiyor sizin fikrinizi alabilirmiyim acaba neden?
    *Shell den benzin alıyorum,her zaman aynı noktadan pislik geldi diyesim gelmiyor!
    *Debriyaj müşüründe oksitlenme olsa daha sık yapmazmıydı!
    *Beyinde sorun olsa tam kapatması gerekmezmi!
    Gibi uzayıp giden soru işaretlerim var açıkçası. Hafta sonu serviste durum değerlendirmesi yapmam gerekiyor.
    Viceroy hocam, benim motorun da bazen rölantide, bazen de vites geçişlerinde durduğu olmuştu. Ustaya götürdükten sonra bir daha hiç rastlamadım. Yapılan değişikliklerden biri ile alakalı kesin. Bu değişiklikler :

    * Açık olan egzozu filtrelemek / kapatmak (Benzin kullanımını da azalttı, sesi de. Ayrıca karışımın kirlenmesini önledi. Basınç azlığından geriye dönen ses dalgaları olayı...)

    * Karbüratör senkron ayarı ve karbüratör temizliği

    * Buji değişimi

    * Hava filtresi değişimi.


    Sanırım en büyük etken hava filtresi. Eskisi ile yenisi yanyana durunca insan anlıyor renkten Hava filtresini değiştirdik. Temizlemedik. Benzin filtresi, yağ filtresi gibi ucuz da değil bizim motorun hava filtresi.

    Bunlardan biri olabilir diye düşünüyorum.
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  12. #1832
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motosikletimde geçen hafta 4. vitesten 3. vitese geçişte gazı kapattığımda aniden motor sustu,marşa basıp ani kararla sürüşe devam ettim önemsemedim. Cumartesi ışıktan kalkışta 1. viteste 40km/h hıza ulaştığım bir anda 2. vitese atayım derken aynı durum gene oldu. Aklıma fazla bir olasılık gelmiyor sizin fikrinizi alabilirmiyim acaba neden?
    *Shell den benzin alıyorum,her zaman aynı noktadan pislik geldi diyesim gelmiyor!
    *Debriyaj müşüründe oksitlenme olsa daha sık yapmazmıydı!
    *Beyinde sorun olsa tam kapatması gerekmezmi!
    Gibi uzayıp giden soru işaretlerim var açıkçası. Hafta sonu serviste durum değerlendirmesi yapmam gerekiyor.
    ilginç bir arıza ama bence eletirikten kaynaklanan bir arıza debriyaj müşiri marşa basarken devreyi tammalıyor çalıştıktan sonra motoru durdurmaz ancak yan ayak müşiri vitesteyken devreyi keserse durdurabilir kesiklik bir çukurdan filan geçerkenmi oluyor ?benzinden olsa gaz veririken kesiklik yapar .ya ayak müşiri veya gevşek bir soket vs olabilir .stop anahtarının baglantılarınıda kontrol etmekte fayda var arızayı bulunca yazarsın inşallah kolay bi arızadır.

  13. #1833
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    nurettin,konjektör arızası birkaç motosiklette görüldü. Yabancı sitelerdede bu sorunu yaşayanlar var.Buda dünyada yalnız olmadığımızı gösteriyor.
    Sorunun temeline indiğimiz zaman gerek usta gerek yabancı sitelerdeki çevirimden anladığım iş konjektörden değil statörden kaynaklı. Bu bağlamda geliştirmeye yönelik üründe düzeltme yapılmadıysa alacağınız sıfır orjinal parçanın sağlıklı çalışacağının garantisini kimse veremez. Kawasaki parçası(ex250 statörü- Kawasaki FH010BA regülatör düzelticisi) yabancı sitede incelediğim sorun çözülmüş.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  14. #1834
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motosikletimde geçen hafta 4. vitesten 3. vitese geçişte gazı kapattığımda aniden motor sustu,marşa basıp ani kararla sürüşe devam ettim önemsemedim. Cumartesi ışıktan kalkışta 1. viteste 40km/h hıza ulaştığım bir anda 2. vitese atayım derken aynı durum gene oldu. Aklıma fazla bir olasılık gelmiyor sizin fikrinizi alabilirmiyim acaba neden?
    *Shell den benzin alıyorum,her zaman aynı noktadan pislik geldi diyesim gelmiyor!
    *Debriyaj müşüründe oksitlenme olsa daha sık yapmazmıydı!
    *Beyinde sorun olsa tam kapatması gerekmezmi!
    Gibi uzayıp giden soru işaretlerim var açıkçası. Hafta sonu serviste durum değerlendirmesi yapmam gerekiyor.
    Açık egsoz takılınca karbüratör ve rölanti ayarı şart oluyor, rölanti ayarlarınızı bir kontrol ediniz
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  15. #1835
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Devrim,zaten ilk yaptığım işlem rölanti vidasını biraz yüksetmek olmuştu. Ekzoz tam açık değil,hatta sesi azaltmak için çıkış noktalarına icadımızı takmıştık.



    Eve yakın kısa mesafelerde emin olmak için test yapıp,cuma yada cumartesi servise uğramayı düşünüyorum.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  16. #1836
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    daha önce motor bu şekilde sorunsuz çalışırken arada stop etmesi egsoz veya hava filitresinden olmaz kesin elektirik arızası belki karbüratörde aniden gazı kesmeyle ilğili oluyorsa bogulma olabilir şamadıra iğnesine pislik gelirse benzin seviyesi yüksek olur zengin karışım yapar motorun benzin sarfiyatıda artar hava benzin karışımı bozuldugundan ani gaz kesmelerinde stop eder .daha önce yazdıgım ayak müşirine bakabildinmi viceroy kardeşim

  17. #1837

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motosikletimde geçen hafta 4. vitesten 3. vitese geçişte gazı kapattığımda aniden motor sustu,marşa basıp ani kararla sürüşe devam ettim önemsemedim. Cumartesi ışıktan kalkışta 1. viteste 40km/h hıza ulaştığım bir anda 2. vitese atayım derken aynı durum gene oldu. Aklıma fazla bir olasılık gelmiyor sizin fikrinizi alabilirmiyim acaba neden?
    *Shell den benzin alıyorum,her zaman aynı noktadan pislik geldi diyesim gelmiyor!
    *Debriyaj müşüründe oksitlenme olsa daha sık yapmazmıydı!
    *Beyinde sorun olsa tam kapatması gerekmezmi!
    Gibi uzayıp giden soru işaretlerim var açıkçası. Hafta sonu serviste durum değerlendirmesi yapmam gerekiyor.
    Benzer bişey bende de olmuştu. Motoru vitese attığım zaman stop ediyordu. Servise götürdüm debriyaj müşürü değiştirdiler ve sorun ortadan kalktı. Fakat şimdide şöyle bir sorun çıktı. Bazen debriyajdan elimi kaldırıp gaz vermeye başlarken motor stop ediyor. Ani gaz vermemde sanki motor geç kalıyor gibi tık diye bir ses geliyor. İşte bu tık sesinden sonra motor ya stop ediyor yada çalışmaya devam ediyor. Bende bunu çözemiyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:32 ----------

    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amin. Allah bizi nazarlardan kazalardan korusun. Teşekkür ediyorum.
    Benden önceki sahibinin zevki bunlar. Ben direkt üstüne kondum O ayrıntıları daha iyi biliyor (Aidikurt). Kendisi bu mesajı okuduktan sonra cevaplayacaktır sorularını. Söylemişti ama unuttum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:13 ----------





    Hazırcı

    Kaya abinin verdiği isimler doğru sanırım. Okudukça hafızam canlandı

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:16 ----------



    Çok pis kaybolurum

    Ben sanayide istediğim kornayı bulamadığım için hepsiburada'dan sipariş verdim. Yine bu forumdaki arkadaşın (Otoburkaplan) tavsiyesi üzerine Stebel Magnum kornayı sipariş verdim. Havale ile 31,60 TL internette gezinirken sesini de dinleyebildiğim birkaç site buldum. Gayet iyiydi

    Arkadaşlar bence motosiklet kornaları gerçekten de güçlü olmalı. Geçen beni sıkıştıracağını anladığım bir arabaya korna çaldım. Ne o duydu ne de ben. Beni görmediği için çarptı bana ve öldüm demek istemiyorum Diyemem zaten o saatten sonra. Duymadı ve ben biraz fazla frenleme yapmak zorunda kaldım.

    Saygılar
    Tamam tavsiyeler üzerine bende aynı kornadan sipariş veriyorum. Sesini dinledim gayet tatmin edici. Peki Uzay bu kornayı taktırmak için yine sanayide üst kata mı çıkacağız ?

    Yada ben aşağıda park edip ustayı aşağıya çağırayım garanti olsun Bu arada elien ulaştı mı korna ? Sitede renk seçeneği siyah olarak gözüküyor motorun üzerinde siyah sırıtmasın.

  18. #1838
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Kornanın krom kaplı versiyonu da var. Sayfa 89 daki linklere bakabilirsin.

  19. #1839

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Evet biliyorum siteden ben de incelemiştim. Hepsiburada sitesinde tek renk seçeneği var o nedenle sordum. Siyah diyorlar ama belki krom kaplı gönderiyorlardır belli mi olur

  20. #1840
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı Ahmet Güney adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki Uzay bu kornayı taktırmak için yine sanayide üst kata mı çıkacağız ?

    Bu arada elien ulaştı mı korna ? Sitede renk seçeneği siyah olarak gözüküyor motorun üzerinde siyah sırıtmasın.
    Evet abi yine üst kata çıkacağız. Bak ben oraya çıkarken ve inerken hep bir ayağımı yere basıyorum ve o ayağıma doğru ağırlık veriyorum (Yokuşun tersine). İlk defa motora biniyor gibi çok yavaş sürüyorum. İnerken arka fren balatasını, çıkarken de debriyaj balatasını yiyorum

    Korna elime ulaşmadı. Adamlar amma yavaşmış yaa. Şikayet ettim, tedarik süreci bazen uzayabiliyor dediler Siyah sırıtmaz inşallah. Ben de siyah aldım ve bence birşey olmaz
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)

Bu Konudaki Etiketler