Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2021
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski bir kullanıcı olarak burdan sorayım bir de. Ana sayfada kimse iplemedi.

    Şu fren tesisatında kullanığımız banjoları nerden bulacağız ? İnternette yüzlerce yere baktım, en küçüğü 3/16 inch. Ama fren hortumları 1/8 inch. Bende GT650 varken gidon yükseltme aparatı ile kullandığım için yeni fren hortumu yapmak zorunda kalmıştım. O zaman da çok zor bulmuştum. Sanırım İstanbul'dan biryerlerden getirtmiştim. Özellikle İstanbul'daki arkadaşlardan bilen, duyan gören var mı banjo nerde satılır ?

    http://img96.imageshack.us/img96/6105/26ds.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:36 ----------

    Bu arada gidon yükseltme aparatını da elden çıkartmayı düşünüyorum. Yeni motoruma uygun değil. Yabancıya gitmesin

    http://img841.imageshack.us/img841/3340/hmua.jpg
    Dün Kadirle konuştuk bunları. Karaköyde var demişti galiba. Kendi çelik fren hortumumuzu yapma planı vardı da

    Yükseltme aparatı güzelmiş. Ben aldım gidonu enduro gidon yaptım üstteki fotolarda gözüküyor. Alana hayırlı olsun
    ver gazı... ver çoşkuyu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2022
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Ben gidonu alçaltayım diyorum millet yükseltmekte ape hanger yapın

    vala, bi yerlerde aramış bulmuştum nette. değişik özelliklerde sürüyle hidrolik hortum. dot3 - dot4'e uygun da mı vardı emin değilim.

    Ama birileri metreyle çelik sargılı fren hortumu satıyor ve bunu metresini 20 - 50 tl gibi rakamlara satıyorlar.

    Benim henüz emin olamadığım, Normal hidrolik sistemler için tasarlanmış hidrolik hortumunu fren tesisatında kullansak nolur? temel vazifesi aynı sonuçta.

    Tek merak ettiğim dot3 - dot4 tipi yağların özel bir durumu var mı. onu bilmiyorum. eğer öyle özel bir durumu yoksa, piyasada uygun ebatta çelik sargılı hidrolik hortum bulunabileceğinden eminim... ucundaki kafaları da sorup soruşturmak lazım.

    Tr'deki çoğu firma internet özürlü. Vakti olan bir arkadaş telefon trafiği yaşayarak net cevaplar alabilir bu konuda.

  3. #2023
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Dostum mesele hidrolik hortum değil. e-bay sağolsun, ben 5 metre kadar o çelik sargılı teflon hortumdan aldım. Ama orada da pahalı. Metresi yaklaşık 19 TL'ye geldi. Ama ben o uçlarına takacağımız banjo denen zımbırtıyı arıyorum. Dediğim gibi onların da küçüğü bulunmuyor.

    Aslında teoride normal hidrolik hortumlarını fren hortumu olarak kullanabilirsin. (Bazıları fren hidrolik sıvısı çok aşındırıcı diyor). Ama hortum boyutu burada da karşına çıkacaktır. 3/16 hatta 1/4 inch'den daha ince hidrolik hortum bulman neredeyse imkansız. Ama bize 1/8 inch lazım. İşte o zaman hortumun adı "fren hortumu" oluyor. Sanırım SEL firmasının var. Ben benim comet için o hortumu kullanarak yapmıştım. Hala 1-2 metre olması lazım alet-edevatın arasında.

    Teflon hortumlar ise hem çalışma sıcaklığı aralığı hem de basınç dayanımları açısından yanına kimseyi yaklaştırmaz. O yüzden aklınızda fren hortumlarınızı değiştirmek varsa teflon hortumdan şaşmayın.

    Çok uçuk bir projeye başladım. Motoruma ABS takıyorum. Uzun, hayalkırıklığı dolu geceler beni bekliyor
    UNdocab bunu beğendi.

  4. #2024
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum mesele hidrolik hortum değil. e-bay sağolsun, ben 5 metre kadar o çelik sargılı teflon hortumdan aldım. Ama orada da pahalı. Metresi yaklaşık 19 TL'ye geldi. Ama ben o uçlarına takacağımız banjo denen zımbırtıyı arıyorum. Dediğim gibi onların da küçüğü bulunmuyor.

    Aslında teoride normal hidrolik hortumlarını fren hortumu olarak kullanabilirsin. (Bazıları fren hidrolik sıvısı çok aşındırıcı diyor). Ama hortum boyutu burada da karşına çıkacaktır. 3/16 hatta 1/4 inch'den daha ince hidrolik hortum bulman neredeyse imkansız. Ama bize 1/8 inch lazım. İşte o zaman hortumun adı "fren hortumu" oluyor. Sanırım SEL firmasının var. Ben benim comet için o hortumu kullanarak yapmıştım. Hala 1-2 metre olması lazım alet-edevatın arasında.

    Teflon hortumlar ise hem çalışma sıcaklığı aralığı hem de basınç dayanımları açısından yanına kimseyi yaklaştırmaz. O yüzden aklınızda fren hortumlarınızı değiştirmek varsa teflon hortumdan şaşmayın.

    Çok uçuk bir projeye başladım. Motoruma ABS takıyorum. Uzun, hayalkırıklığı dolu geceler beni bekliyor
    Merakı ettim kabaca anlatırmısın absyi nasıl yapıp çalıştıracaksın ?
    ver gazı... ver çoşkuyu

  5. #2025
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Şu andaki motorumu -ki Aprilia Caponord olur kendileri- alırken çok aramıştım ABS'li olsun diye. 2004 ve sonrası ABS'li. Ya piyasada hiç yoktu ya da satan da en az 2-3 bin lira fazla istiyordu. Ben de haliyle 2003 model ABS'siz bir capo aldım. Üzerinde de baya bir uğraştım ve çok seviyorum oğlanı. Şimdi onu satıp da ABS'lisini almam bana en az 3-4 bin liraya mal olacak. Ben de öyle can sıkıntısından ufak ufak bakınırken yabancı bir foruma, caposuna sonradan ABS takan birinin başlığına denk geldim. ABS beyini falan dahil 1000 avroya mal etmiş. Tabi çok pahalı. En pahalı parça ABS beyni. sıfırı 2200 dolar. İkinci elini hiçbiryerde bulamadım. Sonra bir baktım ki BMW F650'de aynı ABS beyni var. F650 ve caponun cant boyutları aynı. Aynı fren kaliperi, aynı ABS sensörü ve aynı ABS disklerini kullanıyorlar. Böylece macera başladı. 2 gün önce e-bay'den 40 dolara bir ABS beyni aldım. Geri kalan parçaları da yurtdışından sıfır sipariş verdim. Toplam herşey dahil 350 dolar civarında harcadım.

    Motor üzerinde birkaç fiziksel modifikasyon ile olacak inşallah. En zoru ABS ünitesine giren kabloları bulmak tabi.

  6. #2026
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    uygun ebatta çin malı motorların hidrolik hortumlarından al. hortumun sonundaki kelepçeyi kes :D vidalı kelepçeyle sık :D vidalı kelepçenin tasarımı güzel olsun bari :S sanki kanun var gibi hepsi de aynı tip oluyor

  7. #2027
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uygun ebatta çin malı motorların hidrolik hortumlarından al. hortumun sonundaki kelepçeyi kes :D vidalı kelepçeyle sık :D vidalı kelepçenin tasarımı güzel olsun bari :S sanki kanun var gibi hepsi de aynı tip oluyor
    Kadir anlamadım. Resim var mı ? Kelepçeyle falan olmaz o iş ama. Pres olması lazım...
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  8. #2028
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kadir anlamadım. Resim var mı ? Kelepçeyle falan olmaz o iş ama. Pres olması lazım...
    ümraniye sanayinde imalatcı fren ve hidrolik hortumcu var bu konuda yardımcı olur sanırım her çeşit hortum ve banjo var ne lazımsa ben giitigimde sorarım siz ölçü verin ben sizin için sorayım dod 3 ve 4 arasında ki fark ben çevre zararı açısından diye dot 4 geçildi bilkiyorum hortumlarla veya merkezlerle ilgili pek sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.

    abs yi yaprsan sana bir yemek ben ısmarlarım ..))hyosung larada uyarlarız diye düşünüyorum araştırıcı öncü kardeşim shu bumi takipciniz

  9. #2029
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    ABS ile ilgili gelişmeleri parçalar geldikçe ve faaliyetler ilerledikçe paylaşmayı düşünüyorum. 2-3 gündür ABS ile ilgili okumadığım döküman, girmediğim web sitesi, e-bay'de bakmadığım parça kalmadı. Ulaştığım sonuç şudur. Benim motorumda 2004 yılından itibaren ABS zaten standart olarak sunulduğu için ön maşanın ve arka fren kaliperinin üzerinde ABS sensörleri için yerler hazır gibi. "gibi" diyorum çünkü adamlar parçayı buna göre imal etmişler ama tam da etmemişler, anlatamıyorum Biraz torna, biraz dremel işi var. Sensörlerin hemen karşısında, tekerlek göbeğinde bulunan ABS diskleri için de yerler hazır ama onlar da tam hazır değil Delinip diş açılması gerekiyor.

    ABS beyni işini ise yukarıda anlattığım şekilde F650 ABS ünitesi alarak çözdüm (mü) Bir de tabi bu üniteye girecek bir soket lazım. Tüm kablolama bu soketin üzerine yapılacak. Onu da Bosch'un aynı ABS ünitesinin araba versiyonunu kullanan araçlarını araştırarak hallettim. Bir Citroen parçası

    Beyin BMW, kablolama Citroen, motor Aprilia. İlk bakışta olmayacak gibi duruyor ama olacak, olacak, olacak.

    Sonuç olarak izlenimim, istisnasız her motora, ABS sensörü ve o tekerlek göbeğindeki diski takabildiğiniz müddetçe ABS uygulaması yapabileceğiniz yönünde. Hangi ABS ünitesini taktığınızın da bir önemi yok. Yeter ki o üniteye giren bilgilerin ne olduğunu ve hangi pinlere girdiğini bilin. Sonuçta hepsi aynı mantıkla çalışıyor. Sensörden aldığı bilgiyi yorumlayıp kalipere giden basıncı azaltıp çoğaltıyor o kadar.

    Bu kadar geyikten sonra geleyim asıl meseleye. Fren hortumunun iç çapı 1/8 inch (3.17 mm). Dış çapı 1/4 inch (6,35 mm). Sac soket sıkmalı istiyorum mümkünse. Halkasının çapını şimdi söyleyemiyorum ama sanırım 10 mm. Çarşamba daha detaylı bilgi verebilirim. Düz ve çeşitli açılarda olan var mıdır acaba ? Yardımın için şimdiden teşekkür ederim...
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  10. #2030
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Bu kadar geyikten sonra geleyim asıl meseleye. Fren hortumunun iç çapı 1/8 inch (3.17 mm). Dış çapı 1/4 inch (6,35 mm). Sac soket sıkmalı istiyorum mümkünse. Halkasının çapını şimdi söyleyemiyorum ama sanırım 10 mm. Çarşamba daha detaylı bilgi verebilirim. Düz ve çeşitli açılarda olan var mıdır acaba ? Yardımın için şimdiden teşekkür ederim...

    giitigimde bakacagım ancak tam ölçü isterler boy ne olacak gerekirse telefonlasırız benim tel 5322124353 numaranı çaldırısan kaydederiz.
    abs yi sen yaparsın bir sorum olacak abs beyni arabalarda elektirikli bir vana mııdır motormudur onu kontrol ederek basıncı ayarlıyor motorda bu ön arka kombine olabiliyor onu nasıl yapmayı düşünüyorsun.

  11. #2031
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ABS ile ilgili gelişmeleri parçalar geldikçe ve faaliyetler ilerledikçe paylaşmayı düşünüyorum. 2-3 gündür ABS ile ilgili okumadığım döküman, girmediğim web sitesi, e-bay'de bakmadığım parça kalmadı. Ulaştığım sonuç şudur. Benim motorumda 2004 yılından itibaren ABS zaten standart olarak sunulduğu için ön maşanın ve arka fren kaliperinin üzerinde ABS sensörleri için yerler hazır gibi. "gibi" diyorum çünkü adamlar parçayı buna göre imal etmişler ama tam da etmemişler, anlatamıyorum Biraz torna, biraz dremel işi var. Sensörlerin hemen karşısında, tekerlek göbeğinde bulunan ABS diskleri için de yerler hazır ama onlar da tam hazır değil Delinip diş açılması gerekiyor.

    ABS beyni işini ise yukarıda anlattığım şekilde F650 ABS ünitesi alarak çözdüm (mü) Bir de tabi bu üniteye girecek bir soket lazım. Tüm kablolama bu soketin üzerine yapılacak. Onu da Bosch'un aynı ABS ünitesinin araba versiyonunu kullanan araçlarını araştırarak hallettim. Bir Citroen parçası

    Beyin BMW, kablolama Citroen, motor Aprilia. İlk bakışta olmayacak gibi duruyor ama olacak, olacak, olacak.

    Sonuç olarak izlenimim, istisnasız her motora, ABS sensörü ve o tekerlek göbeğindeki diski takabildiğiniz müddetçe ABS uygulaması yapabileceğiniz yönünde. Hangi ABS ünitesini taktığınızın da bir önemi yok. Yeter ki o üniteye giren bilgilerin ne olduğunu ve hangi pinlere girdiğini bilin. Sonuçta hepsi aynı mantıkla çalışıyor. Sensörden aldığı bilgiyi yorumlayıp kalipere giden basıncı azaltıp çoğaltıyor o kadar.

    Bu kadar geyikten sonra geleyim asıl meseleye. Fren hortumunun iç çapı 1/8 inch (3.17 mm). Dış çapı 1/4 inch (6,35 mm). Sac soket sıkmalı istiyorum mümkünse. Halkasının çapını şimdi söyleyemiyorum ama sanırım 10 mm. Çarşamba daha detaylı bilgi verebilirim. Düz ve çeşitli açılarda olan var mıdır acaba ? Yardımın için şimdiden teşekkür ederim...
    Biraz deneme yanılma ile çok zorlanacağını sanmıyorum. Güzel proje


    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kadar geyikten sonra geleyim asıl meseleye. Fren hortumunun iç çapı 1/8 inch (3.17 mm). Dış çapı 1/4 inch (6,35 mm). Sac soket sıkmalı istiyorum mümkünse. Halkasının çapını şimdi söyleyemiyorum ama sanırım 10 mm. Çarşamba daha detaylı bilgi verebilirim. Düz ve çeşitli açılarda olan var mıdır acaba ? Yardımın için şimdiden teşekkür ederim...

    giitigimde bakacagım ancak tam ölçü isterler boy ne olacak gerekirse telefonlasırız benim tel 5322124353 numaranı çaldırısan kaydederiz.
    abs yi sen yaparsın bir sorum olacak abs beyni arabalarda elektirikli bir vana mııdır motormudur onu kontrol ederek basıncı ayarlıyor motorda bu ön arka kombine olabiliyor onu nasıl yapmayı düşünüyorsun.
    Abs'nin motorunu aprilia'dan almış. Eğer aprilia'nın o motordaki abs'si kombine çalışıyorsa zaten sorun olmayacaktır.

    aprilia motoru iki tekeri de ayrı ayrı sinyalle kontrol ediyorsa ve bmw beyni de iki teker için ayrı ayrı iki sinyal gönderiyorsa epey kolay olacaktır. temelde iş beyinde bitiyor. bmw'lerin bütün abs'leri zaten kombine olması lazım. aprilia motoru da destekliyosa istemese de kombine çalışacaktır zaten

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kadir anlamadım. Resim var mı ? Kelepçeyle falan olmaz o iş ama. Pres olması lazım...


    bak burda kaliper'e giren hortumdaki banjoları sökebilirsin bu skutır mondial 150 zat. mondial'in sitesinden baktım, o ön hidrolik hortumu 20 lira.

    Aslında ağır hizmet kelepçeleri var. çok güçlü ve tek noktadan değil iki noktadan sıkıyorlar. bi bakıma presten pek farkı yok işlev olarak. sadece kabonun ucunu saklamıyor ve kelepçeli olduğundan görsel kirlilik olabilir tabi :D



    Ama tabi pres'in orjinalliğini tutmaz. ben de yakında komple kaliperleri ve hortumları değiştireceğim. netekim bu araştırman bize epey yarayacak
    !?

  12. #2032
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    giitigimde bakacagım ancak tam ölçü isterler boy ne olacak gerekirse telefonlasırız benim tel 5322124353 numaranı çaldırısan kaydederiz.
    abs yi sen yaparsın bir sorum olacak abs beyni arabalarda elektirikli bir vana mııdır motormudur onu kontrol ederek basıncı ayarlıyor motorda bu ön arka kombine olabiliyor onu nasıl yapmayı düşünüyorsun.
    Çarşamba sabahı Türkiye'ye dönüyorum. Müsait olunca arayacağım.

    ABS olayı şöyle çalışıyor. Bir ABS beyni var. Bir de ABS pompası var. Bu pompanın içinde elektro-hidrolik valfler bulunuyor. Bu valfler normalde açık. Yani manet vasıtasıyla master silindirden verdiğiniz basıncı kalipere iletiyor. ABS beyni bu arada sensörlerden gelen bilgiyi değerlendiriyor. Hızlı bir yavaşlama hissettiğinde ilgili valfi kapatıyor ve o kalipere daha fazla basınç göndermemize müsaade etmiyor. Yani maneti ne kadar sıkarsak sıkalım o kaliper pistonlarına artık hidrolik gönderemiyoruz. Ta ki sensör "tamam teker yeniden dönmeye başladı" bilgisini verene kadar. Bu bilgiyi alan pompa valfleri biraz açıyor ve kaliperdeki basınç tekrar artıyor. Tabi tüm bu işlemler saniyeler, saliseler içinde gelişiyor.

    Modern otomobil ve motosikletlerdeki tüm ABS üniteleri birleşik. Yani aynı ünite üzerinde hem ABS pompası var hem de ABS ECU'su. Aşağıdaki gibi :



    Buradaki metal parça ABS pompası, siyah parça ise ECU...

    Kombine olayına gelince. Orda işler biraz daha karışıyor. Sistemde PCV (Pressure Control Valve) ve geciktirme valfleri var. Kaliperin uygun olması gerekiyor falan filan. Maliyet çok artar. ABS gibi çok elzem değil bence. Ha motorumda olmasını istermiyim, isterim. Ama yoksa da modifiye etmeye kalkışmam. ABS işinde bile fiyat 1000 dolarları falan bulsaydı hiç girişmezdim. Tahminim en fazla 350-400 dolar arasında bir meblağa halledebileceğim yönünde. Bence bu paraya kesinlikle değer. Millet bu paraya egzoz alıp takıyor motoruna.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:25 ----------

    Kadir, o banjo hortuma presle takılmış, sökülmesi imkansız. İmkansız derken tabi ki sökülür ama kullanamazsın o parçayı bir daha. Fren hortumunda kelepçe kesinlikle kullanılmaz. Hortum içindeki basınç bazı motorlarda 1500 PSI'ya kadar çıkıyor. Eğer banjo bağlantısı kelepçe ile yapılırsa dünyanın en sağlam hortumunu kullansan bile işe yaramaz. Zincirin sağlamlığı en zayıf halkasıyla ölçülür derler ya, tam o durum işte. Zaten o kelepçe çelik örgülü hortumu yeteri kadar sıkamaz. Mutlaka ama mutlaka presli olması lazım.



    Ya yukarıdaki gibi banjolara hortum takılıp, o hortumun takıldığı yerin çevresindeki silindir kısım preslenecek (senin koyduğun resimde olduğu gibi)



    Ya da yukarıdaki gibi banjolar varsa uygun sac pres yüzüğü geçirilecek hortumun üzerine ve yine presle sıkılacak.

  13. #2033
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA

    s.a

    ARKADAŞLAR koreye şipariş geçecegim malzeme lazım olan bildirsin .Elimde devridaim pompası balatalar,karbüratör manifoldu, startör conjoktör ve bir çok malzeme mevcut Bilginize 5322124353

  14. #2034
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa

    Merkez yedek parçada kore mali konjektor 130 tl dailim marka olduğunu söyledi elimde belli mi bilmiyorum ama baya büyük ve kablolarida baya kalın ve sağlam ilgilenen olursa gidip bakabilir

  15. #2035
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    dandik o be. orjinalden az voltaj veriyor. sonuç zorlanır ve yanar
    alidgn bunu beğendi.

  16. #2036
    alidgn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    hyosung gt250R-Bmw f650- tvs 150-hyosung GT 650 R
    merkez yedek parcada onun orjınalıde var.. 200 tl dıyor.. o elındekı konj. 2 sarı 1 yesıl 1 kırmızı yanı çin..
    bana bunu kım soylemıstı ya ? neyse aynısından bendede var yanık durumda :D

  17. #2037
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    2 sarı olmaz. 3 sarı olacak.

    Birde yapmayın arkadaşlar 200tl nedir ya. O fiyata mosfet sıfır alınır birdaha da ısındı bilmem ne oldu diye dert kalmaz.
    Bakın sakın diyorum orjinal konjektör almayın. Isınma yanma derdi olmayan elektronik olarak çok daha gelişmiş MOSFET alın.

    Otomatik jigle yapımı için bilgi araştırıyorum olmadı dene yanıl yapıcaz zaten yazılımsal olarak dene yanıl olacağı için parasal maliyeti yok

    Birde ucuz hidrolik debriyajlar var. Onlardan almayı düşünüyorum şu ürün var. Ama hortum uzunluğu 120cm diyor. Orjinali 128cm gibi birşey. acaba yetecekmi yoksa birde araya hortum al derdi ile uraşacakmıyım meselesi yüzünden bekletiyorum =/

    http://www.ebay.com/itm/Chrome-Hydra...5ed9e2&vxp=mtr



    Gerçi gördüğüm kadarı ile hortumun bittiği yerden debriyaj koluna kadar olan arada siyah hidrolik zımbırtısı var.O ara 6-7cm var. dolayısı ile orjinal kablo kadar boyu oluyor. Gözü karartıp veriyorum siparişi :D
    gv650i bunu beğendi.

  18. #2038
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Arkadaslar mrb. Forumda(bulamadım) ve nette yaptığım uzun aramalar sonucunda aradığım arka çanta demir aparatını buldum. Fakat orjinal aksesuar olduğu için satan bi site bulamadım. Sadece sergileniyor Bu ürünü nasıl temin edebiliriz, veya aynısını yapabilecek eli bu işlere yatkın bildiğiniz tanıdığınz usta varmıdır ?



    Buda motor koruma demiri ;


    Egzos koruma bile var ;


    Site bu ; http://www.hyosung.bg/motorcycles/ac...25-gt250-gt650

  19. #2039
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Abi o egsoz koruma ne çirkin saçma birşeydir öyle :D
    Eli biraz yatkın herhangi bir demirci yapar bunları ;)

  20. #2040
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 sarı olmaz. 3 sarı olacak.

    Birde yapmayın arkadaşlar 200tl nedir ya. O fiyata mosfet sıfır alınır birdaha da ısındı bilmem ne oldu diye dert kalmaz.
    Bakın sakın diyorum orjinal konjektör almayın. Isınma yanma derdi olmayan elektronik olarak çok daha gelişmiş MOSFET alın.

    Otomatik jigle yapımı için bilgi araştırıyorum olmadı dene yanıl yapıcaz zaten yazılımsal olarak dene yanıl olacağı için parasal maliyeti yok

    Birde ucuz hidrolik debriyajlar var. Onlardan almayı düşünüyorum şu ürün var. Ama hortum uzunluğu 120cm diyor. Orjinali 128cm gibi birşey. acaba yetecekmi yoksa birde araya hortum al derdi ile uraşacakmıyım meselesi yüzünden bekletiyorum =/

    http://www.ebay.com/itm/Chrome-Hydra...5ed9e2&vxp=mtr

    http://i.ebayimg.com/00/s/NTg3WDgyOA...1mw~~60_57.JPG

    Gerçi gördüğüm kadarı ile hortumun bittiği yerden debriyaj koluna kadar olan arada siyah hidrolik zımbırtısı var.O ara 6-7cm var. dolayısı ile orjinal kablo kadar boyu oluyor. Gözü karartıp veriyorum siparişi :D
    kırmızı başlı silindirin ucundaki vida muhtemelen metrik vidadır.debriyaj telinin ayarlandığı vida gibi, ortası delik içi dışı dişli vidalar oluyor. karaköyde 10 dk dolaşmayla bulunabilir. böyle bir vida ile uzatma yapabilirsin 2 - 4 cm kadar uzatma sağlayabilir sanırım rahatlıkla. olmadı bir tornacıya 15 - 20 liraya 7 - 8 cm'lik bir uzatma yaptırılabilir.
    UNdocab bunu beğendi.
    !?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler