Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 456781656 ... SonuncuSonuncu

Kanuni Windy S

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101
    kalyoncumotor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Honda Titan, CF NK 250
    dark0034 sen kanuni mi kullanıyorsun acep?
    www.kalyoncumotor.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    motordan çok fazla anlamam ama ilk gördüğümde kötü duruyordu ama bunun siyahsını görünce fikrim değişti bence eskisinden daha güzel ama motorunu bilmem kullanan arkadaşlar iyi bilir

  3. #103

    Üyelik
    29 Haziran 2008
    Alıntı kalyoncumotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dark0034 sen kanuni mi kullanıyorsun acep?


    gecen sene kanuni breton almıstım ama her tarafı döküldü kömürlüğe attım şimdi mondial 125uagk aldım bozuk yollarda gelip gittiğim için bu model pratik mondial şimdilik dökülmedi memnunum

  4. #104
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    Osmaniye
    Motosikleti
    Honda CBR600F,Kanuni Windy S
    Siyah windy aldım 80 km oldu dün akşam bastım 120yi rahat gördü açılınca sanırım 140 yapacak. bide ışıklarda ybr nin biriyle kapıştım çok pis tokatladım ybr yi,80 90 km. hızda hiç titreşim yok açıldıkça titreşim azalıyor,motor devirli 11bin devir var kadranda sona kadar rahat çıkıyor 11bin devire hemen ulaşıyor,yakıt ancak 2 lt. kadar yaktı,yani genel itibari ile binilecek bi motor,düşünen arkadaşlara tavsiye ederim milletin lafına bakmayın Kanuni bu işi kaptı Türkiyedede motosikletin öncüsü,yani fiyata göre motor bence süper..tek negatif yönü ön düzen hafif 2 kişi kullanımlarda direksiyon hakimiyetini biraz kaybediyosun,ışıklarda kalkarken motor geziyo ama bence ön biraz düşürülürse bu sorun ortadan kalkar..

  5. #105
    ressam_01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2006
    Şehir
    osmaniye/KADİRLİ
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER, Honda CBF 150
    windy s 10 numara kullanan arkadaslar var çok memnunlar cok seri bir motor oldugundan bahsediyorlar

  6. #106
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Ben de dikkat ettim lastikleri ybr den kalındı.Hoş görünüyordu yani o kadar fena sayılmazdı

  7. #107

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Motosikleti
    Kanuni Windy S
    Arkadaşlar ben Cuma günü bu motordan aldım.
    Beyendiğim özellikleri.
    + Gayet konforlu, Havalı süspansüyonlar kendini farkettiriyor.
    + Sesi oldukca iyi ve çok hoşuma gitti.
    + Motoru kitleyip stopları açık bırakabiliyorsunuz.
    + Titreşim azaltılmış ama yok değil.
    Beyenmediğim özellikleri
    - Montajını pek iyi yapamamışlar. Fakat diğer çinlilere gere çok çok iyi.
    - Söylendiği kadar atak değil (motor daha 300KM de)
    - Şanzumanla ilgili biraz çalışmaları lazım.

    Ybr ile kıyaslarsak, henüz dayanıklılık ve kalite konusunda bişey söylemek doğru olmaz. Konforu ybr den iyi onun dışında pek bi fark yok. Özellikler hemen hemen aynı. Motor henüz rodajı açmadıgı için hız olarak karşılaştırmadık.

    İlerleyen kilometrelerde tekrar yorum yazarım. Almak isteyen arkadaşlar için faydası olur sanırım.

  8. #108

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Turgaycız yorumlarının devamını sabırsızlıkla bekliyoruz.Tarafsız olman motor camiasına hayırlı olacaktır.Yorumların belkide birçok kişiyi bu motorla buluşturabilir.Yakıt hakkındaki yorumlarını da ayriyetten merak etmekteyiz.Hayırlı ugurlu olsun.Allah kazalardan belelardan korusun.Kolay gelsin.

  9. #109
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    Osmaniye
    Motosikleti
    Honda CBR600F,Kanuni Windy S
    220 km. oldu şuanda iyi açıldıkça sesi düzeliyor,titreşim azalıyor,tahminime göre 1 litre ile 40 km. gitti ama tam açılıp sübap ayarı falan yapılınca hepsini tek tek yazacağım,ilgilenen arkadaşlar bilgilenir..slm lar

  10. #110

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Motosikleti
    Kanuni Windy S
    Şuan motor 600km de.
    -> Yakıt 9,5-10 ykr (95-100 bin) civarında. Yanlız şehir içi kullanıyorum, çok dur kalk yapıyorum. Serviste karşılaştıgım windy s 80 yakıyormuş.
    -> Şanzuman biraz problemli. Motor tam açılana kadar müdahale ettirmiyecem.
    -> Kalite için 5000i devirmeden konuşmak istemiyorum.
    -> Hız göstergesine güvenmiyorum onun için son hız denemedim. Ama gercekten ybr ye göre seri ve aramızda kalsın (plaka problemi yuzunden) polisten kaçmak zorunda kaldım ve 2 polisin bindigi 250lik hondayıda atlatmam uzun sürmedi.
    -> Konforu süper. Havalı süspansiyonun sesini duyabiliyorum.
    -> Titreşim ilk günlere göre hissedilir bişimde azaldı. Nerdeyse sıfır.

  11. #111

    Üyelik
    15 Nisan 2008
    Şehir
    antalya
    bende kesinlikle kanuniyi tavsiye ediyorum özellikle satış sonrası hizmet konusunda kanuniden hızlısı ve iyisi yok bilen bilir

  12. #112

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Motosikleti
    Kanuni Windy S
    1500KM oldu.
    Düz yolda 110la rahat ve sürekli gidebiliyor. 125~130 yapabiliyor. 3ünçü vites 60-70 arası titreşim var. Yakıt 10ykr nin (100bin) in altında bi kaç gün içinde net bişey yazarım. Çekiş güç tatmin edici.

  13. #113
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    Osmaniye
    Motosikleti
    Honda CBR600F,Kanuni Windy S
    şuanda 1000 km. oldu ,son hızı 110 120 bir litre ile 30 km götürüyor... genel itibariyle güzel motor yokuş çıkışı çok güzel

  14. #114
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Alıntı derya_motor adlı üyeden alıntı Mesajı göster




    tek silindir 124 cm3 4 zamanlı
    11 beygir
    9 nm

    kanuni bu motoru yeni çıkardı motorun özelliği, motor tasarımının kanuni ve itü tarafından 1 yıl gibi bir çalışmayla yapılmış olması.motorda vibrasyon yok denecek kadar az.hatta yamaha ybr den bile az.son hızı 125 km/s ve çok seri bir motor.bence bu motor kanuni nin yaptığı gerçek anlamda ilk kaliteli commuter tarzı motor.
    ,



    Bence TÜRK Mühendisleri daha iyisini bırak 1 seneyi 6 ayda çıkartacaklarınna canı gönülden inanıyorum..Biz belki bilmiyoruz ama Almanya,italya ve fransa gibi otomotiv devlerinin önde gelen firmalarında ar-ge bölümlerinde Türk arkadaşlarımız ve mühendislerimiz çalışmaktalar.bindiğimiz ve gördüğümüz bir çok otomobilde kamyonda veya otobüste Bir Türkün emeği olduğuna inanıyorum..

    Motorsiklet olayına gelince tabiki öncelikle bir motor kullanıcı olması gerekiyor bu kişilerin herşeyden önce sağlamlığa ekonomiye ve kaliteye önem vermeleri gerekiyo...Türkiye şartlarında ..bu işi yapacak mühendisin motorlara aşık birileri olması gerekiyor..bu motoru itü'lü mühendislerin yaptığına kanaat getiremiyorum bizim adamların başına silah dayasan böyle bir model çıkartmazlar.eğer itülüler yapmışsalar yuh yani.

    Kimse inkar etmesin 100% Türk yapımı bir motorsiklet yok hele hele kanuni firmasının bildiğimiz modelleri içerisinde hiçbiri Yerli mal değil.

    CARACAL:ÇİN
    TİGER:ÇİN
    SEYHAN:ÇİN
    ELİTTE - TİGRİNA:ÇİN
    WİNDY VE WİNDY S :ÇİN
    SCOTORLARININ HEPSİ:ÇİN


    VE AKLIMA GELMEYEN DİĞER MODELLERİ.

    Montajı güzel yaparız ama..

  15. #115

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Kanuninin sitesinde eski widy ile windS teknik özellikleri boyutları herşey aynı.Motor kısmının yalnızca sağ şanzuman dış tası farklı biraz.Yani yeni bir model-motor degil.Yav kimi kandırıyorlar.Beni kandıramıyorlar da bilmem artık.Alan alır biner ayrı konu.ben bile binerim kasmaz beni de ne gerek var sanki hiçbirşeyden anlamayan ot muşuz gibi sallamaya.Motor ortada.Ayıp bikere.Elin markaları bu ülkede araştırma yapıyor.Bakıyor bu ülkede anca bu motor çıkıyor,binici bunlarla mutlu adamlar yeni modelleri-ayrıntılı modelleri enjektörlü-farklı cc li modelleri getirmek için ugraşmıyor.Bizde diyoruzki honda -yamaha-kawasaki-suzuki gibi markalar niye çeşide boğmuyor piyasayı.Getirmez tabi motordan anlayan yok ki.Adam 2 yıl garanti verecek bizler daha garanti kapsamı konusunda bayilerle kapışıyoruz.Bayilik anlayışı yok.Esnaflık ölmüş.Kim ne yapıyor bilinmez.

  16. #116

    Üyelik
    29 Ağustos 2007
    slm lar oncelıkle bende bı kanuni kullanıcısıyım 3 yıldır tiger kullanıyorum ve cogu forumdada kanunının savunucusu oldum neden oldum cunku haksız bı sekılde kotulenıyo bu motorlar en basıtı sunu soylıyım servıslerınden baslıyım bana turkıyede butun markaları kastedıyorum ınternet sıtesınden butun modellerının parca fıyatlarını gosterıp ıstedıgın parcayı ınternetten sıparısle ıstedıgın servıse gelmesını saglayan baska bı fırma varmı bu con buyuk bı artıdır sen evınde ınternete gırıp parcanın kac para oldunu goruyosun kardesım cok met edılen ybr yı rampada bı zorlayın bakalım buyrun her turlu testı yapalım cat dıye debrıyaj sıyırır arkadasımınkı 2 sefer sıyırdı basıt bı debraj degıstırmeye aldı servıs 100 lıra para yok o motorun aynısını kopyalamıslar kardesım bugun dunyada arabalara bak bırbırının kopyası bazılarının gozunu oyle hırs burumuskı kanunının en ıyı motoru olan boccat 150 bıle yerden yere vuranlar gordum halbukı motor 10 numara bence yenı wind nın ybr den kalıte bakımından fazla bı asagı kalır yanı yok cın demek kotu demek anlamına gelmeskı bı standart verırsın cınlıye sana ona gore yapar sankı japonlar japonyada uretıyolar buna kargalar bıle guler ınanan varsa dunyada hıcbı fırma bı arac uretırken parcalarının tamaını kendı yapmaz ılla bı yerlerı baska yerlerden alınır takılır kısacası demem okı kanunıyle japonlar arasındakı 2 katı fıyat farkını verıcek olan varsa gıtsın japon alsın ama sunu soylıyım o frkı verıcek kadar dandık degıl bu motorlar bınmeden sırf kanunı dye kımsede karaama yapmasın ınsanları yanıltmasın..

  17. #117

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Sayın kartepeli arkadaşım.ybr yi savunmam.Kullanıyorum kuryeyim.97 500 km yi bugün aştım sabah yag degiştirdim .80 000 den sonra 2500 km de yag degiştirmeye başladım.3000 de 50-100 gr arası eksilme oluyor.2500km de henüz eksilme yok.1 litre koyuyorum 1 litre alıyorum.Debriyaj degişmedi henüz.birkere sübob ayarladım 30 000 de kıllığımdan.mz kullandım.gn 250 kullandım-modenas-fırat 125 kullandım titan kullandım.cg-cgl kullandım.falkon kullandım.Yani kuryeyim.10 yıldır sırf istanbul trafiğinde 500 000 km motor kullanmışlıgım var.ne kimseyi yaglarım nede gereksiz yere yerin dibine sokarım.Kullandıgın motorun motoru suzuki gn 250 ile aynı.Eksantrik mil yatagı sorunlu motor cbf 250 gibi.anlatmama gerek yok.hee senin ihtiyaçlarını karşılıyodur sana göre iyidir.Ybr bana yavaş gelmiyomu geliyo ama sırf yag degişimlerini kat 100.000 km de 34 lt net.cg-titan-cbf 150 vb olsa 68 adet net.10ytl lik yag koydugunu düşün biri 340 ytl biri 680 ytl.340ytl kar.bakım masrafı 20ytl de 33 çarpı 20=660 ytl.muadili motorda 1200 düz.660 kar da ordan.660+340=1.000 ytl.ve ben birkere ilk bakıma gittim.3600 ytl olan ybr aslında 2600 muadillerine göre.Birde piyasa işine gelince müşteri haklıdır der.bende müşteriyim ve hep daha iyisini talebetmek benim hakkım.bence benim için deha iyisi ybr 250mesela 10000 km de bakım yag.daha ucuz yedek parça-cbf den tabiki.enjektör-yakıt tasarrufu.(bakım-yag-filtre masraflarında cbf ybr nin üç katı.100.000 km de baz alınırsa fiyatı bence yarı yarıya düşer.)..yani bana bir aracı överken avantajları artıları sunulmalı.kanuni-kombassan bana bunları sunmuyor.benim ülkemin imalatcısı kendi bişeyler üretmeli(net 10 yıllık bir geçmişten bahsediyoruz.motor üretiçi firmaların %98 ,belki daha çogu bu işe kendi markalarını üreterk başladılar.montaj yaparak degil.)yoksa benim ülkemin üreticisi olabilirmi.benim gibi sitem edenlerin bir çogu kanuninin bu yönüne kıl.ne zaman bizim motorumuzu imal edcenn daha kaç yüzyıl var.Körü körüne milliyetcilik duygularıyla ülkemin sınırları içinde diye bu ülkeye layık olamayan bir imalatcıyı bağrıma basamam.

  18. #118

    Üyelik
    29 Ağustos 2007
    kardes sen motor alırken yag degısım masraflarınımı goze alıyosun hıc kmsenın bunu goze alıcanı sanmıyorum 250 lık bır motorla 125 lık bı motorun km masraflarını bır tutamassın senın yanlısın var enzantırık yatak sorunu cbf lerde var tigerlerde degıl honda cg kurye tarıhının en ıyı motorudur ybr den kat kat saglam benım kanaatımce sen artık 10000 bine gelmıssın motorun motorundan umıdı kesmısın 2500 de bır yag degısıyosun bende 1500 de bır degısıyorum yag eksıtme kesınlıkle yok her motor kuryelerın kullanmasıyla saglammı degılmı olcusune tutulamaz bazı motorlar vardır kurye sartlarına ugun yapılmıstır aksesuar fazla yoktur sadedır pratıktır kımı motorlarda gezıntı ıcın tasarlanmıstır rahatlıgı vardır aksesuarı vardır krom parlak aksamı vardır mesela cbf 250 yı kuryede kullanabılırsın ama tıgerı kesınlıkle kullanamassın buna gore tasarlanmamıstır cunku kuryelıkte kullanamıyorum dıye bı motor kotu anlanına gelmez

    windy alıcaklara bı tavsıyem olucak onun yerıne seyhan 150c yı alabılırsınız arasında cok az bı fıyat farkı var bılındık bı motordur pıyasada yuzlercesı gezıyo surus keyfı rahatlıgı daha ıyıdır windy kuryelerın kullanımına daha uygundur hele bırazda uzun boyluysanız tiger butcenızı sarsıyosa seyhan 150 yı dusunebılırsınız windy nın yerıne seyhan 150 de aglam motordur

    adam koymus windy nın resmını yok bızım muhendısler olsa daha ıyısını yapar eger o motorun makası yamaha olsa ove ove bıtıremıyodun sımdı 125 lık motordan ne beklıyosun daha mı cusselı olmalı tekerlerı daha mı kalın olmalı neyı eksık tak ona bı ybr kafalıgı bılmeyen sorar yamahamı dıye kullananların cogu ıyı dıyo yazılarda ama kulanmayanlara ne oluyosa hep kotuluyolar anlasılmıs degıl

  19. #119

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Yazdıklarımın hiç birinde kaydedeğer birşey bulamadın belli.O zaman şu sorum cevaplansın kartepeli arkadaşım:Kombassan ne zaman motor imal edecek sence(montaj degil,yani yeni nesil bir motor yeni çizgiler.herhangi bir ülkede zaten imal edilen tip-cc-teknoloji dallarından en azından birinde farklı bir motor)Ben on yıldır bekliyorum.Yamaha honda vs holiganı degilim.Ülkem kazansın istiyorum.Çin japonya taywan alman abd degil.Bu ülkenin her kuruşunda şehidin yetimin dulun emeklinin tüyü bitmemiş yetimin hakkı var.10.000 ytl ye aldıgımız motorun 3000 ytl si dışarıya 3000 ytl si ötv adı altında bürokrasiye 3000 ytl si ithalatcıya 1000 ytl si de satıcıya kalmasın.Bu arada ben ybr yi övmüyorum.Ama geri getirisi acısından-ekonomik ligi acısından örnek bir motor diyebilirim.Bindigim motorun gösterişli heybetli hızlı olması benim için önemli kriter degildir.enSorunsuz-enekonomik-enkullanışlı oluşu.Motorsikletin de aslında imal ediliş sebebi budur.ekonomik ulaşım.3-5-10 bin ytl lik motorla hava atacak caka satacak degilim.Zaten zengin hiç degilim.neyse kolay gelsin herkeze

  20. #120

    Üyelik
    29 Ağustos 2007
    kanunı kendı motorunu yapsa pahalıya gelecek sende pahalı dıye almıcan ıste bızım mılletımızde bu nankorluk var hıc olmassa dısardan felan bıseyler ypıpta adam motorsıklet cıkartıyo kanunı su pıyasada olmasa sen o yrb yı 3600 ze ruyanda gorurdun adamlar herkesı memnun edıcek dıye bısey yok kımı ınsana ne yapsan yaranamassın sen hala anlamıs degılsın dunyada tum motosıklet markaları yuzde yuz kendı ımal etmıyolar asrabalarda oyle bı suru yan sanayısı var al kanunı dızel motosıklet yapmıs deneme asamasında dıyor ınternet sıtesınde valal ben kanunıden memnunum motorumun servıse gıttıgınde hıc beklemıcenı bılıyorum 3 gun ıcınde gereklı parcanın gelıcenı bılıyorum parcalarının bol oldunu bılıyorum kafam rahat o yuzden motorun arıza yapmasından korkmuyorum yılarca japon motorları adete somurdu bu memleketı adamne yapsın baska secenek yok alıyo dısarda 3 kurusa satılan 125 lık motorları burda 2 mıslıne sattılar motoru sattı bu sefer parcadan gecırdı ben cbf 250 nın de japon olduna ınanmıyorum kım bılır kıme yaptırdı ustune vurdu honda yazısını kıme sponsor oldu artık japon mtorları bıle japon degılken buyuk bı kısmı cın ıken sız hala kendı yapsın dıyosunuz dunyaya kapalı bakıyosunuz anlasılan...

    kanuni vede cınlıler olmasa cbf 150 yı 5000 lıraya alıyodunuz sımdı cogumuzunda 250 lık capıra bınmemız bı hayaldı mıllet olarak motosıkletten hevesımızı aldık hıc olmassa cep telefonu gıbı herkeste nerdeyse motor var artık mondıalı getıren ugur da kanunıde motosıklet pıyasasına cok sey katmıstır tıcarı anlamda ya hıc olmasaydılar o zaman ne olucaktı o zaman esek arabası konforundakı cg 125 sın anca ıkıncı elını alabılcektın en az 2000 lıraya ama ben smdı ne yapıyorum o paraya sıfır km alıyorum bu kadar ınce dusunemedıgın ıcın sen kotule ama halk almaya devam edıyor


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 456781656 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler