Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #13321

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı ilhan YAZICI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar 2 x 12v 55w sisleri taktım ama daha hava kararmadığından deneyemedim birazdan deneyeceğim.

    yalnız bizim motorun gücü 0.114kw=114w
    ama benim aldığım sisler 55x2=110w
    artı bizim far park ve stopuda koyalım 35+5=40
    yani 110+40=150 w bizim motorun gücü ise 114 w motorun alternatörüne bi zararı olucakmı acaba diye düşünmeden taktım, bakalım ilerleyen günlerde göreceğim sargılarını yakmaz inşallah. kulanan varmıydı daha önce bu sislerden sorun falan oluyormuydu arkadaşlar bileniniz varsa bi cevaplayında bende bi rahatlayayım be.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------

    bir de ön fren diski kaç tl acaba biliyormusunuz sanırım değiştirmem gerekecek.
    İlhan kardeşim keşke 35W olanlardan taksaydın 55W bizim alternatöre fazla gelebilir. Daha önceden tam emin değilim ama bu topicteydi sanırım normal ampul farını 35w'dan 55Watt'a çıkaran bi arkadaş olmuştu da aküsü bi hafta ancak dayanmıştı sanırım .
    Neyse takmışsın artık. Sadece ihtiyaç duyduğun zamanlarda kullanırsan belki sorun olmaz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:21 ----------

    Bugün biraz temizlik yaptım. Benden tavsiye; en fazla 1 yada 2 ayda bir ön dişli kapağını sökerek temizleyin.

    Ben sürekli mobil1 sentetik zincir spreyi kullanmama rağmen orada bu kadar pislik birikmiş gres vs. kullanan arkadaşlarda bunun kat kat fazlası pislik çıkar.

    Buyrunuz pislik içindeki ön dişlimiz





    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

    Temizlikten sonrada makinenin pili bitti. Temiz halinin resmini çekemedim.
    Ama gazyağı ile tertemiz yaptım.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------

    Birde arkadaşlar bugün şu resimdeki vidalı olan yer dikkatimi çekti. Nedir? Ne işe yarar?
    Sanki körtapa gibi kapatılmış. Geri dönüşüm sistemine benzer bişey aklıma geldi ama emin değilim?

    Varmıdır bilgisi olan ?

    Resimler:



    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #13322
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    aydoğanx,kardeş bende şu zinciri dişliyi temizlicem ama bir türlü yer bulamıyorum bizim ev tam cadde üzeri her işimi yapıyorum ama şimdi temizlerken bütün pislik kaldırıma akar heryer pislenir gecen bu zincir temizleme spreyinden az bişe vardi arka tekerin dişlisine sıktım oda güzel çıkatıyor parlatıyor ama azcık vardı en iisi gaz yağı kısa zamanda bende yapıcam hatta bu pazar erkenden kalkıp yapabılırımyanlız benim zincir okadr pis değil ya sadece yağ var neden senin zincir o halde dağ taş toprakmı geziyorsun

  3. #13323
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.

    size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.

    bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti ikinci olay da girmemenin cezası.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  4. #13324
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.

    size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.

    bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti ikinci olay da girmemenin cezası.
    jr. geçmiş olsun arılarla başın dertte vallacbf gezilerde 2 kişi olsan bile hiç zorlamıyor bunu tecrübe ettimyüksek cc aranır tabi ama unutma cbf sanada bakar cebinede o gittiğin yolları iki kat fazla benzinle gittiğini düşünyoksa 180-200 gitmeyi uzun yolda kim istemez

  5. #13325
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    valla mücahit bu motoru en çok sevenlerden birisiyim. son 2 gezidir artık yavaştan doyduğumu hissetmeye başlıyorum ama değiştirmeye kalksak, bu sürüş karakterini verebilecek motorlar sadece endurolar (güçten bahsetmiyorum). ama fiyatları 12 binden falan başlıyor. daha uygun olması için ancak cadde tipi neyk falan düşüreceğiz. bu durumda da bozuk yol konforunu terk etmek gerek. bir bu kadar daha para vermek de cabası. neyse zaten şimdi para da yok boşuna hayal kurmayalım

    güzeldir, binilir gezilir.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  6. #13326
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla mücahit bu motoru en çok sevenlerden birisiyim. son 2 gezidir artık yavaştan doyduğumu hissetmeye başlıyorum ama değiştirmeye kalksak, bu sürüş karakterini verebilecek motorlar sadece endurolar (güçten bahsetmiyorum). ama fiyatları 12 binden falan başlıyor. daha uygun olması için ancak cadde tipi neyk falan düşüreceğiz. bu durumda da bozuk yol konforunu terk etmek gerek. bir bu kadar daha para vermek de cabası. neyse zaten şimdi para da yok boşuna hayal kurmayalım

    güzeldir, binilir gezilir.
    aynen öle işte zaten cbfi seviyorum çünkü enduro seviyorum bu tarzı seviyorum ama seninde dediğin gibi öle bişey almaya kalksak dediğin gibi uçuk rakamlar...allahtan cbf var en azından o hayal ettiğimiz tadı alıyoruzartı para olsa alsak bide gezi vs için benzinden dert yanıcam çünkü istanbulda elim ayağım motor bi dolmuşa bi metroya bindiğimde artık işkence gibi oluyo hem pratik motor hem az yakıyo hemde uzun yolada gidiyo yeter yeter fazlasını aramamak lazım

  7. #13327
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]Birde arkadaşlar bugün şu resimdeki vidalı olan yer dikkatimi çekti. Nedir? Ne işe yarar?
    Sanki körtapa gibi kapatılmış. Geri dönüşüm sistemine benzer bişey aklıma geldi ama emin değilim?

    Varmıdır bilgisi olan ?

    Resimler:



    Bu parça eksantrik gergisi .

  8. #13328

    Üyelik
    13 Mart 2010
    Motosikleti
    HONDA CBF150
    Sagolasınız arkadaslar.. Haklısınız ben ancak bunu Ayaklığa müşür bağlatma işini kendi tamircime yaptırayım bari.

    HONDA Servisinde 75 tl cik. Ve tabi bizim servis bunun ıle uğrasası gelmeyecegıne emınım.
    Yan sanayısını 10 15 tl bulabılecegımı sanıyorum.
    _____[COLOR="Red"][B]Beşkazalı[/B][/COLOR]____
    [COLOR="Blue"][B]__Fethiye Grup48__[/B][/COLOR]

  9. #13329
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı Beşkazalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sagolasınız arkadaslar.. Haklısınız ben ancak bunu Ayaklığa müşür bağlatma işini kendi tamircime yaptırayım bari.

    HONDA Servisinde 75 tl cik. Ve tabi bizim servis bunun ıle uğrasası gelmeyecegıne emınım.
    Yan sanayısını 10 15 tl bulabılecegımı sanıyorum.
    abi servise ihtiyac harici sakın ugramadediğin gibi kendi ustanda cok ucuza halledersin ama bunu nedenn yapmak istiyosun yaklığı çokmu açık unutuyorsun..?

  10. #13330

    Üyelik
    13 Mart 2010
    Motosikleti
    HONDA CBF150
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi servise ihtiyac harici sakın ugramadediğin gibi kendi ustanda cok ucuza halledersin ama bunu nedenn yapmak istiyosun yaklığı çokmu açık unutuyorsun..?
    Hiçç sorma.. unutkanlık basa bela.. Motorun ustune bınınce bende herseyı unutuyorumki artık NASIL Bİ TUTKUYSA. Hep bi yerden gelen gacırtı sesıyle bozuluyor.. sinir oluyorumm.. kafaya koydum hemen yarın bırgun taktıracam bunu..
    _____[COLOR="Red"][B]Beşkazalı[/B][/COLOR]____
    [COLOR="Blue"][B]__Fethiye Grup48__[/B][/COLOR]

  11. #13331
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı Beşkazalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiçç sorma.. unutkanlık basa bela.. Motorun ustune bınınce bende herseyı unutuyorumki artık NASIL Bİ TUTKUYSA. Hep bi yerden gelen gacırtı sesıyle bozuluyor.. sinir oluyorumm.. kafaya koydum hemen yarın bırgun taktıracam bunu..
    ya aslında gerek yok şimdi o müşürü ya akuye bağlıcak yada elektrk kablolarından bir yere hiç gerek yok alışman lazım yada yan ayak kullanma abi çıkar onuorta sehpada kullan

  12. #13332

    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    HONDA-CBF-250
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.

    size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.

    bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti ikinci olay da girmemenin cezası.
    wayyy JR. ne ballı adammışsın sen eşşeğinden tut balına kadar bütün arıları sağından solundan yukardan aşağıan almışsın maşallah çengel bulmaca gibi ama keşke iğnesini batırsaydı vucut direncin artardı neyse genede geçmiş olsun

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:51 ----------

    arkadaşlar belki istanbulda olanlar bilir er motor var ercüment topçu motor tamircisi asıl samsunlu hafta sonu buraya geldi babasının da dükkanı var biraz sohbet ettik bizim duro lastiklerden konuştuk aslında iyi lastik ama en yazın ısındıktan sonra uzun yolda dedi şehir içinde sert olduğu için güven vermez dedi hız olayına girdik benım motor 115 120 arası kalıyor dedim istersen 145 yapar dedi adını söyledi ama unuttum gene bir honda motorun gaz kesicisini yollım tak dedi ama biraz yorarsın motoru dedi bizim gaz kesici 8000 binde kesiyormuş herhalde.sen tam motorunu bulmuşsun diyor güçlü bir motor falan dedi gaza geldim hemen atladım motora dolaştım motora iyice alıştım şimdi heh aklıma geldi gaz yağ zincire vurmayın dedi cözücü özelliği olguğu için oringli zincirlerde pilastiğin özelliğini kaybettiriyo ve dışarı taşmasına catlamasına sebeb oluyor dedi sızde bilirsiniz ama bi yöntem tarif etti mozatla iyice temizleyeceksin sonra jant pislenmemsi için araya karton koyup veya binip hız yapıp bütün pisliği at dedi sonra tekra mozotla iyice temizleyip ondan sonra sprey veya yağ kullan dedi ben direk sprey sıkıyorum dedim o güldü o zincirin içindeki milin daha çok pislenmesine sebep oluyor dedi biraz emek ister ama biniyorsan bakacaksın dedi bende bu diyaloğu paylaşayım dedim......

  13. #13333

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu parça eksantrik gergisi .
    Teşekkürler aykan usta. Bu parçaya periyodik bakım, kontrol vs. gerekirmi peki?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:14 ----------

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.

    size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.

    bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti ikinci olay da girmemenin cezası.
    Jr. geçmiş olsun.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:21 ----------

    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aydoğanx,kardeş bende şu zinciri dişliyi temizlicem ama bir türlü yer bulamıyorum bizim ev tam cadde üzeri her işimi yapıyorum ama şimdi temizlerken bütün pislik kaldırıma akar heryer pislenir gecen bu zincir temizleme spreyinden az bişe vardi arka tekerin dişlisine sıktım oda güzel çıkatıyor parlatıyor ama azcık vardı en iisi gaz yağı kısa zamanda bende yapıcam hatta bu pazar erkenden kalkıp yapabılırımyanlız benim zincir okadr pis değil ya sadece yağ var neden senin zincir o halde dağ taş toprakmı geziyorsun
    Dağda taşta değilde günlük kullanımda işe git gel olarak (17km+17km) kullanınca böyle oluyor. Haliyle yağmurda da kullanıyorum. 4 saatimi aldı nerdeyse komple temizlemek. Basınçlı yıkama makinesi banada lazım sanırım

    @mimoza_cbf
    "Gazyağı ile temizleme ama mazotla temizle" demiş senin arkadaş anladığım kadarıyla.

    Benim bildiğim kadarıyla asıl mazot ve benzinin plastik oringler üzerinde tahriş edici etkisi var.
    En etkili ve zarar vermeyen temizliği gazyağı yapar diye biliyorum. Bunun hakkında sayfalarda tartışılmıştı hatta, bi ara bulabilirsem o topiğin linkini atarım buraya
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  14. #13334
    worldwideweb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2006
    Şehir
    Ankara
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.

    size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.

    bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti ikinci olay da girmemenin cezası.
    Geçmiş olsun okurken çok güldüm ya (: film gibi anlatmışsın , benim arıya alerjim var bittim ben ozaman

  15. #13335

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    Kamboçya
    Motosikleti
    transalp yavrusu
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sislerdeki ampuller zenon mu yoksa normal ampulmu?bide senin farda zenon yok dimi orjinal duruyor...
    sislerdeki ampuller h3 yazıyo, normal ampul sanırım, benim farım orjina tam bi mobylete yani gaz verdikçe yanıyo

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:52 ----------

    jr geçmiş olsun dostum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 ----------

    dün sisleri denedim ve aklıma gelende oldu , yaklaşık 35 kmlik gece yolculuğu yaptım sislerin ışığı muhteşem o kadar güzelki zifiri köy yolunda yolum gökyüzü gibi aydınlıktı ve karşıdan gelen tüm arabalar ışıktan rahatsız olup selektör yapıyolardı , ama son km lerde ışığım iyice zayıflamaya başladı yani motorun gücü hesapladığım gibi 2 sise yetmiyo yolun sonunda arkadaşın yanına vardığımda motoru stop ettim ve tekrar çalıştırayım dedim ama nafile akü bitti. 15-20 dk bekledikten sonra tekrar denedim ve marş bastı yani aküyü bitirdi sisler, sonra dönüş yolunda sisleri kapattım ve akü biraz dolmuştur sanırım. ama ışığu kesinlikle çok iyi alternatörü kaldırsaydı eğer geceleri hiç bi sorun olmayacaktı ama tahminimce kısa mesafelerde 5-10 km lik mesafelerde sorun çıkartacağını sanmıyorum. yani sisleri her zaman açmassan sorun olmayacak, şu anda ne yapacağımı şaşırdım bende bakalım yapıcaz bişeyler. aklıma sislerden birini iptal etmekte geliyo, fotoğraf cekicektim ama pilerim bitmiş mücahit arkadaşım en kısa zamanda senin için atıcam fotoları

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:03 ----------

    arkadaşlar bu sislerin ampulleri h3 55 w bana 35w lık ampul lazım acaba bulabilirmiyiz, piyasada bu standarta ampul varmı bilenniz varsa bana ulaşabilirmi.
    İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..

  16. #13336
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri


    siz siz olun bilekleri sıkı kapatın.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------

    sağolun arkadaşlar
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  17. #13337

    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    HONDA-CBF-250
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    siz siz olun bilekleri sıkı kapatın.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------

    sağolun arkadaşlar
    jr öldüreceksin beni gülmekten askerliğim geldi aklıma yaww arı resmen üç köşe teşkili yapmış eleman keskin nişancı kolun neysede kaskın içinde iyi tazmanya canavari gibi dönmediniz hafif bir allerjik reaksiyon var anthistaminik al kaşıntı yapar

  18. #13338
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende huylandım abi çok bariz fark var bişey var bi incelemeleri lazım senin makinayı

    bakıcaz artık olmadı takarım sisleri sağa sola al sana zenın kafan sıkıştımı bas tuşa yak zenonlar..

    ota oka para vermemek için yapmıyorum yabi kere yaptık ondan da dersimizi aldık merak etme
    kanka makinayı kontrol ettim...sonucta üst silindir kapağım taşlanmadı...yani yeni piston atılınca makinaya üst silindir kapağı (psitonun kafaya vurduğu nokta) taşlanır adetten...bu durumda güç peformansına etkileri olur...öyle bişeyde yok ki...bulucaz hacı o sorunuda çözücez...



    Alıntı -ibrahim- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet aynen öyle oldu gerçi filtreye bakıyorum,sapsarı hala temiz.Yakıtımda düzgün 2.5 litre.Bir problemim yok yani.
    buji filtre 8000 de dğeişir...ama hava filtresine yalandan bir kompresörle hava basarsanda sorun olmaz...fakat senin gözle göremeyeceğin kısımlar kapanmış olabilir o uyduruk sarı filtrede...

    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    [/COLOR]Birde arkadaşlar bugün şu resimdeki vidalı olan yer dikkatimi çekti. Nedir? Ne işe yarar?
    Sanki körtapa gibi kapatılmış. Geri dönüşüm sistemine benzer bişey aklıma geldi ama emin değilim?

    Varmıdır bilgisi olan ?


    Aydoğan o zımbırt egsantirik gergisi...çok derin yazmaktan ziyade bildiklerimi paylaşayım...hani sübap ayarı yaparsınız üst kısımda senteyle...orada küçük bir zincir görürsünüz...dikkat eden var mı...o minik zincir motor içindeki dişlilerin hareketini sağlar...ve bu zımbırtı ise o zincire basar gerer...çok basit...paletler var o zincirin yanlarında... o gergide sorun olursa motordan şakırtılar gelmeye başlar vs...çok önemli bir parça...

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.

    .

    arııı vız vızzz vızzz....arııı vız vız vızzz.... geçmiş olsun...

    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu parça eksantrik gergisi .
    ne ie yarıyo diyor kekoro ne olduğunu erkes bilir...

    Alıntı Beşkazalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sagolasınız arkadaslar.. Haklısınız ben ancak bunu Ayaklığa müşür bağlatma işini kendi tamircime yaptırayım bari.

    HONDA Servisinde 75 tl cik. Ve tabi bizim servis bunun ıle uğrasası gelmeyecegıne emınım.
    Yan sanayısını 10 15 tl bulabılecegımı sanıyorum.
    dostum kafaya koydunsa yaptır...orjinalde olsa harika olurdu...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:16 ----------

    Alıntı ilhan YAZICI adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    [/COLOR]bir de ön fren diski kaç tl acaba biliyormusunuz sanırım değiştirmem gerekecek.
    Ön disk Sürat Motor Sirkecide 60 lira...serviste inanmayacaksınız 55 lira...

    amaaaa şu an ne honda fabrika stoğunda ne de servislerde ön disk yok...buyrun burdan yakın...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  19. #13339

    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    HONDA-CBF-250
    arkadaşlar az önce işten çıktım benzin aldım motor marş basmadı biraz uğraştım baktım sigorta atmamş sonra vurdurdum çalıştı gaz verdiğm ısıttım sonra stop ettim motoru.tekrar marş bastım basmıyor tamamen bitmiş korna vs falan basmıyor GÖSTERGEDE VİTES BOŞTA ÇOK CANSIZ gösteriyor burada akü de yok elektrikçiye götürdüm akü kurşun kesmiş değişmen lazım diyor yarın o şekilde 40 km falan yapsam akü şarj etmiyor motora bir zararı olurmu.. adam 50 milyon istyor çin aküsüne samsunda 35 tl ama motora zararı olursa diye tırsıyorum usta ampul yanar dedi zararı olr dedi ama sanki aküyü basmaya çalışıyordu birde takacağı akünün amperi de yüksek sizden haber bekliyorum o şekilde 40-45 km yapsam motora zarar verirmiiiii

  20. #13340
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar az önce işten çıktım benzin aldım motor marş basmadı biraz uğraştım baktım sigorta atmamş sonra vurdurdum çalıştı gaz verdiğm ısıttım sonra stop ettim motoru.tekrar marş bastım basmıyor tamamen bitmiş korna vs falan basmıyor GÖSTERGEDE VİTES BOŞTA ÇOK CANSIZ gösteriyor burada akü de yok elektrikçiye götürdüm akü kurşun kesmiş değişmen lazım diyor yarın o şekilde 40 km falan yapsam akü şarj etmiyor motora bir zararı olurmu.. adam 50 milyon istyor çin aküsüne samsunda 35 tl ama motora zararı olursa diye tırsıyorum usta ampul yanar dedi zararı olr dedi ama sanki aküyü basmaya çalışıyordu birde takacağı akünün amperi de yüksek sizden haber bekliyorum o şekilde 40-45 km yapsam motora zarar verirmiiiii
    ben bu şekilde 100-150 km yol yaptım akum full bitikti değiştirememiştim ama bunu cup motorumda yapmıştım cbfte ne olur bilemem ama olmaz büyük ihtimal...

    bu arada 8.000 bakımına gittiğimde benzinim 250 kmdeydi normal ölcümlerime göre daha 100 km yolum vardı servisten çıktım şimdi 340 kmde normalde 350 kmde yedeğe geçiyordu ama şuan daha kırmızı çizginin 1 üstünde bakımdan sonra bu kadar değişirmi maşallah diyimde yedeğe 400 kmde geçiyim

    birde bunun sebebini benim hava filtresinde ufak bi bez unutmuş eski sahibi bakıma soktuğunda şimdi sıfır hava fltresı var ve yenı bujı bu kadar fark ediyormu pest dogrusu...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler