arkadaslar benm motorumda giderken motor kapagındabulunan ufak minik titresimi engelleyen lastiklerden biri düşmüş ben bi problem olucagını düşünmüyorum artu suruste de titresim artmadı ama sizce bi problem olur mu?
arkadaslar benm motorumda giderken motor kapagındabulunan ufak minik titresimi engelleyen lastiklerden biri düşmüş ben bi problem olucagını düşünmüyorum artu suruste de titresim artmadı ama sizce bi problem olur mu?
sercan yanlış hatırlamışım crux2006 ydı o benim kafadan, çakmak girişi, zenon elcik koruma, oring zincir, silikon elcikler Başlayınca zevkli oluyor devamı geliyor
---------- Post added at 20:24 ---------- Previous post was at 20:21 ----------
Harun selam, forumda şimdiye kadar o plastik düştü diye sorun yaşayan görmedim Genelde düştüğü farkedilmez bile..
cbr125cbr kardeşim öncelikle yardımcı oldugun için cok tesekkur ederim daha tecrübemiz az oldugu için sora sora öğreneceğiz
@Crux2006 evet hoş modifikeyşin yapardı kendileri.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
selam arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım allah çok şükür motorumdan memnunum ufak tefek sorunları hariç gerci sorun sayılmaz benım hatalarımda olmadı deyıl yanı aküm bitti tamda 1000 bakıma götürecem zaman başıma geldı vurdurdum tabiki servise götürdüm arka topcase çamtam kumandalı alarmlı o çeker dedi servis deki arkadas sagolsun arada çalıştır toplasın akünde dedi bende öyle yapıyorum arka frene basınca ses geliyodu garantiden arka fren balatalarım deyişti motor teknık açıdan hiç bilgim yok öyleki daha öncede tam araştırmadım yoksa orjinal lastikleri deyiştirirdim ilk motorum bu ehitim aldım cbf 150 di cok rahat kullandım ona güvenerekten rahatlık açısından aldım alışana kadar mahalle arasında kullandım 1 ay kadar ilk trafihe cıktım motru satacaktım nerdeyse arka hissedilir derece kaydı araba kulanmadan biliyorum enişte de var motor ona sordum oda yol da ki şeritlere gelmiş ondan olmuşturdu dedi araştırdım lastiklerdenmiş sizlerde bu vesiyle tanışmam oldu
herkese selamlar kurye çekmeyi düşünüyorum bu konuda beni aydinlaticak biri varmi nasil kurye çekebilirm özelden mesaj atarmisiniz...
Ne demek herzaman, benim tavsiyem zamanın oldukça 1000. sayfadan itibaren okuman, hiç aklına gelmeyen şeyler soruldu, cevaplandı. Senin de işine yarar birşeyler çıkar illaki
---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:48 ----------
[QUOTE="Bozkurt";2572190]selam arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım allah çok şükür motorumdan memnunum ufak tefek sorunları hariç gerci sorun sayılmaz benım hatalarımda olmadı deyıl yanı aküm bitti tamda 1000 bakıma götürecem zaman başıma geldı vurdurdum tabiki servise götürdüm arka topcase çamtam kumandalı alarmlı o çeker dedi servis deki arkadas sagolsun arada çalıştır toplasın akünde dedi bende öyle yapıyorum arka frene basınca ses geliyodu garantiden arka fren balatalarım deyişti motor teknık açıdan hiç bilgim yok öyleki daha öncede tam araştırmadım yoksa orjinal lastikleri deyiştirirdim ilk motorum bu ehitim aldım cbf 150 di cok rahat kullandım ona güvenerekten rahatlık açısından aldım alışana kadar mahalle arasında kullandım 1 ay kadar ilk trafihe cıktım motru satacaktım nerdeyse arka hissedilir derece kaydı araba kulanmadan biliyorum enişte de var motor ona sordum oda yol da ki şeritlere gelmiş ondan olmuşturdu dedi araştırdım lastiklerdenmiş sizlerde bu vesiyle tanışmam oldu[/QUOTE]
Hoşgeldin veysel, yenilerin aküsü kuru oluyor 7A olması gerek iyi de gidiyor akü (benim 2007 model e kuru akü aldım da, kar boyunca yattı motosiklet daha sonra da binemedim. 15 gün sonra bile tek marşta aldı)
Bazı arkadaşlar beğenmese de, en rahat ve dengeli motosikletlerden biridir.
Üzerinde gelen duro lastikler fena, çabuk bitmiyor sert hamurlu nylon lastikler. Bazı arkadaşlar kuru ve dağda taşta çok memnunlar (köy yollarında misal)
Ama asvaltta hele de ıslaksa slalom yapıyorsunuz. Benim tavsiyem hiç vakit kaybetmeden mişlen ile değiştirilmesi Buzmotor beşiktaş sana çok da uzak değil aslında 180-200 tl gibi bir fiyatı var ama değiştirdiğine değecek..
Ve evet yol üstündeki boyalar normal asvalta göre çok daha fazla kaygan, özellikle iki şerit arasından giderken dikkat etmek gerek..[COLOR="Silver"]
---------- Post added at 22:59 ---------- Previous post was at 22:55 ----------
[/COLOR]Bunları illaki okumuşsundur ama belki işine yarar bilgi çıkar.. İstanbulda kuryelik mi çılgın olmak gerek biraz...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...lur-sizce.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...t-hangisi.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...um-yardim.html
http://www.motosiklet.net/forum/ayse...le-bilgic.html
Merhaba Arkadaşlar bugün cbf 150 mi 1000 bakımına götürdüm...Ön firen ötüyordu ve özellikle yavaş giderken yani trafikte bastığım zaman ön tarafta bir sarsılma ve titreme oluyordu.... servisteki görevli bana frenin ötmesinin ve o titremenin normal olduğunu söyledi(sert basışlarda) gümrükte balatalar kirleniyormuymuş neymiş ondan ötüyor gibi şeyler söyledi.... temzleme spreyi sıktılar şimdilik ötmüyor ama yine öter dedi...bunun adam akıllı bir çözümü yokmu? 2.si özellikle yağmurdan sonra motora bindiğimde amarstörden de yaylanırken ses geliyor bu belli bir zaman sonra geçermi herkeste aynı şey oluyormu?? 3. motorum en fazla (yedek depo dahil) 360 km yol yaptı normalmidir??? tşkler...
Selam Ahmet
1- Hep ötme şansı var aslında, toz kaçar öter balatalar yağmurda kaldıysa şişer öter bir süre, geçer ama sarsılma ve titremeye birşey diyemem. Temizleme spreyi genelde çözüm oluyor sese.
2- Nasıl bir ses, duymadan bir şey demek zor.
3- Yeni alanlar 360- 400 arası yaptıklarını söylüyorlar (yedek hariç ) ama seninki abartı fazla sanki. 100km de 3,6lt yakmışsın yaklaşık, motosikletin yeni ileride azalacaktır, bir de sen yüksek devirli kullanıyor olabilir misin ?
Bu motosiklet en fazla torku 5250d de veriyor, yani en güzel vites geçme devri, yüksek devirli kullanıyor olabilsin, üstelik rodajda olan bir motosikletin canına okuyordur bu devirler (ihtimal dahilinde söylüyorum)
Yukrıdaki mesajlarda ( http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2570148 ) ubuntu67 motosikleti 300km de ve anca gösterge yardıda diyordu ? onunla kıyaslayınca seninki anormal fazla yakıyor.
Hayırlısı diyelim, servise söyledin mi.
kiloluyum ben kilodandır dedi servis ama arkadaşta var benim oda kilolu onda 25-30 km daha fazla gidiyor...onun motor 4000 de
rodaj olayına gelince ilk 400 km filan b aya dikkat ettim ama İstanbul trafiğinde baya zor oldu motora ALIŞMAK devirsiz kullanmak v.s çünkü e-5 kullanıyorum.. 400 km den sonra fazla dikkat etmedim motor daha rahat gitmeye başladı....daha önce devir saati olmayan mondial cup kullanıyordum atacam zamanı hissediyordum yani ordan alışkanlık hiç takip etmedim gibi bişey devir saatini...çok kısa sürelerle(1-2sn) olmak üzere bir kaç kere yanlış vites atmamdan ötürü(vitesede alışmam biraz zor oldu yarı otomatikten sonra) kırmızıya geldi devir saati...bağırdı motorum bana hemen debriyajı sıktım... evet yüksek devir ve kilo bi araya gelince heralde böyle bir sonuçla karşı karşıya kaldım diyorum bilmyorum....Aslında genel olarak memnunum motordan..ama Miclean lastikleri acilen düşünüyorum....birde ucuz çanta takacam malum maddiyat zorladı baya...çanta demiride yok zaten ağır bişey taşımayacamda...maxem var uygun fiyatlı pahalı çanta düşünmüyorum ağır taşımalar için heralde onlar???
kilodan olacağını sanmıyorum ama yine de fark ettirir. ( kilo deyince metehan abi geliyor aklıma gerçi onda boy da var ) onun değerleri de öyle abartı fazla değildi. Ya da canekin var hep artçıyla biniyor. (130kg üstü) Onların mesajlarına bakmak gerek yakıt tüketimini karşılaştırmak için.
çanta olarak bir tavsiyede bulunabilirim maxem diye bir marka, bir arkadaşa almıştık ama (bende kappa 46 var )
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...62993455/detay beklediğimden iyi çıktı.. tablası falan yanında geliyor zaten.
ben cbf150'de 3.2 ile 4.2 litre arasında değişen yakıtlar elde ettim. 4.2 litre elde ettiğimde artçılı üçlü çanta artı depo üstü çanta yükü ve dipgaz ile seyrettim.
arkadaşla fethiyeye gittik iki cbf150 aynı şartlarda aynı hızlarda ben her depoda yarım litre fazla benzin aldım. servis boy kilo rüzgar direnci vs dedi. ben o cbf i kullandığımda yine aynı yakıt değerlerini elde edince motorda sorun olmadığını anladım ve kurcalamayı bıraktım :D
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
cok güzel allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin bende uzun zanandır takip ediyorum bende yini aldim cbf 150 2008 26 binde
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------
slm arkadaşlar 2008 cbf 150 arka dişli zincir seti deyiştiricem uygun fiyata nerden bulabilirim birde sol ön granaj kapak kırıldı oda ayrı tek bula bilirmiyim şimdiden tşk ederim
Buraya bir bak istersen, fiyatlar hemen hemen bu civarlardadır.
http://www.rialli.com/urunler/362_honda-cbf-150/
az yakmanın sırrını açıklıyorum.
sabır
60ta 5e atıp da 70 ile seyahat edebilecek kadar sabırlı olmak gerekiyor.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
sağol abi ;) yarın gelicek sanırım bu gün trafiğini yaptık 42 tl de oraya gitti
eldiven konusunda korumalı ve hareketi çok engellemeyen rahat ve birazda uygun fiyatlı eldiven arıyorum tavsiyelerinizi bekliyorum =)
ve bayan montu arıyoruz korumalı bilen varmı uygun bişi ?
Emre 480km yedek hariç 60-80arası ve genelde %10-%20 gaz ile gidersen ( ki zaten 5. viteste o yüzdelerde 60-80 arasında yapıyorsun) gerektiğinde gazı açarsan 5500 devrin üstüne çıkmazsan ( yeni kasalarda max tork 5250 de veriyor ) depoyu da tam doldurursan 450nin altına düşeceğini sanmıyorum.
---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:29 ----------
Hadi bakalım hayırlısı heyecan had safhada
Bak kampanyalı, kadınlar için mont http://www.motomaxonlineshop.com/mai...at=0&submit=++ bedenini bulursan ( en son şirinevler mağzasında vardı ) baya baya hesaplı
Eldiven iki tane al bence yazlık ve kışlık olarak. yazlığı scoyco almıştım http://www.scoyco.com/english/displaypro.php?proID=25 45tl
Kışlık da Hudson deri den aldım http://www.hudsonderi.com/?urun-1050...torsiklet.html bunun neredeyse aynı, ben 50ye almıştım geçen seneler,
Her ikisinde de gazı hissediyorsun, kışık olanda parmak uçların her türlü üşüyor ama yazlık eldivenle kullanınca tabi arada dağlar kadar fark var Zaten ılık havada kullanınca ellerin terliyor.
aynen bende..
400 ve üzeri kmleri gören arkadaşların sabrına ve cesaretine hayranım hele istanbul trafiğinde bunu yapabiliyorlarsa, öyle ki e5 vb. yollarda otobüsler kamyonlar bile 80-90 gidiyor, o yüzden seyahat hızım asla 80 den aşağı olamaz. çünkü yavaş gitmek hızlı gitmekten daha tehlikeli hale gelebiliyor trafiğin genel akışından yavaş kalınca..
bende 360-370km yapıyorum ama 150-200km si şehiriçinden ve genelde 2 kişi olarak , geri kalanı otoban yine çoğunlukla 2 kişi..
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)