Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21841
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    teşekkürler uzun uzun açıklamışsın. Bu arada konyadan yola çıkacağım. Titreşim ise benim motorda o hızlarda oluyo 8-9bin devirde, daha alt ve üst devirlerde olmuyo onun için sordum. Sabah erken yola çıkıp akşama çok fazla kalmamayı düşünüyorum malum motorun aydınlatması da biraz zayıf gibi. Çanta ise sadece sırt çantası düşünmüştüm :D ya da sırt çantasını lastikle arkaya bağlayabilirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21842
    ahmet93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ/Çerkezköy
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahmet kış için mi hazırlık ?
    Sırtlığı ben aldım 2 aydır kullanıyorum memnunum.
    Ama motomaxtaki mont bitmiş sanırım telefonla bir öğren.
    Ehliyeti aldıktan sonra, ehliyetsiz geçen 2 yılın acısını fena halde çıkartacağım. Temmuz sınavına girebilseydim 1500 km'lik yol planım vardı. Ağustosa kalınca elimdeki parayı bunlarla değerlendireyim dedim.
    Şaka bir yana sıralama şu şekilde; 1.Sırtlık 2.Eldiven 3.Çanta 4.Yağmurluk Mont ellerinde olsa da alamıycam zaten
    Son olarak egsoz için 400 tl para kaldı, sen egsoz bulabildn mi?

    overcloud 15 saat, 702 km güzel yolculuk olmuş.

  3. #21843
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Sırtlığı eksik etme böbreklerini koruyan bişey olsun kışın hasta olma bide.
    hudsonda baktım bende o eldivenlere içi yünlü gibi kaliteli birşeye benziyordu.

    Egzozuda Buldum Ercan ustada yaptırıyorum.
    Herkez güzel işçiliği var dedi 470 Lirayamış egzozda,hedirsi felan yolladık onun çapına göre yaptı dün yollamış sanırım servise.
    Motorda yarın yada en geç salıya çıkar

  4. #21844

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Alıntı bugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler uzun uzun açıklamışsın. Bu arada konyadan yola çıkacağım. Titreşim ise benim motorda o hızlarda oluyo 8-9bin devirde, daha alt ve üst devirlerde olmuyo onun için sordum. Sabah erken yola çıkıp akşama çok fazla kalmamayı düşünüyorum malum motorun aydınlatması da biraz zayıf gibi. Çanta ise sadece sırt çantası düşünmüştüm :D ya da sırt çantasını lastikle arkaya bağlayabilirim.
    Konya Antalya Arasında Çok Kez Gidip Geldim Scooterimle 1 Kere Bile Sıkıntı Yapmadı Birde Hava Soğutmalı Olduğu Halde Sana Tek Tavsiyem Konyadan Gelirken Sabah Erken Çık Şafakla Beraber Yoksa Öğlen O Virajlarda Asfalt Çok Isınıyor Ve Lastiklerin Yol Tutuşu Fren Tutuşu Çok Aşırı Düşüyor Aklında Bulunsun ;)
    [COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]

  5. #21845
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Casillas, yaklaşık 30 sayfa geriye gittim ama bulamadım. rica etsem motordaki hasar için sigorta şirketi ve eksper ile nasıl bir prosedür işliyor tekrar anlatabilir misin? istanbula döner dönmez yaptırcam motoru..
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  6. #21846
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Sanırım biraz şanş işi benim eksper şerefsizin biri çıktı.
    Yaşar Uysal diye bi eksper.
    4 günde anca eksper geldi.Sonra başladı burası nasıl öyle oldu anlat tmm gelir başka biyere peki bu nasıl oldu anlat tmm en son geldi egzoza benim egzozda orjili değil.
    İşte bu egzoz nasıl eğilir eder ustalar diyo adama arkadan vurmuşlar eğilmiş yok böyle bişey olamaz edemez diye tam 12 gün bekledik artık olcak gibi değil bir iki tanıdığa telefon ettik zor zahmet halledebildim.
    Ama senin Kaskon vardı sanırım bir sorun yaşamassın direk halledersin.
    Zaten olduğu yerde düşmelere fln trafik sigortası hasar karşılamıyor.
    Benim toplam 1500lira tuttu tabi servis parayı önce bende alıyor daha sonra sigorta şirketi benim hesabıma parayı yatırıyor.(motorda bakıldığında bişey yok gibi duruyo ama parça fiyatları azcık tuzLu
    Paran yoksa bekliyorsun sigorta paranı veriyor öyle yaptırıyorsun motoru.

  7. #21847
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    kaskoyu çalıştığım sehayat acentasının içinde şubesi bulunan anadolu sigortadan yaptırmıştım. yani eksper konusunda araya sokabileceğim bir tanıdığım var. bekleme işi braz can sıkıcı tabi ama belki randevu alarak beklemedem yaptırabilirim diye düşündüm. motorun devrildiği yerin ve çarptığı motordaki boya izlerinin falan fotoğraflarını çektim. şahit fln gerekirse komşuyu çağırtabilirim. o kadar uğraşmak zorunda kalmam umarım.

    asıl korktuğum şey motorun öncedende hasarlı oluşu.. :S umarım bu yüzden bi aksilik çıkmaz. sonuçta kendi motoruma bilerek çekiç vuracak değilim ya..

    bide parçaları alıp benim takmama bi şey demezler herhalde? tekrar kaş fln yapmam lazım sök tak sök tak uğraşmak istemiyorum doğrusu..

    en çokta siyah cama üzüldüm.. honda servislerinde siyah cam olduğunu sanmıyorum.. bide ona film çektiricez :S
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  8. #21848
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaskoyu çalıştığım sehayat acentasının içinde şubesi bulunan anadolu sigortadan yaptırmıştım. yani eksper konusunda araya sokabileceğim bir tanıdığım var. bekleme işi braz can sıkıcı tabi ama belki randevu alarak beklemedem yaptırabilirim diye düşündüm. motorun devrildiği yerin ve çarptığı motordaki boya izlerinin falan fotoğraflarını çektim. şahit fln gerekirse komşuyu çağırtabilirim. o kadar uğraşmak zorunda kalmam umarım.

    asıl korktuğum şey motorun öncedende hasarlı oluşu.. :S umarım bu yüzden bi aksilik çıkmaz. sonuçta kendi motoruma bilerek çekiç vuracak değilim ya..

    bide parçaları alıp benim takmama bi şey demezler herhalde? tekrar kaş fln yapmam lazım sök tak sök tak uğraşmak istemiyorum doğrusu..

    en çokta siyah cama üzüldüm.. honda servislerinde siyah cam olduğunu sanmıyorum.. bide ona film çektiricez :S
    Kaskoda işler nasıl oluyor bilmiyorum malesef.Ama resim çektiğiniz çok iyi olmuş benim başıma bundan sonra böyle birşey gelirse (inş.gelmez)video&resim ne varsa çekicem motoru hiç hareket ettirmeden çekmekte fayda var yoksa sonra çok sorun yapıyor eksperler.
    Kasko yaparken aksesuar olarak belirttiğin siyah cam,sinyal,egzoz gibi şeyler varsa kasko onları karşılar ama aksuarlar kaskoya işlenmemişse orjin takıyor servisler.

  9. #21849

    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    honca cbr 125 2010
    Alıntı melocann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum sıcak havalarda jikleyi çekersen servisin dediği gibi zengin karışım gider silindir içine buda motorun yavaş yavaş boğularak(gönülsüz çalışarak) stop etmesine sebeb olur motorunda hiç bi sorun yok yani




    sıra sana geldi sanırım sen yan sahba açıkken ve motor boşta iken çalıştırıyor ve daha sonra yan sehba hala açıkken sen motoru vitese atıyorsun(ben öyle anladım) bunun sebebi ise ayaklıkta müşür olması herhangi bi kazayı önlemek için yan ayakcak kalkmadan motor yürümez stop eder gayet normal bişey

    anladım çok saol da ayaklığı kaldırdığım halde çalışmıo:(
    [B][COLOR="DarkRed"]TEK FARKIMIZ TÜRK OLMAMIZ. YA TAM SUSTURURUZ.YADA KAN KUSTURURUZ![/COLOR][/B]

  10. #21850
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    kazukki servise nasıl götüreceksin hiç mi çalışmıyor yoksa vurdurarak falan çalışır mı? Ya da ayaklık müşürü takılı kalmış olabilir mi?

  11. #21851

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Kardeşim bence motorun altına eğilip bi baksan ayaklığın orlarda bi problem ola bilir arkadaşın dediği gibi müşürden yapa bilir bide motorda elektirik war mı farlar yanıyor mu bunlara dikkat et kornanın sesinin gücüne dikkat et akü için.
    [COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]

  12. #21852
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaskoda işler nasıl oluyor bilmiyorum malesef.Ama resim çektiğiniz çok iyi olmuş benim başıma bundan sonra böyle birşey gelirse (inş.gelmez)video&resim ne varsa çekicem motoru hiç hareket ettirmeden çekmekte fayda var yoksa sonra çok sorun yapıyor eksperler.
    Kasko yaparken aksesuar olarak belirttiğin siyah cam,sinyal,egzoz gibi şeyler varsa kasko onları karşılar ama aksuarlar kaskoya işlenmemişse orjin takıyor servisler.
    doğru soyluyosun ama benzin aktığı için motoru kaldırmam gerekti :
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  13. #21853

    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 125R 2008
    arkadaşlar bugun cbr la 3uncu gunum. Akşam takılalım dedık ıkı motor. çıktık izmırdeyım çevre yolunda 80 le gıderken motor patlatma yaptı stop ettı. Saga yanastım yaklasık 3 dk ugraştım çalıştı. yoluma devam ettım. Konak ta bıryerde yemk yedım ve tekrar bındım motora çalıştı 300 metre sonra yıne yaptı ve çalıştıramadım. Motor çalışıyor rolantı 1 lerde bıras çalışıyor sonra gaz versemde vermesemde stop edıyor. Ip aldık çekerek 10 km getırdık. sızce sorun nerde ve su an akude bıttı marsa basmaktan o çalışınca toparlar ama çok canımı sıktı. daha 3uncu gun yaa [COLOR="Silver"]

  14. #21854

    Üyelik
    10 Temmuz 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    '10 CBR125 R Tricolor
    Alıntı cHreSs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bugun cbr la 3uncu gunum. Akşam takılalım dedık ıkı motor. çıktık izmırdeyım çevre yolunda 80 le gıderken motor patlatma yaptı stop ettı. Saga yanastım yaklasık 3 dk ugraştım çalıştı. yoluma devam ettım. Konak ta bıryerde yemk yedım ve tekrar bındım motora çalıştı 300 metre sonra yıne yaptı ve çalıştıramadım. Motor çalışıyor rolantı 1 lerde bıras çalışıyor sonra gaz versemde vermesemde stop edıyor. Ip aldık çekerek 10 km getırdık. sızce sorun nerde ve su an akude bıttı marsa basmaktan o çalışınca toparlar ama çok canımı sıktı. daha 3uncu gun yaa [COLOR="Silver"]
    motorun rodaj devresinde düşük devirlerde kullanlılmalı.eğer motorun devrini yükselterek kullandıysan sorun budur.bakalım motorum neler yapabiliyormus demek için henüz cok erken.hiç değilse 400-500 km yi max 5000 d/dk da sürdürmen gerekir.yüksek devirlere cıkarıp yeni sıkı motorunu zorladıysan sorunu bu olabilir.

  15. #21855
    beykurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200 2016
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba,

    yarın sabahki uzun yolculuga çıkmadan önce vakit kazanmak için motora aldığım soft kuyruk çantasını takıyordum. motor hafif eğimli bir yerde, arkaya geçip kayışları gererken motor bi anda yana doğru devrilmeye başladı, ellerimle kuyruk grenajından tutup dengeyi sağlarken bu sefer ön tekerlek ve kafa hızla sola doğru devrildi ve kafa grenajı komşunun motorunun egzosune çarptı. kaskımda o motorun selesinin üzerinde duruyordu. kafa grenajının sol tarafı ve sinyalin çıktığı yerdeki grenaj büyük bir şekilde çatladı. siyah renkli cam ve ortadaki üçgen parça kırıldı. motordan biraz benzin aktı. iyi haber ise motor çalışır durumda ve grenajlar hala bağlantı noktalarından sağlam bir şekilde duruyor, yola çıkmamı engelleyecek bir durum görünmüyor şu an için. benzinliğe kadar gidip tekrar benzin aldım. allahtan kasko yaptırmıştım park halinde meydana gelen hasarların %75'ini karşılıyor. akşam akşam moralim bozuldu ama kaza olacaksa böyle olsun.

    haydaaa şanssızlığa bak inşallah yolda bir sorun olmaz iyi yolculuklar

    iyi geceler..

    haydaaa şanssızlığa bak inşallah yolda bir sorun olmaz iyi yolculuklar

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:43 ----------

    Alıntı cHreSs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ıkı bın mı yok dostum bu bana yeter =) sana hayırlı olsun sıfır km cbr'ın =)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:12 ----------

    bı sorunum var bıraz once aldıgım arkadaşa kıtapcıkları almaya gıttım. gıderken henuz motor sogukken bıras yuklendım ve sonra motor gaz yemedı ve stop etmeye başladı. daha sonra duzeldı ve satıcıya sordum uyardı sakın sogukkn bınme dıe. neyse tmm gerı gelırken motor sıcak haraet ortalar dogru yıne yaptı aynısını bu sefer 3 -4 dakıka çalıştırdım ve duzeldı sızce sorun nerde?
    "ve satıcıya sordum uyardı sakın sogukkn bınme dıe."
    Yanlış bir kullanıcıdan almışsın motoru daha kim bilir neleri ters biliyordur ve uyguluyordur.sen sağlam bir bakıma götürt motoru bence kardeş.bir baksınlar sorunlar var mı detaylı bir şekilde

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:46 ----------

    Alıntı kazukki adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evvvveeetttt millet artık bende bi cbr sahibi oldum daha önce hiç vitesli motor kullanmamıştım ama çok zor olmadı gayet kolay oldu çok güzel bi motor gerçekten herkeze öneririm

    fotoğrafları en kısa zamanda koyarım
    hayırlı olsun motorun.Allah kaza bela göstermesin.Dikkatli ve temkinli kullanman dileğiyle

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:49 ----------

    Alıntı fearlesboyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar size bir şey soracağım aldığım motoru servise bakıma bıraktım hava filtresi vs yenilendi çekişi zayıf gibiydi sübab ayarı yaptık dedi ama hemen 3 saat sonra motor hazır dediler yapmadıkları kanaatindeyim çünkü cok fark etmemiş asıl size sormak istediğim km tam şehir içi 114 kurus yakıyor sizce normal mi bu rakam.biraz agresif de kullanıyorum.(nasıl mı ölçtüm tamamen depo boşaldı hatta benzinciye iterek gittim 17.50 tl lık benzin aldım.geri kalan 2.50 tl yı şişeye koydurdum yolda kalmamak için.tamamen bitti.cıkan km hesapladım.
    benim servislere güvenim tamamen bitti.insanları sömürmekten başka bir şey değil.motoru ilk aldığımda resmen dalga geçer gibi motoru çalıştırdı sesine baktı ve 50 tl aldı.adama işimin düşmeyeceğini bilsem onu orda yatay konuma geçirirdim asfaltta.şimdi de 16.000 bakımına götürcem bakalım napacaklar.umarım hakkını verirler alacaklarını paranın yoksa daha tahammülüm yok iki vida sıkmaya dünya para vermeye.
    Senin mesaj tam motor alımları arasında kalmış kimse cevap yazmıyor yada ölçüm yapan hiç yok cevap verebilecek

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:52 ----------

    Alıntı autobiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar bu foruma yeni katıldım
    ben motorun görüntü-ses-performansının birbiriyle tutarlı olması taraftarıyım.motorumun 1000lik cbr gbi ses cıkarmasını istemezdim acıkcası.ne ise o olmalı bence.sesi ya da görüntüsü ne olursa olsun performansında cok fazla değişiklik yapamayız.bence honda bizim düşündüğümüzü defalarca ölçüp biçip bunu yapmıştır.o yüzden orijinali en iyisidir
    Öncelikle hoşgeldin aramıza hayırlı olsun

    Genellikle orjinali en iyisi değildir bence.
    Orjinaline en iyisini taksa, parça geliştirilip satılmaz sadece motora takmaya parça üretilirdi.
    Parça üretilse de kimse de almazdı bendeki zaten en iyisi diye.
    O yüzden orjinali en iyisi değil en idealidir.Sen ideali geliştirir en iyiye ulaşırsın.

    Ayrıca en iyiyi takmak fiyatı yükselteceğinden adam en iyiyi yapsa satamaz.en ideal yapılır uygun fiyata, kullanıcı da biraz para ile daha iyi parça alır değiştirir

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:58 ----------

    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    günaydın arkadaşlar,

    15 saat süren uzun bir yolculuğun ardından dun aksam saat 21.20'de turgutreis'teki evimize ulaştık. yolculuk planladığımızdan 3 saat daha fazla sürdü çünki çantanın yrattığı bir sıkıntı yüzünden fazladan 45dk mola vermek zorunda kaldık.manisa ve bodrum girişindeki yol çalışmaları, izmir girişindeki trafik sıkışıklığı ve bir defada polis çevirmesi bize zaman kaybettiren diğer şeyler oldu tabi havanın en sıcak olduğu anda manisa girişindeki yol çalışması bizi perişan etti.

    tam tamına 702km yol yaptım ve motoru oldukça zorladım. yolların müsait olduğu yerlerde 110'un altına inmedik, izmir otabanında süreklü olarak 120 ile ara ara 130 ve 140'a kadar çıktım. Tam bodrum girişindeki virajlarlı yollarda motor sürmenin keyfini çıkartıyor, virajlarda yatarak arabaları solluyordumki, rahmetli Barış Akarsu'nun hayatını kaybettiği kavşakta bir üst geçit çalışması yapıldığı için 10km'yi yaklaşık 40dk'da geçtik ve bodrum turgutreis arasındaki yolu karanlıkta kat ettik.

    Bu arada şunu söyliyim. İstanbul'daki araç sürücülerinden hiç şikayet etmeyin, daha beteri 09, 35 ve 48 plakalılar. 09 FL 909 (metalik mavi ford fusion) plakalı araç beni izmir otoban çıkışında tahmin ediyorumki kasten düşürmek için sıkıştırdı. selçuk'a kadar peş peşe gidiyorduk ordaki polis çevirmesinde ben aracı şikayet ettiğimde polis memuru şikayetinizi selçuk merkez karakolunda yapmanız gerekio ordaki ekipler ilgilenecektir dedi, telsizle anons etmesini istediğimde burdan anons edemiyoruz dedi.. bende bu işin peşini bırakıp yoluma devam ettim.

    Dolu depo ile yola çıkmıştım, eve geldiğimde ise depoyu yine tamamen doldurdum 702km'de yukarda söylediğim kullanım şartlarında 82TL'lik benzin aldım. km başına 117 kuruş gibi bir şey yapıyor, bana biraz fazla gibi geldi ama motorun arkasında yaklaşık 20kg yük ve sürekli limitlerde kullanmış olduğum için yüksek olabilir diye düşünüyorum.

    uzun yolda motor cbr 125'in performansıyla ilgili olarak şöyle bir benzetme yapicam:

    sollamalarda ve rampalarda 1.4motor hacimli bir araç performansı sergiliyor. doğru vites ve devir aralığında sollama yaparsanız yada rampa çıkarsanız çok tatminkar bir performans sergiliyor. sollamalarda hiç sıkıntı çekmedim, rampalarda da aynı şekilde, arkamızda bizden hızlı arabalar tabiki oldu ama rampadaki kamyonları 80 - 90 km aralığında sollama yaparak geçiyorduk ki bence bu iyi bir hız. abimin pegasso 650'sinden yol boyunca daha seri olduğumu söyleyebilirim gerçi o 2 kişiydi ve toplamda 107lt'lik çanta kapasitesi ile seyahat ediyordu. viraj performansı ve frenlemesi ise son derece güvenli.
    Teşekkürler tecrübe paylaşımların için kendine çok dikkat et yollarda devamını bekliyoruz iyi gezmeler
    Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
    Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!!
    burak beykurt

  16. #21856
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Alıntı cHreSs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bugun cbr la 3uncu gunum. Akşam takılalım dedık ıkı motor. çıktık izmırdeyım çevre yolunda 80 le gıderken motor patlatma yaptı stop ettı. Saga yanastım yaklasık 3 dk ugraştım çalıştı. yoluma devam ettım. Konak ta bıryerde yemk yedım ve tekrar bındım motora çalıştı 300 metre sonra yıne yaptı ve çalıştıramadım. Motor çalışıyor rolantı 1 lerde bıras çalışıyor sonra gaz versemde vermesemde stop edıyor. Ip aldık çekerek 10 km getırdık. sızce sorun nerde ve su an akude bıttı marsa basmaktan o çalışınca toparlar ama çok canımı sıktı. daha 3uncu gun yaa [COLOR="Silver"]
    yakıtın kirli olabilir mi?

  17. #21857

    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    honca cbr 125 2010
    ya beyler verdiğiniz bilgiler için saolun ben ayaklığı kaldırmayı unutmuşum ondan gitmiomui motor yaaa.........! ama motorda sorun olduğundan deilde özelliğinden dolayı istop etmesi insanı ayrı bi sevindiriyo... bende nası unuttuysam ayaklığı vay anasını ya !

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:35 ----------

    Alıntı melocann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum sıcak havalarda jikleyi çekersen servisin dediği gibi zengin karışım gider silindir içine buda motorun yavaş yavaş boğularak(gönülsüz çalışarak) stop etmesine sebeb olur motorunda hiç bi sorun yok yani




    sıra sana geldi sanırım sen yan sahba açıkken ve motor boşta iken çalıştırıyor ve daha sonra yan sehba hala açıkken sen motoru vitese atıyorsun(ben öyle anladım) bunun sebebi ise ayaklıkta müşür olması herhangi bi kazayı önlemek için yan ayakcak kalkmadan motor yürümez stop eder gayet normal bişey

    eyw saolasın melocann valla dediğini yaptım ve oldu saol
    [B][COLOR="DarkRed"]TEK FARKIMIZ TÜRK OLMAMIZ. YA TAM SUSTURURUZ.YADA KAN KUSTURURUZ![/COLOR][/B]

  18. #21858
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    @kazukki
    hehe artık akşama kadar gezersin :D

  19. #21859

    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    honca cbr 125 2010
    Alıntı bugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @kazukki
    hehe artık akşama kadar gezersin :D
    yine yaparım bu gün 150 km filan şu rodaj dönemi bi geçse artık yolda gördüğüm şu çakma cbr larla bi kapışsam
    [B][COLOR="DarkRed"]TEK FARKIMIZ TÜRK OLMAMIZ. YA TAM SUSTURURUZ.YADA KAN KUSTURURUZ![/COLOR][/B]

  20. #21860

    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 125R 2008
    Alıntı autobiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun rodaj devresinde düşük devirlerde kullanlılmalı.eğer motorun devrini yükselterek kullandıysan sorun budur.bakalım motorum neler yapabiliyormus demek için henüz cok erken.hiç değilse 400-500 km yi max 5000 d/dk da sürdürmen gerekir.yüksek devirlere cıkarıp yeni sıkı motorunu zorladıysan sorunu bu olabilir.
    motor rodajda degil ikinci el aldım 2008 8700 de..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler