ethemm76 adlı üyeden alıntı
Annemin köyünde bi motosiklet kazası olmuş, 6. günü bugün. Gece saat 23:00 sıralarında, Subaşı köyü kalıcı konutlarından aşağı doğru inerken, zemin ıslak ve hava yağışlı, yol geniş, müsait asvalt ama hafif yokuş aşağı, mavi olduğu söylenilen (mavi ise muhtemelen 2007- veya 2008 dir, çünki daha sonra talep olmadığından mavi gelmdi) üzerinde orjinal duro lastikleri olan cbf 150 ile uzak ta olsa bi akrabamız kaza yaparak hayatını kaybetti. Kaza sebebi aşırı hız ve dikkatsizlik ve büyük ihtimal duroların mahareti. Muhtemelen yol çok müsait olduğu için ıslak zeminde bayır aşağı hızlı seyrediyordu. Motor kaydı. Dayı oğlu da kendisini (4-5 senelik duro lastiklerle gezme, o lastikler sertleşmiştir, dişleri olsa bile yol tutmaz, o lastikleri çıkar evinin önünde yak yinede kullanma) şeklinde rahmetliyi yakın geçmişte uyardığı halde duroları o şartlarda kullanmaya devam etmiş. Üzerinde 4-5 senelik duro lastik olan ve ıslak zeminde bayır aşağı hafif viraja girilmesi, muhtemelen o virajın, zemin kuru muamelesi yapılarak duroların varlığı unutulmak (bilinmeden) suretiyle alınabilineceğinin düşünülmesi, ve belkide en önemlisi, kullanıcının belkide bu gibi sosyal forum vb ortamlardan uzak olması kaynaklı, motorunu, lastiklerini vb tanımaması, ayrıca cbf 150 nin, rahmetlinin kısa bir süre önce almış olduğu ilk motoru olması kaza ve ölümüne zemin hazırladı diye düşünüyorum. Sebepler, bir kaza oluşması ve ölümle sonuçlanması için gayet yeterli. Kazada beni biraz daha şaşırtan bi sonuç var. Sürücünün Ls2 kaskı, kaza esnasında parçalanmış ve hatta kask kafa tasını sıkıştırarak ezilmesine sebep olmuş. Rahmetlinin yüzünü cenaze esnasında tabut içinde gören tanıdıklarım, başının bir yanının içe doğru ezik, göçmüş olduğunu söylüyorlar. Benimde bütün kasklarım Ls2, (3 adet) bu güne kadar hayli güvenli olarak bildiğim Ls2 kasklarımdan artık tırsmaya başladım diyebilirim. Napıcam bilmiyorum.