Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
01 Mayıs 2011, 02:21
#21601
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Reklamlar
-
01 Mayıs 2011, 03:06
#21602
alper150zc adlı üyeden alıntı
ya sorma sırf para verdik diye eskitelim diyoruz ama resimlerden daha güzel yanında olunca yinede pintimiyim neyim :D
para verdin ya ondan güzel duruyordur bedava versem almazsın neyse motorun deposu çizileceğine şimdilik öyle dursun iyidir yaza doğru alırsın daha kırmızısını
-
01 Mayıs 2011, 03:11
#21603
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
01 Mayıs 2011, 17:07
#21604
Arkadaşlar birşey sormak istiyorum bugun motorumla 10km falan gezdim otoparka geri döndügümde kaskı kafamdan cıkardım ve motor rolantideyken şıkırdama gibi tın tın tın tın demir sesi geliyor motordan hafif ama sanki birşey sürtüyor gibi bu neden kaynaklanıyor olabilir acaba motorum 90km de bu kronik bir sorunmudur yoksa farklı bir sorunmu bu sorunla karşılaşan arkadaşarımız oldumu.
-
01 Mayıs 2011, 17:33
#21605
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar birşey sormak istiyorum bugun motorumla 10km falan gezdim otoparka geri döndügümde kaskı kafamdan cıkardım ve motor rolantideyken şıkırdama gibi tın tın tın tın demir sesi geliyor motordan hafif ama sanki birşey sürtüyor gibi bu neden kaynaklanıyor olabilir acaba motorum 90km de bu kronik bir sorunmudur yoksa farklı bir sorunmu bu sorunla karşılaşan arkadaşarımız oldumu.
silindir üst kapağında piyano yatağı diye bir parça var onun değişmesi lazımbenim motorunda 140 TL falan tuttu seninki 250-300 ü geçer.. ilk vitesli motorun galiba vites değişimlerinde debriyajı düzgün kullanmamandan kaynaklanan birşey..inşaallah bu parça kırılıp motor bloğunun içine düşmemiştir :(
GEÇMİŞ OLSUN...
-
01 Mayıs 2011, 17:53
#21606
cengaver29 adlı üyeden alıntı
silindir üst kapağında piyano yatağı diye bir parça var onun değişmesi lazımbenim motorunda 140 TL falan tuttu seninki 250-300 ü geçer.. ilk vitesli motorun galiba vites değişimlerinde debriyajı düzgün kullanmamandan kaynaklanan birşey..inşaallah bu parça kırılıp motor bloğunun içine düşmemiştir :(
GEÇMİŞ OLSUN...
İlk vitesli motorum degil 10 senelik motosiklet kullanıcısıyım
Ben aslında o kadar büyük bir sorun oldugunu düşünmüyorum sadece motor ısındıktan sonra sıcakken yapıyor bu sesi ne performansta ne çekişte bir sorun yok sadece ses kulagıma gelince sorıyım dedim zaten 90km de daha olmazsa garantiden parçanın değişimini isterim ben bunun için ücret vericegimi sanmıyorum
Teşekkür ederim...
-
01 Mayıs 2011, 18:07
#21607
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar birşey sormak istiyorum bugun motorumla 10km falan gezdim otoparka geri döndügümde kaskı kafamdan cıkardım ve motor rolantideyken şıkırdama gibi tın tın tın tın demir sesi geliyor motordan hafif ama sanki birşey sürtüyor gibi bu neden kaynaklanıyor olabilir acaba motorum 90km de bu kronik bir sorunmudur yoksa farklı bir sorunmu bu sorunla karşılaşan arkadaşarımız oldumu.
Bende 100 km deyim bu ses önceki cbf imdede vardı, bu ses motor yağının ısınmasından sonra eksantrik zincirinden gelen normal çalışma sesidir takıcak bişiy diğil, bizim motorların eksantrik zincirleri normalden biraz daha sesli çalışıyor bence alışın bu sese hepsinde olan bişiy....
-
01 Mayıs 2011, 18:11
#21608
aykan adlı üyeden alıntı
Bende 100 km deyim bu ses önceki cbf imdede vardı, bu ses motor yağının ısınmasından sonra eksantrik zincirinden gelen normal çalışma sesidir takıcak bişiy diğil, bizim motorların eksantrik zincirleri normalden biraz daha sesli çalışıyor bence alışın bu sese hepsinde olan bişiy....
Çok teşekkür ederim açıklama için içim rahatladı pek sorun etmemiştim ama neden geliyor diyede düşünmedim degil demek hepsinde olan bir sorunmus takmaya deymez o zaman devam
20tl lik benzin atmıştım aldıgımda 90km oldu hala açık konumda geziyorum benzin çizgisi kırmızının ortasında bi yerde daha yedek konumu istemedi şaşırdım valla 60km hızı geçmedim daha ...
-
01 Mayıs 2011, 18:16
#21609
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim açıklama için içim rahatladı pek sorun etmemiştim ama neden geliyor diyede düşünmedim degil demek hepsinde olan bir sorunmus takmaya deymez o zaman devam
20tl lik benzin atmıştım aldıgımda 90km oldu hala açık konumda geziyorum benzin çizgisi kırmızının ortasında bi yerde daha yedek konumu istemedi şaşırdım valla
60km hızı geçmedim daha ...
Yaklaşık bi 10-20 km içinde öksürmeye başlayacaktır ha bir de motoru teslim aldığımızda 1 lt falan bir yakıt oluyor içinde onu hesaba katarsak 40-60 km arasında olur yani kısacası 10-50 km de falan öksürecek işte
-
01 Mayıs 2011, 18:17
#21610
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim açıklama için içim rahatladı pek sorun etmemiştim ama neden geliyor diyede düşünmedim degil demek hepsinde olan bir sorunmus takmaya deymez o zaman devam
20tl lik benzin atmıştım aldıgımda 90km oldu hala açık konumda geziyorum benzin çizgisi kırmızının ortasında bi yerde daha yedek konumu istemedi şaşırdım valla
60km hızı geçmedim daha ...
Sorun etmeyin,nasıl insan kendini dinlerse sağlığı bozuluyor bence motoru sürekli dinlemek aa bi sorunmu var acaba?? diyerek bir sorun olmasada dert etmek sorunları oluşturuyor, benim önceki mavi cbf'i bilen bilir katır gibi kullanırdım arazimi görmedi dağ bayırmı biçok şey....nasılsa garantisi var dedim hep... motorlarımız honda unutmayın!! bişiy olsada çözümü hızlı gerçekleşiyor bende motorun ısındıktan sonra eksantrik mekanizmasının çıtırtılı çalışmasını sevmem ama bu fiyata bundan iyisi şamda kayısı..
-
01 Mayıs 2011, 18:21
#21611
-
01 Mayıs 2011, 18:32
#21612
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar birşey sormak istiyorum bugun motorumla 10km falan gezdim otoparka geri döndügümde kaskı kafamdan cıkardım ve motor rolantideyken şıkırdama gibi tın tın tın tın demir sesi geliyor motordan hafif ama sanki birşey sürtüyor gibi bu neden kaynaklanıyor olabilir acaba motorum 90km de bu kronik bir sorunmudur yoksa farklı bir sorunmu bu sorunla karşılaşan arkadaşarımız oldumu.
Genelde sıfır cbf 150 motorlara 10w/40 yağ koyuyorlar. Bu yağda kış aylarında bu şıkırdama sesi belli olmazken, sıcakların başladığı bu günlerde, motor uzun süre çalıştırıldığında, uzun yol yapıldığında vb. bu şıkırdama sesini duymak mümkün oluyor. Hvaların yeni yeni ısınmaya başladığı şu günlerde 1000 km bakımınızda motorunuzun yağını 15w/50 veya 10w50 ile değiştirirseniz uzun yolculuklarınızdan sonra motor ısınınca bu sesle ya hiç karşılaşmayacaksınız, yada bu sesten daha az rahasız olacaksınız. Bu ses bi arıza bi olumsuzluk değil, ama bi dahaki yağ tercihinizi 10-40 olarak yapmayın. 10 km dahi gezmiş olsanız motorunuz yeteri kadar ısınmış olacak ve bu sesi duymanız mümkün olabilecektir. Ben daha motorumu teslim almadan ilk yağımı feyizoğlundan sipariş ettim bile 1 lt Castrol 10w/50. Eğer bu yağı bulamasaydım herhangi bi kaliteli 15w/50 tam sentetik yağ tercih edecektim ilk yağ değişimim için. Bi kaç gün önce bende kardeşimin cbf 150 ile 1 saat kadar yol yaptım ve bu sesle bende karşılaştık kaskımı çıkarınca, tabiki 10-40 yağ var motorda, 10-40 mevsimi bitti diyebiliriz. Özellikle iklimi sıcak güney bölgelerinde bence 15w-50 / 10w/50 vs 4 mevsim rahatlıkla kullanılabilir. Ben Kocaeli-İst bölgesinde dahi kışın motora 10-40 yağ hiç kullanmadım. Kullanmayıda düşünmüyorum.
Bu arada Pendik Güngör motora Mayıs motorları bu hafta içinde gelecekmiş, sanırım diğer bayilerede bu hafta içinde gelecektir.
-
01 Mayıs 2011, 18:40
#21613
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Genelde sıfır cbf 150 motorlara 10w/40 yağ koyuyorlar. Bu yağda kış aylarında bu şıkırdama sesi belli olmazken, sıcakların başladığı bu günlerde, motor uzun süre çalıştırıldığında, uzun yol yapıldığında vb. bu şıkırdama sesini duymak mümkün oluyor. Hvaların yeni yeni ısınmaya başladığı şu günlerde 1000 km bakımınızda motorunuzun yağını 15w/50 veya 10w50 ile değiştirirseniz uzun yolculuklarınızdan sonra motor ısınınca bu sesle ya hiç karşılaşmayacaksınız, yada bu sesten daha az rahasız olacaksınız. Bu ses bi arıza bi olumsuzluk değil, ama bi dahaki yağ tercihinizi 10-40 olarak yapmayın. 10 km dahi gezmiş olsanız motorunuz yeteri kadar ısınmış olacak ve bu sesi duymanız mümkün olabilecektir. Ben daha motorumu teslim almadan ilk yağımı feyizoğlundan sipariş ettim bile 1 lt Castrol 10w/50. Eğer bu yağı bulamasaydım herhangi bi kaliteli 15w/50 tam sentetik yağ tercih edecektim ilk yağ değişimim için. Bi kaç gün önce bende kardeşimin cbf 150 ile 1 saat kadar yol yaptım ve bu sesle bende karşılaştık kaskımı çıkarınca, tabiki 10-40 yağ var motorda, 10-40 mevsimi bitti diyebiliriz. Özellikle iklimi sıcak güney bölgelerinde bence 15w-50 / 10w/50 vs 4 mevsim rahatlıkla kullanılabilir. Ben Kocaeli-İst bölgesinde dahi kışın motora 10-40 yağ hiç kullanmadım. Kullanmayıda düşünmüyorum.
Bu arada Pendik Güngör motora Mayıs motorları bu hafta içinde gelecekmiş, sanırım diğer bayilerede bu hafta içinde gelecektir.
Cevabınız için çok teşekkür ederim demek sorun yağdan kaynaklanıyor bende ilk 1000 bakımında 10-50 koymalarını rica ederim yada ben alırım yağı götürürüm orda koydurturum
-
01 Mayıs 2011, 20:07
#21614
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Cevabınız için çok teşekkür ederim demek sorun yağdan kaynaklanıyor bende ilk 1000 bakımında 10-50 koymalarını rica ederim yada ben alırım yağı götürürüm orda koydurturum
mrb bende sitenin yeni üyesiyim motorumu alalı iki ay oldu ve 750 km deyim.aynı sesi bende duyuyorum.hatta motorla attığım ilk turda farketmiştim fakat takip ediyorum çalışmada hiçbir yan etkisi yok sanırım motorun çalışma karakteri böyle.yağ viskozitesini deyiştirmek mantıklı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:20 ----------
öncelikle herkese selamlar 2 aydır cbf 150 sahibiyim ve 1082 sayfanın tamamını okudum.şıkırtı sesinden birçok arkadaşımız bahsetmiş fakat bu konudan dolayı sorun yaşıyan olmamış.bu ses özellikle rölantide verilen 3000 devirlik ufak aragazlarda dahada belirginleşiyor.bunun yanısıra orjinal duro lastiklerdeki salgılı döngü sanırım standart.belirli hızlarda direksiyon gevşek tutulduğunda can sıkıcı.birde balata spreyi kullanmama rağmen ön diskteki ötme sesini kesemedim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:38 ----------
bu arada motorun her yerini sürekli gözlem altında tutuyorum bu eski bi hastalık çoğumuzda kesin vardır.birçok gevşek vida yakaladım bunlardan biri ana bağlantı somunuydu.aman bunlara dikkat.yakıt olarak ikinci depodayım.ilk depoda 360 km de yedeye düştüm.ilk 500 km den sonra yağımı deyiştirdim ve sınırları aşmadan 15 20 km de bir gaza yükleniyorum 8000 devire yaklaşınca gazı kapatıp yavaşlıyana kadar bekleyip vitesimi düşürüp normal tempoda devam ediyorum.performansım gayet tatminkar.vites problemi yaşıyan arkadaşlar var.1 den 2ye geçirirken çıkan ses çok normal çünkü arada boş var buda daha uzun vites yolu ve sesli geçiş demek.uygun aragaz kullanımıyla bu durumu çok yumuşak hale getirebilirsiniz.durduğunuz yerde boşa almak ve yüksek viteste kaldığınızda boşa almak çok güç olabilir buda normal.motoru biraz hareket ettirerek bu sorunuda çözmüş oluruz
-
01 Mayıs 2011, 20:16
#21615
mrtdem adlı üyeden alıntı
mrb bende sitenin yeni üyesiyim motorumu alalı iki ay oldu ve 750 km deyim.aynı sesi bende duyuyorum.hatta motorla attığım ilk turda farketmiştim fakat takip ediyorum çalışmada hiçbir yan etkisi yok sanırım motorun çalışma karakteri böyle.yağ viskozitesini deyiştirmek mantıklı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:20 ----------
öncelikle herkese selamlar 2 aydır cbf 150 sahibiyim ve 1082 sayfanın tamamını okudum.şıkırtı sesinden birçok arkadaşımız bahsetmiş fakat bu konudan dolayı sorun yaşıyan olmamış.bu ses özellikle rölantide verilen 3000 devirlik ufak aragazlarda dahada belirginleşiyor.bunun yanısıra orjinal duro lastiklerdeki salgılı döngü sanırım standart.belirli hızlarda direksiyon gevşek tutulduğunda can sıkıcı.birde balata spreyi kullanmama rağmen ön diskteki ötme sesini kesemedim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:38 ----------
bu arada motorun her yerini sürekli gözlem altında tutuyorum bu eski bi hastalık çoğumuzda kesin vardır.birçok gevşek vida yakaladım bunlardan biri ana bağlantı somunuydu.aman bunlara dikkat.yakıt olarak ikinci depodayım.ilk depoda 360 km de yedeye düştüm.ilk 500 km den sonra yağımı deyiştirdim ve sınırları aşmadan 15 20 km de bir gaza yükleniyorum 8000 devire yaklaşınca gazı kapatıp yavaşlıyana kadar bekleyip vitesimi düşürüp normal tempoda devam ediyorum.performansım gayet tatminkar.vites problemi yaşıyan arkadaşlar var.1 den 2ye geçirirken çıkan ses çok normal çünkü arada boş var buda daha uzun vites yolu ve sesli geçiş demek.uygun aragaz kullanımıyla bu durumu çok yumuşak hale getirebilirsiniz.durduğunuz yerde boşa almak ve yüksek viteste kaldığınızda boşa almak çok güç olabilir buda normal.motoru biraz hareket ettirerek bu sorunuda çözmüş oluruz
Aslında bunu bir sorun olarak görmemek lazım sadece calısma prensibi yağdan dolayı o sekilde hepsi bu
Ön diskte bende suana kadar hiç ses yapmadı bakalım belki ilerde yapar çaresine bakarız
360km de yedege düşmüşsünüz bizim motorlar yedekte kaç km gidiyor acaba sakin kullanımda onu merak ediyorum ...
Gevşek vidalar işine kafam takıldı hangi vidalar somunlar mesela daha tam olarak motorumu tanımıyorum nerde ne vardır cokta dikkatli kurcalamadım fakat bende bir kontrol ediyim ne olur ne olmaz
-
01 Mayıs 2011, 20:32
#21616
bu arada 5.vites 4000 devirde evet 50 yapıyor.en uygun devir aralığı 6000-7000 devir.buda 80-90km ye tekamül ediyor.100km nin üzerinde motor mırıltısı başlıyor 120km hızda iyice motor sesi artıyor ve torku bu noktada kaybediyosunuz gerisi rüzgar yönü ve yolun eyimine kalıyor.150 cc için deyerler çok güzel amaç gezmek keşfetmek.sınırlarınıda bilmek araç sollamalarında şart
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 ----------
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Aslında bunu bir sorun olarak görmemek lazım sadece calısma prensibi yağdan dolayı o sekilde hepsi bu
Ön diskte bende suana kadar hiç ses yapmadı bakalım belki ilerde yapar çaresine bakarız
360km de yedege düşmüşsünüz bizim motorlar yedekte kaç km gidiyor acaba sakin kullanımda onu merak ediyorum ...
Gevşek vidalar işine kafam takıldı hangi vidalar somunlar mesela daha tam olarak motorumu tanımıyorum nerde ne vardır cokta dikkatli kurcalamadım fakat bende bir kontrol ediyim ne olur ne olmaz
sol ayak bastığın papucun hemen altındaki bağlantıyı bariz gevşek yakaladım ve yeterli olarak sıktım.bu tip bağlantılarda tork anahtarı gerekir bunuda serviste tekrar sıktırdım.yedek depomuz yaklaşık 3 litre.buda 90-100 km demek.bu yedek dediyimiz olay aslında ayrı bi yer deyil.depoda yakıtın çıktığı iki adet çıkış var biri deponun en dibine yakın diyeri ise birkaç santim üzerinde.biz vanayı ana depoya çevirdiyimizde üst kısımdaki çıkıştan yakıt veriliyo ve bu seviyenin altına düşünce motor stop ediyor.doğal olarak arazi kullanımında çalkantıdan ve rampa tırmanışındaki benzinin geriye kaçma durumundan bu durum deyişiklik gösterir.daha sonra yedek yani deponun dibindeki vanayı açarak yedek dediyimiz kısmı kullanıyoruz.bu yüzden yedek depo net şukadar diyemeyiz
-
01 Mayıs 2011, 21:00
#21617
mrtdem adlı üyeden alıntı
bu arada 5.vites 4000 devirde evet 50 yapıyor.en uygun devir aralığı 6000-7000 devir.buda 80-90km ye tekamül ediyor.100km nin üzerinde motor mırıltısı başlıyor 120km hızda iyice motor sesi artıyor ve torku bu noktada kaybediyosunuz gerisi rüzgar yönü ve yolun eyimine kalıyor.150 cc için deyerler çok güzel amaç gezmek keşfetmek.sınırlarınıda bilmek araç sollamalarında şart
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 ----------
sol ayak bastığın papucun hemen altındaki bağlantıyı bariz gevşek yakaladım ve yeterli olarak sıktım.bu tip bağlantılarda tork anahtarı gerekir bunuda serviste tekrar sıktırdım.yedek depomuz yaklaşık 3 litre.buda 90-100 km demek.bu yedek dediyimiz olay aslında ayrı bi yer deyil.depoda yakıtın çıktığı iki adet çıkış var biri deponun en dibine yakın diyeri ise birkaç santim üzerinde.biz vanayı ana depoya çevirdiyimizde üst kısımdaki çıkıştan yakıt veriliyo ve bu seviyenin altına düşünce motor stop ediyor.doğal olarak arazi kullanımında çalkantıdan ve rampa tırmanışındaki benzinin geriye kaçma durumundan bu durum deyişiklik gösterir.daha sonra yedek yani deponun dibindeki vanayı açarak yedek dediyimiz kısmı kullanıyoruz.bu yüzden yedek depo net şukadar diyemeyiz
Olmazsa burada motosiklet tamircisi var somunlarını tek tek kontrol ettiririm
20tl lik benzin almıstım motoru ilk aldıgımda içindede yarım litre anca vardı yada 1 litre desek şuan benim yedege geçmem lazımdı ama hala açık konumda gidiyorum herhangi stop etme falan olmadı daha yedege geçmeme var heralde egimden vs vs motor 90km de...
-
01 Mayıs 2011, 21:50
#21618
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Olmazsa burada motosiklet tamircisi var somunlarını tek tek kontrol ettiririm
20tl lik benzin almıstım motoru ilk aldıgımda içindede yarım litre anca vardı yada 1 litre desek şuan benim yedege geçmem lazımdı ama hala açık konumda gidiyorum herhangi stop etme falan olmadı daha yedege geçmeme var heralde egimden vs vs
motor 90km de...
20 ytl benzin 4.5 litre artı bir litrede depoda olsun 5.5 litre demek yani yedekten 2.5 litre fazla buda 80 ila 100 km arası yol yapar yaklaşık yedeye düşmek üzresin.eğer ana yoldan karşıdan karşıya geçmek gibi serlik isteyen durumlarda yedeye düşmek üzereysen yedeye al öyle geç riske atma kardeş tavsiyesi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Aslında bunu bir sorun olarak görmemek lazım sadece calısma prensibi yağdan dolayı o sekilde hepsi bu
Ön diskte bende suana kadar hiç ses yapmadı bakalım belki ilerde yapar çaresine bakarız
360km de yedege düşmüşsünüz bizim motorlar yedekte kaç km gidiyor acaba sakin kullanımda onu merak ediyorum ...
Gevşek vidalar işine kafam takıldı hangi vidalar somunlar mesela daha tam olarak motorumu tanımıyorum nerde ne vardır cokta dikkatli kurcalamadım fakat bende bir kontrol ediyim ne olur ne olmaz
birde benim canımı sıkan bi husus var motorum siyah ve inanılmaz kolay çizilen bi boyaya sahip elinizi sürseniz dahi çiziliyo ve cila yapmadan geçmiyo sizde farkettinizmi özellikle depo üstü
-
01 Mayıs 2011, 22:11
#21619
-
01 Mayıs 2011, 22:21
#21620
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Bu arada Pendik Güngör motora Mayıs motorları bu hafta içinde gelecekmiş, sanırım diğer bayilerede bu hafta içinde gelecektir.
bekliyoruz etoşcum hayırlı haberlerini ve lastikleri...
vabisciler adlı üyeden alıntı
[IMG]
[/IMG]
geçmiş olsun kardeş...
acemi60 adlı üyeden alıntı
mete_han sana özel mesaj gönderilemiyor. Benim motordan çıkan lastikleri istemişsin. Nerede teslim alacaksın.
abi senin ön arkamı...ethemde haftaya alıyor onunkini alacaktım...senin sadece arkamıydı db ile konuştunmu lastikleri ne yapmışlar...tek ise zahmet etme...ama ön arka ise biz elden teslim alırız...etheme gerek kalmaz o zaman...teşekkürler...537 335 22 33 ye mesaj atarsan ben seni ararım...
guneylee adlı üyeden alıntı
Agalar konşuk motora gittim ve kırık olan granajımı, ön camdaki çizikleri, kuyruk kısmındaki çiziği ve yan alüminyum bloktaki boya kalkmasını gösterdim servisteki Bülent bey bütün hepsinin fotoğraflarını çekerek fabrikaya yollıyacağını en kısa zamanda cevap alıp bana haber vereceğini granajımında büyük olasılıkla değişeceğini söyledi. Fotoğraflarını çektim buyrun bakabilirsiniz..
anlattığın kadarıyla bunu servis elemanları yaptı değilmi asılmışlar hayvan gibi...
elleri mahkum değiştircekler...
.............
bu arada beyler ben cbf 150 den sıkıldım...cbf 600 e göz diktim... (şaka)
bu makina geranajsız cbf 600...Almanyadan gelme...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler