Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #801
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı bur-k@ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet var porçöz ve bulaşık süngeri cbf 600 ün öle parlatmıştım en son da üstüne pasta ama evladiyelik isterseniz komple krom kaplatmayı öneririm
    Malesef por coz ise yaramiyor hatta istem disi zincire damlamasindan dolayi paslanma riski de yaratti.Krom kaplatmak mantiksiz cunku kromun utunde yanik var, krom yanmamis bile. Sifir zimpara ile hafifce silince altindan parlak yuzey cikiyor.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #802
    mslck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2007
    Şehir
    sivas, istanbul,
    Motosikleti
    F650 GS
    Alıntı ER6iNbay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar bu hafta sonu motoru garajdan tekrardan çıkardım gezmek için, ama tripmetre sıfırlanmıştı, ve genel km sayacı da çizgi çizgi olmuştu.
    trip metre çalışıyor ama her kontak kapatıp açtığımda tekrardan sıfırlanıyor.
    ama genel km göstermiyo, ustayla açtık kontrol ettik bütün bağlantılar yerli yerinde kuru nem yapmamış, sigortalar sağlam, akü sağlam, bilgisaayara bağladık herhangi bir hata vermiyor.
    böyle birşey başına gelen varmı. km haricinde herşey sorunsuz çalışıyor.
    resimde de tam olarak görebilirsiniz, bi yardımcı olursanız sevinirim.



    şimdiden teşekkürler.
    Gösterge hatası deyince, Benim de sormak istediğim birşey var.

    Eski 2000 model motorumda tripmetre ile km sayacı 270 km de 20 km gibi bir fark atıyordu. uzun yolda bu fark ortadan kalkıyor yada çok azalıyordu. sonra ön frene basınca ön kafanın içinden bi cızırtı sesi geldiğini görmüştüm. Sanırım bu parazit gibi bişey yaptırıyor olmalı ki uzun yolda fren kullanımı azalınca fark düşüyor, dur kalk trafikte artıyordu. Şimdi aynı ses 2004 modelde başladı ve iki ölçümdür bu da fark atmaya başladı. ?? Başına gelen var mı? Tripmetre ile genel sayacın farklı sayması gibi?
    kısmetindir gezdiren yer yer seni...

  3. #803

    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaslar merhaba.Sym gts250 maxı scooter ım vardı.bırkac gun once belkı forumda gormussunuzdur antalyaya gıtme hayalı olan genc olarak.o motor ıle gıdılırmı gıdılmezmı fıkır almak adına konu acmıstım.Int den epey bı arastırdım ve temız bir bmw R80 gs motor ıle takas ettım.motorun sahıbı gercekten cok durust ve ıyı bırı.o benı kardes ben onu abı gıbı goruyorum suan oyle soyleyebılırım.motoru aldım fakat kullanmakta ozellıkle orta sehpaya cıkarmakta zorlanıyorum cunku yan ayaklıgı yok.nerden bulabılırım ? motoru ustama gosterdım ustam ufak tefek senkron ayarları dısında ıyı makına dedı.fakat bınıp surmedı sadece sesını dınledı.İstanbul bakırkoydeyım sızce motoru nereye goturmelıyım bugun ılk gun ve karaduzen bı makına zor geldı.chavrole suruyo gıbı yada traktor mu desem.bu atık makınayı dhaa hakkıyla kullanabılmıs degılım.özetle istanbulda R80 gs sahıplerınden yada tecrubelılerınden bılgı ve yardım almak ıstıyorum.bu efsane motor u kullanabılmek lazım. msn adresım serhatarman@hotmail.com sımdıden cok tesekkur ederım

    eger bu yazıyı yanlış konu dahılınde ekledıysem ozur dılerım
    '4' TEKER BEDENİMİ, '2' TEKER RUHUMU TAŞIR !

  4. #804
    On7_li - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Şehir
    Çanakkale / Çan
    Hem yola hem araziye gidecek, hem de iki kişi binilebilecek bir motor arıyorum. Bu motoru (f650gs) almalımıyım, almamalımıyım? Alırsam kaç model üstünü almalıyım, alırken nelere dikkat etmeliyim. Bakım maliyetleri gözümü korkutmasa alacağım ama hep bir çekimserlik var...
    [CENTER][B]Çarp tamponuma kır farımı, Bedenime zarar verebilirsin ama RUHUMA ASLA...[/B][/CENTER]
    [CENTER]:bounce:[/CENTER]

  5. #805
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Malesef por coz ise yaramiyor hatta istem disi zincire damlamasindan dolayi paslanma riski de yaratti.Krom kaplatmak mantiksiz cunku kromun utunde yanik var, krom yanmamis bile. Sifir zimpara ile hafifce silince altindan parlak yuzey cikiyor.
    hatamı fark ettim ama editleyemedim ilk headerslar aklıma geldi ona göre yazmıştım . evet sıfır zımpara iş yapar üstüne de pasta çekerseniz birşey kalmaz.
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  6. #806
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı On7_li adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hem yola hem araziye gidecek, hem de iki kişi binilebilecek bir motor arıyorum. Bu motoru (f650gs) almalımıyım, almamalımıyım? Alırsam kaç model üstünü almalıyım, alırken nelere dikkat etmeliyim. Bakım maliyetleri gözümü korkutmasa alacağım ama hep bir çekimserlik var...
    senin açtığın konuda cevap yazmıştık

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:20 ----------

    Alıntı bur-k@ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorununuz savaş abinin dediği gibi regülatörden bu motorlarda regülatör çabuk bozuluyo ikinci de filtre bu arada bmw servisinde her ne kadar 1200 gs ler üzerine uzmanlık yapmak istesem de 650 gs leri de sıkıntılarını neler olduğunu nerelerden arıza çıkardığını öğrenmeden yapamıyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:27 ----------



    evet var porçöz ve bulaşık süngeri cbf 600 ün öle parlatmıştım en son da üstüne pasta ama evladiyelik isterseniz komple krom kaplatmayı öneririm
    dostum ,krom kaplatmak söz konusu bile olamaz,sadece eksozu ve katalitik konvertörü bozmaya yarar.
    Hangi kromajcıya götürsen içini boşalt öyle getir diyecek.
    Çünkü önce asitle çalışması gerekiyor.
    Hadi bunu da yaptığımızı varsayalım,eksozdaki paslanmaz çelik bir süre sonra yüksek ısıdan yine menevişlenecektir,rengi koyulaşacaktır
    Bunun yereni motorlu keçe ve pasta ile bir ölçüde temizlenebiliyor.
    Senede iki kere temizlemek yeterlidir.

  7. #807
    mgu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Şehir
    SİLİVRİ / İST
    Motosikleti
    F 650 GS
    Selamlar 2002 f 650 gs için zincir almam gerekiyor ne öneririsiniz
    Bakla sayısı mı önemli marka modelmi kriter nedir
    Şimdiden teşekkürler

  8. #808
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Motorum icin ozel yapim olan Led day light lari gecen hafta monte ettirmisim. Gercekten guzel bir day light ve akuye hic bir yuk bindirmesi soz konusu degil.




    Lama demirin basit bir sekilde bukulmesi ile L seklinde monte ettik.





    Bu da On/Off dugmesi nin yeri gidonun tam ortasinda. Ulasimi cok rahat buyuk dugme almamak lazim derinlik gidon demirine degebiliyor.








    Onemli bir noktayi dile getirmem lazim yanliz. Bu lambalar sis lambasi degil isik suzmesi cok uzun degil ve asimetrik dagiliyor. Gece bunlari yakinda size tatli bir genis yadinlatma veriyor bu dogru ama "Kesinlikle gece asfaltta kullanmayin" diye uyarmak zorundayim. Karsidan gelen soforu yada dikiz aynasina bakan ondeki soforun gozunu inanilmaz aliyor. Farkedilmek istenir iken gozu kamasan soforun sizin tepesine cikmasina sebep olmayin. Bu ciddi bir tehlike olur. Bu day light / off road light olarak kullanilmasi gereken bir isik. TUV muayenesinde de yada trafik konrolde de ayni sekilde belirtin. . Merak edenler icin Lama demirlerin bukum ve montaj maliyetleri 40 TL cifti. Montaj 20 TL , Sis lambalari 160 TL
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  9. #809
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorum icin ozel yapim olan Led day light lari gecen hafta monte ettirmisim. Gercekten guzel bir day light ve akuye hic bir yuk bindirmesi soz konusu degil.




    Lama demirin basit bir sekilde bukulmesi ile L seklinde monte ettik.





    Bu da On/Off dugmesi nin yeri gidonun tam ortasinda. Ulasimi cok rahat buyuk dugme almamak lazim derinlik gidon demirine degebiliyor.








    Onemli bir noktayi dile getirmem lazim yanliz. Bu lambalar sis lambasi degil isik suzmesi cok uzun degil ve asimetrik dagiliyor. Gece bunlari yakinda size tatli bir genis yadinlatma veriyor bu dogru ama "Kesinlikle gece asfaltta kullanmayin" diye uyarmak zorundayim. Karsidan gelen soforu yada dikiz aynasina bakan ondeki soforun gozunu inanilmaz aliyor. Farkedilmek istenir iken gozu kamasan soforun sizin tepesine cikmasina sebep olmayin. Bu ciddi bir tehlike olur. Bu day light / off road light olarak kullanilmasi gereken bir isik. TUV muayenesinde de yada trafik konrolde de ayni sekilde belirtin. . Merak edenler icin Lama demirlerin bukum ve montaj maliyetleri 40 TL cifti. Montaj 20 TL , Sis lambalari 160 TL
    dostum,
    ben bunun yerine Hella FF50 ve FF75 i tercih ederdim
    gece ve gündüz kullanımında trafikte çok faydasını görüyorum.
    kazların beni görmesi için FF75,ördek avlamak için FF50

  10. #810
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum,
    ben bunun yerine Hella FF50 ve FF75 i tercih ederdim
    gece ve gündüz kullanımında trafikte çok faydasını görüyorum.
    kazların beni görmesi için FF75,ördek avlamak için FF50
    Acıkcası ben tercih etmezdim. H7 artik eski teknoloji akunun icin kemiren bir guc ile elektrik tuketiyor. 400W alternatorlarimiz var bir adet far ampulu 55W+iki adet hella 110 W daha hic bir sey yapmadan motorun alternatorune 165 W bindirdik bile. Arka stop lambasi gostergeler elcik isitma derken zaten yarisindan fazlasi gider. Aku sifir degilse yarin sabah hic hos olmayan bir supriz bizi bekliyor demektir.Akumuz 14Amper sadece araba gibi 60 A degilki. baska bir forumdan altini Hella ile led lambalarin aydinlatmasinin enerji tasarufu karsilastirmasini gorebilirsin



    Bu resimde de sadece kisa far aydinlatmasi


    Buda led li day light aydinlatmasi farki. Fark malum


    Isigi Hellan nin H7 sinden mum isigi mantigina gore kat kat daha ustun. Led farlarin tek eksi yonu isik suzmesinin uzunlugu, yoksa 25 mt lik bir alanda normal ampulun x4 daha fazla aydinlatma gucune sahip. Bu tam olarak cozuldukten sonra zaten icinde Tungsram olan ampul tarihe karisacak.

    Hellayi cok iyi bilen biriyim 3 sene yurt disinda otomotiv ureticisi bir firmada calistim. Hellanin urunlerini de cok kullandik. Kaliteli ve basarili fakat motosiklet gibi dusuk amper aku kullanan bir arac icin uygun degil.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  11. #811
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acıkcası ben tercih etmezdim. H7 artik eski teknoloji akunun icin kemiren bir guc ile elektrik tuketiyor. 400W alternatorlarimiz var bir adet far ampulu 55W+iki adet hella 110 W daha hic bir sey yapmadan motorun alternatorune 165 W bindirdik bile. Arka stop lambasi gostergeler elcik isitma derken zaten yarisindan fazlasi gider. Aku sifir degilse yarin sabah hic hos olmayan bir supriz bizi bekliyor demektir.Akumuz 14Amper sadece araba gibi 60 A degilki. baska bir forumdan altini Hella ile led lambalarin aydinlatmasinin enerji tasarufu karsilastirmasini gorebilirsin.
    Benim akü sadece 9 amper ve 2 adet Hella yı sürekli olarak kullanıyorum henüz sorun yaşamadım.
    Led in mum olarak daha verimli olduğu kabulümdür
    ancak 25 m çok kısa bir mesafe.
    Ancak gece off road parkurlarda ya da gündüz farkedilirlik sağlamada faydası olacaktır.

  12. #812
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ancak gece off road parkurlarda ya da gündüz farkedilirlik sağlamada faydası olacaktır.
    Zaten amacta bu gece yolculugunda merceksiz Xenonlar olsun yada guclu sislamlari yada ledler fark etmez aslinda ciddi tehlike. Gece iyice kisilmis ve yorulmus gozlere boyle bir far geldiginde direk kapaniyor. Daha sonra heleki virajli ve gidis gelisli bir yol ise. Sofor sizin yaninizdan mi ustunuzden mi gectigini emin olmadan resmen gozleri kapali geciyor. Millet farkedilmek ugruna karsindakine gecici korluk yasatiyor. Amerika ve avrupanin bir cok ulkesinde zaten day light yada drive light zorunlu halde.Fakat gucleri de ona gore ayarlanmis. Bizdeki gibi Haci muratlara takilan deniz feneri gibi degil en azindan
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  13. #813
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten amacta bu gece yolculugunda merceksiz Xenonlar olsun yada guclu sislamlari yada ledler fark etmez aslinda ciddi tehlike. Gece iyice kisilmis ve yorulmus gozlere boyle bir far geldiginde direk kapaniyor. Daha sonra heleki virajli ve gidis gelisli bir yol ise. Sofor sizin yaninizdan mi ustunuzden mi gectigini emin olmadan resmen gozleri kapali geciyor. Millet farkedilmek ugruna karsindakine gecici korluk yasatiyor. Amerika ve avrupanin bir cok ulkesinde zaten day light yada drive light zorunlu halde.Fakat gucleri de ona gore ayarlanmis. Bizdeki gibi Haci muratlara takilan deniz feneri gibi degil en azindan
    Batıda sadece off road kullanımına yönelik olarak satılan 100 w lık ampuller bizde peynir ekmek gibi takılıyor otomobillere.
    karşımızda 2X100 w görünce gözler kapanıyor ister istemez.

  14. #814

    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT-09 TRACER
    Selam herkese, bu odometre düzelmedi, düzelir diye bekledik ama nafile değiştirme yolu gözüktü bize.
    Şimdi benim aküde 9 amperlik bir akü yurtdışı forumlarda okuduğum kadarı ile aküden dolayı bu oyunları yapıyor olabilirmiş. göstergeyi almadan önce akü mü değiştirip denesem acaba?
    habe habe

  15. #815
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı ER6iNbay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam herkese, bu odometre düzelmedi, düzelir diye bekledik ama nafile değiştirme yolu gözüktü bize.
    Şimdi benim aküde 9 amperlik bir akü yurtdışı forumlarda okuduğum kadarı ile aküden dolayı bu oyunları yapıyor olabilirmiş. göstergeyi almadan önce akü mü değiştirip denesem acaba?
    ben bunun aküden olduğunu sanmıyorum.Sonuçta göstergeler yüksek enerji çekmiyor.

  16. #816
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Gostergen toplamda 10W elektrik tuketiyor tahminen. Sikintinin ne oldugunu bilmiyorum ama gostergen arizali degil ise degistime derim.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  17. #817
    mslck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2007
    Şehir
    sivas, istanbul,
    Motosikleti
    F650 GS
    Alıntı ER6iNbay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam herkese, bu odometre düzelmedi, düzelir diye bekledik ama nafile değiştirme yolu gözüktü bize.
    Şimdi benim aküde 9 amperlik bir akü yurtdışı forumlarda okuduğum kadarı ile aküden dolayı bu oyunları yapıyor olabilirmiş. göstergeyi almadan önce akü mü değiştirip denesem acaba?
    Akü 50-60 TL, Göstege 300+ euro...

    Elektronik çok garip bazen akla gelmez hatalar verebiliyor...

    Harddiskini söktüğünüz bilgisayarın açılması için ramleri ile oynamanız gerekebilir, yada hiç akla gelmeyen başka bir sorun. Resetleme bazen aleti düzeltebilir. Merkezi kontrol ünitesini resetlediniz mi?

    Bunun yanında bence önce aküyü deneyin, birilerinin başına gelmiş ve forumlarında paylaşmış olabilirler. Çözüm bulamazsanız göstergeyi değişme yoluna gidersiniz. Ankaradaymışsınız yoksa 12 amperlik aküyü deneme konusunda da yardımcı olabilirdim.
    kısmetindir gezdiren yer yer seni...

  18. #818
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    evet f650 gs lerin sikintili konularindan biri olan egzoz yaniklarina sonunda cozum bulan bir kimyasal buldum. Yildiz cila adli bu urun hirdavatcidan 10 tl ye satin alinabiliyor. Henkel yada 404 dun sattigi urunler malesef ki ciziklere yol aciyor. Bu urun daha soft bir krem. fakat uygulama her bir egzoz icin abartisiz 35 dk bir ovma ile mumkun oluyor. ciddi bir kol agrisi ama mutlu son sizi bekliyor






    Eski bir bulasik sungeri bu ovma isi icin harika gorev yapiyor


    evet ovmaya basliyoruz 30 dk sonra gorusunuz


    Ilk sonuclar gorunmeye basladi , durmak yok ov babam ov


    Buyrun size gicir gicir bir krom egzoz eski halinden eser bile kalmadi
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  19. #819
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet f650 gs lerin sikintili konularindan biri olan egzoz yaniklarina sonunda cozum bulan bir kimyasal buldum. Yildiz cila adli bu urun hirdavatcidan 10 tl ye satin alinabiliyor. Henkel yada 404 dun sattigi urunler malesef ki ciziklere yol aciyor. Bu urun daha soft bir krem. fakat uygulama her bir egzoz icin abartisiz 35 dk bir ovma ile mumkun oluyor. ciddi bir kol agrisi ama mutlu son sizi bekliyor

    Ilk sonuclar gorunmeye basladi , durmak yok ov babam ov


    Buyrun size gicir gicir bir krom egzoz eski halinden eser bile kalmadi
    Tebrik ederim,yararlı bir çalışma ve bilgi kaynağı oldu
    2 yıl önce ben 50 Tl ye iki eksoza polisaj yaptırmıştım.
    şimdi elimde polisaj makinası(oto boyacıların kullandığı pasta cila makinası) da var.
    polisajın iyice kararmadan her yıl yapılmasında fayda var

  20. #820

    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT-09 TRACER
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet f650 gs lerin sikintili konularindan biri olan egzoz yaniklarina sonunda cozum bulan bir kimyasal buldum. Yildiz cila adli bu urun hirdavatcidan 10 tl ye satin alinabiliyor. Henkel yada 404 dun sattigi urunler malesef ki ciziklere yol aciyor. Bu urun daha soft bir krem. fakat uygulama her bir egzoz icin abartisiz 35 dk bir ovma ile mumkun oluyor. ciddi bir kol agrisi ama mutlu son sizi bekliyor






    Eski bir bulasik sungeri bu ovma isi icin harika gorev yapiyor


    evet ovmaya basliyoruz 30 dk sonra gorusunuz


    Ilk sonuclar gorunmeye basladi , durmak yok ov babam ov


    Buyrun size gicir gicir bir krom egzoz eski halinden eser bile kalmadi
    mükemmel sonuç, ellerine sağlık.
    en kısa zamanda bende denerim bu yöntemi...
    habe habe


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler