Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #26401

    Üyelik
    04 Ocak 2012
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda cbf 150 siyah
    Alıntı fatih545 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .. evet aynen öyledi,, yardımın için saoll.. bu arada resimde görülen mavi motor mondial zat..benim eski motorum.. kurutldugum için şükretmeliyimm..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #26402
    bahadirce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Şu anda motorsuz...
    Herkese iyi günler, bu h.sonu yaklaşık olarak 90 km civarı yol yaptım. diğer motorları bilmiyorum ama cbf 150 yolda beni rahatsız edecek kadar titreşim vermedi. bir çukurdan geçerken arabada nasılsam motorun üzerinde de o şekildeydim. çok konforluydu. hız denemesi yapmadım. ortalama 40-50 km hızda gezdim. alır almaz touring cam taktım. buradan okuduğum kadarıyla tavsiye eden çoktu. hiç orjinal camlı olarak sürmedim. orjinal camı duruyor, yazın ona geçerim belki. sürüş ve gezi konusunda çok hoşuma gitti. çok zevk aldım.

    şimdi gelelim asıl öğrenmek istediklerime. motorum şu anda 3.400 km'de. Bakımını nasıl yapacağım? ilk olarak honda servisine götürüp orada bakımını yaptırayim, oradan öğrenir daha sonra kendim yaparım.
    bakımda neler yapıyorlar, neleri kontrol ediyorlar.
    Bir de benim düzenli olarak kontrol etmem gereken neler var motorda, mesela fren hidroliği diye duymuştum. lastik havaları kullanım klavuzunda ön 25 arka 28-32 arası ağırlığa göre diyor.

    beni yönlendirebilirseniz çok sevinirim.
    AB rh (+)Biz rüzgarı hissetmeyi seçtik, klimayı değil...

  3. #26403
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı bahadirce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi günler, bu h.sonu yaklaşık olarak 90 km civarı yol yaptım. diğer motorları bilmiyorum ama cbf 150 yolda beni rahatsız edecek kadar titreşim vermedi. bir çukurdan geçerken arabada nasılsam motorun üzerinde de o şekildeydim. çok konforluydu. hız denemesi yapmadım. ortalama 40-50 km hızda gezdim. alır almaz touring cam taktım. buradan okuduğum kadarıyla tavsiye eden çoktu. hiç orjinal camlı olarak sürmedim. orjinal camı duruyor, yazın ona geçerim belki. sürüş ve gezi konusunda çok hoşuma gitti. çok zevk aldım.

    şimdi gelelim asıl öğrenmek istediklerime. motorum şu anda 3.400 km'de. Bakımını nasıl yapacağım? ilk olarak honda servisine götürüp orada bakımını yaptırayim, oradan öğrenir daha sonra kendim yaparım.
    bakımda neler yapıyorlar, neleri kontrol ediyorlar.
    Bir de benim düzenli olarak kontrol etmem gereken neler var motorda, mesela fren hidroliği diye duymuştum. lastik havaları kullanım klavuzunda ön 25 arka 28-32 arası ağırlığa göre diyor.

    beni yönlendirebilirseniz çok sevinirim.
    Hoşgeldin aramıza
    Aradığın şey bu forumda, http://www.motosiklet.net/forum/moto...ligi-1002.html ama okumaktan sıkılmaman gerek.. kolay gelsin.. bak bu sayede aklına gelmeyen ve daha bilmediğin bir sürü konu hakkında bilgi edinmiş olursun..

  4. #26404
    bahadirce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Şu anda motorsuz...
    teşekkürler cbrcbr :c))
    AB rh (+)Biz rüzgarı hissetmeyi seçtik, klimayı değil...

  5. #26405
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    bu başlığı baştan sona okumak, zamanında cıbıf almayı düşünen benim için harika bir şeydi. o kadar sayfayı soluksuz okumuştum.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  6. #26406

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    Eskisehir
    Motosikleti
    CBF150
    Arkadaşlar bugün buji almaya gittim.cbf150 için CPR7EAIX-9 kodlu iridyum buji önerdiler bende deneyeyim diye aldım fakat kitapçıkta CPR8EA-9 veya CPR9EA-9 kullanın yazıyor şimdu bu buji yanlışmı taksam mı takmasam mı arada kaldım? Değiştireyimmi yoksa bir sorun olmazmı kullanırsam.Bazı yerlerde iridyum bujiler aradaki fiyat farkına deymiyor falan denilmiş bizim motorlar için.Onun için sormuyorum motora uyması zarar vermemesi için soruyorum eğer kullanılması uygunsa takacağım ısı aralığı falan gibi bir sorunu varsa değiştirmeyi düşünüyorum bilgisi olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim.

  7. #26407
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı VeNoM26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün buji almaya gittim.cbf150 için CPR7EAIX-9 kodlu iridyum buji önerdiler bende deneyeyim diye aldım fakat kitapçıkta CPR8EA-9 veya CPR9EA-9 kullanın yazıyor şimdu bu buji yanlışmı taksam mı takmasam mı arada kaldım? Değiştireyimmi yoksa bir sorun olmazmı kullanırsam.Bazı yerlerde iridyum bujiler aradaki fiyat farkına deymiyor falan denilmiş bizim motorlar için.Onun için sormuyorum motora uyması zarar vermemesi için soruyorum eğer kullanılması uygunsa takacağım ısı aralığı falan gibi bir sorunu varsa değiştirmeyi düşünüyorum bilgisi olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim.
    cpr 7ea buji deneyimimiz oldu geçmiş tarihlerde, tavsiye etmem. Şöyle bi olumsuzluk yaşadık. Bizim orjinal bujilerin değişim aralığına servis 8000 km de bir der. Buna rağmen 2000 km sonra bujiyi kontrol ettiğimizde orjinal bujinin 8000 km sonra söküldüğü halinden bile buji tırnağının daha fazla deforme olduğunu (karardığını) gördük ve bujiyi orjinali ile hemen değiştirdik. Her yetkili serviste CPR8EA-9 buji mevcuttur. Yetkili servisler sana uzakta dahi olsa kapına istet kargoyla gelsin. Motor için uygun ısı aralığını karşılamayan her hangi bir buji kullanırsan daha ileri seviyede problemlerlede karşılaşma riskin olabilir. Bence hiç deneme. Motorun çekişi çok artarmış, az yakarmış vb gibi hurafelerede inanma. Motorda mutlaka orj.. olması gereken (özellikle ısı aralığı olarak orj.. değerlerde) en önemli parçalardan biri bujidir. Aynı değerlerde olsa bile orjinal olmayan, yan sanayi bir bujiyi de almanı tavsiye etmem. Elbette kitapçıkta geçtiği gibi CPR9EA-9 bu bujinin orj.. ngk olanını bulabilirsen takabilirsin. Ama bunun orj..ne ulaşamazsan yetkili servisten orj CPR8EA-9 buji al, aslanlar gibi gez.

  8. #26408

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    Eskisehir
    Motosikleti
    CBF150
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cpr 7ea buji deneyimimiz oldu geçmiş tarihlerde, tavsiye etmem. Şöyle bi olumsuzluk yaşadık. Bizim orjinal bujilerin değişim aralığına servis 8000 km de bir der. Buna rağmen 2000 km sonra bujiyi kontrol ettiğimizde orjinal bujinin 8000 km sonra söküldüğü halinden bile buji tırnağının daha fazla deforme olduğunu (karardığını) gördük ve bujiyi orjinali ile hemen değiştirdik. Her yetkili serviste CPR8EA-9 buji mevcuttur. Yetkili servisler sana uzakta dahi olsa kapına istet kargoyla gelsin. Motor için uygun ısı aralığını karşılamayan her hangi bir buji kullanırsan daha ileri seviyede problemlerlede karşılaşma riskin olabilir. Bence hiç deneme. Motorun çekişi çok artarmış, az yakarmış vb gibi hurafelerede inanma. Motorda mutlaka orj.. olması gereken (özellikle ısı aralığı olarak orj.. değerlerde) en önemli parçalardan biri bujidir. Aynı değerlerde olsa bile orjinal olmayan, yan sanayi bir bujiyi de almanı tavsiye etmem. Elbette kitapçıkta geçtiği gibi CPR9EA-9 bu bujinin orj.. ngk olanını bulabilirsen takabilirsin. Ama bunun orj..ne ulaşamazsan yetkili servisten orj CPR8EA-9 buji al, aslanlar gibi gez.
    Bende şimdiye kadar hep orjinalini kullandım yine orjinalinden alıyordumda iridyum verelim diyince bende daha kaliteli birşey olsun diye olur dedim.Biraz aceleyle attım herhalde mesajı önceki sayfalara bakınca iridyum bujinin tartışıldığını gördüm.Riske girmemek için az önce gittim içime sinmedi standart kodluyla değiştirebilir miyiz dedim değiştirdiler.Aslında iyi buji biz bunları takıyoruz cbf lere falan dedi ama kod falan uymayınca benim içime sinmedi. NGK cpr8ea-9 aldım.Yarında arka balatam geldiğinde bahara hazırız demektir

  9. #26409
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    herkese iyi akşamlar,

    cbf 150 nin hava filtresini nasıl sökebilirim,

    en son ne zaman değiştiğini veya temizlendiğini bilmiyorum,

    alet çantam var az çok anlarım söküp takma işlerinden ama nerde olduğunu nasıl söküleceğini bilmiyorum bi yol gösteren olursa çok mutlu olurum.

    ayrıca karbiratörü temizletmem gerekir mi gerekmez mi nasıl anlayabilirim?

    teşekkürler şimdiden

  10. #26410

    Üyelik
    04 Ocak 2012
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda cbf 150 siyah
    geçen gün servise gittim..ısınınca motordan biraz fazla ses geliyor diye..servisin önüne çektik ordaki yetkili bir bayan vardı motorun neyi var diye sordu bende biraz gürültülü çalışıyor dedim. ustasını çagırdı geldi bir iki baktı . bindi biraz gezdi geldi..bende neyi varmış usta dedim.. ustanın cevabı enteresan..böyle birşey anlayamayız, servis kayıtlarını bakmak lazım dedi..yaww sen ustaysan motorun sesinden azda olsa birşeyler anlaman lazım..tamam dedim gittim..birdahada servise gitmiyorum...servis kayıtlarına bakınca dedemde bilir yanlışmı beylerrr

  11. #26411
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    Alıntı ali taş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese iyi akşamlar,

    cbf 150 nin hava filtresini nasıl sökebilirim,

    en son ne zaman değiştiğini veya temizlendiğini bilmiyorum,

    alet çantam var az çok anlarım söküp takma işlerinden ama nerde olduğunu nasıl söküleceğini bilmiyorum bi yol gösteren olursa çok mutlu olurum.

    ayrıca karbiratörü temizletmem gerekir mi gerekmez mi nasıl anlayabilirim?

    teşekkürler şimdiden
    selenin altında filitremiz. 4 adet vidası mevcut. birde çamurluğa geçen plastik pim var prdan sökülüyor.
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  12. #26412
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Merhaba telden girdigim icin diger sayfalari okuyamadm

    1)Kronik bir problemi var mi
    2)Tvsden sonra bana cok yavas gelir mi gerci tvsyi bile daha 500 km kullanmadm
    3)Lastik sorunu yasar mym tvsyi ondan satiyorum michelin lastikler uyuyor mu sorunsuz
    4)Servislerin disaridan goruntusu arabalarn ki gibi avp standartlarnda gozukuyor yani bisiklet tamircisinden bozma degil icinde yani verilen hizmette oyle mi
    5)Vibrasyonun yok oldugunu duydum tvs den sonra araba gibi gelir herhalde
    Cevaplayacak arkadaslara simdiden tesekkeru ediyorum

  13. #26413
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    Alıntı ekber adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen gün servise gittim..ısınınca motordan biraz fazla ses geliyor diye..servisin önüne çektik ordaki yetkili bir bayan vardı motorun neyi var diye sordu bende biraz gürültülü çalışıyor dedim. ustasını çagırdı geldi bir iki baktı . bindi biraz gezdi geldi..bende neyi varmış usta dedim.. ustanın cevabı enteresan..böyle birşey anlayamayız, servis kayıtlarını bakmak lazım dedi..yaww sen ustaysan motorun sesinden azda olsa birşeyler anlaman lazım..tamam dedim gittim..birdahada servise gitmiyorum...servis kayıtlarına bakınca dedemde bilir yanlışmı beylerrr
    Isındığı zaman siboblar bolluk yapar. Çok anormal ses varsa ayar gerekebilir. Benim tercihim kış başı sıkılaştırıp yaz başlamadan bollaştırmak.. uzun süreli ve dip gaz kullanımlarda ısınma ile alakalı bir bollaşma oluyor ama soğuduktan sonra o ses kesilir..

    buji konusuna gelince cpr 7ea9 gibi bujiler piacco fly 100 gibi makinalrın bujisidir. 7 uzunluğunu 9 da çapını gösteririr. Benim bildiğim 7 ateşlemeyi daha uzaktan yaptığından tırnak çama sağlar.. 8-9 idealdir. Bir sçylentiye göre 9-9 bujiler cbf in uzun yol bujisidir. iridyum olayına da gelince bizim motosiklete uygun dedikleri kısa kalıyor.. Kullandım.. hele hele 150 lik makinada pek bi fark da hissedilmiyor. ben daha uzun ömürlü olur mantığı ile takmıştım. 8-9 ile daha uyumlu çalıştığını söyleyebilirim. iridyumların daha çok 4 silindirli enjeksiyonlularda işe yaradığını düşünüyorum.. neden dersen er-5 im vardı ona da iridyum taktım orjinal bujisinden daha kısa sürede kararıp işlevini yitirdi..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba telden girdigim icin diger sayfalari okuyamadm

    1)Kronik bir problemi var mi ---- 2007 lerde krank rulman sorunu vardı.. şimdikilerde yok.. 1000 km de bi 100 gr yağ yakar
    2)Tvsden sonra bana cok yavas gelir mi gerci tvsyi bile daha 500 km kullanmadm ------- hiç tvs kullanmadım....
    3)Lastik sorunu yasar mym tvsyi ondan satiyorum michelin lastikler uyuyor mu sorunsuz.. ikinci cbf im mişlen çok iyi randuman veriyor..
    4)Servislerin disaridan goruntusu arabalarn ki gibi avp standartlarnda gozukuyor yani bisiklet tamircisinden bozma degil icinde yani verilen hizmette oyle mi... honda servisleri diğer markalara göre daha düzenli gözüküyor ama yinede çok bişi beklememek lazım..
    5)Vibrasyonun yok oldugunu duydum tvs den sonra araba gibi gelir herhalde ---- vibrasyon mu? o da ne )) sibob ayarı ve egsoz contası bakımı sonrasında yağ gibi olur..
    Cevaplayacak arkadaslara simdiden tesekkeru ediyorum
    soru cevap gibi yazdım saygılar..
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  14. #26414
    emiro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Philippines
    Motosikleti
    DavidmipAJ
    Merhaba arkadaşlar motorumu satıyorum.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6996958/detay/
    Live To Ride <-|-> Ride To Live

  15. #26415
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selenin altında filitremiz. 4 adet vidası mevcut. birde çamurluğa geçen plastik pim var prdan sökülüyor.
    teşekkürler hocam,

    selenin altında rahat bulabileceğim bi yerde mi peki? orası karışık mı şu an motor yanımda değil de bakamıyorum

  16. #26416
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı ali taş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler hocam,

    selenin altında rahat bulabileceğim bi yerde mi peki? orası karışık mı şu an motor yanımda değil de bakamıyorum
    Sela altının depoya en yakın yani en ön tarafına doğru bak. İmece usulü yapalım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------

    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba telden girdigim icin diger sayfalari okuyamadm

    1)Kronik bir problemi var mi
    2)Tvsden sonra bana cok yavas gelir mi gerci tvsyi bile daha 500 km kullanmadm
    3)Lastik sorunu yasar mym tvsyi ondan satiyorum michelin lastikler uyuyor mu sorunsuz
    4)Servislerin disaridan goruntusu arabalarn ki gibi avp standartlarnda gozukuyor yani bisiklet tamircisinden bozma degil icinde yani verilen hizmette oyle mi
    5)Vibrasyonun yok oldugunu duydum tvs den sonra araba gibi gelir herhalde
    Cevaplayacak arkadaslara simdiden tesekkeru ediyorum
    1-Kronik bi problemi var diyemeyiz. Bi problemin kronik olarak adlandırılabilmesi için bahsedilen problemleri motorların % 99 unda görebilmemiz lazım. Bu seviyede bi problem yok. Fakat bayiden çıktıktan sonra bazı ufak tefek, çözebileceğin veya çözdürebileceğin sıkıntı veya sıkıntılarla karşılaşman mümkün olabilir. Bunları merak ediyorsan forumda örnekleri mevcut.

    Motor yağ eksiltiyormuş falan mış filanmış diye takılma bu olaya. Bu kullanıma, motora şartlara göre değişir. Elbette ateş olmayan yerden duman çıkmaz ama kullanılan motor yağ yakıyor veya eksiltiliyorsada çaresi var. Yeterki yağ eksiltmeye sebep motorun bitme eğilimine girmiş olması olmasın. Bu motoru almayı düşünüpte sırf yağ yakıyormuş diye almaktan vazgeçenler var. İnanılacak gibi değil. Bunuda ben kronik bir problem veya bazı arkadaşlar gibi başlı başına bir problemmiş gibi görmüyorum. Hep yazmışımdır, Burgman 400 lerde yağ eksiltirler. Hemde oran olarak bizim cbf lerden fazlaca eksiltiyorlar. Şimdi bu motoru karalayabilirmiyiz sizce. Kime sorsanız maxi scoot..kralıdır Burgman 400 Elbette cbf tede eksilen yağı seyretmeyip tamamlamayı bilenler için sıkıntı yok.

    2-İvmelenmede bi tatminsizlik yaşamazsın tahmin ediyorum ama tvs nin max hızı sanırım 5-10 km-h daha yüksek, bu tatmin etmiyebilir. Ama tvs de o hızlarda maruz kaldığın titreşimi düşünmek bile istemiyorum. Ama cbf in sın sürati tvs nin ulaştığı max. hızın bir miktar altında kalsada artık tvs de var olan titreşimi bir gram dahi hissetmeyeceksin.

    3- Orjinal cbf te gelen duroları değiştirdiğin müddetçe lastik sorunu yaşamazsın.
    4- Bu maddedeki teşhisin aynen doğru.
    5- Bu madde de aynen doğru.

  17. #26417
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sela altının depoya en yakın yani en ön tarafına doğru bak. İmece usulü yapalım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------



    1-Kronik bi problemi var diyemeyiz. Bi problemin kronik olarak adlandırılabilmesi için bahsedilen problemleri motorların % 99 unda görebilmemiz lazım. Bu seviyede bi problem yok. Fakat bayiden çıktıktan sonra bazı ufak tefek, çözebileceğin veya çözdürebileceğin sıkıntı veya sıkıntılarla karşılaşman mümkün olabilir. Bunları merak ediyorsan forumda örnekleri mevcut.

    Motor yağ eksiltiyormuş falan mış filanmış diye takılma bu olaya. Bu kullanıma, motora şartlara göre değişir. Elbette ateş olmayan yerden duman çıkmaz ama kullanılan motor yağ yakıyor veya eksiltiliyorsada çaresi var. Yeterki yağ eksiltmeye sebep motorun bitme eğilimine girmiş olması olmasın. Bu motoru almayı düşünüpte sırf yağ yakıyormuş diye almaktan vazgeçenler var. İnanılacak gibi değil. Bunuda ben kronik bir problem veya bazı arkadaşlar gibi başlı başına bir problemmiş gibi görmüyorum. Hep yazmışımdır, Burgman 400 lerde yağ eksiltirler. Hemde oran olarak bizim cbf lerden fazlaca eksiltiyorlar. Şimdi bu motoru karalayabilirmiyiz sizce. Kime sorsanız maxi scoot..kralıdır Burgman 400 Elbette cbf tede eksilen yağı seyretmeyip tamamlamayı bilenler için sıkıntı yok.

    2-İvmelenmede bi tatminsizlik yaşamazsın tahmin ediyorum ama tvs nin max hızı sanırım 5-10 km-h daha yüksek, bu tatmin etmiyebilir. Ama tvs de o hızlarda maruz kaldığın titreşimi düşünmek bile istemiyorum. Ama cbf in sın sürati tvs nin ulaştığı max. hızın bir miktar altında kalsada artık tvs de var olan titreşimi bir gram dahi hissetmeyeceksin.

    3- Orjinal cbf te gelen duroları değiştirdiğin müddetçe lastik sorunu yaşamazsın.
    4- Bu maddedeki teşhisin aynen doğru.
    5- Bu madde de aynen doğru.
    Cok teskkur ederim yag eksiltme olayi bizim arabalardada var corsa d 2011 model 20 binde ve c220 2012 model onlarda yag eksiltiyor bu aslnda bir sorun degildir motordan anlamayanlar sorun oldugunu sanyor 600 bin km gormus multijetler ve mercedesler ozlellikle motoru korumuak amacli oldugunu soyluyor kac tane makine muh. Tanidigim varsa serviste aynini soyledi yani bana problem olmaz hem tvsde 1000 kmde 100 ml eksilttigini duydum dediginiz gibi ayni viskozitede yagi eklemek muhim olan birde benim boy 160 cm sknti olur mu acaba
    Lastiklerdede michelinler herhalde bire bir uyuyor sikintisiz 5 10 kmlik bir hzda onemli degil zaten hz motoru degil amac motosiklete binmeyi ogrenmek umarm benim motoru satarmda alirim bir cbf 150 yarn yikayip cilalayip foto koyucam bu haftada yagmur camur olmazsa ilk 500 bakimini yaptiricam

  18. #26418
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birde benim boy 160 cm sknti olur mu acaba
    Lastiklerdede michelinler herhalde bire bir uyuyor sikintisiz 5 10 kmlik bir hzda onemli degil zaten hz motoru degil amac motosiklete binmeyi ogrenmek umarm benim motoru satarmda alirim bir cbf 150 yarn yikayip cilalayip foto koyucam bu haftada yagmur camur olmazsa ilk 500 bakimini yaptiricam
    Boyunun sıkıntı olacağını sanmıyorum. tvs kullanabildiysen cbf te kullanabilirsin, sorun olmaz. Evet michalenin ebat olarak cbf e olan ön arka lastiği mevcut.

  19. #26419
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Biraz araştırınca bizim motorun bujisinin özel üretim bir buji olduğunu gördüm. Farklı bir kod kullanmak sıkıntıya yol açabilir. Riske girmeye hiç gerek yok.

  20. #26420
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Honda servisleri ikinci el alyor mu bilginiz var mi benim tvsyi versek


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler